Μια ασυνήθιστη διαφωνία μεταξύ ενός κομμωτή και μιας πελάτισσάς του στην Κίνα έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις στα social media, καθώς το περιστατικό έγινε viral.
Η γυναίκα ξέχασε το πορτοφόλι της και ζήτησε από τον κομμωτή να της δανείσει 100 γουάν για να πληρώσει το κούρεμα των 30 γουάν.
Αν και επέστρεψε τα 100 γουάν αργότερα, ο κομμωτής ισχυρίστηκε ότι δεν είχε πληρωθεί για το κούρεμα, αφού τα χρήματα ήταν δικά του.
Το περιστατικό προκάλεσε πονοκέφαλο στους χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι προσπαθούσαν να αποφασίσουν ποιος έχει δίκιο, με απόψεις να διίστανται για το αν η γυναίκα όντως κάλυψε το χρέος της.
Πιο αναλυτικά
Μια φαινομενικά απλή διαφωνία, μεταξύ ενός κομμωτή και μιας πελάτισσάς του στην Κίνα, έχει προκαλέσει… πονοκέφαλο σε χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου, με το σχετικό βίντεο να γίνεται γρήγορα viral.
Η γυναίκα επισκέφθηκε ένα τοπικό κομμωτήριο για ένα γρήγορο κούρεμα, αλλά όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει, συνειδητοποίησε ότι είχε ξεχάσει το πορτοφόλι της στο σπίτι.
Ζήτησε από τον ιδιοκτήτη να της δανείσει 100 γουάν (12 ευρώ), διαβεβαιώνοντάς τον πως μένει κοντά και θα επιστρέψει άμεσα για να τον αποπληρώσει.
Ο ιδιοκτήτης, αν και απρόθυμα, συμφώνησε, και η γυναίκα χρησιμοποίησε τα 100 γουάν για να πληρώσει το κούρεμα των 30 γουάν (3,60 ευρώ), κρατώντας τα ρέστα των 70 γουάν (8,40 ευρώ).
Λίγο αργότερα, επέστρεψε στο κομμωτήριο και του έδωσε πίσω τα 100 γουάν.
Εκείνος όμως προβληματίστηκε και της είπε πως του επέστρεψε μεν τα 100 που της είχε δανείσει, αλλά δεν είχε πληρώσει για το κούρεμα.
Εκείνη απάντησε πως είχε ήδη πληρώσει για το κούρεμα με τα χρήματα που της είχε δώσει.
Ο κομμωτής επέμεινε: «Ήταν δικά μου χρήματα εξ αρχής».
«Τώρα σου τα επιστρέφω και δεν βλέπω το πρόβλημα», η γυναίκα αντέτεινε.
Τελικά, εκνευρισμένη, έφυγε από το κατάστημα.
Ποιος έχει τελικά δίκιο;
Όπως αναφέρει η Daily Mail, το περιστατικό προκάλεσε κύμα αντιδράσεων στα social media, με εκατοντάδες σχόλια να προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα: ποιος έχει τελικά δίκιο;
Κάποιοι στάθηκαν με το μέρος του κομμωτή, όπως ένας χρήστης που έγραψε: «Ο άνδρας έχει δίκιο», χωρίς περισσότερες εξηγήσεις.
«Δανείστηκε 100, τα επέστρεψε, αλλά δεν πλήρωσε για την υπηρεσία που κόστιζε 30. Πώς είναι αυτό δίκαιο;» σχολίασε ένας άλλος.
«Όχι, δεν έχει πληρώσει ό,τι όφειλε. Αρχικά χρωστούσε 30 και μετά δανείστηκε 100 για να πληρώσει αυτό το χρέος. Επιστρέφοντας τα 100, κάλυψε μόνο τα δανεικά, όχι το αρχικό χρέος των 30. Επομένως, εξακολουθεί να χρωστά τα 30 που δανείστηκε για να πληρώσει το αρχικό χρέος», εξήγησε ένας τρίτος.
Ωστόσο, πολλοί σχολιαστές επεσήμαναν ότι η γυναίκα όντως πλήρωσε τα 30 γουάν στον ιδιοκτήτη πριν φύγει, και στη συνέχεια του επέστρεψε και τα 100 που του όφειλε.
Όπως σημείωσε ένας χρήστης: «Ναι, δεν του χρωστάει τίποτα. Δανείστηκε 100 και τα επέστρεψε, ενώ πλήρωσε και για το κούρεμα των 30 από πάνω».
«Ας κάνουμε τα μαθηματικά: Ο κομμωτής της έδωσε 100. Του τα επέστρεψε. Επίσης έλαβε 30 για το κούρεμα. Άρα ο κομμωτής έχει πληρωθεί πλήρως», συμφώνησε ένας άλλος.
«Καίω εγκεφαλικά κύτταρα διαβάζοντας αυτά τα σχόλια. Δεν του χρωστάει τίποτα. Έφυγε από το μαγαζί με 70 και του έδωσε 100 όταν γύρισε. 100 + τα 30 που του είχε ήδη δώσει = 130. Του τα πλήρωσε», έγραψε ένας χρήστης.
«Γιατί να της δανείσει χρήματα και να του τα επιστρέψει χρησιμοποιώντας τα δικά του χρήματα εξ αρχής;», αναρωτήθηκε κάποιος άλλος, προσπαθώντας να βάλει ένα τέλος στη δημόσια διαδικτυακή συζήτηση.
Συνοπτικά
- Μια διαφωνία μεταξύ κομμωτή και πελάτισσας στην Κίνα σχετικά με την πληρωμή για κούρεμα προκάλεσε έντονες συζητήσεις στα social media.
- Η πελάτισσα, αφού ξέχασε το πορτοφόλι της, δανείστηκε 100 γουάν από τον κομμωτή για να πληρώσει το κούρεμα των 30 γουάν.
- Επέστρεψε τα 100 γουάν, αλλά ο κομμωτής επέμενε ότι δεν είχε πληρωθεί για το κούρεμα, καθώς τα χρήματα ήταν δικά του.
- Οι χρήστες του διαδικτύου διχάστηκαν για το ποιος έχει δίκιο, με πολλούς να πιστεύουν ότι η γυναίκα πλήρωσε το χρέος της.