Σταϊκούρας: Οι αλλαγές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Αλλαγές και βελτιώσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας και την αποκατάσταση της σηματοδότησης.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ενημέρωσε για τις αλλαγές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη, επισημαίνοντας ότι το 80% του δικτύου από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη διαθέτει λειτουργικά συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Ωστόσο, το 20% έχει υποστεί ζημιές από την κακοκαιρία Ντάνιελ και θα αποκατασταθεί εντός 18 μηνών.

Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη ενίσχυσης της ασφάλειας στις μεταφορές, την πρόοδο στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στην Αττική και την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2026. Τέλος, τόνισε τη σημασία της δικαιοσύνης στην υπόθεση των Τεμπών, καλώντας σε ψυχραιμία και συνεργασία.

Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:

«Η πραγματικότητα είναι ότι σήμερα από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, στο 80% του δικτύου, υπάρχει και σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εγκατεστημένη και λειτουργική. Γιατί λέω 80%; Γιατί στο 20% του δικτύου έχει καταστραφεί το σύστημα αυτό εξαιτίας της κακοκαιρίας Ντάνιελ και θα γίνει επιδιόρθωση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας τους επόμενους περίπου 18 μήνες. Οι εργασίες ξεκινούν τον επόμενο ή τους επόμενους δύο μήνες» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στην ΕΡΤ.

Για τις κάμερες μέσα στα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας υπογραμμίζει πως «είναι κάτι που θα ξεκινήσει δοκιμαστικά. Θα επιδιώξουμε στον διαγωνισμό, που θα κάνουμε για τις κάμερες στους δρόμους να ενσωματώσουμε και πολύ περισσότερες κάμερες μέσα στα λεωφορεία. Οι διαγωνισμοί αυτοί τρέχουν μέσα στο 2025».

Αναφορικά με το αν πιστεύει ότι το αίτημα για δικαιοσύνη στην υπόθεση των Τεμπών ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε: «Θα υλοποιηθεί. Και εμπιστεύομαι τη Δικαιοσύνη ότι θα κάνει τη δουλειά της όπως πρέπει.

Αρκεί να αφήσουμε στην άκρη αυτά τα οποία βλέπουμε στον δημόσιο διάλογο να εξελίσσονται τις τελευταίες ημέρες, χυδαιότητα, τοξικότητα και εργαλειοποίηση.

Οφείλουμε να είμαστε ψύχραιμοι και να εργαστούμε ο καθένας για το καλύτερο, έτσι ώστε διαρκώς να υπάρχει αλήθεια και δικαιοσύνη και να ενισχύουμε την ασφάλεια των μεταφορών» και συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι αυτό που επιδιώκουν πολλοί είναι να εργαλειοποιήσουν ένα τραγικό δυστύχημα, έτσι ώστε πάνω σε αυτό να έχουν πολιτική κερδοσκοπία και έχει αποδειχθεί αυτό και σήμερα και στο παρελθόν.

Γι’ αυτό και πρέπει όλοι με σοβαρότητα να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε το έργο της Δικαιοσύνης, ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης. Για παράδειγμα, πολιτική ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να βοηθάει το έργο του ΕΔΟΣΑΑΜ, δηλαδή του Εθνικού Οργανισμού για τη διερεύνηση των σιδηροδρομικών και Αεροπορικών Ατυχημάτων και δυστυχημάτων, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πόρισμα».

Για το πότε θα βγει το πόρισμα των Τεμπών ο κ. Σταϊκούρας λέει: «Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έχει γίνει από τον ίδιο τον ΕΔΟΣΑΑΜ, θα είναι πριν από τις 28 σε αυτό το πόρισμα για να δούμε αν διευκολύνουμε και βοηθάμε και δεν επιδιώκουμε τη συγκάλυψη.

Οι δύο από τους τρεις που έχουν αναλάβει την υπόθεση είναι διερευνητές από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων, οι δύο από τους τρεις ξένοι και μάλιστα έχουμε ενισχύσει με χρηματοδότηση σημαντικά τον ΕΔΟΣΑΑΜ για να φέρουν ινστιτούτα από το εξωτερικό, έτσι ώστε ο καθένας από τη δική του πλευρά να συμβάλει σε αυτή την υπόθεση.

