Φανερά ενθουσιασμένη η Ανθή Βούλγαρη: Το βίντεο από τις ετοιμασίες για τη βάφτιση του γιου της
Οριστική συμφωνία για την αναβάθμιση των F-16 Block 50 σε Viper – Αθήνα και Ουάσινγκτον καταλήγουν σε κοινή βάση
Για “ατύχημα” μιλάει η μητέρα του νεκρού κοριτσιού στο Παλαιό Φάληρο
Έλον Μασκ: Δώρισε 15 εκατ. δολάρια στον Τραμπ και μετά ανακοίνωσε την ίδρυση τρίτου κόμματος – Η προσπάθεια «συμφιλίωσης» που ναυάγησε
Ο ΕΟΦ αποσύρει παρτίδα αντιβιοτικού Fucidin σε δισκία
Ε. Κυριακίδης για Θάσο: «Το νησί είναι γεμάτο ευτυχώς»
Ομολόγησε η γυναίκα που συνελήφθη από την ΕΛ.ΑΣ. για το κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο – Καλοκαίρι Παρέα – 01/08/2025
Παραδέχτηκε ότι το παιδί χτύπησε και πέθανε από ατύχημα η γυναίκα στην υπόθεση του Π. Φαλήρου
Η ανιψιά της Νταϊάνα αρραβωνιάστηκε – Η ρομαντική πρόταση γάμου στη Σαντορίνη
Στάθης Σχίζας για Exathlon: «Ο Καράβας είναι το αγόρι με τα μαλλιά από το GNTM; Με ξενίζει στην παρουσίαση»
Νομοσχέδιο εξασφαλίζει την παραμονή του πινγκ πονγκ στο ΣΕΦ για έναν επιπλέον χρόνο
Καιρός: Βροχοπτώσεις στα Ηπειρωτικά – Ενισχυμένοι άνεμοι στο Αιγαίο
Σοκ στις ΗΠΑ: 12χρονος χάνει τη ζωή του από αμοιβάδα που του “κατέστρεψε” τον εγκέφαλο σε λίμνη
Νεκρό κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο: Ομολόγησε η γυναίκα που συνελήφθη – Τι υποστήριξε
Π. Χαρούμενος – Αντιπεριφ. Δυτ. Μακεδονίας: «Οι αρκούδες στις πόλεις και τα χωριά πρέπει να ναρκώνονται και να μεταφέρονται»
Μητσοτάκης: «Είχα υποσχεθεί να κινήσω γη και ουρανό για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου»
Παλαιό Φάληρο: Έτσι έφτασαν στα ίχνη της Αλγερινής οι Αρχές
Μαρινάκης: Οι τακτικές της ηγέτιδας της Πλεύσης Ελευθερίας είναι γνωστές και για εκείνη «απλά άλλη μια μέρα στη δουλειά»
Α. Συρύγος για μονή Σινά: «Η μονή εκπροσωπείται από ένα νομικό πρόσωπο στην Ελλάδα»
Apple: Άνοδος πωλήσεων στην Κίνα για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια
//

Διαβάστε περισσότερα

Κυρανάκης στη Βουλή για νέο ΚΟΚ: Η προστασία της ζωής απαιτεί σωστή οδική συμπεριφορά – Οι αναφορές στις λεωφορειολωρίδες και οι αντιδράσεις των κομμάτων

Νέος ΚΟΚ με αυστηρότερα πρόστιμα και έμφαση στην οδική ασφάλεια, προστασία πεζών και εισαγωγή νέων τεχνολογιών μετακίνησης
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, παρουσίασε στη Βουλή το σχέδιο νόμου για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι η οδική ασφάλεια εξαρτάται από τη συμπεριφορά των οδηγών και όχι από την τύχη. Δήλωσε ότι θα εξετάσει τις προτάσεις της αντιπολίτευσης, ενώ αναφέρθηκε στη σημασία της προστασίας των επιβατών δημόσιων συγκοινωνιών, υποστηρίζοντας τις απαγορεύσεις κίνησης στις λεωφορειολωρίδες για τα ΙΧ και τα ΤΑΞΙ.

Οι θέσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης επικεντρώθηκαν στη διαφωνία για τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου και την ανάγκη για βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω υποδομών και εκπαίδευσης, με πολλές προτάσεις για αλλαγές και βελτιώσεις. Η συζήτηση συνεχίζεται με ακροάσεις φορέων και επεξεργασία των άρθρων του νομοσχεδίου.

Πιο αναλυτικά

«Η προστασία της ζωής δεν είναι θέμα τύχης αλλά οδικής συμπεριφοράς» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, κατά την έναρξη της συζήτησης και επεξεργασίας επί της Αρχής, του σχεδίου νόμου «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και λοιπές διατάξεις» στην κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών Παραγωγής – Εμπορίου και Οδικής Ασφάλειας.

Ο κ. Κυρανάκης επιφυλάχθηκε ότι θα μελετήσει τις προτάσεις των αγορητών και ειδικών αγορητών της αντιπολίτευσης, που αρκετές, όπως είπε, είναι θετικές, και κατά τις επόμενες συνεδριάσεις του νομοσχεδίου θα τοποθετηθεί αναλυτικά.

Ο αναπληρωτής υπουργός είπε ότι θα αποστείλει στο προεδρείο των Επιτροπών για να δοθεί σε όλα τα μέλη των Επιτροπών, μια παρουσίαση η οποία απλοποιεί την εφαρμογή του συστήματος των «υποτροπών» ανά παράβαση, όπως θεσπίζονται στο νομοσχέδιο. Επίσης, θα καταθέσει και πίνακες με τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις οδικές συγκρούσεις.

Ο κ. Κυρανάκης επισήμανε ότι «οι Σύλλογοι και οι φορείς δεν θέλουν -και έχουν δίκιο- να ακούγεται ο διαχωρισμός μεταξύ ατυχήματος και δυστυχήματος. Καθώς η όποια ζωή χάνεται δεν είναι θέμα τύχης αλλά οδικής συμπεριφοράς» και αυτό που απαιτούν από εμάς οι οικογένειες θυμάτων, «είναι να αναφερόμαστε σε συγκρούσεις. Για τα ήπια περιστατικά να χρησιμοποιείται ο όρος συμβάντα, αλλά όχι, σε καμία περίπτωση να μην γίνεται λόγος για ατυχήματα».

“Στη διάθεσή μας δεν είναι σαφώς να συγκρουστούμε με τους οδηγούς ταξί”

Σχετικά με τις απαγορεύσεις κίνησης στις λεωφορειολωρίδες, που θεσπίζονται, ο αναπληρωτής υπουργός είπε ότι «εδώ, στην πραγματικότητα καλούμαστε να πάρουμε το μέρος κάποιου. Εμείς, έχουμε επιλέξει να πάρουμε το μέρος των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Εάν θέλουμε να βελτιώσουμε την κίνηση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, που περιμένουν στην στάση, η λύση είναι να βγάλουμε όλους εμάς, που είτε κυκλοφορούμε με το ΙΧ μας, είτε με ΤΑΞΙ, από τις λεωφορειολωρίδες. Και η λογική που προτάθηκε δεν ήταν η απόλυτη, πλήρης απαγόρευση, αλλά είναι μια θέση που δεν στερεί το συγκοινωνιακό έσοδο στους οδηγούς ΤΑΞΙ. Στην διάθεσή μας δεν είναι σαφώς να συγκρουστούμε με τους οδηγούς ΤΑΞΙ, αλλά να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τον εργαζόμενο, τον φοιτητή, τον ηλικιωμένο που δεν οδηγεί ή δεν έχει τα χρήματα να πάρει ένα ΤΑΞΙ και μετακινείται με το λεωφορείο».

