Η Euroleague, η κορυφαία ευρωπαϊκή μπασκετική διοργάνωση, ανακοίνωσε την αλλαγή ονομασίας και λογοτύπου της, αποχαιρετώντας τη συνεργασία της με την Turkish Airlines που διαρκούσε πάνω από μια δεκαετία.
Από εδώ και στο εξής, θα ονομάζεται απλά EuroLeague, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή με στόχο την καλύτερη προβολή και καινοτομία.
Παράλληλα, η Etihad φαίνεται να είναι το φαβορί για να αναλάβει τη νέα χορηγία.
Πιο αναλυτικά
H Turkish Airlines Euroleague αποτελεί πλέον παρελθόν, αφού η ολοκλήρωση της συνεργασίας της κορυφαίας λίγκας του ευρωπαϊκού μπάσκετ, με την τουρκική εταιρεία, έφερε και αλλαγή στο όνομα της διοργάνωσης.
H Euroleague ανακοίνωσε το γεγονός, παρουσιάζοντας στα social media και το νέο λογότυπό της, από το οποίο απουσιάζει το όνομα της Turkish Airlines, για πρώτη φορά μετά από πάνω από μία δεκαετία.
Η Euroleague ανακοίνωσε δε τα εξής: Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την αρχή μιας νέας, τολμηρής εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη διοργάνωσή της: την EuroLeague. Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η Λίγκα επιταχύνει την πορεία της προς ένα μέλλον με μεγαλύτερη προβολή, καινοτομία και παγκόσμια απήχηση”.
https://twitter.com/EuroLeague/status/1939991244572127541
Η Etihad εμφανίζεται ως φαβορί για να… καλύψει το χορηγικό κενό στη Euroleague.