The Substance: Το ελιξήριο της νιότης – Oι Ντέμυ Μουρ και η Μάργκαρετ Κουάλεϋ στο ΕΡΤNews

Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Αν μπορούσε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας να ήμασταν εμείς, τότε θα έπρεπε κάθε παγιωμένη πεποίθηση να έσβηνε από τον εγγεγραμμένο χάρτη του παγκοσμίου DNA. Με αυτό ως δεδομένο, η Ντέμυ Μουρ και η Μάργκαρετ Κουάλευ αποδέχτηκαν την ευκαιρία να είναι η μία η προέκταση της άλλης στο παράξενο, κωμικό, ειρωνικό, προφητικό θρίλερ «The Substance: Το Ελιξήριο της Νιότης».

Η πρώτη, ως πετυχημένη αστέρας του Hollywood συνειδητοποιεί ότι το τέλος της καριέρας προδιαγράφεται από την αρχή από την αύξηση του ορίου της ηλικίας. Δυστυχώς όμως η περσόνα που κρυβόταν πίσω από τη χαρακτηριστική (και χαρακτηρισμένη) μορφή της, δεν είναι η δημόσια εικόνα (και η καριέρα), αλλά το φάντασμα μιας κάποιας γκρίζας ζώνης που οι επιθυμίες μας και οι προθέσεις των άλλων συγκρούονται σε μάχη σώμα με σώμα με μοναδικό θύμα την αντίληψη μας για την πλασματική πραγματικότητα που εξυπηρετούσε το εγώ μας.

Η δεύτερη, αποτέλεσμα της χρήσης ενός ελιξηρίου, μια ομορφότερη-νεότερη-ακμαιότερη-θρασύτερη-ατσαλάκωτη εκδοχή της πρώτης, έχοντας το ακαταλόγιστο της νεότητας και των δώρων της, στερούμενη σεβασμού των κανόνων φύσης και χημείας, γίνεται «η καταδίκη της διόρθωσης».

Μάργκαρετ Κουάλεϋ

Γιατί άραγε μια ταινία που στηρίζεται στο fun της αλλά και τη βαναυσότητα ψυχής και σώματος (και τα δύο σε άψογα οπτικοποιημένη φόρμα), να θέλει να πάει ακόμα πιο βαθιά στις πολύ-βιασμένες ηρωίδες που αναζητούν λύτρωση;

Για όσους είδατε ήδη την ταινία, και δεν πήρατε απαντήσεις, είμαστε εμείς εδώ για εσάς. Συναντήσαμε διαδικτυακά τις πρωταγωνίστριες, κάναμε τις δικές μας ερωτήσεις, ακούσαμε και τις ερωτήσεις άλλων συναδέλφων από όλο τον κόσμο και είμαστε εδώ για να σας τις παρουσιάσουμε.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Μετά από μια τόσο παραγωγική καριέρα, τι ήταν αυτό το σενάριο που σας άγγιξε και σας έκανε να θέλετε να συμμετάσχετε στο «The Substance: Το Εληξίριο της Νιότης»;

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Ήταν μια απολύτως πρωτότυπη προσέγγιση στο θέμα, κάτι που με τρόμαξε αρκετά, σε βαθμό μου γνώριζα [προκαταβολικά] ότι θα με ωθήσει εκτός της ζώνης ασφάλειας μου. Ο χαρακτήρας που κλήθηκα να υποδυθώ ήταν επίσης ολοκληρωμένος και πολύπλοκος, αλλά και πολύ πρωτότυπος. Νομίζω ότι αυτό που εξερευνάει [σ.σ. η ταινία] είναι η ιδέα όχι μόνο της γήρανσης, αλλά και της βίας που μπορεί να ασκήσουμε στον εαυτό μας, ένα τεράστιο ανθρώπινο ζήτημα που μοιραζόμαστε όλοι. Απλώς δεν ήξερα αν θα λειτουργήσει [το αποτέλεσμα]. Αυτό ήταν το ζητούμενο. Τώρα [σ.σ. που την είδαμε] νομίζω ότι μπορούμε να πούμε ότι κατάφερε το στόχο της.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είχατε την ευκαιρία να κάνετε πρόβες με τη Ντέμι πριν από τα γυρίσματα της ταινίας. Πώς ήταν οι συζητήσεις σας σχετικά με την ταινία και τους ρόλους σας;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Νομίζω ότι κάναμε αρκετή προετοιμασία , όμως σε διαφορετικούς τομείς εγώ και σε διαφορετικούς εκείνη. Για μένα, η προετοιμασία αφορούσε πολύ την φυσικότητα της Σου και το πώς να αποδώσω μέσα από το σώματ της την κινησεολογία. Προσπαθούσα να βρω [κινησεολογικά] μια μορφή που να εκπροσωπεί την ιδέα της τελειότητας όπως την φαντάζεται ένας άντρας. Ταυτόχρονα, για μένα, η εμπειρία αφορούσε πολύ το πώς να αισθανθώ το σώμα μου να κινείται άνετα ανάμεσα στον κόσμο χωρίς πόνο. Έκανα πολύ γιόγκα για να καταφέρω να μπω στον κόσμο της σαν πλήρως εύπλαστη και ευκίνητη, χωρίς να κουβαλάω καμία εμπειρία ή πόνο.

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Ναι, δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος (σ.σ για τη Μάργκαρετ). Καθώς μιλούσες σκεφτόμουν, τις δραστηριότητες που κάναμε μαζί. Δουλέψαμε με κάποιον (στην προετοιμασία) που μας έβαλε να χρησιμοποιήσουμε μια μπάλα. Δεν υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος σκοπός, αλλά μόνο να εμβαθύνουμε τη σύνδεσή μας. Συμφωνώ με τη Μάργκαρετ που απαιτούσε ελάχιστη συζήτηση. Ήταν σχεδόν σαν να μας συνέδεε η εμπιστοσύνη της μίας στην άλλη, χωρίς να χρειάζεται να το αναλύσουμε υπερβολικά.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Είναι αστείο, αλλά ήταν ενστικτώδες αυτό που κάναμε, απλά δεν το προσδιορίσαμε. Μοιραζόμασταν τις εμπειρίες μας και χτίζαμε (τους χαρακτήρες) η μία πάνω στην άλλη. Όμως συμβαίνει αυτό.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είναι απίστευτο γιατί είναι τόσο αρμονική η απόδοση και των δύο σας, αλλά πρόκειται για έναν χαρακτήρα. Εννοώ, μπορεί να υπάρχει μια ραφή στην πλάτη της Ντέμι στην ταινία, αλλά είστε ένα.