Ο κ. Κυρανάκης παράλληλα σημείωσε, ότι «γίνεται μια μεγάλη επένδυση για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων -που δεν είχε γίνει επί 12 χρόνια- και μάλιστα με ηλεκτρικά πράσινα λεωφορεία και θέλουμε να ευνοηθεί η χρήση τους από τους πολίτες».

Αναφορικά με τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για την ευνοϊκή διάταξη κίνησης που υπάρχει στο νέο ΚΟΚ για την ελεύθερη κίνηση των ηλεκτρικών ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, ο κ. Κυρανάκης είπε πως «ναι, θέλουμε να ενθαρρύνουμε την αντικατάσταση και των ΤΑΞΙ με πράσινα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία δεν έχει προχωρήσει, για αυτό παρέχεται και αυτό ως κίνητρο. Σήμερα, όμως, τα ηλεκτροκινούμενα ΤΑΞΙ είναι πολύ λίγα, οπότε δεν θα δημιουργούν πρόβλημα καθυστερήσεων στα λεωφορεία. Εάν υπάρξουν πολλά ηλεκτροκινούμενα ΤΑΞΙ, που θα δημιουργούν πρόβλημα στην κίνηση των λεωφορείων, τότε, εδώ είμαστε για να νομοθετήσουμε ξανά σχετικά».

Ο αναπληρωτής υπουργός, απευθυνόμενος στα κόμματα, είπε ότι «η γενική κριτική δεν έχει ουσία. Θα πρέπει να πάρετε συγκεκριμένες θέσεις για κάθε ένα ζήτημα και να γίνουν συγκεκριμένες προτάσεις επί των άρθρων για να εξεταστούν».

Οι θέσεις της αντιπολίτευσης

Με κοινή διαπίστωση ότι η οδική ασφάλεια και η μείωση των ατυχημάτων είναι θέματα άμεσης και επείγουσας προτεραιότητας, αλλά με διαφωνίες ως προς την φιλοσοφία, τις στοχεύσεις και με σειρά διατάξεων του νομοσχεδίου ήταν οι θέσεις του εισηγητή της μειοψηφίας και των ειδικών αγορητών των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ειδικότερα:

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ Αναστάσιος Νικολαΐδης, ανέφερε, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι κατά την επεξεργασία του νέου ΚΟΚ τα ερωτήματα που θα πρέπει να έχουμε υπ΄όψιν μας «είναι κατά πόσο αυτός ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες; Μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα των πολιτών και των κοινωνιών; Κατά πόσο βελτιώνει την οδική ασφάλεια; Συμβάλλει στην βελτίωση των συνθηκών οδικής ασφάλειας οδηγών και πεζών; Μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα, όπως το κυκλοφοριακό και την στάθμευση;» Παρατήρησε ότι ο ΚΟΚ από μόνος του δεν μπορεί να επιφέρει αύξηση ασφάλειας και μείωσης των τροχαίων, αλλά χρειάζεται ένα πλέγμα ενεργειών όπου θα διέπονται από αποφασιστικότητα. Ο βουλευτής έθεσε τα θέμα της αστυνόμευσης, τις κατάλληλες υποδομές, την ένταξη μαθημάτων οδικής ασφάλειας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Την ενεργοποίηση της Αυτοδιοίκησης στην σύνταξη επικαιροποιημένων μελετών και την επένδυση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Επί των διατάξεων του νομοσχεδίου ο κ. Νικολαΐδης ζήτησε να πληροφορηθεί εάν οι προτεινόμενες αλλαγές του ΚΟΚ προέκυψαν από επιστημονικές και κυκλοφοριακές μελέτες. Εάν αξιοποιήθηκαν θετικά διεθνή παραδείγματα και καλές πρακτικές. Εάν οι διατάξεις αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής βιώσιμης κινητικότητας με ορίζοντα τις επόμενες δεκαετίες.

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ δήλωσε προβληματισμένος και ότι θα αναμείνει «τις νομοθετικές βελτιώσεις, καθώς τα λάθη που υπάρχουν είναι αρκετά αλλά και σημαντικά». Χαρακτηριστικά είπε, ότι «το μάθημα οδικής συμπεριφοράς υπάρχει ως αναφορά στο σχέδιο νόμου, αλλά παραπέμπεται σε εξουσιοδοτική διάταξη που θα εκδοθεί μετά. Όπως, επίσης, υπάρχουν και μεταβατικές διατάξεις που δεν παραπέμπουν πουθενά. Στοιχεία του νομοσχεδίου που δείχνουν προχειρότητα και επιτείνουν τις ανησυχίες μας».

Ο βουλευτής, σχετικά με το θεσπιζόμενο όριο των 30 χιλιομέτρων, είπε ότι «θα πρέπει να διευκρινισθεί τι θα ισχύει για δρόμους όπου η μια λωρίδα του χρησιμοποιείται ως ζώνη στάθμευσης». Ζήτησε ειδική μέριμνα και σαφή νομοθέτηση: για να υπάρχει μειωμένο όριο ταχύτητας σε περιοχές με μεγάλη ροή πεζών, ειδικά παιδιών. Για την κίνηση των δίκυκλων ανάμεσα σε οχήματα και πεζοδρόμια. Για τον μηδενισμό του ΦΠΑ σε κράνη και εξοπλισμό προστασίας. Πρότεινε την θέσπιση διπλώματος μικρο-κινητικότητας, που οι χρήστες τους μπορεί να είναι από 12 ή 15 ετών. Να υπάρξει τάξη στην στάθμευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Αναφορικά με το θέμα της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ, δεν πρόκειται να κρυφτεί» και πρότεινε «την εκπόνηση συγκοινωνιακής μελέτης από επιστημονικό φορέα που θα λάβει υπ’ όψιν όλα τα δεδομένα. Στην συνέχεια, πιλοτική εφαρμογή της μελέτης για μακρά χρονική περίοδο, ώστε να καλύπτονται ακόμη και ειδικές περίοδοι. Και τέλος, απόφαση από επιστημονική επιτροπή για να υπάρξει η κατάλληλη νομοθέτηση». Ο κ. Νικολαΐδης, παράλληλα, ζήτησε διευκρινίσεις για την ρύθμιση που αφορά την κίνηση στις λεωφορειολωρίδες των ηλεκτρικών ΤΑΞΙ και διερωτήθηκε: «Αυτά δεν θα εμποδίζουν την κίνηση των λεωφορείων;» Σχετικά με τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν όριο ταχύτητας έως 25 χιλιόμετρα και τους παρέχεται η δυνατότητα κίνησης σε δρόμους όπου τα υπόλοιπα οχήματα κινούνται με όριο 50 χιλιόμετρα, είπε ότι δημιουργείται σοβαρό θέμα ασφάλειας.

