Μια διαφήμιση γαλλικού σουπερμάρκετ με τίτλο «Όλοι έχουμε έναν λόγο για να τρώμε καλύτερα» έχει γίνει παγκοσμίως viral, κερδίζοντας τη «μάχη» των χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων με το τρυφερό και εορταστικό μήνυμά της. Η διαφήμιση, δημιουργία της γαλλικής εταιρείας κινουμένων σχεδίων Illogic, παρουσιάζει έναν λύκο που αντί να προκαλεί φόβο, αναδεικνύει την ανάγκη για αγάπη και κατανόηση, συνοδευόμενη από το συγκινητικό τραγούδι “Le mal aimé” του Claude François. Το σποτάκι έρχεται σε αντίθεση με τις αρνητικές διαφημίσεις των τελευταίων ημερών, προσφέροντας ένα μήνυμα ελπίδας και αποδοχής.
Πιο αναλυτικά
Ξεκίνησε ως άλλη μία διαφήμιση γαλλικού σουπερμάρκετ, έχοντας τίτλο «Όλοι έχουμε έναν λόγο για να τρώμε καλύτερα». Τείνει όμως να γίνει… φαινόμενο, καθώς μάλλον κερδίζει τη «μάχη» των φετινών χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων με το τρυφερό και εορταστικό μήνυμά της και έχει ήδη γίνει παγκοσμίως viral.
Ήρωάς της είναι ένας λύκος, ο οποίος φυσικά προκαλεί φόβο σε όλο το ζωικό βασίλειο αλλά… στην διαφήμιση είναι εντελώς διαφορετικός. Η διαφήμιση είναι δημιούργημα της γαλλικής εταιρείας κινουμένων σχεδίων Illogic και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με εκείνες που πρωταγωνιστούν αρνητικά τις τελευταίες ημέρες.
To πασίγνωστο στις γαλλοφωνες χώρες τραγούδι “Le mal aimé” του Claude François στο τρυφερό γαλλικό σποτάκι, αναφέρει:
“Εχω ανάγκη να με αγαπήσουν
Αλλά κανείς δεν καταλαβαίνει
Τι ελπίζω και τι λαχταρώ
Ποιος θα μπορούσε να μου πει ποιος είμαι;
Και φοβάμαι τόσο πολύ
Όλη μου τη ζωή μήπως παρεξηγηθώ
Επειδή σήμερα δεν αισθάνομαι ότι με αγαπούν
Δεν με αγαπούνε”….






