Μια γυναίκα από την Καλιφόρνια, γνωστή ως Κέι, βρέθηκε να λαμβάνει εκατοντάδες ανεπιθύμητα πακέτα στο σπίτι της, καθώς ένας Κινέζος πωλητής της Amazon χρησιμοποίησε τη διεύθυνσή της ως σημείο επιστροφών για προϊόντα που δεν εφαρμόζουν σωστά. Παρά τις επανειλημμένες αναφορές στην Amazon, η κατάσταση δεν βελτιώθηκε άμεσα, και η Κέι βρέθηκε να διαχειρίζεται στοίβες δεμάτων που εμπόδιζαν ακόμα και την πρόσβαση στο σπίτι της. Τελικά, η Amazon απέστειλε συνεργείο για την απομάκρυνση των δεμάτων και υποσχέθηκε να επιλύσει οριστικά το πρόβλημα, ενώ η εταιρεία ευχαρίστησε το ABC 7 για την ανάδειξη του ζητήματος.
Πιο αναλυτικά
Μια κάτοικος της Καλιφόρνια στις ΗΠΑ, η οποία ταυτοποιήθηκε μόνο με το μικρό της όνομα, Κέι, έχει δει το σπίτι της να μετατρέπεται σε αποθήκη δεμάτων για πάνω από έναν χρόνο, όταν Κινέζος πωλητής της Amazon χρησιμοποίησε τη διεύθυνσή της στο Σαν Χοσέ ως διεύθυνση επιστροφών.
Εκατοντάδες τεράστια δέματα άρχισαν να φτάνουν σχεδόν καθημερινά, φτάνοντας στο σημείο να στοιβάζονται στην αυλή της, μέχρι το ύψος του στήθους της.
«Είναι απλώς ακόμη μία μορφή κόλασης», δήλωσε η Κέι στο ABC 7.
Το πρόβλημα ξεκίνησε με ένα μόνο πακέτο, το οποίο θεώρησε λάθος παράδοση, αλλά γρήγορα ακολούθησαν δεκάδες άλλα, σε βαθμό που πλέον δεν μπορεί να παρκάρει το αυτοκίνητό της και η 88χρονη μητέρα της δυσκολεύεται να φτάσει στην είσοδο του σπιτιού.
«Αυτό που βλέπετε τώρα είναι ένα μικρό παράδειγμα, γιατί έχω αρνηθεί την παραλαβή περισσότερων δεμάτων απ’ όσα βλέπετε εδώ», εξήγησε.
Ο υπαίτιος είναι ένας Κινέζος πωλητής με την επωνυμία Liusandedian, που εμπορεύεται φτηνά καλύμματα καθισμάτων αυτοκινήτου, τα οποία συχνά δεν εφαρμόζουν στα οχήματα για τα οποία διαφημίζονται, με αποτέλεσμα εκατοντάδες αγοραστές να τα επιστρέφουν.
Ωστόσο, αντί τα προϊόντα να επιστρέφουν στην Κίνα, καταλήγουν στο σπίτι της Κέι.
Παρά τις επανειλημμένες αναφορές της στην Amazon -τουλάχιστον έξι, όπως λέει η Κέι- η απάντηση που λάμβανε ήταν πάντα η ίδια: «Κάθε φορά με διαβεβαίωναν απολύτως ότι αυτό θα σταματήσει. “Δεν θα λάβετε άλλα πακέτα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ή 48 ωρών”», δήλωσε.
Σε μία περίπτωση, της προσφέρθηκε δωροκάρτα 100 δολαρίων για την ταλαιπωρία, ενώ -όπως καταγγέλλει- της ζητήθηκε να απαλλαγεί από τα πακέτα είτε δωρίζοντάς τα είτε επιστρέφοντάς τα.
«Γιατί είναι δική μου ευθύνη να το ξεφορτωθώ, όταν ο δικός σας πωλητής δεν ακολουθεί τους κανόνες σας, Amazon;» διερωτήθηκε.
Σύμφωνα με την πολιτική της Amazon, οι διεθνείς πωλητές υποχρεούνται να παρέχουν είτε διεύθυνση επιστροφής στις ΗΠΑ είτε να επιστρέφουν τα χρήματα χωρίς να απαιτείται επιστροφή προϊόντων. Εάν δεν συμμορφωθούν εντός δύο ημερών, η Amazon μπορεί να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη και να χρεώσει τον πωλητή.
Η Liusandedian φαίνεται να παραβίασε την πολιτική αυτή, χρησιμοποιώντας ψευδή διεύθυνση που αποδείχθηκε ότι ήταν η οικία της Κέι.
Η Amazon αρνήθηκε ότι της ζήτησε ποτέ να χειριστεί το πρόβλημα μόνη της, αλλά τελικά την Τετάρτη απέστειλε συνεργείο για την απομάκρυνση των δεμάτων και την καθησύχασε για ακόμη μία φορά ότι δεν θα λάβει ποτέ ξανά κάλυμμα καθίσματος από τη Liusandedian.
«Ευχαριστούμε [το ABC 7] που ανέδειξε το ζήτημα. Ζητήσαμε συγγνώμη από την πελάτισσα και συνεργαζόμαστε μαζί της για την αποκομιδή των δεμάτων, λαμβάνοντας μέτρα για την οριστική επίλυση του προβλήματος», ανέφερε η εταιρεία.
Συνοπτικά
- Μια γυναίκα από την Καλιφόρνια έλαβε εκατοντάδες ανεπιθύμητα πακέτα από έναν Κινέζο πωλητή της Amazon που χρησιμοποίησε τη διεύθυνσή της ως σημείο επιστροφών.
- Η Κέι ανέφερε πολλές φορές το πρόβλημα στην Amazon, αλλά η κατάσταση δεν επιλύθηκε άμεσα, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητά της.
- Η Amazon τελικά απέστειλε συνεργείο για την απομάκρυνση των δεμάτων και υποσχέθηκε να επιλύσει οριστικά το ζήτημα.
- Η εταιρεία ευχαρίστησε τον σταθμό ABC 7 για την ανάδειξη του προβλήματος και ζήτησε συγγνώμη από την Κέι.