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Εκτός αυτού, νομίζω ότι υπήρξε μια ευθραυστότητα σε αυτό. Μπήκαμε στη διαδικασία με πολλές προετοιμασίες, συζητώντας για το πώς θα έμοιάζε αυτό οπτικά. Ήταν σημαντικό να γνωρίζουμε την εστίαση της σκηνοθέτι μας, καθώς είναι και οπτικός συγγραφέας της ιστορίας μας. Έπρεπε πραγματικά να υποστηρίξουμε η μία την άλλη σε αυτήν τη σωματική και συναισθηματική ευθραυστότητα, γιατί ήμασταν σε δύο ξεχωριστές διαδρομές, που έπρεπε να κρατήσουν -η μία για την άλλη- την ισορροπία.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Σας «τρόμαξαν» αυτά που υπογραμμίζει η ταινία για την ομορφιά και το Χόλιγουντ ή τις πιέσεις για τη διατήρηση μιας συγκεκριμένης εικόνας;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Νομίζω ότι ένας από τους λόγους που με τράβηξε αυτό το σενάριο είναι γιατί μιλάει για θέματα -που δυστυχώς- είναι πολύ παρόντα στη ζωή όλων, και παρουσιάζονται με έναν κομψό και φανταστικό τρόπο που τα κάνει… συναρπαστικά [;]. Μεγάλωσα θέλοντας να γίνω χορεύτρια και μετά δούλεψα ως μοντέλο για λίγο διάστημα της ζωής μου, και μετά ξεκίνησα να παίζω σε ταινίες. Σε κάθε βήμα της πορείας μου, υπήρξε μια απίστευτη πίεση για το να είσαι «τέλεια» ή να υπερβείς αυτό που ήταν ήδη κορυφαίο. Ειδικά στον κόσμο του χορού, υπάρχει μια -και μόνο- πολύ συγκεκριμένη εικόνα προς την οποία [οι χορευτές] προσανατολίζεσαι. Είμαι πολύ τυχερή που ζω σε μια εποχή που τόσα πολλά από αυτά τα πρότυπα καταρρίπτονται… και επαναστατούν. Είμαι, επίσης, ευγνώμον που βρίσκομαι εδώ τώρα. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω ότι όλοι αντιμετωπίζουν αυτά τα θέματα σε κάποιο βαθμό στη ζωή τους. Η υποκριτική της Σου σίγουρα ήταν σαν να μπαίνω «στο μάτι της καταιγίδας». Ήταν προκλητικό σε ψυχολογικό και σωματικό επίπεδο… και κάπως εξαντλητικό. Είμαι χαρούμενη που χρειάστηκε να τα αντιμετωπίσω όλα αυτά με τον άμεσο τρόπο. Αισθάνομαι γι’ αυτό πιο δυνατή, αλλά νομίζω ότι, παρόλο που ο κόσμος είναι καλύτερος από ό,τι ήταν πριν από 10 χρόνια -και ελπίζω ότι θα γίνεται καλύτερος και πιο εύκολος-, υπάρχουν ακόμα πράγματα που οι γυναίκες και οι άνδρες θα συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ντέμυ, η ίδια ερώτηση για σένα: Άλλαξε η προοπτική σου σχετικά με τα πρότυπα ομορφιάς στο Χόλιγουντ;

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Δεν ξέρω αν άλλαξε η προοπτική μου για τα πρότυπα ομορφιάς. Νομίζω ότι είναι μια αντανάκλαση των προτύπων που έχουν ισχύσει μέχρι τώρα. Και σε πολλές περιπτώσεις, με έναν ανεπίσημο τρόπο, υπήρξε μια «συνειδητή συμφωνία», κάτι σαν «σιωπηρή συμφωνία». Αυτό που νομίζω ότι έκανε για μένα ήταν να επεκτείνει αυτή την ιδέα για τις συνθήκες στο Χόλιγουντ και στην κοινωνία συνολικά. Αλλά πιστεύω ότι αυτό είναι κάτι που έχουμε συμφωνήσει ως γυναίκες, αυτή η ιδέα ότι καθώς γερνάμε, μπαίνουμε σε δεύτερο πλάνο ή γινόμαστε λιγότερο επιθυμητές ή λιγότερο πολύτιμες. Δεν νομίζω ότι είναι αλήθεια, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει μια συλλογική συνείδηση. Και μέσα από τη διαδικασία της δημιουργίας αυτής της ταινίας, μου επιτράπηκε, σε προσωπικό επίπεδο, να εξετάσω αυτές τις «περιοχές κρίσης» που κρατούσα για τον εαυτό μου, όπου πίεζα και κρατούσα τον εαυτό μου σε αυτά τα πρότυπα που δεν είναι απαραίτητα ρεαλιστικά. Αντίθετα, εστίασα και γιόρτασα όλα όσα είμαι, αντί να εστιάζω σε όσα δεν είμαι. Νιώθω ότι αυτό ήταν ένα από τα πιο ισχυρά μέρη αυτής της ταινίας. Για να το απαντήσω με απλά λόγια, αισθάνομαι ότι αποχώρησα λίγο πιο απελευθερωμένη από αυτή την εμπειρία (…) [γιατί] είμαστε άνθρωποι. Και […] είμαστε εδώ, κάνουμε προώθηση της ταινίας, καθόμαστε σε αυτές τις καρέκλες. Αυτή η ιδέα ότι το Χόλιγουντ εντείνει αυτό το θέμα· είναι αλήθεια. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι μπορούμε να συμβάλλουμε στη δημιουργία μιας πολιτιστικής αλλαγής, απλώς επεκτείνοντας τη συνείδηση, κάνοντας κάτι που είναι προκλητικό και προκαλεί συζητήσεις. Πριν λίγο καιρό, ενώ ήμουν σε πτήση, μια αεροσυνοδός, ήρθε και μου είπε: «Είδα την ταινία σας, ήσασταν καταπληκτική». Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι αυτό με έκανε να σταματήσω και να σκεφτώ: τι κάνω στον εαυτό μου; Πώς μπορώ να αλλάξω τελείως το πόσο αυστηρή ήμουν με όλα αυτά: τις δίαιτες και τις προσπάθειες [σ.σ. να διατηρηθώ στα επιβαλλόμενα πρότυπα] Και ένιωσα ότι αυτό ήταν το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσα να έχω από αυτή την εμπειρία: να ξέρω ότι πραγματικά είχε αντίκτυπο στο πώς κάποιος βλέπει τον εαυτό του.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Ακριβώς, και αυτό είναι το μέρος της τέχνης που αναζητά την αλήθεια. Όταν η αλήθεια αντηχεί -αν μπορεί να μεταφραστεί σε πιο βαθύ επίπεδο- τότε είναι μόνο αυτό στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ήταν μια πολύ τολμηρή ταινία και επιλογή να υποδυθείς έναν τέτοιο ρόλο. Ποια ήταν η στιγμή που συνειδητοποίησες ότι μπορούσες να εμπιστευτείς απόλυτα την τη σκηνοθέτι σου;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Έγινε σύντομα γιατί (…) ήταν μια πολύ προσωπική ιστορία για εκείνη. Νομίζω ότι εμπιστεύτηκα το υλικό της μόλις το διάβασα. Πιο πολύ απ’ όλα, αφορούσε την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, την δέσμευση και την ικανότητα να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου, και να μπορώ να τα δώσω όλα. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό. Νομίζω ότι πραγματικά εμπιστεύτηκα την ιστορία που ήθελε να δημιουργήσει. Στο χαρτί, αυτό ήταν κάτι που θα μπορούσε να είναι πραγματικά καταπληκτικό και ήταν πέρα από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς· όμως θα μπορούσε επίσης να είναι μια αποτυχία. Ως προς το οπτικό μέρος, την εμπιστεύτηκα απόλυτα μόνο όταν είδα την ταινία για πρώτη φορά στις Κάννες.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς είναι να ενσαρκώνεις έναν χαρακτήρα που εκπροσωπεί την ομορφιά που πολλές γυναίκες θέλουν να έχουν, αλλά ταυτόχρονα αυτή η ομορφιά να είναι εχθρική. Πώς σε έκανε να αισθάνεσαι αυτό;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Ας παραδεχτούμε ότι είναι εκτός νόρμας χαρακτήρας. Δεν έχω βιώσει ποτέ κάτι παρόμοιο. Είναι πολύ παράξενο γιατί είναι, τελικά, είναι αρκετά σκληρή, και… χωρίς ψυχή. Τα πράγματα που την νοιάζουν περισσότερο είναι ίσως τα χειρότερα μέρη του να είσαι άνθρωπος. Πρέπει να το εντείνω όσο περισσότερο μπορώ. Αυτό ήταν αρκετά εξαντλητικό. Νιώθω ότι είμαι μέρος ενός μεγαλύτερου μηνύματος. Ξέρεις τι εννοώ; Είμαι «καλός στρατιώτης», προσπαθώ να πω αυτήν την ιστορία και να δουλέψω με τη [νέα της ταυτότητα. Θα είμαι «το κακό» για «το καλό της».

