Σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση της Interview, η Νέα Δημοκρατία προηγείται με 9,9 μονάδες στην πρόθεση ψήφου έναντι του ΠΑΣΟΚ, με ποσοστά 21,9% και 12% αντίστοιχα. Η έρευνα, που διεξήχθη μετά τις εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ 2025, δείχνει ότι το 77% των πολιτών δεν είναι ικανοποιημένο από τα μέτρα που ανακοινώθηκαν, ενώ το 58% δεν βρίσκει κάποιο μέτρο που να το αφορά προσωπικά. Επιπλέον, οι πολίτες αναφέρουν ότι δυσκολεύονται κυρίως στις αγορές στο σούπερ μάρκετ (37%) και στην πληρωμή λογαριασμών ρεύματος (31%).
Πιο αναλυτικά
Προβάδισμα 9,9 μονάδων στην πρόθεση ψήφου καταγράφει η Νέα Δημοκρατία, έναντι του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση της Interview για λογαριασμό της διαδικτυακής εφημερίδας Political. Πρόκειται για την πρώτη μέτρηση μετά τις εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ 2025.
Η πρόθεση ψήφου και η εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος
Στην πρόθεση ψήφου, τα ποσοστά των κομμάτων καταγράφονται ως εξής:
ΝΔ: 21,9%
ΠΑΣΟΚ: 12%
Ελληνική Λύση: 8,1%
ΚΚΕ: 7,2%
Πλεύση Ελευθερίας: 4,6%
Φωνή Λογικής: 4%
Κίνημα Δημοκρατίας: 3,8%
ΜέΡΑ25: 3,8%
ΣΥΡΙΖΑ: 3,4%
Νέα Αριστερά: 2,1%
Νίκη: 1,9%
Αναποφάσιστοι: 17,2%
Άλλο κόμμα: 10%

Στην εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος, τα ποσοστά των κομμάτων καταγράφονται ως εξής:
ΝΔ: 26,7%
ΠΑΣΟΚ: 14,6%
Ελληνική Λύση: 9,8%
ΚΚΕ: 8,8%
Πλεύση Ελευθερίας: 5,6%
Φωνή Λογικής: 4,9%
Κίνημα Δημοκρατίας: 4,2%
ΜέΡΑ25: 4,2%
ΣΥΡΙΖΑ: 4,1%
Νέα Αριστερά: 2,6%
Νίκη: 2,3%
Άλλο: 12,2%

Πώς κρίνουν τα μέτρα που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ 2025
Αναφορικά με τα μέτρα που ανακοίνωσε στη ΔΕΘ 2025 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, το 77% των ερωτηθέντων δηλώνει καθόλου ή λίγο ικανοποιημένο, ενώ το 22% απαντά πως έμεινε πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο.
Το 58% απαντά πως δεν υπάρχει κάποιο μέτρο που θεωρεί πως το αφορά προσωπικά, ενώ το 40% απαντά πως υπάρχει.
Τι δυσκολεύει περισσότερο την καθημερινότητα
Το 37% απαντά πως δυσκολεύεται στις αγορές του στο σούπερ μάρκετ, το 31% δυσκολεύεται να πληρώσει τους λογαριασμούς ρεύματος, το 13% απαντά πως δυσκολεύεται να πληρώσει κάποια έκτακτη δαπάνη, το 12% απαντά πως δυσκολεύεται να πληρώσει ενοίκιο ή κοινόχρηστα και το 4% απαντά πως δυσκολεύεται να πληρώσει του λογαριασμούς του τηλεφώνου.