Άρα, με λίγα λόγια, σας είπα για παράδειγμα ποιο είναι το δικό μας πεδίο ευθύνης, έτσι ώστε να ενισχύουμε το έργο της δικαιοσύνης και να την βοηθάμε».

Σχετικά με το αν υπάρχουν ευθύνες για όλο αυτό το κλίμα καχυποψίας που υπάρχει ο υπουργός απαντά: « Σε ό, τι αφορά την υπόθεση αυτή καθαυτή των Τεμπών, ας περιμένουμε τις αποφάσεις της ελληνικής Δικαιοσύνης και μετά θα αξιολογήσουμε.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ο πρωθυπουργός από τότε, από τον Φεβρουάριο, Μάρτιο του 2023, έχει τοποθετηθεί με παρρησία και έχει κάνει και την αυτοκριτική στα πεδία και τα επίπεδα τα οποία επιβάλλεται».

Τα ζητούμενα της υπόθεσης, τα επίδικα κατά τον Σταϊκούρα είναι τρία: «Αλήθεια, Δικαιοσύνη και διαρκής ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών».

Οι αλλαγές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Αναφορικά με τα όσα έχουν γίνει μετά την τραγωδία των Τεμπών και αν ο πολίτης, ο οποίος παίρνει το τρένο για να πάει στη Θεσσαλονίκη, αισθάνεται ασφαλής ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απαντά: « Σήμερα που μιλάμε και για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό ήταν και αντικείμενο συζήτησης, αν υπήρχε η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση, πιθανόν να μην είχαμε το δυστύχημα, υποστηρίζουν κάποιοι» και συμπλήρωσε: «Δεν θα ασχοληθώ με διαρροές. Θα σας μιλήσω για την πραγματικότητα.

Η πραγματικότητα είναι ότι σήμερα από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, στο 80% του δικτύου, υπάρχει και σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εγκατεστημένη και λειτουργική.

Γιατί λέω 80%; Γιατί στο 20% του δικτύου έχει καταστραφεί το σύστημα αυτό εξαιτίας της κακοκαιρίας Ντάνιελ και θα γίνει επιδιόρθωση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας τους επόμενους περίπου 18 μήνες. Οι εργασίες ξεκινούν τον επόμενο ή τους επόμενους δύο μήνες.

Τον Σεπτέμβριο του 2023 ήμασταν 100% έτοιμοι και λειτουργικοί από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση και ETCS επί της γραμμής, αλλά είχαμε καταστροφή στο 20% του δικτύου στη Θεσσαλία, το οποίο θα επισκευαστεί και θα παραδοθεί περίπου το καλοκαίρι του 2026.

Σε αυτό το τμήμα γίνεται με απόλυτη ασφάλεια σήμερα η μετακίνηση των πολιτών. Ταυτόχρονα έχουμε 4 Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων και 5 κέντρα ελέγχου της τηλεδιοίκησης.

Σήμερα έχουμε περισσότερο προσωπικό στον ΟΣΕ από ό, τι είχαμε πριν από ένα χρόνο και επίκεινται άλλες 140 προσλήψεις σε τεχνίτες, σταθμάρχες και μια σειρά από άλλες ειδικότητες που χρειάζεται ΟΣΕ.

Για το αν είμαστε πιο ασφαλείς σε σύγκριση με την τραγωδία ή πριν από αυτή ο κ. Σταϊκούρας λέει: «Το 2019 σε κάποια από αυτά τα συστήματα ήταν μόνο το 1% εγκατεστημένο.

Άρα είναι προφανές ότι υπάρχει υπάρχει διαρκής πρόοδος και συνεχίζουμε. Έχουμε ένα σχέδιο δράσης – γιατί δεν θέλω να ωραιοποιώ καταστάσεις – τα προβλήματα είναι διαχρονικά και συσσωρευμένα επί δεκαετίες.

Έχουμε συνεπώς να αντιμετωπίσουμε σε μικρό χρονικό διάστημα μετά τα Τέμπη πάρα πολλές δυσλειτουργίες, συσσωρευμένες σε δεκαετίες. Έχουμε ένα σχέδιο δράσης συμφωνημένο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με χρονικό ορίζοντα περίπου μέχρι το τέλος του 2026, που υλοποιώντας το – ήδη έχουμε ξεκινήσει να το υλοποιούμε – θα έχουμε ακόμα πιο ασφαλείς σιδηρόδρομους μέχρι τότε».