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Ενώ τα πάντα για τη Σου ήταν το «φαίνεσθε», νομίζω ότι το κοινό νήμα που μας συνέδεε, καθώς παίζαμε τον ίδιο χαρακτήρα, ήταν ο βαθύς πόνος και η επιθυμία να αγαπηθούμε.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Αυτό είναι αληθινό, ναι.

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Νομίζω ότι αν κάποιος με λιγότερο βάθος από τη Μάργκαρετ το είχε αναλάβει, θα μπορούσε να το κάνει απλώς επιφανειακό. Αλλά αισθάνομαι ότι υπάρχει μια τέτοια απόχρωση στον πόνο που μοιραζόμαστε.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Θα το δεχτώ αυτό.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ξέρω ότι μιλήσατε πολύ για την θετική επίδραση που μπορεί να έχει αυτή η ταινία στον κόσμο και για την αλλαγή των προτύπων ομορφιάς, και η ιστορία με την αεροσυνοδό (που μοιράστηκες) ήταν καταπληκτική· αλλά, ξέρετε, η ταινία έχει γίνει επίσης μεγάλη επιτυχία και… (σ.σ. περιέργως) είναι τρομερά διασκεδαστική να την παρακολουθείς. Ποιο ήταν (λοιπόν) το πιο διασκεδαστικό μέρος στο να γυρίσετε την ταινία; Μάργκαρετ, γιατί δεν ξεκινάς;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Ξέρεις, τα γυρίσματα ήταν πολύ πιο δύσκολα από ό,τι ίσως φαινόταν. Ήταν αρκετά προκλητικά και διήρκεσαν πάνω από πέντε μήνες, οπότε διασπάστηκε σε μικροσκοπικά κομμάτια. Νομίζω ότι το πιο διασκεδαστικό ήταν όταν μπορούσαμε να γυρίσουμε περισσότερες σελίδες, γιατί συνήθως γυρίζαμε 1/8 σελίδας τη μέρα, ήταν τόσο αργό. Τέτοιο παράδειγμα για μένα ήταν η χορευτική σκηνή, γιατί ήταν μια ευκαιρία να προετοιμάσω κάτι που ήξερα ότι θα γυριζόταν σχετικά γρήγορα. Έτσι, είχα λίγο έλεγχο. Το ίδιο ισχύει και για τη σκηνή της εκπομπής, γιατί είναι «ανταλλαγή αστείων». Οτιδήποτε μπορούσε να σου δώσει λίγη ελευθερία, ήταν διασκεδαστικό για μένα. Το τελευταίο που θα προσθέσω είναι ότι μια από τις πιο ικανοποιητικές στιγμές στην ταινία ήταν όταν η Ντέμι και εγώ ήμασταν και οι δύο παρούσες την ίδια στιγμή. Ξέρεις, είμαι πολύ φαν της Ντέμι και ήταν δύσκολο να είμαι παρούσα μαζί της στο σετ συνεχώς.

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Ανυπομονούσα και εγω για αυτό, αν και ήταν πολύ σκληρές σκηνές οι κοινές που είχαμε και με μεγάλη δυσκολία στα γυρίσματα. Αλλά ήταν ειδικά για μένα, μεγάλη η χαρά γιατί είχα τόσες πολλές σκηνές που ήμουν μόνη.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Νομίζω και η σκηνή της μαγειρικής γιατί ήταν τόσο τρελή. Ξέρεις, ήταν ακραία, πέρα από κάθε πίστη.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Βρισκόμαστε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα κινηματογραφική περίοδο, όπου υπάρχουν αρκετές ταινίες όπως (…) το «The Last Show Girl» (σ.σ. ταινία για την οποία η Πάμελα Άντερσον έχει πάρει διθυραμβικές κριτικές) και το «Baby Girl» (σ.σ. ταινία με τη Νικόλ Κίντμαν που καταπιάνεται με δύσκολο και προκλητικό θέμα) που ασχολούνται με σημαντικά θέματα που σχετίζονται με τις γυναίκες. Πώς αισθάνεστε ότι αυτή η ταινία αγγίζει αυτά τα ζητήματα που οι γυναίκες πρέπει συνεχώς να αντιμετωπίζουν; Πώς νομίζετε ότι η ταινία ασχολείται άμεσα με αυτά τα θέματα και φέρνει στην επιφάνεια θέματα που παρέμεναν… στη σιωπή;