Ο αγορητής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, υποστήριξε ότι ο νέος ΚΟΚ στον δημόσιο διάλογο που έχει αναπτυχθεί «δεν παρουσιάζεται ως το νέο σύστημα κανόνων για το πώς πρέπει να οδηγούμε, αλλά ως ο νέος τιμοκατάλογος παραβάσεων» και «το μήνυμα που εκπέμπεται δεν είναι “το μάθε πως να κινείσαι ασφαλής” αλλά “δες πόσο θα σου κοστίζει από εδώ και πέρα η παράβασή σου”!». Η συντριπτική πλειοψηφία των διατάξεων, είπε ο βουλευτής, «αφορούν κυρώσεις και πρόστιμα» δηλαδή «επιλέγετε την στιγμιαία καταστολή και τα εξαντλητικά πρόστιμα». Έθεσε την δυσαναλογία μεταξύ των μισθών και του ύψους των προστίμων, λέγοντας ότι αυτό δείχνει πως ο στόχος είναι τιμωρητικός και όχι εκπαιδευτικός. Αναρωτήθηκε τι ποσό από τα πρόστιμα που εισπράττονται επιστρέφουν στην κοινωνία για την πρόληψη, την επιτήρηση, την εκπαίδευση και τρόπους αποτροπής των παραβάσεων και υποδομές. Ο κ. Μεϊκόπουλος πρότεινε φορολογικές ελαφρύνσεις των πολιτών που αντικαθιστούν το ΙΧ τους με μέσα μεταφορικής μεταφοράς ή ποδήλατο.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι στον νέο ΚΟΚ «εισάγεται η έννοια της υποτροπής, αλλά δεν είδαμε την στρατηγική σας στην οδική παιδεία, πώς θα ενταχθεί η οδική αγωγή στα σχολεία και την κοινωνία». Για το όριο ταχύτητας των 30 χιλιομέτρων, είπε ότι «είναι θετικό εάν και ήρθε δειλά και με μεγάλη καθυστέρηση σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ», αλλά χρειάζονται και έργα υποδομής που πρέπει να υπάρξουν ώστε να μην ενθαρρύνεται η αύξηση της ταχύτητας από τους οδηγούς. Ζήτησε να υπάρξουν ήπιες υποδομές ασφάλειας των πεζών, ενώ αναφερόμενος στους ποδηλατόδρομους μίλησε για παρωδίες που βλέπουμε να υπάρχουν σε πολλές πόλεις και απλά δημιουργήθηκαν για την απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων. Έθεσε το θέμα της προβληματικής και ελλιπούς σηματοδότησης στους δρόμους, που είναι άκρως απογοητευτική. Για τις διατάξεις που αφορούν την παραχώρηση δυνατότητας οδικής κίνησης σε οχήματα μικροκινητικότητας, είπε ότι δίνει λύσεις, αλλά υπάρχουν ρίσκα και παγίδες. Για τα ηλεκτρικά πατίνια είπε χρειάζεται να υπάρξει στο θέμα αυτό μεγάλη προσοχή, τονίζοντας ότι απαιτείται να υπάρξει πλαίσιο, παιδεία, κανόνες και έλεγχος.

Αναφορικά με το θέμα της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, ο κ. Μεϊκόπουλος είπε ότι «εάν η πρόθεσή σας ήταν αγνή και θέλατε με τον τρόπο αυτό να προωθήσετε την πράσινη μετάβαση και την βιώσιμη κινητικότητα, θα σας πως ότι αποτύχατε. Επιλέξατε την σύγκρουση αντί για διάλογο με τον κλάδο των ΤΑΞΙ και την εργαλειοποίηση των λεωφορειολωρίδων με όρους bonus αγοράς». Και συμπλήρωσε: «Η πράσινη μετάβαση δεν μπορεί να συνδέεται με ειδικές μεταχειρίσεις, αποκλεισμούς και αδιαφάνεια». Εκτίμησε, γενικά, ότι ο νέος ΚΟΚ «θα εφαρμοστεί στα χαρτιά…».

Ο αγορητής του ΚΚΕ Κωνσταντίνος-Βασίλειος Μεταξάς, δήλωσε πως το κόμμα του θα το καταψηφίσει, καθώς, όπως υποστήριξε, «απογειώνει την ατομική ευθύνη και δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες οδικής ασφάλειας». Ανέφερε ότι παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης όλο το προηγούμενο διάστημα να διαφημίσει τον νέο ΚΟΚ ως μια σημαντική παρέμβαση, αυτός δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας και της αποφυγής τροχαίων ατυχημάτων. Το νομοσχέδιο, είπε ο κ. Μεταξάς, «είναι διαποτισμένο με τη γενικότερη αντιεπιστημονική και αντιδραστική αντίληψη, σύμφωνα με την οποία η αυστηροποίηση διοικητικών κυρώσεων και ποινών αποτελεί δήθεν πανάκεια για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων και παραβατικών συμπεριφορών, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στην οδική κυκλοφορία. Κινείται στη γνωστή και αποτυχημένη -όσον αφορά την αποτελεσματικότητα- εισπρακτική λογική, μέσω της αύξησης των προστίμων που επιχειρεί να τα εισπράττει το κράτος με πιο άμεσο τρόπο.

Υποστήριξε ότι η κυβέρνηση «αποθεώνει» το νομοσχέδιο «με σκοπό τη μετάθεση της συζήτησης από το σύνολο των παραγόντων που απαιτούνται για να διασφαλίζεται η οδική ασφάλεια, για να φεύγει η συζήτηση από τις κρατικές ευθύνες που ξεκινούν από τις ίδιες τις υποδομές μέχρι και την εκπαίδευση των οδηγών». Ο βουλευτής είπε ότι αυτό το στρατηγικό σχέδιο οδικής ασφάλειας είναι στην ρότα των ευρωπαϊκών οδηγιών και επιδιώξεων για τις μεταφορές. Σχετικά με τις διατάξεις απαγόρευσης κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, είπε ότι πρόκειται «για μια αντιδραστική πολιτική σε βάρος των ταξιτζήδων και υπέρ των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο». Επίσης, αναρωτήθηκε τι σκοπό έχει η ισχύς της άρσης απορρήτου στα τηλέφωνα, σε περίπτωση τροχαίου, υπογραμμίζοντας ότι αυτό συνιστά ένταση της καταστολής και την παρακολούθηση των πολιτών.

