Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Honda διανύει πλέον την τέταρτη δεκαετία στην παραγωγή υβριδικών οχημάτων, έχοντας παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το 1999 με το επαναστατικό Insight.

Τα επόμενα 25 χρόνια, οι μηχανικοί της Honda ασχολήθηκαν εκτενώς με την τελειοποίηση του συγκεκριμένου τύπου συστήματος κίνησης, με τους καρπούς αυτής της προσπάθειας να είναι ορατοί στην τρέχουσα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα των mainstream μοντέλων, και συγκεκριμένα στα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V, τα οποία διαθέτουν το σύστημα κίνησης δύο κινητήρων e:HEV.

Με γνώμονα το αίσθημα ευθύνης για τη βελτίωση της απόδοσης των οχημάτων προς όφελος της κοινωνίας και της τεχνολογικής καινοτομίας, η Honda βρίσκεται ανέκαθεν στην πρωτοπορία της υβριδικής τεχνολογίας συνεχίζοντας παράλληλα να προσφέρει «την απόλαυση της οδήγησης» στους πελάτες της.

Ήδη από το 1972 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Civic, η Honda επικεντρώθηκε κυρίως στους βενζινοκινητήρες αναπτύσσοντας κορυφαία τεχνογνωσία στον τομέα αυτόν, με τη διαδικασία καύσης φτωχού μίγματος να μειώνει σημαντικά τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων. Με την ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβάλλοντος να εντείνεται στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές της δεκαετίας του ’90, η Honda ξεκίνησε να ερευνά τρόπους για την πρακτική εφαρμογή της βενζινο-ηλεκτρικής υβριδικής τεχνολογίας, με όραμα τη δημιουργία του πιο αποδοτικού οχήματος στον κόσμο.

Το πρώτο υβριδικό όχημα παραγωγής της Honda ήταν το Insight, που παρουσιάστηκε το 1999. Εξοπλισμένο με ένα μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα Integrated Motor Assist (IMA), αυτό το μοντέλο μπορούσε να επιτύχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 3,4 l/100km (κύκλος NEDC). Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 25 ετών, η Honda έχει τελειοποιήσει περαιτέρω τις τεχνολογίες της, αναπτύσσοντας διάφορες υβριδικές αρχιτεκτονικές για διαφορετικές εφαρμογές. Εκτός από το IMA, αυτές περιλαμβάνουν το σύστημα i-MMD (intelligent Multi Mode Drive) με δύο κινητήρες, το οποίο τοποθετείται σε όλη την τρέχουσα ευρωπαϊκή γκάμα των υβριδικών μοντέλων e:HEV της Honda και το απόλυτο σύστημα SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) με τρεις κινητήρες του NSX.

Η υβριδική τεχνολογία της Honda εφαρμόστηκε με τον καλύτερο τρόπο στις αγωνιστικές πίστες. Η μάρκα επέστρεψε στη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων το 2015, στην αρχή της εποχής των υβριδικών turbo κινητήρων. Η εταιρεία βελτίωνε σταθερά τη μονάδα ισχύος της και ξεπερνώντας τις ατελείωτες προκλήσεις κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών το 2021 με τον Max Verstappen και την Oracle Red Bull Racing – ήταν η πρώτη φορά από το 1991 που μια μονάδα ισχύος της Honda τροφοδοτούσε το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Στη συνέχεια η Honda παρείχε τις μονάδες ισχύος της στην ομάδα το 2022 και το 2023, χρονιές στις οποίες κατέκτησε τόσο το πρωτάθλημα οδηγών όσο και το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Σήμερα, τα τελευταία υβριδικά e:HEV μοντέλα της Honda αποτελούν απόδειξη της 25ετούς εξέλιξης, συνεχίζοντας την κληρονομιά των προηγούμενων – για να προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις και απόκριση, διατηρώντας παράλληλα ομαλή παροχή ισχύος και εξαιρετική απόδοση χωρίς συμβιβασμούς στην «απόλαυση της οδήγησης».

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda Insight (1999)

Ως το πρώτο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ευρώπη, το Honda Insight είναι πραγματικά πρωτοποριακό. Διαθέτοντας ένα υπερσύγχρονο σύστημα μετάδοσης κίνησης, απίστευτα χαμηλό βάρος και εξαιρετική αεροδυναμική σχεδίαση, το κομψό διθέσιο coupe ήταν ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα στον κόσμο, με συνδυασμένη κατανάλωση 3,4 l/100km.

Η κινητήρια δύναμη του καινοτόμου κουπέ ήταν το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα IMA (Integrated Motor Assist) της Honda, το οποίο προσέφερε στο αυτοκίνητο κορυφαία στην κατηγορία του οικονομία καυσίμου και απίστευτα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Αυτή η μονάδα ήταν εγκατεστημένη σε ένα ελαφρύ και ανθεκτικό αλουμινένιο αμάξωμα, το οποίο ήταν σχεδιασμένο έτσι ώστε να εξασφαλίζει έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές οπισθέλκουσας σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής, προβάλλοντας ελάχιστη αντίσταση στον αέρα.

Στην καρδιά του Insight βρισκόταν ένας από τους ελαφρύτερους 3κύλινδρους βενζινοκινητήρες 1,0 λίτρου που κατασκευάστηκαν ποτέ, ο οποίος διέθετε προηγμένη τεχνολογία καύσης φτωχού μείγματος, εξαρτήματα με χαμηλή τριβή και ελαφριά υλικά.

Συνδεδεμένος απευθείας με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και μεταδίδοντας την κίνηση μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων, βρίσκονταν ένας εξαιρετικά λεπτός (60 χλστ.) κινητήρας DC χωρίς ψήκτρες. Αυτός τροφοδοτούνταν με ενέργεια από μια μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου (Ni-MH) 144V (βάρους μόλις 20kg) τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών.

Κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας ενίσχυε την απόδοση του κινητήρα στο επίπεδο ενός αντίστοιχου βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ενώ κατά την επιβράδυνση λειτουργούσε ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση των μπαταριών.