Αναφορικά με τη Hellenic Train ο υπουργός ανέφερε: «Σήμερα έχουμε τρεις συμβάσεις.

  • Το ελληνικό Δημόσιο με τη Hellenic Train για τη μετακίνηση των επιβατών
  • Τον ΟΣΕ με την Hellenic Train, έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται χρήση της υποδομής και
  • Την ΓΑΙΑΟΣΕ με την Hellenic Train, για να γίνεται η ενοικίαση του τροχαίου υλικού.

Αυτές οι συμβάσεις υλοποιούνται. Εάν προκύψει οτιδήποτε από την Ελληνική Δικαιοσύνη, τότε θα επαναξιολογηθεί από την ελληνική κυβέρνηση».

Πότε θα δούμε τα νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας

Σχετικά με τα νέα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε: «Σήμερα που μιλάμε κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής 405 καινούργια λεωφορεία, όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί και εκτιμούμε ότι μέχρι το τέλος του φετινού καλοκαιριού θα έχουμε 950 καινούργια λεωφορεία, δηλαδή θα έχουμε ανανεώσει σχεδόν στο σύνολό τους το στόλο των λεωφορείων στην Αττική.

Αυτό σημαίνει ότι θα είναι αυτά τα λεωφορεία απολύτως προσβάσιμα από τους συμπατριώτες μας. Πριν από λίγα χρόνια, το 38% των λεωφορείων στην Αθήνα δεν ήταν προσβάσιμα.

Άρα έχουμε ανανέωση του στόλο, για να έχουμε και περισσότερα δρομολόγια, που είναι το δεύτερο ζητούμενο της κοινωνίας -δεν είναι μόνο η ποιότητα των μεταφορών, είναι και η συχνότητα των δρομολογίων – απαιτούνται και παραπάνω οδηγοί.

Είχαμε έναν διαγωνισμό τώρα για 340 οδηγούς, με διαδικασίες ΑΣΕΠ. Φαίνεται ότι τελικά θα έχουμε περίπου 200 νέους οδηγούς στο τιμόνι.

Προφανώς αυτοί θα βοηθήσουν το έργο και θα βγουν περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους Αθήνας, αλλά θέλουμε κι άλλους και τον Ιούνιο θα βγάλουμε κι άλλον διαγωνισμό, όπου θα προσθέσουμε κι αυτούς που δεν μπορέσαμε, σήμερα να ενσωματώσουμε» και συμπλήρωσε πως αυτοί οι 200 νέοι οδηγοί θα βγουν στους δρόμους τον Μάρτιο.

Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας από Γαλάτσι μέχρι Κατεχάκη

Αναφορικά με τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας και πότε τελειώνει η διάνοιξη της ο υπουργός δηλώνει: «Ούτως ή άλλως το έργο ήταν προγραμματισμένο για το τέλος της δεκαετίας.

Η διάνοιξη θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2026, δηλαδή οι μετροπόντικες και οι δύο, η Αθηνά και η Νίκη θα έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες τους μέχρι το τέλος του 2026. Και ταυτόχρονα, ήδη γίνονται εργασίες σε διάφορους σταθμούς, όχι σε όλους τους σταθμούς, σας θυμίζω ότι υπάρχουν και δικαστικές εκκρεμότητες σε κάποιους εξ αυτών».

Κάμερες και αστυνόμευση στα ΜΜΜ

Πολλές φορές άρχουν δρομολόγια δύσκολα για τους οδηγούς, αλλά και  για τους επιβάτες και «γι’ αυτό και πολλές φορές δεν επιβιβάζονται οι πολίτες.

Ήδη από χθες, σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναλήφθηκαν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες έτσι ώστε οι αστυνομικοί να είναι σε αυτά τα μέσα μαζικής Μεταφοράς που έχουμε κρίνει ότι υπάρχει υψηλότερη επικινδυνότητα.