Ο αγορητής της Ελληνικής Λύσης Βασίλειος Κοττίδης, είπε ότι «η κυβέρνηση, με το νομοσχέδιο αυτό, καταφεύγει στην εύκολη λύση των αυστηρών ποινών στους παραβάτες ως πανάκεια». Η πραγματική τομή, είπε, «θα ήταν η αναβάθμιση του οδικού δικτύου, η επιδιόρθωση των επικίνδυνων σημείων, της σηματοδότησης, η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας». Χαρακτήρισε το σχέδιο νόμου επικοινωνιακό και δήλωσε πως «για αυτό ζητείται η καταψήφιση πολλών άρθρων του». Εκτίμησε ότι με τις προτεινόμενες αλλαγές στον ΚΟΚ, «δεν θα πετύχουμε τίποτα». Πρότεινε την δημιουργία ενός Εθνικού Ενιαίου Φορέα Οδικής Ασφάλειας. Την δημιουργία μιας πανεπιστημιακής σχολής με τρείς κατευθύνσεις: εκπαιδευτών, εξεταστών και συγκοινωνιολόγων. Να αντιγραφεί από μια άλλη χώρα ένας επιτυχημένος ΚΟΚ, όπως είναι της Σουηδίας, ειδικά στο σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης των οδηγών. Επισήμανε ότι για τα ηλεκτρικά πατίνια και μηχανάκια δεν υπάρχουν σαφείς κανονισμοί και όροι οδήγησής τους. Σχετικά με την απαγόρευση της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, είπε ότι «εμείς θεωρούμε ότι εάν επιτρεπόταν θα είχε ως αποτέλεσμα να αποσυμφορηθεί η κίνηση των αυτοκινήτων στις άλλες λωρίδες κυκλοφορίας και αυτό θα ήταν πολύ θετικό για την κυκλοφορία».

Η αγορήτρια της Νέας Αριστεράς, Θεοπίστη Πέρκα, σχετικά με το σχέδιο νόμου είπε ότι «θα περιμέναμε όχι την διαμόρφωση ενός νομικού πλαισίου, αλλά για ένα νέο σύγχρονο και αποτελεσματικό ΚΟΚ που θα περιελάμβανε την οδική ασφάλεια προς την κατεύθυνση της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και της προστασίας των ευάλωτων χρηστών των πεζοδρομίων, επιβολή ποινών, ειδικά για σοβαρές παραβάσεις. Την οργάνωση της κυκλοφορίας, ειδικά τώρα με την είσοδο νέων μέσων μετακίνησης. Ενημέρωση και εκπαίδευση των οδηγών ότι κατανοούν τον ΚΟΚ. Συνεχή αξιολόγηση των σχολών οδηγών και του σχετικού εκπαιδευτικού υλικού. Αειφορία και διατάξεις που προαγωγού την βιωσιμότητα. Συνεχή επικαιροποίηση του ΚΟΚ, που είναι ένα δυναμικό κείμενο ώστε να ανταποκρίνεται τις σύγχρονες συνθήκες. Συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Το νομοσχέδιο όμως αυτό, είπε η βουλευτής της Νέας Αριστεράς, «παρά τις επιμέρους θετικές διατάξεις που έχει, αυτό που το διατρέχει είναι η αυστηροποίηση των κυρώσεων» και δεν δίνει λύσεις, δεν έχει στόχους για βιώσιμες πόλεις. Χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «χαοτικό, όπως έχει προκύψει ακόμα και για την ανάγνωσή του, πολύ περισσότερο για να συγκριθεί με αυτό που τέθηκε στην διαβούλευση». Επισήμανε ότι διαχρονικά «η θέση των Ελλήνων συγκοινωνιολόγων είναι υπέρ ενός σχετικά χαμηλού ύψους προστίμων, σε συνδυασμό με εντατικοποίηση της επιτήρησης της αστυνόμευσης» και πρόσθεσε ότι «έχει παρατηρηθεί ότι οι υψηλές ποινές, χωρίς επιτήρηση, οδηγούν σε μη εφαρμογή του ΚΟΚ και ειδικά με τα νέα συστήματα επιτήρησης (κάμερες) το μείζον δεν είναι το ύψος του προστίμου αλλά να εξασφαλιστεί πως οι ποινές επιβάλλονται κανονικά και τα πρόστιμα αποδίδονται».

Για το θέμα της εισαγωγής της υποτροπής, η κ. Πέρκα είπε ότι είναι θετικό αλλά δεν προβλέπεται διαφοροποίηση-κλιμάκωση ανάλογα με την σοβαρότητα και με αναλογικό τρόπο της παράβασης. Για τον περιορισμό των 30 χιλιομέτρων σε κατοικημένες περιοχές, είπε ότι στην ουσία είναι ένα μέτρο περιορισμένης εμβέλειας και άτολμο και δεν λαμβάνονται υπ΄ όψιν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των οδών, όπως μονόδρομοι και μιας λωρίδας κυκλοφορίας δρόμοι. Θετικά μέτρο είπε η βουλευτής είναι η δυνατότητα κίνησης ποδηλάτων, υπό προϋποθέσεις, σε πεζοδρόμια. Ζήτησε πιο αυστηρά μέτρα για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και την υιοθέτηση μηδενικής κατανάλωσης όπως λέει και η ΕΕ. Η κ. Πέρκα έδωσε έμφαση στις εκπαιδευτικές πολιτικές οδικής συμπεριφοράς και εκπαίδευσης των πολιτών, αλλαγής του πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης των νέων οδηγών, την δημιουργία ενός Ταμείου από την είσπραξη προστίμων για εκπαίδευση και βελτιώσεις. Επέκρινε την κυβέρνηση ότι δεν έχει σχέδιο, όραμα και στρατηγική για τις δημόσιες συγκοινωνίες και τον περιορισμό της χρήσης των ΙΧ.

Ο αγορητής της «Νίκης» Κομνηνός Δελβερούδης, ανέφερε ότι «η δική μας θέση είναι ότι όσες αλλαγές και να γίνουν στον ΚΟΚ δεν θα υπάρξει καμία βελτίωση στους δρόμους εάν δεν επέλθουν αλλαγές στην βελτίωση του οδικού δικτύου και στην σωστή οδική παιδεία». Επισήμανε ότι και οι οδηγοί είναι μέρος του συνολικού προβλήματος της οδικής ασφάλειας, αλλά και ότι διαχρονικά οι κυβερνήσεις δεν έχουν δώσει την απαιτούμενη βαρύτητα και σοβαρότητα. Συμφώνησε ότι απαιτούνται σημαντικές αλλαγές στον ΚΟΚ, αλλά οι προτεινόμενες τροποποιήσεις, είπε, «δεν στοχεύουν ευθέως στην πρόληψη της επικινδυνότητας, που θα έπρεπε να ήταν η προτεραιότητα».

