Η Λίβερπουλ, μετά από 13 χρόνια, επιστρέφει στην adidas, παρουσιάζοντας τις νέες εντός και εκτός έδρας εμφανίσεις για τη σεζόν 2025/26.
Η εντός έδρας φανέλα διαθέτει τη χαρακτηριστική dark strawberry απόχρωση με τις τρεις λευκές ρίγες της adidas, ενώ η εκτός έδρας υιοθετεί εκρού-λευκό χρώμα με μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες.
Οι εμφανίσεις ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας απόδοσης και είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο.
Η συνεργασία σηματοδοτεί την αρχή μιας 10ετούς συνεργασίας μεταξύ της Λίβερπουλ και της adidas, με την κυκλοφορία να συνοδεύεται από μια ταινία μικρού μήκους που αφηγείται ένα ονειρικό ταξίδι μιας νεαρής κοπέλας με τις νέες φανέλες.
Πιο αναλυτικά
Η Λίβερπουλ μετά από 13 χρόνια επέστρεψε στην adidas, με την γνωστή εταιρία ένδυσης να παρουσιάζει τις νέες εντός και εκτός έδρας εμφανίσεις του συλλόγου για τη σεζόν 2025/26.
Έχοντας συνεργαστεί ξανά σε μερικές από τις πιο εμβληματικές εποχές της Λίβερπουλ, από το 1985 έως το 1996 και ξανά από το 2006 έως το 2012, τα «three stripes» θα φορούν και πάλι ρουχισμό από την Adidas, η οποία προσφέρει σε παίκτες και φιλάθλους την τελευταία λέξη της τεχνολογίας απόδοσης, αλλά και stylish look για τη φετινή σεζόν.
Την Παρασκευή (1/8/25) κυκλοφόρησε η νέα εντός έδρας εμφάνιση των πρωταθλητών Αγγλίας, η οποία αποτυπώνει το DNA του συλλόγου στην πιο αγνή του μορφή, με τη χαρακτηριστική dark strawberry απόχρωση του κόκκινου και τις τρεις λευκές ρίγες της adidas να διατρέχουν τα μανίκια. Το κλασικό έμβλημα του Liver Bird κοσμεί το στήθος της φανέλας, ενώ ο καθαρός στρογγυλός γιακάς δίνει μια σύγχρονη, αθλητική αισθητική, με προσεγμένο ριμπ ύφασμα στις μανσέτες που ολοκληρώνει τον σχεδιασμό, αντάξιο της κληρονομιάς της LFC.
Η φανέλα συνδυάζεται με κόκκινο σορτς και κόκκινες κάλτσες, οι οποίες φέρουν τις τρεις ρίγες της adidas στο επάνω μέρος και την επιγραφή «LFC» πάνω από το λογότυπο της adidas στη γάμπα.
Η εκτός έδρας φανέλα υιοθετεί μια χρωματική παλέτα που είναι συνυφασμένη με εκτός έδρας εμφανίσεις της LFC του παρελθόντος, με βάση ένα εκρού-λευκό χρώμα και λεπτομέρειες σε μαύρο και κόκκινο. Το έμβλημα με το Liver Bird βρίσκεται μέσα σε ασπίδα, με το σχήμα της να είναι εμπνευσμένο από την αρχική κύρια εξέδρα του Anfield το 1906, επανασχεδιασμένο ώστε να αντικατοπτρίζει τη μορφή της εξέδρας. Η εκτός έδρας φανέλα συνοδεύεται από δύο επιλογές σορτς και κάλτσες: μαύρο σορτς με εκρού κάλτσες ή εναλλακτικά, εκρού σορτς με μαύρες κάλτσες.
Και οι δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της adidas: https://www.adidas.gr/liverpool
Σχεδιασμένες για κορυφαία απόδοση και με στόχο να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των παικτών σε υψηλή πίεση, οι εμφανίσεις αυτές ενσωματώνουν την πιο σύγχρονη τεχνολογία της adidas. Η αγωνιστική έκδοση είναι σχεδιασμένη με προηγμένα υλικά που μεγιστοποιούν τη ροή του αέρα για αίσθηση δροσιάς, ενώ η έκδοση για τους φιλάθλους είναι φτιαγμένη από απορροφητικά υλικά που απομακρύνουν τον ιδρώτα και διατηρούν το σώμα στεγνό.