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Λοιπόν, δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να δω όλες τις άλλες ταινίες. (…) Αλλά (…) σε κάποιες από αυτές τις ταινίες φαίνεται να υπάρχει μια συλλογική συνείδηση γύρω από την ιδέα του να αποδεχόμαστε τον εαυτό μας και να αγαπάμε τον εαυτό μας. Αυτό φαίνεται να τις διαπερνάει. Ξέρω ότι στο «Baby Girl» υπάρχουν πτυχές που ασχολούνται με ζητήματα ντροπής. Νομίζω ότι υπάρχουν και ορισμένες πτυχές αυτού στην ταινία μας, που είναι κάπως ενδιαφέρον, ότι είναι κατά κάποιον τρόπο στον «ζωτικό κόσμο» μας κάτι που είναι αξιοσημείωτο. Και δεν νομίζω ότι είναι εστιασμένο στις γυναίκες. Η ταινία μας, μας ωθεί να κοιτάξουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να είμαστε τόσο σκληροί με τον εαυτό μας· διότι στο τέλος, δεν είναι (σ.σ. πρόβλημα) αυτό που μας κάνουν οι άλλοι, αλλά αυτό που κάνουμε εμείς στους εαυτούς μας που -κατ’ επέκταση- δημιουργεί την εμπειρία και την πραγματικότητά μας στη ζωή. Ταυτόχρονα, είναι και μια από τις πιο ισχυρές αναγνωρίσεις της ικανότητας να δημιουργούμε αλλαγές όταν μπορούμε να σταματήσουμε να κοιτάμε πέρα από τον εαυτό μας· όταν κοιτάζουμε μέσα μας. Νομίζω ότι η αλλαγή συμβαίνει πρώτα μέσα στον καθένα μας και μετά ο κόσμος αρχίζει να το αντανακλά αυτό. Αυτό είναι μέρος όσων αντιλαμβάνομαι. Νομίζω ότι, καθώς οι γυναίκες βρίσκουν περισσότερη αξία στον εαυτό τους σε διάφορες ηλικίες, μεγέθη, φυλές και πολιτισμούς, όσο περισσότερο αναλαμβάνουμε την ευθύνη, τόσο περισσότερο αναγνωρίζουμε το εύρος του κόσμου και οι θέσεις που πάντα υπήρχαν αρχίζουν να καταλαμβάνονται. Είναι σαν να αντιμετωπίζουμε την πεποίθηση και να απαντάμε στο: «ποιος είπε ότι είσαι λιγότερο επιθυμητή μετά τα 50»; Κανείς. Ποιος το είπε; (…) Καθώς αμφισβητούμε αυτά τα «δεδομένα», αυτό αναδύεται στην επιφάνεια. Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους όλου του κόσμου, αλλά (αν το σκεφτείτε) είναι μια ενδιαφέρουσα αντανάκλαση, καθώς όλες αυτές οι ταινίες φέρνουν στην επιφάνεια πράγματα ώστε να μπορέσουμε να αναδειχτούμε, και να δείξουμε ότι είμαστε πλήρεις.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Ναι, υπάρχει μια πραγματική αίσθηση του να επανακαταλαμβάνουμε έναν χώρο ή ίσως απλώς να αναγνωρίζουμε γιατί οι άνθρωποι δεν καταλάμβαναν αυτόν τον χώρο, σωστά;

ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχω άλλη μια ερώτηση για εσένα, Μάργκαρετ (και Ντέμυ). Αυτή είναι από τον Αλέξανδρο Ρωμανό Λιζάρδο από την Ελλάδα. Ρωτάει, γιατί συχνά επιλέγεις ασυνήθιστους ρόλους αντί για τον ευκολότερο δρόμο που προσφέρει το Χόλιγουντ καθώς εκτός από το «The Substance», έχεις επιλέξει ταινίες όπως το «Poor Things» και το «Kinds of Kindness». Τι σε προσελκύει σε αυτές τις πολύπλοκες απεικονίσεις ανθρώπων που αγωνίζονται με τις επιθυμίες των άλλων;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Ξέρεις, νιώθω ότι κάποια πράγματα της ζωής, έρχονται και επαναλαμβάνονται. Καταλαβαίνεις τί θέλω να πω; Ο δρόμος μου δεν ήταν πάντα στο χέρι μου. Νομίζω ότι επιλέγω τους ρόλους μου όσο και οι ρόλοι με επιλέγουν. Υπάρχει αυτό το στοιχείο κυριολεξίας στο ότι υπάρχουν σκηνοθέτες και υπεύθυνοι κάστινγκ που σε επιλέγουν κυριολεκτικά για να παίξεις αυτούς τους πολύπλοκους -και μερικές φορές παράξενους- ανθρώπους. Αλλά φυσικά τείνω να ελκύομαι προς αυτούς τους συγκεκριμένους ρόλους. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να είμαι σε μια χαλαρή κωμωδία, να προσπαθήσω να είμαι μια ρομαντική πρωταγωνίστρια σε μια αστεία ταινία. Αλλά απλώς δεν μου βγαίνει. Μάλλον δεν είμαι ταιριαστή ως η ρομαντική φιγούρα; Κάνω πλάκα. Είμαι μισή σοβαρή και μισή αστεία. Δεν ξέρω. Νομίζω ότι τα πράγματα βγαίνουν όπως πρέπει να βγουν και πρέπει να πάρεις νόημα από αυτό και να προσπαθήσεις να αναπτυχθείς. Αυτό είναι όλο.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ως διευκρίνηση να πω ότι η Ελίζαμπεθ και η Σου ήταν μοναδικές με τον δικό τους τρόπο.

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Είμαστε, στην ουσία, διαφορετικοί. Νομίζω ότι είναι πολύ πιο αφηρημένο από το να το περιγράψω με λόγια. Είμαστε δύο διαφορετικοί άνθρωποι που έχουμε πολλές διασταυρώσεις λόγω του τρόπου που μεγαλώσαμε, του τρόπου που βιώσαμε το να είμαστε ηθοποιοί, του τρόπου που… έχουμε «αίμα με καρδιές» και προσπαθούμε. Νομίζω ότι έχουμε πολλά κοινά και πολλά διαφορετικά (σ.σ. με τις ηρωίδες μας). Δεν προσπαθήσαμε πολύ σκληρά να ορίσουμε αυτά τα πράγματα. Ήταν πιο φυσικό από αυτό που περιγράφω. Αλλά νομίζω ότι το κοινό στοιχείο που είχαμε ήταν απλώς η δέσμευση. (…) [Και αν πιάσω το παράδειγμα της Ντέμυ Μουρ] δεν υπάρχει πιο αφοσιωμένη ηθοποιός. Δεν υπάρχει πιο σκληρά εργαζόμενη και πειστική ηθοποιός. Είναι υποστηρικτική. Είναι φανταστική συνεργάτης.

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Νομίζω ότι και οι δύο «λερωθήκαμε» και ήμασταν πρόθυμες να λερωθούμε, να δείχνουμε χάλια μαύρα και, πραγματικά, να τα δώσουμε όλα τοιουτοτρόπως χάνοντας σύντομα τη «γυαλάδα» μας, και ωθούμενες στα άκρα. Ευτυχώς δεν είχαμε ενδοιασμούς. (…) δουλεύαμε στα πλαίσια ενός σεναρίου που ήταν απόλυτα συγκεκριμένο. Ήταν όμως (…) σα να το καταλάβαμε και να το γνωρίζαμε. Κατανοήσαμε την υποχρέωση μας (…) όταν είχαμε την πρώτη μας σκηνή μας, που κάναμε την «αλλαγή». Έπρεπε και οι δύο να είμαστε γυμνές σε αυτό το κρύο πλακάκι για ώρες, και το σώμα της Μάργκαρετ έπρεπε να κρέμεται εντελώς ασυνείδητο σε στασιμότητα πάνω από το σώμα μου και να είμαστε σε αυτή την κατάσταση αμοιβαίας ευαλωτότητας. Αυτό γιγάντωσε τη σύνδεση που είχαμε ήδη για την κατανόηση των μικρών πραγμάτων. Όμως η μεγαλύτερη διασταύρωση που είχαμε σε όρους φυσικής δράσης ήταν το φιλί κατά τη διάρκεια της χορευτικής σκηνής (…). Νομίζω ότι η εσωτερική εργασία που κάναμε κάπως ξεχωριστά (οι δυό μας), ήταν αυτό που οδήγησε τις δύο γυναίκες (σ.σ. στην εξέλιξη τους), γιατί με κάποιο τρόπο, όσο περισσότερο ήταν η Σου στο φυσικό της σώμα, ακόμα κι αν υποτίθεται ότι ήμουν εγώ, έπλαθε τη δική της εμπειρία, και έτσι δημιουργούσε την επιθυμητή απομάκρυνση, κάθε φορά που ανταλλάσσαμε (σώματα).

ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπήρχε πολύ φυσικότητα στους ρόλους, που ξεκινάει από την «τις επιδόσεις στην αερόβια» μέχρι την «(σωματική) παραμόρφωση του τέρατος στο οποίο μετατρέπεσαι». Μάργκαρετ, πώς ήταν να είσαι φυσική ειδικά σε αυτή την ταινία, με τόσο ριζικά διαφορετικούς τρόπους;

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Ανακαλύπταμε τη φυσικότητα όσο προχωρούσαμε στα γυρίσματα. Μέχρι να φορέσω όλα τα προσθετικά δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι έπρεπενα καταλήξω σε ένα σώμα με καμπούρα. Έτσι, κάπως, ξετυλίχθηκε. Ακόμα και το να κάθομαι στην καρέκλα, όταν βάζανε τα προσθετικά, οι ισορροπίες άλλαζαν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, κάποια από αυτά δεν τα σκεφτόμουν καν μέχρι να φτάσουμε στο γύρισμα. Ήταν για εμάς τις δύο πολύ εξαντλητικό και πολύ προκλητικό σωματικά με διαφορετικούς τρόπους. Έναν μήνα στα γυρίσματα με την καμπούρα, κάθε σκηνή αναγκάζομαι να είμαι σκυμμένη, τρέχοντας, κάνοντας απότομες κινήσεις κ.λπ.. Δεν μπορούσα να προβλέψω τί βαθμό δυσκολίας είχε, ενώ ήταν πολύ πιο εύκολο να το διαβάσεις στο χαρτί. (Στην ταινία) ασχολούμαστε με μια πραγματικότητα που δεν είναι εντελώς εδραιωμένη στην πραγματικότητα, είναι κάπως μια σουρεαλιστική· θα την έλεγες «επαυξημένη πραγματικότητα». Έτσι, μερικοί από τους νέους κανόνες των πραγμάτων είχαν επιπρόσθετο ενδιαφέρον για να προσπαθήσουμε να βρούμε τι ίσχυε. Για παράδειγμα, όταν ήμουν σκυμμένη και παρέμενα λεπτή, δεν μπορούσα πραγματικά να τρέξω τόσο γρήγορα. Έτσι φτιάξαμε τους δικούς μας κανόνες, ώστε να μπορέσουμε να τρέξουμε τόσο γρήγορα (και να μη φαίνεται η δυσκολία).

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: [Εκεί κατάλαβα ότι] η Μάργκαρετ μπορούσε να με «ξαπλώσει» στο δωμάτιο με μια κλωτσιά. Μάθαμε τόσα πολλά πράγματα που (…) αμφισβητούσαμε. (Στο τέλος αμφισβητήσαμε) τη λογική μας, οταν «ήμασταν μέσα σε αυτό», γιατί, η δουλειά μας ήταν να θεμελιώσουμε «την καρδιά όσων είπαμε» σε μια πραγματικότητα, ώστε να μην γίνει απλώς μια καρικατούρα. Μόλις κατανοήσαμε τα όρια… των ορίων που ήθελε η σκηνοθέτις μας να βάλουμε, τότε πραγματικά επιστρέψαμε στη ρίζα και την άγκυρα, στο θεμέλιο της δημιουργίας μιας πραγματικής γυναίκας που όλοι γνωρίζουμε, και που μπορούμε να καθρεφτίσουμε τους εαυτούς μας. Και ελλείψει διαλόγου, πολλή από αυτή τη δουλειά έπρεπε να την κάνουμε πριν καν ξεκινήσουν τα γυρίσματα. Έπρεπε από την πρώτη μέρα όλα να είναι ανεξάρτητα από την τρέλα στην οποία εμπλεκόμασταν. (…) Κάτι καταφέραμε μάλλον καθώς ήδη κυκλοφορούν πολλά έξυπνα memes (σ.σ εμπνευσμένα από την ταινία).

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς έχετε αντιμετωπίσει την αποδοχή της ταινίας; Υπάρχει κάτι που βρήκατε πραγματικά διασκεδαστικό ή πραγματικά ενδιαφέρον (σ.σ. όπως για τα memes);

ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΟΥΑΛΕΫ: Τα βρήκα υπέροχα (τα memes). Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη. Ξέρεις, δουλέψαμε πολύ σκληρά σε ένα μικρό στούντιο, κάθε μέρα για πέντε μήνες. Ήταν παλαβό. Λες στον εαυτό σου, «τί στο διάολο κάνουμε και γιατί το κάνουμε αυτό στους εαυτούς μας»; Και είναι πολύ ικανοποιητικό το αποτέλεσμα όταν κάτι αποκτά ζωή από μόνο του και φτάνει σε ανθρώπους έξω με μια τόση δα σκηνούλα που μπορεί να είναι bizarre αλλά είναι το αποτελεσμα 5-6 μηνών δουλειάς.

ΝΤΕΜΥ ΜΟΥΡ: Δεν μπορούσες να γνωρίζεις, πως θα εκλάβει το κοινό μια προσπάθεια που πηγαίνει σε αυτές τις ακραίες περιοχές. Το γεγονός ότι έχει διεισδύσει με έναν τρόπο με κάνει να νιώθω χαρούμενη. Αν γυρίσω πίσω το χρόνο στην πρώτη φορά που καθόμασταν μαζί του στον Καναδά (για ανάγνωση σεναρίου), νιώθω ότι το σοκ και ο απόλυτος θαυμασμός και ευγνωμοσύνη για αυτή την εμπειρία, παραμένουν πέρα και πάνω από κάθε προσδοκία. Μου αρέσει που οι άνθρωποι, κατά ένα πράξενο τρόπο, διασκεδάζουν με αυτό το θέμα. Παράδειγμα, έχουν φτιάξει στολή Halloween με τις δυό μας. Αυτό δείχνει (…) πόσο σφοδρή, διασκεδαστική εμπειρία είναι η ταινία «The Substance: Το Ελιξήριο της Νιότης». (…) Το γεγονός ότι συμμετείχαμε σε κάτι που οι θεατές προτιμούν να δουν την ταινία στο σινεμά, είναι κάτι που μου αρέσει (…) και μου προσθέτει ένα άλλο επίπεδο χαράς στην ήδη υπάρχουσα. Υπάρχουν ακόμα θεατές, που πήγαν πολλές φορές να τη δουν στο σινεμά. Έχω συναντήσει ανθρώπους να έρχονται και να μου λένε: «Την έχω δει τρεις φορές στο σινεμά». Λέω, «Ω, Θεέ μου. Τί ευτυχία»!