Ο βουλευτής υποστήριξε ότι αυτό που παρατηρείται είναι η Τροχαία να βεβαιώνει περισσότερες παραβάσεις για ήπια αδικήματα (πχ παράνομη στάθμευση) και πολύ λιγότερες σε ό,τι αφορά τις σοβαρές και επικίνδυνες παραβάσεις, ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο. Το βάρος της Τροχαίας, με στρατηγικό σχέδιο θα έπρεπε να δίνεται στην πρόληψη και αποτροπή σοβαρών οδικών παραβάσεων και όχι να έχει μετατραπεί σε μέσο είσπραξης δημοσίων εσόδων με την αφαίρεση πινακίδων σε σταθμευμένα παράνομα οχήματα. Έδωσε έμφαση στην έλλειψη θέσεων σταθμεύσεις, ειδικά στις μεγάλες πόλεις. Για την μείωση της ταχύτητας από τα 50 χιλιόμετρα στα 30 χλμ μέσα στις πόλεις, εξέφρασε αμφιβολίες κατά πόσο αυτό το μέτρο είναι βιώσιμο και εφαρμόσιμο, λέγοντας ότι υπάρχει ο φόβος αύξησης της συγκοινωνιακής συμφόρησης. Τα 50 χιλιόμετρα, είπε, δεν είναι υπερβολικό όριο και έθεσε το θέμα της απαγόρευσης οδήγησης από υπερήλικες. Σχετικά με την διάταξη της κίνησης των ΤΑΞΙ στις λεωφορειολωρίδες, ο κ. Δελβερούδης είπε ότι «είναι λάθος και ένα άδικο μέτρο, καθώς το ΤΑΞΙ είναι ένα ακριβό μέσο μετακίνησης, σε σχέση με άλλα μέσα και θα πρέπει να προσφέρει και τις ανάλογες υπηρεσίες. Δεν μπορεί για μια διαδρομή να κάνει τον ίδιο χρόνο με τον λεωφορείο. Αυτό δεν είναι ένα συνδικαλιστικό μόνο αίτημα, αλλά και των επιβατών που θέλουν να μετακινηθούν γρήγορα».

Ο αγορητής της Πλεύσης Ελευθερίας Διαμαντής Καραναστάσης, επισήμανε την τραγική οδική κατάσταση που επικρατεί σε όλη την χώρα. Ζήτησε να υπάρχει επιδότηση για την αγορά κράνους. Έδωσε έμφαση στην ενσωμάτωση της οδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Την ανάπτυξη οδικών εκστρατειών που θα στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση των οδηγών και των πεζών. Την επανεκπαίδευση των οδηγών. Την επανεξέταση όλων των οδηγών με την καταβολή ενός μικρού παράβολου. Την ύπαρξη Ενιαίου Φορέα Οδικής Ασφάλειας. Την ανάγκη πάταξης της μαφίας των διπλωμάτων οδήγησης με τα πληρωμένα διπλώματα οδήγησης. Το γερασμένο στόλο των οχημάτων. Σε αντιδιαστολή, είπε ότι «με τον τιμωρητικό χαρακτήρα που έχει και αυτό το νομοσχέδιο, εμείς προτείνουμε το παράδειγμα και τον πολιτισμό» σημειώνοντας ότι «είναι πολύ σημαντικό το οδικό παράδειγμα που δείχνουν τα Σώματα Ασφαλείας, οι βουλευτές, τα δημόσια οχήματα που δεν σέβονται τον ΚΟΚ». Κάλεσε δε τον αναπληρωτή υπουργό, να αναζητήσει τις εκθέσεις και τις προτάσεις που έχει κάνει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής.

Ο αγορητής των «Σπαρτιατών» Γιάννης Κόντης, από την δική του πλευρά, είπε ότι «η αυστηροποίηση των προστίμων θα πρέπει να προβλέπει και ένα κοινωνικό φίλτρο για ανθρώπους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στην πληρωμή τους». Διαφώνησε με την επαναφορά της υπαίθριας διαφήμισης, γιατί όπως είπε, υπονομεύει τον δημόσιο χώρο αλλά δημιουργεί και θέμα ασφάλειας. Επισήμανε την έλλειψη θέσεων στάθμευσης. Την επανεξέταση των οριοθετημένων θέσεων στάθμευσης στην Αθήνα. Ανέφερε ότι το άθλιο οδικό δίκτυο είναι η αιτία των περισσότερων ατυχημάτων και δυστυχημάτων και μετά έρχεται ως αιτία η οδική συμπεριφορά. Πρότεινε την επανεξέταση όλων των οδηγών με διπλώματα της αλλοδαπής. Ανέφερε ότι στην αγορά υπάρχουν πολλές πατέντες που κυκλοφορούν για την αλλοίωση των πινακίδων αυτοκινήτων, κάτι που εάν δεν παταχθεί θα υπάρξει πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές κλήσεις από τις κάμερες. Ζήτησε επόπτευση της αγοράς ενοικίασης των ηλεκτρικών πατινιών και για τις παράνομες μετατροπές που γίνονται για να αυξάνουν την ταχύτητα κίνησής τους. Πρότεινε να έχουν πινακίδες κυκλοφορίας, ασφάλιση, υποχρεωτική χρήση κράνους και απαγόρευση χρήσης από ανηλίκους. Χαρακτήρισε ανέφικτη την κίνηση με 30 χιλιόμετρα, λέγοντας ότι και στις ΗΠΑ το όριο είναι 35 μίλια. Επίσης, ζήτησε την προσοχή του υπουργού στο θέμα στάθμευσης των τροχόσπιτων.

Αύριο, στις 12 το μεσημέρι ορίσθηκε η διεξαγωγή της ακρόασης των φορέων επί του νομοσχεδίου και στην συνέχεια η επί των άρθρων συζήτησή του.

Διαβάστε επίσης:

Μητσοτάκης: «Είχα υποσχεθεί να κινήσω γη και ουρανό για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου»

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παράδοση του μεγαλύτερου...

Μαρινάκης: Οι τακτικές της ηγέτιδας της Πλεύσης Ελευθερίας είναι γνωστές και για εκείνη «απλά άλλη μια μέρα...

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατηγόρησε την πρόεδρο της...

Μονή Σινά: Το παρασκήνιο της κρίσης – Τι αποκάλυψε ο Αρχιεπίσκοπος Δαμιανός

Η κρίση στη Μονή Σινά κορυφώθηκε με την καταγγελία...

Οδικός Άξονας Πάτρα – Πύργος: Ανοίγουν στην κυκλοφορία τα 65 από τα 74,8 χλμ. – «Έργο εθνικής...