Επιπλέον, ο κινητήρας διέθετε ένα σύστημα stop-start, το οποίο έσβηνε τον κινητήρα όταν το Insight σταματούσε και τον επανεκκινούσε αυτόματα με την εμπλοκή της πρώτης σχέσης στο κιβώτιο.

Η χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση αποτελούσε προτεραιότητα στη σχεδίαση του Insight. Χαρακτηριστικά στοιχεία του ήταν το αεροδυναμικό ρύγχος, το χαμηλό ύψος και η μακριά κωνικού σχήματος οροφή, το στενό πίσω μετατρόχιο, τα καλύμματα των πίσω τροχών καθώς και το επίπεδο κάτω μέρος. Όλα αυτά εξασφάλιζαν στο Insight συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,25.

Η Honda πρωτοστάτησε στη χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του αμαξώματος με το πρώτο σπορ αυτοκίνητο NSX (1990) και χρησιμοποίησε τα μαθήματα που αποκόμισε στο Insight. Διαθέτοντας ένα συνδυασμό εξαρτημάτων από εξελασμένο, χυτό και χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο, ζύγιζε 40% λιγότερο από ένα εφάμιλλο ατσάλινο αμάξωμα.
Αλουμίνιο χρησιμοποιήθηκε επίσης για τα εξωτερικά πάνελ, εκτός από τα μπροστινά φτερά και τα καλύμματα των πίσω τροχών, που ήταν κατασκευασμένα από πλαστικό συνθετικό υλικό που μπορούσε να ανακυκλωθεί. Το συνολικό βάρος του οχήματος έφτανε τα 835 kg (852 kg συμπεριλαμβανομένου του κλιματισμού).

Όταν αποκαλύφθηκε το 1999, το Insight ήταν ένα από τα πιο προηγμένα οχήματα που κυκλοφορούσαν στον δρόμο και κατά τη διάρκεια της εξέλιξής του καταχωρήθηκαν πάνω από 300 διπλώματα ευρεσιτεχνίας – πάνω από 60 για τον κινητήρα και το σύστημα IMA, καθώς και πάνω από 120 για την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και άλλα τόσα σχεδόν για την κατασκευή του αμαξώματος.
– Ισχύς/ροπή: 76PS/127Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h,): 12,0 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 180km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (NEDC) (l/100km)/ εκπομπές CO2: 83,1mpg (3,4)/80g/km
– Βάρος: 835kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda CR-Z (2010)

Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός καθαρού, αποδοτικού υβριδικού συστήματος κίνησης με ένα κομψό coupe αμάξωμα, το Honda CR-Z παρέλαβε τη σκυτάλη της πρωτοπορίας της μάρκας το 2010 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, προσφέροντας οδηγική απόλαυση και κορυφαία απόδοση στην κατηγορία του.

Με συμπαγείς διαστάσεις, ελαφριά κατασκευή και αεροδυναμική σχεδίαση, το CR-Z ακολούθησε τα επαναστατικά βήματα του Insight.

Αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε η Honda τόσο από το Insight όσο και από τις δύο γενιές του Civic Hybrid, το CR-Z διέθετε μια εξελιγμένη έκδοση του προηγμένου βενζινο-ηλεκτρικού συστήματος κίνησης IMA (Integrated Motor Assist) της Honda, το οποίο παρείχε ακόμη καλύτερες επιδόσεις. Αυτή η μονάδα συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, κάτι που ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία για ένα υβριδικό αυτοκίνητο εκείνη την εποχή.

Το CR-Z διέθετε επίσης ένα σύστημα κίνησης με τρία προγράμματα – ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που επέτρεπε στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών προφίλ οδήγησης (NORMAL, ECON και SPORT), καθένα από τα οποία διαφοροποιούσε την απόκριση του γκαζιού, του τιμονιού, του κλιματισμού και των επιπέδων υποβοήθησης που παρείχε το σύστημα IMA.

Οι μελετημένες αυτές δυνατότητες παραμετροποίησης επέτρεπαν στον οδηγό να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ώστε να απολαμβάνει την οδήγηση στον αγαπημένο του δρόμο, να μεγιστοποιεί την οικονομία ή να επιτυγχάνει την ισορροπία μεταξύ των δύο αυτών παραμέτρων.

Την ισχύ παρείχε ένας 16-βάλβιδος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με απόδοση 114 ίππους, ο οποίος προσέφερε στον οδηγό απόλαυση με τον ενθουσιώδη ήχο του, την ευστροφία και την άφθονη ροπή του. Έτσι μπορούσε να επιτυγχάνει εξαιρετική οικονομία καυσίμου δίνοντας ταυτόχρονα ιδιαίτερη έμφαση στην οδηγική απόλαυση.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) χρησιμοποιούσε επίσης το υπερσύγχρονο σύστημα i-VTEC της Honda, το οποίο μπορούσε να μεταβάλει τον χρονισμό των βαλβίδων για να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και να αυξήσει την ισχύ στις υψηλές στροφές λειτουργίας.

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων υπήρχε ένας ηλεκτροκινητήρας 14PS, ο οποίος απέδιδε εντυπωσιακή ροπή 78Nm στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στο γκάζι και απόδοση αντίστοιχη με εκείνη μιας μεγαλύτερης μονάδας 1,8 λίτρων.

Τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, η μπαταρία του CR-Z ήταν μια μονάδα νικελίου-υδριδίου μετάλλου 100,8 volt, η οποία παρείχε εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση, την αξιοπιστία, την ασφάλεια και το κόστους.

Το πλαίσιο αποτέλεσε έναν σημαντικό παράγοντα κατά την εξέλιξη του CR-Z, με την οδηγική απόλαυση να αποτελεί βασικό πυλώνα κατά τη σχεδίαση του οχήματος. Διαθέτοντας φαρδύ μετατρόχιο και κοντό μεταξόνιο για ευέλικτο χειρισμό και άμεση απόκριση, υποστήριξε τη σπορ κουπέ εμφάνιση με τη συναρπαστική συμπεριφορά.