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Στέφανος Τσιτσιπάς: Αποκαλύπτουμε την άγνωστη δίδυμη αδερφή της μητέρας του, Ιουλίας Σαλνίκοβα, Alla

Champions League: Συγκρούονται στον τελικό η 4η με τη 15η δύναμη της League Phase

Η γη της ελιάς: Δραματική συνάντηση Φρύνης – Πότη – Εμπλέκονται σε δολοφονία

Σοκ: “Ανέστησαν” με ΑΙ άνδρα από την Αριζόνα για να «επιστρέψει» και να απευθυνθεί στον δολοφόνο του στη δίκη

Θόδωρος Θεοδωρίδης: «Τεράστια ευκαιρία για τις ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη την επόμενη διετία»

Πόσα εκατομμύρια συγκέντρωσε ήδη η Renault για το 5 Turbo 3Ε;

Κοινωνικός Τουρισμός 2025-2026: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις – Πότε διπλασιάζονται οι επιδοτήσεις

Άγγλος σοκάρει: “Δεν έχω φάει «ποτέ» φρούτα, λαχανικά ή κρέας…επιβιώνω με δύο καρβέλια ψωμί την ημέρα”

Πώς γεννήθηκε η θρυλική φράση «Ελιά, ελιά και Κώτσο βασιλιά» στο μακρινό 1920

Αποτελέσματα πλέι οφ NBA: Οι Νικς ταπείνωσαν ξανά τους πανίσχυρους Σέλτικς

MEGA: Κατέρρευσε από τα γέλια και την αμηχανία η Σκορδά – Η ξεκαρδιστική έναρξη του Buongiorno

Παύλου: «Ηχηρό χαστούκι» για τη Μπάρκα – «Δεν δικαιολογείται! Ήταν ένα τεράστιο λάθος αυτό που είπε»

Ολυμπιακός: Οι επίδοξοι αντίπαλοι των “ερυθρόλευκων” στη League Phase του Champions League

Τουρκία: Μπλόκαραν τον λογαριασμό του Ιμάμογλου στο X

Στέφανος Κασσελάκης: Στο ειδώλιο σήμερα (8/5) για το «σκάνδαλο» με το πόθεν έσχες

00:00 / 00:00

Eurovision 2025 – Εθνικός Τελικός: Οι εκπλήξεις της βραδιάς – Η σειρά των...

Φαντασμαγορικό θέαμα, με τραγούδι, χορό,  ρυθμό και πολλές εκπλήξεις, επιφυλάσσει η βραδιά του Εθνικού Τελικού, από τον οποίο θα αναδειχθεί το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την...

Αντίστροφη μέτρηση για τον Τελικό της Eurovision 2025 την Πέμπτη 30/1

Αύριο, Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, θα διεξαχθεί η μεγάλη βραδιά της ΕΡΤ, ο Εθνικός Τελικός της Eurovision 2025, στο Christmas Theater, στις 21:00, κατά τη...

Από τον Worth στον Warhol»: Νέα έκθεση στο Τελλόγλειο Μουσείο

Ένα μοναδικό ταξίδι από το ξεκίνημα της μόδας και της ομορφιάς των fashion show, από τον πατέρα της Haute Couture, τον Worth, έως την...

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ «φλέρταρε» με την ιδέα συνέχειας του “Ε.Τ.” που θα γινόταν στο διάστημα

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ αποκάλυψε ότι σκέφτηκε να γυρίσει τη συνέχεια της ταινίας του «Ε.Τ. ο Εξωγήινος», η οποία θα διαδραματίζεται στο διάστημα.Σε συνάντηση με...

Ο Johnny Logan στο Θέατρο Πάλλας

Ο θρύλος της Eurovision για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 24 & 25 Μαρτίου 2025 στο Θέατρο ΠαλλάςΟι εκατομμύρια fans της Eurovision ανά τον...

Η Lady Gaga αναφέρεται στις αρνητικές κριτικές του “Joker: Folie a Deux

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ELLE, η πολυβραβευμένη τραγουδίστρια και ηθοποιός Lady Gaga μίλησε μεταξύ άλλων για την ταινία “Joker: Folie à Deux”.Στο σίκουελ...

Η πολυτελής έπαυλη της Γκουίνεθ Πάλτροου πωλήθηκε με χαμηλότερη τιμή από την αρχική

Η Γκουίνεθ Πάλτροου (Gwyneth Paltrow) πούλησε την έπαυλή της στο Λος ‘Αντζελες έναντι $22 εκατ., όπως αναφέρει η Wall Street Journal.Το πολυτελές ακίνητο των...

Έλτον Τζον: Η τεχνητή νοημοσύνη θα κινδυνεύσει το εισόδημα των νέων καλλιτεχνών

Ο Βρετανός ποπ σταρ Έλτον Τζον προειδοποίησε ότι «η τεχνητή νοημοσύνη θα απειλήσει περαιτέρω τα κέρδη των νέων καλλιτεχνών». Άλλα και ο Σερ Πολ...

Nτοκιμαντέρ για το ποπ γκρουπ της δεκαετίας του ’90 “Boyzone

Τριάντα χρόνια μετά τη δημιουργία του ιρλανδικού ανδρικού συγκροτήματος Boyzone, τα μέλη του επανενώνονται για να αφηγηθούν το ταξίδι τους προς τη φήμη σε...

Περιοδεία της παραγωγής του Μίκη Θεοδωράκη «Όμορφη πόλη»

Η θρυλική θεατρική-μουσική παράσταση του Μίκη Θεοδωράκη «Όμορφη πόλη», που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1962 και αναβίωσε το 2020, παρουσιάζεται ξανά εφέτος με αφορμή τη συμπλήρωση...

Ισοφάρισε το ρεκόρ των Beatles ο Ρόμπι Γουίλιαμς με 15 δίσκους στην κορυφή...

Ο σταρ της ποπ Ρόμπι Γουίλιαμς ισοφάρισε το ρεκόρ των Beatles για τα περισσότερα άλμπουμ στο νούμερο ένα στο βρετανικό chart, ανακοίνωσε η Επίσημη...

Νέες παραστάσεις «Βεγγέρα» και «Πανδώρα» στο Εθνικό Θέατρο Αθηνών

Το Εθνικό Θέατρο, στο πλαίσιο του Αφιερώματος στο Νεοελληνικό Έργο, ανεβάζει από την  Παρασκευή 2 Μαΐου, στο θέατρο Χώρος, τη Βεγγέρα του Ηλία Καπετανάκη, σε σκηνοθεσία Σοφίας Μαραθάκη. Μια σαρκαστική κωμωδία ηθών γεμάτη ανατροπές και παρεξηγήσεις, που...

Ο Κιμ Τζόουνς Ιππότης του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής στη Γαλλία

Στον Κιμ Τζόουνς, Βρετανό σχεδιαστή και διευθυντή δημιουργικού του Dior Men, απονεμήθηκε ο τίτλος του Ιππότη του Εθνικού Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής της...

Η επική ταινία φαντασίας “The Stolen Child” στην Ευρωπαϊκή Κινηματογραφική Αγορά, στο Βερολίνο

Στην Ευρωπαϊκή Αγορά Κινηματογράφου τον επόμενο μήνα στο Βερολίνο, θα προβληθούν σε αγοραστές τα πρώτα πλάνα από το μεσαιωνικό έπος φαντασίας “The Stolen Child”.«Σε...