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, μήκους 74,8 χιλιομέτρων,...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

LIFE πριν 4 δευτερόλεπτα

Φανερά ενθουσιασμένη η Ανθή Βούλγαρη: Το βίντεο από τις ετοιμασίες για τη βάφτιση του γιου της

Η Ανθή Βούλγαρη πριν από μερικούς μήνες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί και καρπό του έρωτά της με…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 23 δευτερόλεπτα

Οριστική συμφωνία για την αναβάθμιση των F-16 Block 50 σε Viper – Αθήνα και Ουάσινγκτον καταλήγουν σε κοινή βάση

Η αντίστροφη μέτρηση για την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση των F-16 Block 50 σε F-16 Viper της Πολεμικής Αεροπορίας έχει ξεκινήσει. Η…

VIDEO πριν 5 λεπτά

Για “ατύχημα” μιλάει η μητέρα του νεκρού κοριτσιού στο Παλαιό Φάληρο

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Για “ατύχημα” μιλάει η μητέρα του νεκρού κοριτσιού στο Παλαιό Φάληρο

ΔΙΕΘΝΗ πριν 6 λεπτά

Έλον Μασκ: Δώρισε 15 εκατ. δολάρια στον Τραμπ και μετά ανακοίνωσε την ίδρυση τρίτου κόμματος – Η προσπάθεια «συμφιλίωσης» που ναυάγησε

Ο Έλον Μασκ δώρισε 15 εκατομμύρια δολάρια στον Ντόναλντ Τραμπ και τους Ρεπουμπλικανούς του Κογκρέσου τον Ιούνιο, λίγες μόλις ημέρες…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 6 λεπτά

Ο ΕΟΦ αποσύρει παρτίδα αντιβιοτικού Fucidin σε δισκία

Ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ) ανακοίνωσε την ανάκληση της παρτίδας C97096 του αντιβιοτικού Fucidin σε δισκία, λόγω μη κανονικών ευρημάτων…

VIDEO πριν 11 λεπτά

Ε. Κυριακίδης για Θάσο: «Το νησί είναι γεμάτο ευτυχώς»

Ο δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, μιλάει στην εκπομπή “Morning Point” για την τουριστική κίνηση στο νησί. Τονίζει την αυξημένη επισκεψιμότητα…

VIDEO πριν 13 λεπτά

Ομολόγησε η γυναίκα που συνελήφθη από την ΕΛ.ΑΣ. για το κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο – Καλοκαίρι Παρέα – 01/08/2025

Σοκ προκαλούν οι λεπτομέρειες της υπόθεσης με το κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο, καθώς η συλληφθείσα γυναίκα ομολόγησε την εμπλοκή της.…

VIDEO πριν 14 λεπτά

Παραδέχτηκε ότι το παιδί χτύπησε και πέθανε από ατύχημα η γυναίκα στην υπόθεση του Π. Φαλήρου

Σε μια δραματική εξέλιξη της υπόθεσης του νεκρού 3χρονου κοριτσιού στο Παλαιό Φάληρο, η αλλοδαπή γυναίκα που συνελήφθη φέρεται να…

LIFE πριν 16 λεπτά

Η ανιψιά της Νταϊάνα αρραβωνιάστηκε – Η ρομαντική πρόταση γάμου στη Σαντορίνη

Η Λαίδη Ελίζα Σπένσερ, ανιψιά της πριγκίπισσας Νταϊάνα, αρραβωνιάστηκε τον επί χρόνια σύντροφό της, Channing Millerd, σε μια ρομαντική πρόταση…

LIFE πριν 18 λεπτά

Στάθης Σχίζας για Exathlon: «Ο Καράβας είναι το αγόρι με τα μαλλιά από το GNTM; Με ξενίζει στην παρουσίαση»

Ο Στάθης Σχίζας, σε συνέντευξή του στην εκπομπή "Καλοκαιρινό Ραντεβού" του OPEN, σχολίασε τις φήμες για τη συμμετοχή του στο…

SPORTS πριν 20 λεπτά

Νομοσχέδιο εξασφαλίζει την παραμονή του πινγκ πονγκ στο ΣΕΦ για έναν επιπλέον χρόνο

Το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) θα παραμείνει διαθέσιμο για την επιτραπέζια αντισφαίριση για έναν επιπλέον χρόνο, σύμφωνα με τροπολογία…

VIDEO πριν 21 λεπτά

Καιρός: Βροχοπτώσεις στα Ηπειρωτικά – Ενισχυμένοι άνεμοι στο Αιγαίο

Έντονα καιρικά φαινόμενα αναμένονται τις επόμενες ώρες στα ηπειρωτικά τμήματα της χώρας, με τοπικές βροχοπτώσεις και σποραδικές καταιγίδες. Τα φαινόμενα…

VIRAL πριν 25 λεπτά

Σοκ στις ΗΠΑ: 12χρονος χάνει τη ζωή του από αμοιβάδα που του “κατέστρεψε” τον εγκέφαλο σε λίμνη

Ένας 12χρονος στις ΗΠΑ έχασε τη ζωή του από τη θανατηφόρα αμοιβάδα Naeglaria fowleri, η οποία καταστρέφει τον εγκέφαλο, αφού…

VIDEO πριν 27 λεπτά

Νεκρό κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο: Ομολόγησε η γυναίκα που συνελήφθη – Τι υποστήριξε

Συνελήφθη αλγερινής καταγωγής γυναίκα για την υπόθεση του νεκρού κοριτσιού στην παραλία Έδεμ. Σύμφωνα με την ομολογία της, το παιδί…

VIDEO πριν 28 λεπτά

Π. Χαρούμενος – Αντιπεριφ. Δυτ. Μακεδονίας: «Οι αρκούδες στις πόλεις και τα χωριά πρέπει να ναρκώνονται και να μεταφέρονται»

Ανησυχητικές διαστάσεις έχει λάβει το φαινόμενο εμφάνισης αρκούδων στην Καστοριά, με επτά έως οκτώ περιστατικά να καταγράφονται καθημερινά. Τα άγρια…

0:00 / 0:00

Μητσοτάκης: «Είχα υποσχεθεί να κινήσω γη και ουρανό για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παράδοση του μεγαλύτερου τμήματος του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου, υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου για τη Δυτική Ελλάδα. Ο νέος...

Μαρινάκης: Οι τακτικές της ηγέτιδας της Πλεύσης Ελευθερίας είναι γνωστές και για εκείνη...

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατηγόρησε την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, για χυδαία συμπεριφορά κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βουλή. Ο Μαρινάκης ανέφερε...

Μονή Σινά: Το παρασκήνιο της κρίσης – Τι αποκάλυψε ο Αρχιεπίσκοπος Δαμιανός

Η κρίση στη Μονή Σινά κορυφώθηκε με την καταγγελία του Αρχιεπισκόπου Δαμιανού για πραξικόπημα από μερίδα μοναχών που επιδιώκουν την καθαίρεσή του. Η αναταραχή συνδέεται...

Οδικός Άξονας Πάτρα – Πύργος: Ανοίγουν στην κυκλοφορία τα 65 από τα 74,8 χλμ. – «Έργο εθνικής σημασίας», τόνισε ο Υπουργός Μεταφορών

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, μήκους 74,8 χιλιομέτρων, παραδίδεται σταδιακά στην κυκλοφορία, με τα πρώτα 65 χιλιόμετρα να είναι ήδη έτοιμα. Το έργο, που...

Ζαχαράκη για Μονή Σινά: Θα τηρήσουμε την υπόσχεση προς την Ιερά Σιναϊτική Αδελφότητα

Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, από το βήμα της Βουλής, τόνισε τη δέσμευση της κυβέρνησης να τηρήσει την υπόσχεση προς την Ιερά Σιναϊτική Αδελφότητα,...

Νατσιός: «Επιδιώκουμε ασφαλή πανεπιστήμια, αλλά επιθυμούμε χώρους εκπαίδευσης και όχι στρατόπεδα»

Ο πρόεδρος του κόμματος «Νίκη», Δημήτρης Νατσιός, ανακοίνωσε ότι το κόμμα του θα καταψηφίσει το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση, χαρακτηρίζοντάς το ως καταστροφικό για...