Η κομψή αισθητική του CR-Z παρέπεμπε στο θρυλικό coupe CRX με το πίσω παρμπρίζ δύο επιπέδων και την μικρού μήκους κεκλιμένη οροφή να συνδυάζονται με περίτεχνες καμπύλες και κυματοειδούς σχήματος εξωτερικά πάνελ. Στο εσωτερικό, κυρίαρχα στοιχεία ήταν ένα ταμπλό εστιασμένο στον οδηγό, ο εντυπωσιακός 3D πίνακας οργάνων και μια πρακτική διάταξη καθισμάτων 2+2 θέσεων.
– Ισχύς/ροπή: 124PS/174Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h): 9,1 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 200km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (NEDC) (l/100km)/εκπομπές CO2: 56,5mpg (5,0)/117g/km
– Βάρος: 1.198kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda NSX (2016)

Όταν κυκλοφόρησε το 2016, το NSX διέθετε την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας της Honda, χάρη στο επαναστατικό σύστημα Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Το προηγμένο αυτό υβριδικό σύστημα ενσωμάτωνε τόσο τις ηλεκτρικές όσο και τις παραδοσιακές πηγές ισχύος μέσω κινητήρα εσωτερικής καύσης, εξασφαλίζοντας ανώτερες δυναμικές επιδόσεις.

Η καρδιά του υβριδικού συστήματος κίνησης του NSX ήταν ένας ειδικά σχεδιασμένος V6 κινητήρας με διπλό τούρμπο που ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα ταχυτήτων (9DCT) και ένα ηλεκτροκινητήρα άμεσης μετάδοσης (Direct Drive Motor), που αποτελούσε την πίσω μονάδα ισχύος.

Η εν λόγω διάταξη ενισχύθηκε από μια μονάδα με δύο ηλεκτροκινητήρες (Twin Motor Unit – TMU) στον εμπρός άξονα που κινούσαν ανεξάρτητα τον αριστερό και δεξί τροχό, εξασφαλίζοντας σχεδόν άμεση επιτάχυνση και ανώτερο χειρισμό.

Το σύστημα παροχής ισχύος του NSX εξασφάλισε την ομαλή ενσωμάτωση τόσο των ηλεκτρικών όσο και των πηγών ενέργειας μέσω κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες, παρήγαγαν συνολική μέγιστη ισχύ 581PS, ενώ το 9DCT ενίσχυσε την απόδοση αυτή με την ικανότητά του να παρέχει απρόσκοπτα ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων. Το κιβώτιο διέθετε αυτόματη λειτουργία, για την επιλογή της καταλληλότερης σχέσης ή χειροκίνητη λειτουργία μέσω των paddles που βρίσκονταν στο τιμόνι.

Το NSX διέθετε επίσης Launch Mode Control, το οποίο, όταν ενεργοποιούνταν, προσέφερε μια τέλειες εκκινήσεις, αξιοποιώντας τη μέγιστη ισχύ τόσο του TMU όσο και του V6 κινητήρα με τα δύο τούρμπο.

Την πέδηση του NSX είχε αναλάβει ένα σύστημα νέας γενιάς που ενσωμάτωσε τα μηχανικά φρένα τριβής με σύστημα ελέγχου σερβομηχανισμού (electro-servo) και σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Αυτός ο συνδυασμός παρείχε εξαιρετική απόκριση στο πεντάλ του φρένου και προβλέψιμη απόδοση σε σχεδόν κάθε οδηγική κατάσταση. Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης άρχιζε να λειτουργεί μόλις ο οδηγός σήκωνε το πόδι του από το γκάζι, μεγιστοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας και ενισχύοντας την επαναφόρτιση της μπαταρίας κατά την κανονική οδήγηση.

Το Sport Hybrid SH-AWD του NSX χρησιμοποιούσε το σύστημα “Direct Yaw Control” για να αξιοποιήσει τις δυνατότητες άμεσης παροχής ροπής του TMU, δημιουργώντας μια άμεση ροπή εκτροπής σε οποιαδήποτε ταχύτητα, είτε κατά την παροχή ισχύος είτε κατά τη διάρκεια ελιγμών χωρίς ο οδηγός να πατά το γκάζι. Το εξελιγμένο αυτό σύστημα ελέγχου επέτρεπε ακριβείς και άμεσες ρυθμίσεις, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και τον χειρισμό σε διάφορα σενάρια οδήγησης.

Κατά την επιτάχυνση, οι τρεις ηλεκτροκινητήρες – το Direct Drive Motor και το εμπρός TMU – παρείχαν ροπή άμεση και με υψηλή απόκριση. Κατά το φρενάρισμα, το NSX συνδύαζε το μηχανικό και το αναγεννητικό σύστημα πέδησης, παρέχοντας ισχυρή πέδηση χωρίς πτώση στην απόδοση, φορτίζοντας ταυτόχρονα την υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Η ακρίβεια στις στροφές ήταν αισθητά βελτιωμένη μέσα από τη συνεργασία του TMU και του συστήματος Vehicle Stability Assist (VSA). Το TMU ρύθμιζε με δυναμικό τρόπο την κατανομή της ροπής στους μπροστινούς τροχούς για να δημιουργήσει μια τάση περιστροφής του αμαξώματος, υποστηρίζοντας τις εντολές στο τιμόνι. Πρόσθετη σταθερότητα παρείχαν το VSA και το Agile Handling Assist (AHA). Η συνεργασία όλων αυτών αναβάθμιζε τα επίπεδα εμπιστοσύνης του οδηγού αυξάνοντας παράλληλα τις επιδόσεις του οχήματος, με αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τα παραδοσιακά συστήματα.