Eurovision 2025: Στο ERTFLIX με ζωντανή μετάδοση και με διερμηνεία η κλήρωση των Ημιτελικών

Η ΕΡΤ θα μεταδώσει από το ERTFLIX την κλήρωση των Ημιτελικών του 69ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, αύριο Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025, στις 13:30.Η κλήρωση, με την οποία θα καθοριστεί σε ποιον από...

Eurovision 2025: Η Μαρίνα Σάττι στον Εθνικό Τελικό την Πέμπτη (30/1)

Η Μαρίνα Σάττι, η εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision 2024, θα ξεσηκώσει το κοινό ερμηνεύοντας το αξέχαστο «ZARI» στον Εθνικό Τελικό, που θα διεξαχθεί την προσεχή Πέμπτη 30 Ιανουαρίου και από...

Ο Μπραντ Πιτ στη νέα ταινία της Paramount, “Heart of the Beast

Ο διάσημος ηθοποιός Μπραντ Πιτ (Brad Pitt) αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην επερχόμενη ταινία δράσης της Paramount Pictures, “Heart of the Beast”.Τη σκηνοθεσία και...

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου επιστρέφει στο Μέγαρο της Μουσικής

Ένας διαφορετικός, μεικτός ήχος που δεν έχουμε συνηθίσει στη σαραντάχρονη διαδρομή του, με τη συμμετοχή εξαιρετικών νέων ερμηνευτών, είναι το νέο επεισόδιο στο μακρύ...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Χάος στη δίκη Φιλιππίδη: Η δικηγόρος του πετάχτηκε όρθια και χειροκροτούσε – «Είμαστε για...

Στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, που διεξάγεται σήμερα, παρουσιάστηκαν...

Δανάη Μπάρκα: Με διαταγή της οι ρεπόρτερ εισέρχονται στα στούντιο του MEGA αποκλειστικά με...

Η Δανάη Μπάρκα βρίσκεται στο επίκεντρο μιας kontroversy, καθώς...

Το μυστικό αφροδισιακό: Πώς οι αρχαίοι Έλληνες εξασφάλιζαν πάθος και αντοχή στον έρωτα

Στην αρχαία Ελλάδα, οι αντιλήψεις γύρω από τον γάμο...

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στέφανος Τσιτσιπάς: Αποκαλύπτουμε την άγνωστη δίδυμη αδερφή της μητέρας του, Ιουλίας Σαλνίκοβα, Alla

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς βρίσκεται στο επίκεντρο μιας σοβαρής υπόθεσης,...

Champions League: Συγκρούονται στον τελικό η 4η με τη 15η δύναμη της League Phase

Η Ίντερ και η Παρί Σεν Ζερμέν θα αναμετρηθούν...

Η γη της ελιάς: Δραματική συνάντηση Φρύνης – Πότη – Εμπλέκονται σε δολοφονία

Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς «Η γη της ελιάς»,...

Σοκ: “Ανέστησαν” με ΑΙ άνδρα από την Αριζόνα για να «επιστρέψει» και να απευθυνθεί στον δολοφόνο του στη δίκη

Ο Κρις Πέλκι σκοτώθηκε σε περιστατικό με πυροβολισμούς στην...

Θόδωρος Θεοδωρίδης: «Τεράστια ευκαιρία για τις ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη την επόμενη διετία»

Ο Θόδωρος Θεοδωρίδης αναφέρθηκε στην τεράστια ευκαιρία που έχουν...

Πόσα εκατομμύρια συγκέντρωσε ήδη η Renault για το 5 Turbo 3Ε;

Η Renault έχει ήδη συγκεντρώσει 42,5 εκατομμύρια ευρώ από...

Κοινωνικός Τουρισμός 2025-2026: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις – Πότε διπλασιάζονται οι επιδοτήσεις

Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Κοινωνικός Τουρισμός...

Πώς γεννήθηκε η θρυλική φράση «Ελιά, ελιά και Κώτσο βασιλιά» στο μακρινό 1920

Η φράση «Ελιά, ελιά και Κώτσο βασιλιά» προήλθε από...

Αποτελέσματα πλέι οφ NBA: Οι Νικς ταπείνωσαν ξανά τους πανίσχυρους Σέλτικς

Οι Νικς πέτυχαν μια εντυπωσιακή ανατροπή, νικώντας τους Σέλτικς...

MEGA: Κατέρρευσε από τα γέλια και την αμηχανία η Σκορδά – Η ξεκαρδιστική έναρξη του Buongiorno

Η εκπομπή Buongiorno έκανε μια εντυπωσιακή και χιουμοριστική έναρξη,...

Παύλου: «Ηχηρό χαστούκι» για τη Μπάρκα – «Δεν δικαιολογείται! Ήταν ένα τεράστιο λάθος αυτό που είπε»

Στην εκπομπή Breakfast@Star, ο Ετεοκλής Παύλου αντέκρουσε τη δήλωση...

Ολυμπιακός: Οι επίδοξοι αντίπαλοι των “ερυθρόλευκων” στη League Phase του Champions League

Ο Ολυμπιακός επιστρέφει στο Champions League μετά από πέντε...

Τουρκία: Μπλόκαραν τον λογαριασμό του Ιμάμογλου στο X

Η πρόσβαση στον λογαριασμό του Εκρέμ Ιμάμογλου στο X...

Στέφανος Κασσελάκης: Στο ειδώλιο σήμερα (8/5) για το «σκάνδαλο» με το πόθεν έσχες

Ο Στέφανος Κασσελάκης, σήμερα, Πέμπτη 8 Μαΐου αναμένεται να...

Αποκαλύφθηκε το εντυπωσιακό Toyota Corolla Cross με σπορ έκδοση GR SPORT

Η Toyota παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του Corolla Cross,...

Ανδρουλάκης για Τέμπη: Προωθούμε Προανακριτική με κακουργηματικές κατηγορίες κατά Κώστα Καραμανλή

Ο Νίκος Ανδρουλάκης ανακοίνωσε ότι το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ θα καταθέσει...

Σοκ στο Παρίσι μετά το Παρί – Άρσεναλ: Όχημα έπεσε πάνω σε φιλάθλους

Τρόμος επικράτησε στο Παρίσι μετά τη νίκη της Παρί...

Europa και Conference League: Όλες οι συναρπαστικές μάχες σήμερα

Η Πέμπτη, 8 Μαΐου 2025, είναι γεμάτη αθλητικές μεταδόσεις,...

ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2025: Άνοιξαν 2.084 μόνιμες θέσεις σε 30 ειδικότητες

Η προκήρυξη 1ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ αφορά 2.084 μόνιμες προσλήψεις...

Μετς: Συγκλονιστικό βίντεο αποκαλύπτει τη στιγμή που το όχημα τυλίγεται στις φλόγες

Στο Μετς, ένα αυτοκίνητο τυλίχτηκε στις φλόγες, με έναν...