Φάμελλος στην ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ: «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη προκαλεί πολιτική και θεσμική αναταραχή για να αποκρύψει την αλήθεια»

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, κατά τη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του κόμματος, κατηγόρησε την κυβέρνηση Μητσοτάκη για πολιτική και θεσμική κρίση, υποστηρίζοντας...

Χαρίτσης: Χθεσινή ψηφοφορία – Θεσμική εκτροπή που θυμίζει Ιουλιανά, οι μέρες σας τελειώνουν

Ο Αλέξης Χαρίτσης, πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, εξαπέλυσε σφοδρή κριτική κατά της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού, χαρακτηρίζοντας τη διαδικασία ψηφοφορίας για τη σύσταση Προανακριτικής...

Κακλαμάνης: Αχρείαστη η έκτακτη σύγκληση Διάσκεψης των Προέδρων – Αδύνατη η τροποποίηση ή...

Ο Πρόεδρος της Βουλής, Νικήτας Κακλαμάνης, δήλωσε ότι η έκτακτη σύγκληση της Διάσκεψης των Προέδρων είναι αχρείαστη, καθώς δεν μπορεί να τροποποιήσει ή να...

Βουλή: Σφοδρή αντιπαράθεση Λαζαρίδη – Καραναστάση – «Έφτασε σε χαμηλό επίπεδο σήμερα» –...

Στη Βουλή εκτυλίχθηκε έντονη αντιπαράθεση μεταξύ του Μακάριου Λαζαρίδη και του Διαμαντή Καραναστάση, με αφορμή τη συζήτηση για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής κατά των...

Μητσοτάκης για Πατρών – Πύργου: Λύνουμε μια παλιά εκκρεμότητα, αποκαθιστούμε μια διαχρονική αδικία

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τα εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου, τόνισε ότι επιλύεται μια παλιά εκκρεμότητα και διορθώνεται μια διαχρονική αδικία που...

Μητσοτάκης: Η δημοσίευση για τον καινούργιο αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πυργού – ΒΙΝΤΕΟ

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε μέσω βίντεο στο TikTok τα εγκαίνια του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου, ο οποίος θα δοθεί στην κυκλοφορία άμεσα. Ο νέος...

Γεωργιάδης: «Η Φθιώτιδα έχει ωφεληθεί» – Έντονες στιγμές στα εγκαίνια του ΤΕΠ στο...

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου παρευρέθηκε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, σημειώθηκαν στιγμές έντασης λόγω διαμαρτυριών...

Ζωντανά τα εγκαίνια του δρόμου Πατρών – Πύργου

Τα εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου πραγματοποιούνται ζωντανά κοντά στο Αλποχώρι Ηλείας, με την παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος θα εκφωνήσει...

Στην Κάτω Αχαΐα ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Ενημερώθηκε για τα τεχνικά στοιχεία του νέου δρόμου Πατρών – Πύργου

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε τον κόμβο της Κάτω Αχαΐας στον νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, όπου ενημερώθηκε για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου...

ΣΕΒ: Ομόφωνα εγκρίθηκε το αίτημα Δένδια για πληρωμή ημερομισθίων στους Εφέδρους

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) ενέκρινε ομόφωνα το αίτημα του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Νίκου Δένδια, για την καταβολή ημερομισθίων στους...

Φάμελλος: Ο κ. Μητσοτάκης προτίμησε να «εκτεθεί» γιατί «δεν άντεχε μία κοινοβουλευτική ήττα»

Ο Σωκράτης Φάμελλος, πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, εξαπέλυσε σφοδρή κριτική κατά της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, κατηγορώντας τους για αντιδημοκρατική εκτροπή και παραβίαση...

Τσουκαλάς: «Όταν η ΝΔ αδυνατεί να χειραγωγήσει τους βουλευτές της, βρίσκει κρησφύγετο στην παραπολιτική και το παρασκήνιο»

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Κώστας Τσουκαλάς, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, κατηγόρησε τη Νέα Δημοκρατία για παραβίαση των θεσμών και του...
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θυμάστε την ανθυποπλοίαρχο από το «Θα σε δω στο πλοίο»; Δείτε πώς είναι τώρα, 25 χρόνια μετά

Η ηθοποιός Θεώνη Σκαλέρη, γνωστή από τον ρόλο της...

Βανδή, Μελίνα – Νικολαΐδης, Γιώργος: Η οικογένεια διχασμένη σε δύο μέτωπα!

Το άρθρο περιγράφει τη διαφορετική προσέγγιση που έχουν τα...

Νίκος Καρβέλας: Μαζί με την αγαπημένη του, Έλενα, στο Μπέρμιγχαμ – Δείτε την μοναδική φωτογραφία

Ο Νίκος Καρβέλας βρίσκεται στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας μαζί...

Θυμάστε την ανθυποπλοίαρχο από το «Θα σε δω στο πλοίο»; Δείτε την σήμερα, 25 χρόνια μετά

Η σειρά «Θα σε δω στο πλοίο» αγαπήθηκε ιδιαίτερα...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Φανερά ενθουσιασμένη η Ανθή Βούλγαρη: Το βίντεο από τις ετοιμασίες για τη βάφτιση του γιου της

Η Ανθή Βούλγαρη πριν από μερικούς μήνες έφερε στον...

Οριστική συμφωνία για την αναβάθμιση των F-16 Block 50 σε Viper – Αθήνα και Ουάσινγκτον καταλήγουν σε...

Η αντίστροφη μέτρηση για την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση των F-16...

Για “ατύχημα” μιλάει η μητέρα του νεκρού κοριτσιού στο Παλαιό Φάληρο

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Για...

Έλον Μασκ: Δώρισε 15 εκατ. δολάρια στον Τραμπ και μετά ανακοίνωσε την ίδρυση τρίτου κόμματος – Η...

Ο Έλον Μασκ δώρισε 15 εκατομμύρια δολάρια στον Ντόναλντ...

Ο ΕΟΦ αποσύρει παρτίδα αντιβιοτικού Fucidin σε δισκία

Ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ) ανακοίνωσε την ανάκληση της...

Ε. Κυριακίδης για Θάσο: «Το νησί είναι γεμάτο ευτυχώς»

Ο δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, μιλάει στην εκπομπή "Morning...

Ομολόγησε η γυναίκα που συνελήφθη από την ΕΛ.ΑΣ. για το κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο – Καλοκαίρι Παρέα...

Σοκ προκαλούν οι λεπτομέρειες της υπόθεσης με το κοριτσάκι...

Παραδέχτηκε ότι το παιδί χτύπησε και πέθανε από ατύχημα η γυναίκα στην υπόθεση του Π. Φαλήρου

Σε μια δραματική εξέλιξη της υπόθεσης του νεκρού 3χρονου...