Συνολικά, η υβριδική τεχνολογία του Honda NSX όχι μόνον έθεσε νέα σημεία αναφοράς στον τομέα των επιδόσεων και του χειρισμού, αλλά έδωσε επίσης έμφαση στην απόδοση και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Αυτή η ενσωμάτωση της υβριδικής ισχύος σε ένα supercar έθεσε ένα νέο πρότυπο για την αυτοκινητοβιομηχανία, συνδυάζοντας τα καλύτερα και από τους δύο κόσμους.
– Ισχύς/ροπή: 581PS/646Nm
– Επιτάχυνση: (0-100km/h): 3,3 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 308km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (NEDC) (l/100/km)/ εκπομπές CO2: 28,2mpg (10,0)/228g/km
– Βάρος: 1.776kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda Civic Hybrid (2022)

Το Civic παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1972 και η Honda ανέκαθεν το περιέγραφε ως ένα «αυτοκίνητο για τους ανθρώπους του κόσμου» ‘a car for people of the world’. Αξιοποιώντας μία κληρονομιά 50 ετών και με περισσότερες από 27,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε 170 χώρες, η 11η γενιά Civic υιοθετεί τώρα μια σύγχρονη εξέλιξη του χαρακτηριστικού σχήματος του μοντέλου και απηχεί τη διακριτική, κομψή σχεδίαση που είδαμε στα πιο πρόσφατα μοντέλα της Honda τα οποία παρουσιάστηκαν στην Ευρώπη. Η 11η γενιά Civic είναι η τρίτη που φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης, μετά την έβδομη (2003) και την όγδοη (2006).

Η καρδιά του υβριδικού συστήματος του νέου Civic είναι το σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, δύο συμπαγείς αλλά ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit) και μια Έξυπνη Μονάδα Ισχύος (Intelligent Power Unit). Αυτό το σύστημα παράγει συνολικά ισχύ 135kW και ροπή 315Nm, επιταχύνοντας το Civic από τα 0 στα 100km/h σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Αυτή η υβριδική τεχνολογία, η οποία έχει εξελιχθεί τα τελευταία 25 χρόνια, αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσης της Honda στη δημιουργία μιας μονάδας ισχύος που συνδυάζει την άμεση απόκριση ενός ηλεκτροκινητήρα με τη μεγάλη αυτονομία και την προηγμένη λειτουργία ενός βενζινοκινητήρα.

Το όχημα επιτυγχάνει εκπομπές CO2 μόλις 109g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,7L/100km, στον κύκλο WLTP. Αυτές οι επιδόσεις οφείλονται εν μέρει στην κορυφαία θερμική απόδοση του κινητήρα, η οποία φτάνει το 41%.

Το σύστημα κίνησης του Civic λειτουργεί απρόσκοπτα σε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης – EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive – χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του οδηγού.

Στις αστικές συνθήκες το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί κυρίως το πρόγραμμα EV Drive, το οποίο παρέχει μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά άμεσης απόκρισης της ηλεκτροκίνησης. Για ισχυρότερη επιτάχυνση, το σύστημα μεταβαίνει στο Hybrid Drive, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα για την πρόωση, την ώρα που ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια λειτουργώντας ως γεννήτρια.

Στον αυτοκινητόδρομο τον πρώτο λόγο έχει το πρόγραμμα Engine Drive, στο οποίο ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί με ελάχιστες απώλειες απευθείας το όχημα υποστηριζόμενος από τον ηλεκτροκινητήρα όταν είναι απαραίτητο. Στις υψηλές ταχύτητες το σύστημα μεταβαίνει στο πρόγραμμα Hybrid Drive για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης ισχύος.

Σε όλα τα σενάρια οδήγησης το σύστημα συλλέγει και ανακυκλώνει την ενέργεια κατά την πέδηση και επιβράδυνση, βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση, κυρίως σε συνθήκες κυκλοφορίας με συχνές στάσεις / εκκινήσεις. Η τελευταία έκδοση του Civic έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά τους κραδασμούς χάρη σε έναν στροφαλοφόρο άξονα υψηλής ακαμψίας και έναν δευτερεύοντα αντικραδασμικό άξονα, εξασφαλίζοντας πιο ομαλή οδήγηση.
– Ισχύς/ροπή: 135kW/315Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h): 7,8 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 180km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (WLTP) (l/100/km)/CO2: 60,1(4,7)/108g/km
– Βάρος: 1.517kg

25 χρόνια τα υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Honda ZR-V (2023)

Το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda, το ZR-V, είναι ένα κομψό και ισχυρό SUV της κατηγορίας C που γεφυρώνει την απόσταση ανάμεσα στο HR-V και το CR-V, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό εκλεπτυσμένου στυλ, υψηλής ποιότητας εσωτερικού και συναρπαστικής αλλά άνετης οδήγησης.

Πόλος έλξης για το ZR-V είναι το πολύ επιτυχημένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV της Honda, το οποίο συνδυάζει αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά επιδόσεων και απόδοσης, καθιστώντας το έτσι κατάλληλο για όλους τους τύπους δρόμων – από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακούς δρόμους.

Το ZR-V διαθέτει έναν προηγμένο τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,0 λίτρων που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, παρέχοντας απολαυστικές επιδόσεις εφάμιλλες με εκείνες ενός σπορ hatchback μοντέλου. Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων λειτουργίας EV, Hybrid και Engine Drive χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις και την απόδοση καυσίμου.

Στις αστικές περιοχές το ZR-V λειτουργεί κυρίως στο πρόγραμμα EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά άμεσης απόκρισης της ηλεκτροκίνησης. Για ισχυρότερη επιτάχυνση, το σύστημα αλλάζει στο πρόγραμμα Hybrid Drive, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα για την πρόωση, την ώρα που ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια λειτουργώντας ως γεννήτρια. Σε σταθερά υψηλές ταχύτητες, το όχημα επιλέγει το πρόγραμμα λειτουργίας Engine Drive, τροφοδοτούμενο απευθείας από τον βενζινοκινητήρα με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει αξιοσημείωτη απόδοση σε πραγματικές συνθήκες, με εκπομπές CO2 από 130g/km και κατανάλωση καυσίμου 5,7L/100km (WLTP, συνδυασμένες τιμές).