Στη Ρώμη ο Κυρανάκης – Ξεκινά η κρίσιμη επαναδιαπραγμάτευση με την Hellenic Train

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης βρίσκεται στην Ρώμη...

Ρόδος: 21χρονη κατήγγειλε την μητέρα της για αρπαγή βρέφους – Συνελήφθη η 53χρονη

Στη Ρόδο, μια 21χρονη κατήγγειλε τη μητέρα της για...

Επιστήμονες εξέτασαν μυστηριώδες UFO – Ισχυρίζονται πως εντόπισαν εξωγήινη τεχνολογία

Επιστήμονες μελέτησαν ένα μυστηριώδες σφαιρικό αντικείμενο που ανακαλύφθηκε στην...

Ινδία: Τραγωδία με ελικόπτερο στην Ουταραχάντ – Τουλάχιστον 6 θύματα

Στην Ινδία, ένα ελικόπτερο που μετέφερε τουρίστες συνετρίβη κοντά...

Γιώργος Κιμούλης: Ηχηρή ήττα στη δικαστική μάχη με το ΣΕΗ – Αποκλειστικό

Ο Γιώργος Κιμούλης έχασε τη δίκη που είχε καταθέσει...

Τσιμτσιλή αποκαλύπτει για Καινούργιου: «Την βλέπω να κάνει λαμπερό γάμο…»

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αποκάλυψε στην εκπομπή "Happy Day" ότι...

Λειψυδρία: Τα κρίσιμα έργα αποκαλύπτονται μέχρι τον Ιούνιο

Ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, Πέτρος Βαρελίδης,...

Ζαχαράκη: «Αποκλείεται οποιαδήποτε παρέμβαση στα εσωτερικά της εκκλησίας»

Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει...

Θεσσαλονίκη: Στρατολογούσαν ανήλικους από σχολεία τα μέλη της ακροδεξιάς συμμορίας που εξαρθρώθηκε

Στη Θεσσαλονίκη, οι αρχές εξάρθρωσαν μια ακροδεξιά οργάνωση που...

Παγωτά… με τιμές «φωτιά»: Εκτόξευση κόστους σε σχέση με το 2024 – Πόσο κοστίζει μια μπάλα παγωτό

Οι τιμές στα παγωτά σημειώνουν αύξηση, κυρίως λόγω της...

Φανή Σπυριδάκη: Ραγίζει καρδιές για τον επιθετικό καρκίνο που αντιμετωπίζει – «Στον υπέρηχο πάγωσε το χαμόγελο…»

Η Φανή Σπυριδάκη, γνωστή γευσιγνώστρια και επιχειρηματίας, μοιράστηκε την...

Δανάη Μπάρκα: Συντετριμμένη ψυχολογικά λίγο πριν το οριστικό «αντίο» – Αποκλειστικό

Η Δανάη Μπάρκα βιώνει δύσκολες ψυχολογικές στιγμές λίγο πριν...

Βατικανό: Μαύρος καπνός από την καμινάδα της Καπέλα Σιξτίνα – Σήμερα η «δεύτερη πράξη» της μυστικής διαδικασίας στο Κονκλάβιο

Με αμείωτο ενδιαφέρον παρακολουθείται από εκατομμύρια Καθολικούς πιστούς και...

Αυτές είναι οι διαχρονικές παροιμίες από την αρχαία Ελλάδα που επιβιώνουν ακόμα

Το άρθρο αναλύει τις παροιμίες και φράσεις της αρχαίας...

Αρχαίο μουσικό κοχύλι ζωντανεύει μαγικά μετά από 18.000 χρόνια

Επιστήμονες αποκάλυψαν τον ήχο ενός κοχυλιού ηλικίας 18.000 ετών,...

Δημήτρης Αλεξάνδρου: Τα πρώτα του γενέθλια μετά το χωρισμό – Αποκαλύφθηκε η πρόσκληση για το εντυπωσιακό πάρτι

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 38α γενέθλιά...

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Πέμπτη 8 Μαΐου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα...

Λειψυδρία: Τα κρίσιμα έργα αποκαλύπτονται μέχρι τον Ιούνιο

Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων,...

Ελλάδα και Ισραήλ αναπτύσσουν καινοτόμο υποβρύχιο drone

Η Ελλάδα και το Ισραήλ προχωρούν στην κατασκευή του...

Γιατί οι πριγκίπισσες γεννούσαν δημόσια με θεατές;

Το άρθρο εξετάζει την παράδοση των γυναικών των βασιλικών...

Άγιος έρωτας: Σοκαριστική αποκάλυψη – Η Σοφία είδε τον πατέρα της να κακοποιεί την Χαρά!

Στο επεισόδιο της σειράς "Άγιος έρωτας", η Σοφία παλεύει...

Αίνιγμα με τη χρυσή μάσκα του Αγαμέμνονα: Το προσωπείο που προκαλεί διαμάχη στους αρχαιολόγους

Το άρθρο εξετάζει την αμφιλεγόμενη γνησιότητα του χρυσού προσωπείου...

ΣΤΑΣΥ: Αδειάζει η κλεψύδρα για αίτηση – Μόνιμες προσλήψεις

Αδειάζει η κλεψύδρα για μόνιμες θέσεις εργασίας στην ΣΤΑΣΥ....

ΗΠΑ: Ο Τραμπ έτοιμος να αποκαλύψει εμπορική συμφωνία-σταθμό με τη Βρετανία σύμφωνα με αμερικανικά ΜΜΕ

Ο Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να ανακοινώσει μια εμπορική συμφωνία...

Τα πέντε εκπληκτικά μυστικά της καθημερινότητας των αρχαίων

Το άρθρο αναδεικνύει πέντε παράξενες πρακτικές που είχαν οι...

Η αποτυχημένη επιχείρηση χιλιάδων Βρετανών για τη σύλληψη του Γρίβα Διγενή

Στις 7 Μαΐου 1957, οι βρετανικές δυνάμεις κατοχής εξαπέλυσαν...

ΗΠΑ: Δικαστής μπλοκάρει απελάσεις Ασιατών μεταναστών στη Λιβύη – Αποστάσεις παίρνει ο Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής στις ΗΠΑ απαγόρευσε προσωρινά τις απελάσεις Ασιατών...

Πακιστάν: Ισχυρή έκρηξη συγκλονίζει τη Λαχόρη εν μέσω κλιμακούμενης έντασης με την Ινδία

Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε νωρίς το πρωί στην Λαχόρη του...

Ονδούρα: Σε επιφυλακή οι δυνάμεις ασφαλείας μετά από συναγερμό της πρεσβείας των ΗΠΑ

Οι αρχές της Ονδούρας ενίσχυσαν τις δυνάμεις ασφαλείας στην...

Μετς: Τραγικός θάνατος άνδρα σε φλεγόμενο όχημα – Οι αρχές αναζητούν στοιχεία από κάμερες ασφαλείας

Στο Μετς, ένας άνδρας βρήκε τραγικό θάνατο τα ξημερώματα...

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 8 Μαΐου 2025

Σήμερα, Πέμπτη (8.5.2025) σύμφωνα με το εορτολόγιο τιμάται η...