Η ανιψιά της Νταϊάνα αρραβωνιάστηκε – Η ρομαντική πρόταση γάμου στη Σαντορίνη

Η Λαίδη Ελίζα Σπένσερ, ανιψιά της πριγκίπισσας Νταϊάνα, αρραβωνιάστηκε...

Στάθης Σχίζας για Exathlon: «Ο Καράβας είναι το αγόρι με τα μαλλιά από το GNTM; Με ξενίζει...

Ο Στάθης Σχίζας, σε συνέντευξή του στην εκπομπή "Καλοκαιρινό...

Νομοσχέδιο εξασφαλίζει την παραμονή του πινγκ πονγκ στο ΣΕΦ για έναν επιπλέον χρόνο

Το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) θα παραμείνει διαθέσιμο...

Καιρός: Βροχοπτώσεις στα Ηπειρωτικά – Ενισχυμένοι άνεμοι στο Αιγαίο

Έντονα καιρικά φαινόμενα αναμένονται τις επόμενες ώρες στα ηπειρωτικά...

Νεκρό κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο: Ομολόγησε η γυναίκα που συνελήφθη – Τι υποστήριξε

Συνελήφθη αλγερινής καταγωγής γυναίκα για την υπόθεση του νεκρού...

Π. Χαρούμενος – Αντιπεριφ. Δυτ. Μακεδονίας: «Οι αρκούδες στις πόλεις και τα χωριά πρέπει να ναρκώνονται και...

Ανησυχητικές διαστάσεις έχει λάβει το φαινόμενο εμφάνισης αρκούδων στην...

Μητσοτάκης: «Είχα υποσχεθεί να κινήσω γη και ουρανό για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου»

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παράδοση του μεγαλύτερου...

Παλαιό Φάληρο: Έτσι έφτασαν στα ίχνη της Αλγερινής οι Αρχές

Οι αστυνομικές αρχές κατάφεραν να εντοπίσουν την Αλγερινή ύποπτη...

Μαρινάκης: Οι τακτικές της ηγέτιδας της Πλεύσης Ελευθερίας είναι γνωστές και για εκείνη «απλά άλλη μια μέρα...

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατηγόρησε την πρόεδρο της...

Α. Συρύγος για μονή Σινά: «Η μονή εκπροσωπείται από ένα νομικό πρόσωπο στην Ελλάδα»

Ο καθηγητής Διεθνούς Δικαίου, Άγγελος Συρίγος, αναλύει το νομικό...

Apple: Άνοδος πωλήσεων στην Κίνα για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια

Μετά από μια διετία συνεχούς υποχώρησης, η Apple ανακοίνωσε...

Τα πρώτα φιλικά της Εθνικής μπάσκετ στην ΕΡΤ1

Η ΕΡΤ1 θα μεταδώσει αποκλειστικά τα πρώτα φιλικά προετοιμασίας...

Κιάτο: Σοκαριστικό βίντεο από την επιχείρηση της ΕΛΑΣ σε οπλοστάσιο πρώην αξιωματικού της Πολεμικής Αεροπορίας

Στο Κιάτο, η αστυνομία ανακάλυψε ένα τεράστιο οπλοστάσιο στο...

Οφθαλμαπάτες που ξεγελούν τους πάντες σε ένα ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε τι κατέγραψαν οι κάμερες:https://twitter.com/Rainmaker1973/status/1951167543630066118?ref_src=twsrc%5Etfw Freepik photo

Το νέο Skoda Vision O αποκαλύπτει το station wagon του μέλλοντος

Η Skoda παρουσίασε το πρωτότυπο Vision O, το οποίο...

Παλαιό Φάληρο: Όλες οι πληροφορίες για τον εντοπισμό της γυναίκας με το καροτσάκι – Καλοκαίρι Παρέα –...

Η Ελληνική Αστυνομία προχώρησε στον εντοπισμό της γυναίκας που...

Κ. Τουτούζας: «Δεν πίνουμε αλκοόλ τις ζεστές μέρες»

Ο καθηγητής καρδιολογίας του ΕΚΠΑ, Κωνσταντίνος Τουτούζας, μιλά στην...

Αγορά Αθηνών: Πτώση 0,76% στην εκκίνηση – Καθοδική τάση και στα Ευρωπαϊκά χρηματιστήρια

Το Χρηματιστήριο Αθηνών ξεκίνησε τη σημερινή συνεδρίαση με πτώση...

Απόκτησε Ferrari 360 Modena… λιμουζίνα -προσφορά-πρόκληση

Η Ferrari 360 Modena, ένα σούπερκαρ που συνδυάζει πολυτέλεια...

ΗΠΑ: «Ημέρα Χαλκ Χόγκαν» η 1η Αυγούστου στη Φλόριντα – Οι σημαίες θα κυματίζουν στα μισά του...

Ο κυβερνήτης της Φλόριντα, Ρον ΝτεΣάντις, ανακοίνωσε ότι η...

Σύνταγμα: Φοιτητικό συλλαλητήριο για διαγραφές φοιτητών από τα ΑΕΙ

Χιλιάδες φοιτητές συγκεντρώθηκαν σήμερα στο Σύνταγμα διαμαρτυρόμενοι για το...

Θ. Λέλες: «Τα μη κρατικά πανεπιστήμια είναι ένας “νέος παίχτης” στον ακαδημαϊκό χάρτη»

Ο σύμβουλος Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας Θανάσης Λέλες αναλύει τις προοπτικές...

Κιάτο: Οπλοστάσιο σε σπίτι απόστρατου της Πολεμικής Αεροπορίας – Βίντεο ντοκουμέντο από την επιχείρηση της ΕΛΑΣ –...

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος αποκάλυψε...

Σοκαριστικό! Πώς οι δρόμοι σε Καλιφόρνια, Τέξας, Κολοράντο και Κάνσας θα κατακλυστούν από ταραντούλες

Στις νοτιοδυτικές πολιτείες των ΗΠΑ, όπως η Καλιφόρνια, το...

Η Corvette ZR1X καταρρίπτει ρεκόρ στο Nurburgring

Η νέα Corvette ZR1 και η υβριδική ZR1X κατέρριψαν...

Γκ. Μαγιορκίνης για ιό Δυτ. Νείλου: «Δεν μπορεί να μεταφερθεί από άνθρωπο – Χαμηλότερη η έξαρση σε...

Ο καθηγητής Υγιεινής και Επιδημιολογίας του ΕΚΠΑ, Γκίκας Μαγιορκίνης,...

Π. Κροντηράς – Δήμ. Τήνου για διακοπή ρεύμα: «Δεν έχουμε δώσει σε κανέναν δικαίωμα να παίζει με...

Η Τήνος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα ηλεκτροδότησης από τις 20...

Άρης: Επιστολή έντονης διαμαρτυρίας στην UEFA για τη διαιτησία του αγώνα με την Αράζ

Η ΠΑΕ Άρης αποφάσισε να στείλει επίσημη επιστολή διαμαρτυρίας...

Αναχωρούν κατά κύματα οι αδειούχοι – Ποιες ημέρες θα κορυφωθεί η έξοδος

Χιλιάδες εκδρομείς αναχωρούν καθημερινά από τα αστικά κέντρα, με...