Το ZR-V διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, μια συμπαγή και αποδοτική Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU) και έναν κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνολική ισχύ 135kW και 315Nm ροπής, επιτρέποντας στο ZR-V να επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα. Το προηγμένο σύστημα κίνησης διαθέτει επίσης το σύστημα Linear Shift Control, το οποίο αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία καθώς ο ήχος του κινητήρα επιτείνεται ανάλογα με την επιτάχυνση προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη αίσθηση σιγουριάς.

Το ZR-V εξοπλίζεται επίσης με την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της Honda, εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Αυτό περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων, αποτελεσματική προστασία σε όλες τις συγκρούσεις και χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την ορατότητα και να βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση.
– Ισχύς/ροπή: 135kW/315Nm
– Επιτάχυνση (0-100km/h): 7,8 δευτ.
– Τελική ταχύτητα: 173km/h
– Κατανάλωση καυσίμου (WLTP) (l/100/km)/CO2: 49,6mpg (5,7)/130g/km
– Βάρος: 1.589kg

Υβριδικά μοντέλα Honda που έγραψαν ιστορία

Ακολουθεί μία λίστα με τα υβριδικά μοντέλα της Honda που κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη τα τελευταία 25 χρόνια:
– Insight IMA (1999)
– Civic IMA (2003)
– Civic Hybrid (2006)
– Insight (2009)
– CR-Z (2010)
– Jazz Hybrid (2011)
– NSX (2016)
– CR-V Hybrid (2018)
– Jazz e:HEV (2020)
– HR-V e:HEV (2021)
– Civic e:HEV (2022)
– ZR-V (2023)
– CR-V e:HEV / e:PHEV (2023)

Διαβάστε επίσης:

Φρέσκο ιταλο-αμερικανικό Ram Rampage κατακτά την Ευρώπη

Το νέο Ram Rampage, ένα ιταλο-αμερικανικό pick-up, ετοιμάζεται να...

51 κάμερες δεν τοποθετήθηκαν. Πρόστιμο €89.627 στον προμηθευτή

Το άρθρο αναφέρεται στην καθυστέρηση τοποθέτησης 388 καμερών ανίχνευσης...

Η Ford ετοιμάζει «αγωνιστική» Mustang!

Η Ford ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της Mustang...

Οι πωλήσεις των Subaru BRZ και WRX πέφτουν κατακόρυφα. Πού είναι οι λάτρεις των αυτοκινήτων;

Οι πωλήσεις των Subaru BRZ και WRX στην αμερικανική...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΑΓΟΡΕΣ πριν 4 λεπτά

Αγορά Αθηνών: Κλείσιμο με μικρή άνοδο 0,04%, τζίρος στα 199,57 εκατ. ευρώ

Η συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου Αθηνών στις 5 Νοεμβρίου 2025 έκλεισε με οριακή άνοδο 0,04%, με τον Γενικό Δείκτη Τιμών να…

SPORTS πριν 4 λεπτά

Η Εθνική Ισπανίας αποκάλυψε τη φανέλα που θα φορέσουν οι παίκτες της στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2026

Η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Ισπανίας, σε συνεργασία με την Adidas, αποκάλυψε τη νέα φανέλα που θα φορέσουν οι παίκτες…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 5 λεπτά

Βορίζια: Συγκλονίζουν οι γυναίκες Φραγκιαδάκηδων και Καργάκηδων για το μακελειό – «Κι εμείς νιώθουμε μίσος αλλά επιθυμούμε να λήξει αυτό»

Στα Βορίζια Ηρακλείου, η αντιπαράθεση μεταξύ των οικογενειών Φραγκιαδάκη και Καργάκη κλιμακώθηκε σε αιματηρό επεισόδιο, με δύο νεκρούς και αρκετούς…

VIDEO πριν 6 λεπτά

ΕΛΤΑ: Άρχισε τις επαφές ο Πιερρακάκης με βουλευτές για να βρεθούν λύσεις για την εξυπηρέτηση των πελατών

Οι επαφές του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με βουλευτές ξεκίνησαν προκειμένου να βρεθούν βιώσιμες λύσεις για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 6 λεπτά

Αλέκα Παπαρήγα: Η αναπάντεχη έκπληξη στα γραφεία του ΚΚΕ στον Περισσό για τα γενέθλιά της – ΦΩΤΟ

Η Αλέκα Παπαρήγα, πρώην Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ, γιόρτασε τα 80ά της γενέθλια με μια ευχάριστη έκπληξη από τα στελέχη…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 6 λεπτά

Αλέκα Παπαρήγα: Η αναπάντεχη έκπληξη στα γραφεία του ΚΚΕ στον Περισσό για τα γενέθλιά της – ΦΩΤΟ

Η Αλέκα Παπαρήγα, πρώην Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ, γιόρτασε τα 80α γενέθλιά της με μια ευχάριστη έκπληξη από τα στελέχη…

VIDEO πριν 7 λεπτά

Μακελειό στα Βορίζια: Συνελήφθη ως εμπλεκόμενος ο γαμπρός του 39χρονου θύματος

Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε στα Βορίζια, όπου ο γαμπρός του 39χρονου θύματος συνελήφθη ως ύποπτος για τη συμμετοχή του στο περιστατικό.…

LIFE πριν 8 λεπτά

Ελένη Πετρουλάκη: «Σκέφτηκα ακόμα και να τερματίσω τη ζωή μου» – Η συγκλονιστική αποκάλυψη για την επιλόχειο κατάθλιψη

Η Ελένη Πετρουλάκη, γνωστή γυμνάστρια, μίλησε ανοιχτά για την επιλόχειο κατάθλιψη που βίωσε, αποκαλύπτοντας ότι έφτασε στο σημείο να σκέφτεται…

VIDEO πριν 9 λεπτά

Βορίζια – Αδελφή Ε. Φραγκιαδάκη: «Την έχω φάει 100% από τον Φανούρη» – Ντοκουμέντα από τους πυροβολισμούς

