Εβδομάδα με μουσικές κορόνες, ντίβες και μαγεία. Με τις μοναχικές στιγμές της Μαρία Κάλλας, και την Αντζελίνα Τζολί σε μια από τις πιο σπαρακτικές ερμηνείες της στη βιογραφία της ντίβας της όπερας αλλά και το πρώτο μέρος της διαφορετικής ανάγνωσης της -μέχρι στιγμής- πιο επιτυχημένης μεταφοράς musical του Broadway στη μεγάλη οθόνη, όσοι σινεφίλ επιλέγουμε τα λέμε τον πόνο και τις προσδοκίες μας τραγουδιστά, θα περάσουμε καλά με τις ταινίες αυτής της εβδομάδας:
· Η μαγεία συγκρούεται με μαγικά ραβδάκια και σκούπες σε έναν αγώνα που η δημοφιλία και τα ξόρκια θα κονταροχτυπηθούν. Το Wicked ήταν ένα μεγάλο στοίχημα όχι μόνο τώρα που μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη με τεράστια εμπορική επιτυχία αλλά και όταν δοκιμάστηκε στη σκηνή του Broadway. Ο θρύλος λέει ότι για να μπορέσει αυτή η παραγωγή να επιβιώσει χρειαζόταν επί 3 χρόνια να είναι καθημερινά sold out, όχι για να βγουν κέρδη, αλλά για να αποσβεστεί το κέρδος. Η ιστορία επιβεβαιώθηκε… και όπως μαθαίνουμε ξανά, επιβεβαιώνεται εκ νέου. Τελικά αυτή η ιστορία αψηφά τη βαρύτητα σε κάθε διάσταση.
· Κατηγορήθηκε ότι η ασυγκράτητη, μεγαλομανής διάθεση του Κόπολα να σχολιάσει τα πάντα, έκανε ελιτίστικη την ταινία του «Megalopolis» και για αυτό δεν συναντήθηκε με το κοινό. Άλλοι υποστηρίζουν ότι η νέα ταινία του είναι ένα τόλμημα που του στοίχησε προσωπικά 120.000.000$ και αυτό δείχνει ότι το όραμα του θα μας απασχολήσει και στο μέλλον. Ένα είναι σίγουρο: ότι η νέα του ταινία είναι ο προσωπικός του «Πολίτης Κέιν». Στην πρεμιέρα της ταινίας του, οι προσωπικοί του φίλοι Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Σπάικ Λη, διάβασαν την ταινία με ένα τρόπο που αξίζει να ακούσουμε.
· Κάπως πιεσμένα παίρνουμε μια πρώτη γεύση από τη συνέντευξη με τον Ουμπέρτο Παζολίνι που χάρισε στην Ελλάδα κάτι που κανένας Έλληνας δεν τόλμησε να κάνει: αποτύπωσε το δεύτερο μισό του ομηρικού έπους, από τη ραψωδία ν΄ και μετά, και επιβεβαίωσε με κινηματογραφική ματιά ότι η ομηρική αφήγηση συνεχίζει να εμπνέει.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ ΛΙΖΑΡΔΟΣ