Ο Sam Handy, GM της adidas Football, δήλωσε:
«Η επιστροφή της adidas στη Liverpool FC είναι μια ιστορική στιγμή για εμάς. Το να βλέπουμε τα εμβληματικά three stripes μας να κοσμούν και πάλι τις φανέλες της Liverpool είναι κάτι για το οποίο είμαστε απίστευτα περήφανοι. Η εντός έδρας φανέλα είναι μια αληθινή αποτύπωση του DNA της Liverpool – κομψή και διακριτική – ενώ η εκτός έδρας φανέλα τιμά την πλούσια ιστορία του συλλόγου. Μιλώ εκ μέρους όλων στην adidas όταν λέω ότι αυτό είναι μόνο η αρχή ενός απίστευτου ταξιδιού, και ανυπομονούμε για όσα έρχονται».
Ο Ben Latty, Chief Commercial Officer στη Λίβερπουλ πρόσθεσε:
«Αυτό δεν είναι απλώς η παρουσίαση μιας νέας εμφάνισης, είναι η αρχή μιας 10ετούς συνεργασίας για τη Liverpool FC και την adidas. Από την ανακοίνωση της συνεργασίας τον Μάρτιο, υπήρχε μια έντονη αίσθηση προσμονής και ενθουσιασμού. Αυτή η πρώτη συλλογή θέτει τον τόνο για όσα θα ακολουθήσουν τις επόμενες σεζόν.»
Μαζί με τις νέες εντός και εκτός έδρας εμφανίσεις, κυκλοφορούν επίσης η Pre-Match φανέλα, το Z.N.E. football Anthem jacket και το κλασσικό adidas Samba παπούτσι. Η Pre-Match φανέλα είναι εμπνευσμένη από τις εμβληματικές πύλες Shankly έξω από το Anfield, με μαύρη βάση και περίτεχνο σχέδιο πύλης σε βαθύ κόκκινο. Το Z.N.E. football Anthem jacket είναι φτιαγμένο από απαλό ύφασμα διπλής πλέξης και διαθέτει ευρύχωρη κουκούλα με την επιγραφή ‘YNWA’, ως φόρο τιμής στο διάσημο σύνθημα της ομάδας. Τα ειδικά σχεδιασμένα LFC Samba παπούτσια διαθέτουν λευκό δερμάτινο άνω μέρος, τρεις κόκκινες ρίγες και το έμβλημα της LFC στη γλώσσα. Ολοκληρώνονται με την επιγραφή ‘YNWA’ σε χρυσό στο πλάι.
Για να γιορτάσουν την κυκλοφορία των νέων εμφανίσεων, η adidas και η Λίβερπουλ παρουσίασαν μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Your Dream. Our Reality». Η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας νεαρής κοπέλας και τη συνάντησή της με τις νέες φανέλες της oμάδας, οδηγώντας τη σε ένα ονειρικό ταξίδι που θολώνει τα όρια ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα. Το ταξίδι την πηγαίνει σε ένα δείπνο με θρύλους του παρελθόντος και του παρόντος όπως ο Ίαν Ρας και Μοχάμεντ Σαλάχ την επαναφορά της εμβληματικής διαφήμισης με τους Στίβεν Τζέραντ και Αλόνσο, μαζί με παίκτες των ανδρικών και γυναικείων ομάδων, και μια περιήγηση στα τρόπαια του συλλόγου με τον Σερ Κένι Νταλγκλις, πριν καταλήξει στο γήπεδο του Anfield σε μια κλιμακωτή τελική σκηνή.
Η ταινία συνοδεύεται από φωτογραφίες παικτών και προϊόντων εμπνευσμένες από τη σκηνή του δείπνου, καθώς και αποκλειστικά βίντεο και παρασκηνιακό υλικό, που θα δημοσιευθούν στα επίσημα κανάλια του συλλόγου, της adidas και των παικτών.
Η επίσημη αγωνιστική έκδοση του kit διατίθεται στην τιμή των 150€, ενώ η έκδοση για φιλάθλους στα 100€, και οι δύο είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της adidas: https://www.adidas.gr/liverpool
Συνοπτικά
- Η Λίβερπουλ επιστρέφει στην adidas μετά από 13 χρόνια, παρουσιάζοντας τις νέες εντός και εκτός έδρας εμφανίσεις για τη σεζόν 2025/26.
- Οι νέες εμφανίσεις διακρίνονται για την κομψή dark strawberry απόχρωση και τις τρεις λευκές ρίγες της adidas, ενώ η εκτός έδρας εκδοχή διαθέτει εκρού-λευκό χρώμα με μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες.
- Η συνεργασία σηματοδοτεί την αρχή μιας 10ετούς σχέσης μεταξύ της Λίβερπουλ και της adidas, με συνοδευτική κυκλοφορία ταινίας μικρού μήκους για την προώθηση των νέων φανελών.
- Οι εμφανίσεις ενσωματώνουν σύγχρονη τεχνολογία απόδοσης και είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, προσφέροντας επιλογές για παίκτες και φιλάθλους.