Ντοκουμέντα από την υπόθεση των πυροβολισμών κατά της Ευαγγελίας Φραγκιαδάκη αποκαλύπτονται, προσφέροντας νέες πληροφορίες για την τραγωδία που συνέβη στα…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 17 λεπτά

Έρευνα για ΟΠΕΚΕΠΕ-Αυγενάκης: Δεν άσκησα πίεση για απελευθέρωση ΑΦΜ – Οι δηλώσεις για τον «Φραπέ»

Ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Λευτέρης Αυγενάκης, κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, αρνούμενος οποιαδήποτε πίεση για απελευθέρωση ΑΦΜ και…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 17 λεπτά

Στη φυλακή ο τενόρος για τον ξυλοδαρμό του 15χρονου γιου του – Την Πέμπτη περνά Αυτόφωρο

Ο γνωστός τενόρος κατηγορείται για τον ξυλοδαρμό του 15χρονου γιου του και αναμένεται να οδηγηθεί στο Αυτόφωρο για να δικαστεί…

SPORTS πριν 21 λεπτά

Απεβίωσε ο εμβληματικός προπονητής Έμερικ Γένεϊ – Κατέκτησε το Champions League με τη Στεάουα Βουκουρεστίου

Ο Έμερικ Γιένεϊ, ο εμβληματικός προπονητής της Στεάουα Βουκουρεστίου, απεβίωσε σε ηλικία 88 ετών, βυθίζοντας το ρουμανικό ποδόσφαιρο στο πένθος.…

VIDEO πριν 24 λεπτά

Μαριάννα Καψετάκη : Η θετική επίδραση της μουσικής στον πόνο!

Η γιατρός Μαριάννα Καψετάκη αναλύει την επίδραση της μουσικής στη διαχείριση του πόνου. Στην παρουσίασή της, επισημαίνει ότι η μουσική…

LIFE πριν 27 λεπτά

Ιωάννα Ασημακοπούλου: «Έχω δεχτεί “χαστούκια”, όχι μόνο από γυναίκες»

Η Ιωάννα Ασημακοπούλου, σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Το ’Χουμε», μίλησε ανοιχτά για τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει στη ζωή…

VIDEO πριν 29 λεπτά

Στ. Μαλάσκας – Βορίζια: «Εύχομαι τα όπλα να μην είναι στον πάτο του Λιβυκού Πελάγους»

Ο Σταύρος Μπαλάσκας μοιράζεται τις ανησυχίες του σχετικά με την υπόθεση των Βοριζίων, εστιάζοντας στις συνέπειες που μπορεί να έχει…

0:00 / 0:00

Φρέσκο ιταλο-αμερικανικό Ram Rampage κατακτά την Ευρώπη

Το νέο Ram Rampage, ένα ιταλο-αμερικανικό pick-up, ετοιμάζεται να κατακτήσει την ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας μια πιο συμπαγή εναλλακτική στα μεγαλύτερα μοντέλα της Ram. Βασισμένο...

51 κάμερες δεν τοποθετήθηκαν. Πρόστιμο €89.627 στον προμηθευτή

Το άρθρο αναφέρεται στην καθυστέρηση τοποθέτησης 388 καμερών ανίχνευσης τροχαίων παραβάσεων στην Αττική, με έμφαση στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη. Παρά την αρχική προθεσμία...

Η Ford ετοιμάζει «αγωνιστική» Mustang!

Η Ford ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της Mustang με δύο νέα μοντέλα που υπόσχονται να προκαλέσουν αίσθηση: μια σεντάν και μια off-road έκδοση,...

Οι πωλήσεις των Subaru BRZ και WRX πέφτουν κατακόρυφα. Πού είναι οι λάτρεις των αυτοκινήτων;

Οι πωλήσεις των Subaru BRZ και WRX στην αμερικανική αγορά έχουν σημειώσει σημαντική πτώση, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για αυτοκίνητα που απευθύνονται σε...

Η BMW M5 Touring υπερβαίνει σε πωλήσεις τη σεντάν

Η BMW M5 Touring, η πρώτη plug-in υβριδική έκδοση της M5, έχει σημειώσει εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τη σεντάν έκδοση σε ορισμένες...

Toyota Supra MK4 «της κρέμας» για λάτρεις

Η 4η γενιά της Toyota Supra, γνωστή ως MK4, έχει γίνει πλέον συλλεκτική, με τις τιμές της να εκτοξεύονται σε δημοπρασίες, συχνά ξεπερνώντας τις...

Η ακαταμάχητη επιθυμία για το καινούριο Honda S2000

Το άρθρο αναφέρεται στην έντονη επιθυμία των φίλων της αυτοκίνησης για την αναβίωση του Honda S2000, ενός από τα πιο αγαπημένα μοντέλα της εταιρείας. Παρά...

Ανακαλύψτε το καινοτόμο Geely EX5 στο Ψηφιακό Showroom

Η Geely παρουσίασε το Digital Showroom για το νέο ηλεκτρικό SUV Geely EX5, προσφέροντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή εμπειρία που επιτρέπει στους χρήστες να εξερευνήσουν...

Το καινοτόμο Polygon Concept αποκαλύπτει το μέλλον των Peugeot

Η Peugeot αποκαλύπτει το Polygon Concept, ένα καινοτόμο πρωτότυπο αυτοκίνητο που εκφράζει τη μελλοντική σχεδιαστική της ταυτότητα και το όραμά της για την αυτόνομη...

Οι εξατμίσεις παραμένουν σταθερές στο νέο μοντέλο BMW M3

Η BMW M3 ετοιμάζεται να εισέλθει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, με την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση να αναμένεται το 2027. Παράλληλα, η βενζινοκίνητη έκδοση, πιθανώς...

Η μαγεία του Colin McRae στο θρυλικό Subaru Impreza 555

Το άρθρο αναδεικνύει τη μοναδική κληρονομιά του Colin McRae και του θρυλικού Subaru Impreza 555 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC). Παρά το γεγονός ότι άλλοι...

Φορτίζει ενέργεια η ηλεκτρική Porsche Cayman

Η Porsche συνεχίζει να επενδύει στο ηλεκτρικό μέλλον των μοντέλων Boxster και Cayman, παρά τις χαμηλές πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων της σε σύγκριση με...

Συλλεκτική BMW M340i xDrive 50 Years για λίγους και προνομιούχους

Η BMW Καναδά παρουσιάζει την περιορισμένης παραγωγής έκδοση M340i xDrive 50 Jahre Edition για να γιορτάσει τα 50 χρόνια της Σειράς 3. Αυτή η ειδική...

Ford: «Οι Κινέζοι ίσως μας αφήσουν χωρίς δουλειά»

Ο CEO της Ford, Jim Farley, εξέφρασε ανησυχίες για την αυξανόμενη επιρροή των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, συγκρίνοντάς την με την άνοδο της Ιαπωνίας τη δεκαετία...

Καταιγίδα στην αγορά το νέο Toyota Hilux

Το νέο Toyota Hilux ετοιμάζεται να κάνει την πρεμιέρα του, με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να αποκαλύπτει το πρώτο επίσημο teaser και να ανακοινώνει την...

Σε δημοπρασία το Mazda RX-7 από το Fast and Furious Tokyo Drift

Το Mazda RX-7 από την ταινία "Fast and Furious: Tokyo Drift" βγαίνει σε δημοπρασία, με εκτιμώμενη τιμή πώλησης από 175.000 έως 250.000 δολάρια. Το συγκεκριμένο...

Σε δημοπρασία το Mazda RX-7 από το Fast and Furious Tokyo Drift

Το Mazda RX-7 από την ταινία "Fast and Furious: Tokyo Drift" πρόκειται να δημοπρατηθεί, με την εκτιμώμενη τιμή του να κυμαίνεται μεταξύ 175.000 και...

Φρέσκες εκδόσεις για τα Ford Puma 1.0L MHEV και Gen-E: Ποιες οι αλλαγές;

Η Ford παρουσίασε τη νέα έκδοση "Sound Edition" για το B-SUV Puma, διαθέσιμη τόσο στο ήπια υβριδικό Puma 1.0L MHEV όσο και στο αμιγώς...
spot_img
spot_img
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Μουκίδης για Κίλι Σφακιανάκη: «Η μορφή του αυτοάνοσου ήταν εξαιρετικά επιθετική»

Ο Γιώργος Μουκίδης, σε δηλώσεις του στην εκπομπή "Το...

Απόστολος Γκλέτσος – Πέταξε το μικρόφωνο και έφυγε από το Real View: «Δεν θα ανεχτώ να με...

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής Real View, ο ηθοποιός...

Ποτσέπης εναντίον Λιάγκα: «Γιωργάκη, οι γόβες που φορούσες πριν χρόνια σου ταιριάζουν πολύ»

Ένα έντονο λεκτικό επεισόδιο έχει ξεσπάσει μεταξύ του Γιώργου...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αγορά Αθηνών: Κλείσιμο με μικρή άνοδο 0,04%, τζίρος στα 199,57 εκατ. ευρώ

Η συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου Αθηνών στις 5 Νοεμβρίου 2025...

Η Εθνική Ισπανίας αποκάλυψε τη φανέλα που θα φορέσουν οι παίκτες της στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2026

Η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Ισπανίας, σε συνεργασία με...

Βορίζια: Συγκλονίζουν οι γυναίκες Φραγκιαδάκηδων και Καργάκηδων για το μακελειό – «Κι εμείς νιώθουμε μίσος αλλά επιθυμούμε...

Στα Βορίζια Ηρακλείου, η αντιπαράθεση μεταξύ των οικογενειών Φραγκιαδάκη...

ΕΛΤΑ: Άρχισε τις επαφές ο Πιερρακάκης με βουλευτές για να βρεθούν λύσεις για την εξυπηρέτηση των πελατών

Οι επαφές του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με βουλευτές ξεκίνησαν...

Αλέκα Παπαρήγα: Η αναπάντεχη έκπληξη στα γραφεία του ΚΚΕ στον Περισσό για τα γενέθλιά της – ΦΩΤΟ

Η Αλέκα Παπαρήγα, πρώην Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ, γιόρτασε...

Αλέκα Παπαρήγα: Η αναπάντεχη έκπληξη στα γραφεία του ΚΚΕ στον Περισσό για τα γενέθλιά της – ΦΩΤΟ

Η Αλέκα Παπαρήγα, πρώην Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ, γιόρτασε...

Μακελειό στα Βορίζια: Συνελήφθη ως εμπλεκόμενος ο γαμπρός του 39χρονου θύματος

Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε στα Βορίζια, όπου ο γαμπρός του...

Ελένη Πετρουλάκη: «Σκέφτηκα ακόμα και να τερματίσω τη ζωή μου» – Η συγκλονιστική αποκάλυψη για την επιλόχειο...

Η Ελένη Πετρουλάκη, γνωστή γυμνάστρια, μίλησε ανοιχτά για την...

Βορίζια – Αδελφή Ε. Φραγκιαδάκη: «Την έχω φάει 100% από τον Φανούρη» – Ντοκουμέντα από τους πυροβολισμούς

Ντοκουμέντα από την υπόθεση των πυροβολισμών κατά της Ευαγγελίας...

Έρευνα για ΟΠΕΚΕΠΕ-Αυγενάκης: Δεν άσκησα πίεση για απελευθέρωση ΑΦΜ – Οι δηλώσεις για τον «Φραπέ»

Ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Λευτέρης Αυγενάκης, κατέθεσε στην...

Στη φυλακή ο τενόρος για τον ξυλοδαρμό του 15χρονου γιου του – Την Πέμπτη περνά Αυτόφωρο

Ο γνωστός τενόρος κατηγορείται για τον ξυλοδαρμό του 15χρονου...

Απεβίωσε ο εμβληματικός προπονητής Έμερικ Γένεϊ – Κατέκτησε το Champions League με τη Στεάουα Βουκουρεστίου

Ο Έμερικ Γιένεϊ, ο εμβληματικός προπονητής της Στεάουα Βουκουρεστίου,...

Μαριάννα Καψετάκη : Η θετική επίδραση της μουσικής στον πόνο!

Η γιατρός Μαριάννα Καψετάκη αναλύει την επίδραση της μουσικής...

Ιωάννα Ασημακοπούλου: «Έχω δεχτεί “χαστούκια”, όχι μόνο από γυναίκες»

Η Ιωάννα Ασημακοπούλου, σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Το...

Στ. Μαλάσκας – Βορίζια: «Εύχομαι τα όπλα να μην είναι στον πάτο του Λιβυκού Πελάγους»

Ο Σταύρος Μπαλάσκας μοιράζεται τις ανησυχίες του σχετικά με...

Κυριάκος Μητσοτάκης: Επαφές με την Κάγια Κάλας την Πέμπτη

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο, Πέμπτη 6...

Πτολεμαΐδα: Θάνατος 40χρονου σε εργατικό ατύχημα – Υπέστη ηλεκτροπληξία στο μηχανουργείο

Στην Πτολεμαΐδα, ένας 40χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του...

42ος Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθήνας: Ποιοι δρόμοι θα αποκλειστούν – Αναλυτικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Ο 42ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας θα διεξαχθεί το...

ΣΥΡΙΖΑ για Χατζηδάκη: «Αντί να απολογηθεί για τους απίστευτους ισχυρισμούς άγνοιας, ζητά και τα ρέστα»

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατηγορεί τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη,...

Βορίζια: Ο 43χρονος γαμπρός στο επίκεντρο της έρευνας για τον φόνο της 56χρονης – Τι δηλώνει η...

Ο 43χρονος γαμπρός, ο οποίος συνελήφθη πρόσφατα, βρίσκεται στο...

Κομισιόν: Αποκαλύπτει σχέδια για γρηγορότερα και πιο δικτυωμένα τρένα στην Ευρώπη – Σε 6 ώρες η διαδρομή...

Η Κομισιόν παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο για την επιτάχυνση...

Αγορά Αθηνών: Έναρξη με κέρδη 0,03% – Πτωτική τάση στις ευρωπαϊκές αγορές

Το Χρηματιστήριο Αθηνών ξεκίνησε τη σημερινή συνεδρίαση με οριακή...

Η παράδοση των τριών αδελφών και ο νέος κύκλος συλλήψεων για το μακελειό στα Βορίζια

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Η...

Βορίζια: Η δραματική παράδοση των τριών αδερφών για το μακελειό – «Ο 29χρονος δεχόταν απειλές, φοβόταν για...

Το πανελλήνιο παρακολουθεί με αγωνία τις εξελίξεις γύρω από...

Κ. Δημογλίδου για Βορίζια: «Δεν έχει βρεθεί όπλο που χρησιμοποιήθηκε στη βεντέτα»

Η Κωνσταντία Δημογλίδου, εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., παρέχει ενημέρωση...

Ρουι Βιτόρια: Απομακρύνθηκε από τον Παναθηναϊκό και διεκδικεί τη θέση στη Γουλβς

Ο Ρουί Βιτόρια, πρώην προπονητής του Παναθηναϊκού, είναι υποψήφιος...

Στέφανος Κασσελάκης: Κατέθεσε αναφορά στην ΕΛΑΣ εναντίον του Αχιλλέα Μπέου για υποκίνηση μίσους – Αιτείται την εφαρμογή...

Ο Στέφανος Κασσελάκης, πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, κατέθεσε αναφορά...

Ρουι Βιτόρια: Απομακρύνθηκε από τον Παναθηναϊκό και εξετάζεται για τη Γουλβς

Ο Ρουί Βιτόρια, πρώην προπονητής του Παναθηναϊκού, είναι υποψήφιος...

Βορίζια – Φριαγκιαδάκηδες: «Ξέρουμε ποιος σκότωσε τη θεία μας – Μας πυροβολούσαν δύο ακόμη εκτό από τον...

Οι συγγενείς της θύματος προχώρησαν σε δηλώσεις, αναφέροντας ότι...

Άνοιξαν οι ουρανοί σε περιοχές της Κρήτης.Έπεσε χαλάζι στον ΒΟΑΚ

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Άνοιξαν...

Γαλλία: Ξεκινά τη διαδικασία για να σταματήσει η λειτουργία της πλατφόρμας Shein

Η γαλλική κυβέρνηση, υπό την καθοδήγηση του πρωθυπουργού Σεμπαστιάν...

Βορίζια – Χήρα Φανούρη Καργάκη: «Αυτοί ρίξανε τη βόμβα»

Η χήρα και η αδελφή του Φανούρη Καργάκη μιλούν...

Βορίζια: Οι γυναίκες του “πολέμου” – Η θέση και ο ρόλος της στη βεντέτα και τον σασμό

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Βορίζια:...

Ντιφαλά: «Μετά το Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα δέχθηκα απειλές και απενεργοποίησα τα social media»

Ο Μεντί Ντιφαλά, γνωστός διαιτητής της Euroleague, σε συνέντευξή...

Βορίζια: Αυτά είναι τα όπλα που βρέθηκαν κρυμμένα στη σπηλιά

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Βορίζια:...

Γ. Καλλιακμάνης – Βορίζια: «Κάπου από εδώ περπάτησαν όσοι έριξαν από ψηλά με καλάσνικοφ»

Ο Γιώργος Καλλιακμάνης βρίσκεται στο σημείο από το οποίο...

Βλαντίμιρ Πούτιν: Ζήτησε προτάσεις για επανεκκίνηση των πυρηνικών δοκιμών

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν έδωσε εντολή για την...

«Το ‘Χουμε» για Σοφία Μουτίδου: «Συζήτηση καφενείου, προσπαθείς να αλλάξεις την μπιφτέκα…»

Στην εκπομπή «Real View» σημειώθηκε έντονη διαφωνία μεταξύ της...