Ταυτόχρονα γίνεται καλύτερη αστυνόμευση των λεωφορειόδρομων και είμαστε σε μια διαδικασία περαιτέρω διαγωνισμών για κάμερες, έτσι ώστε να έχουμε πολλές κάμερες στην Αττική που με αυτοματοποιημένο τρόπο θα ενημερώνουν οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερη λειτουργία αυτών.

Για τις κάμερες μέσα στα λεωφορεία ο κ. Σταϊκούρας υπογραμμίζει πως «είναι κάτι που θα ξεκινήσει δοκιμαστικά. Θα επιδιώξουμε στον διαγωνισμό, που θα κάνουμε για τις κάμερες στους δρόμους να ενσωματώσουμε και πολύ περισσότερες κάμερες μέσα στα λεωφορεία. Οι διαγωνισμοί αυτοί τρέχουν μέσα στο 2025».

Δεν έχει γίνει ανανέωση στόλου στον ηλεκτρικό εδώ και 25 χρόνια – Σκοπός οι 22 συρμοί να γίνουν 31 στο τέλος του 2026

«Έχουμε επίσης να αντιμετωπίσουμε ένα σοβαρό θέμα, τη γραμμή 1, δηλαδή τον ηλεκτρικό. Δεν έχει γίνει ανανέωση στόλου στον ηλεκτρικό εδώ και 25 χρόνια.

Θέλω να σας πω ότι ήδη έχουμε ξεκινήσει αυτή την ανανέωση του στόλου, γίνεται στον Βόλο και κάθε μήνα από τον φετινό Νοέμβριο θα έχουμε και ένα νέο συρμό, δηλαδή 5 βαγόνια στην γραμμή 1. Σκοπός και στόχος απολύτως επιτεύξιμος είναι οι 22 συρμοί σήμερα που κυκλοφορούν στη γραμμή 1 να γίνουν 31 στο τέλος του 2026, δηλαδή περίπου σε 1,5 με 2 έτη θα έχουμε πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στη γραμμή 1, δηλαδή στον ηλεκτρικό» τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

Δακτύλιος

Για το αν πάμε σε πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας των παλαιών οχημάτων στο κέντρο της πόλης ο υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε: «Δεν έχουμε κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή υπό συζήτηση» και συμπλήρωσε σχετικά με τα ταξί στον δακτύλιο: «Υπάρχει μια αλληλουχία γεγονότων. Πρέπει να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες να μετακινούνται με καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Άρα πρέπει πρώτα απ’ όλα να έχουμε καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς, περισσότεροι πολίτες να χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα μαζικής μεταφοράς οι λεωφορειόδρομοι να λειτουργούν καλύτερα και θα ακολουθήσουμε τις βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές που ισχύουν και για τα ταξί.

Θα κάνουμε αυτό το οποίο ισχύει και στην Ευρώπη, που πράγματι δίνονται κάποιες δυνατότητες, αφού όμως εξασφαλίσουμε ότι λειτουργεί αυτό που λέμε λεωφορειόδρομος καλύτερα από ότι λειτουργεί σήμερα και έχουμε περισσότερους πολίτες να αξιοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς».

Επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης

Ο κ. Σταϊκούρας επιβαιβέωσε πως θα επεκταθεί το μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι τη Μίκρα στο τέλος του Νοέμβρη και ανέφερε: «2,4 εκατομμύρια εισιτήρια, πάνω από 5 εκατομμύρια επικυρώσεις, πάνω από 7 εκατομμύρια μετακινήσεις, 81 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες, μείωση της κίνησης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης κατά 10%.

Και ναι, υπάρχουν κάποια προβλήματα στη λειτουργία του μετρό και σήμερα είχαμε ένα για 55 λεπτά, το οποίο και αποκαταστάθηκε γιατί είναι θέμα ασφαλείας».


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αλόννησος: Συγκλονιστικό βίντεο καταγράφει κάβο πλοίου να σπάει κατά την επιβίβαση οχημάτων

“Prime Time”: Ο Γιάννης Σουλιώτης εξερευνά τα μυστικά του Έβρου με την εκπομπή του ΣΚΑΪ

ΟΦΗ: Φρενίτιδα στους Κρητικούς, εξαφανίστηκαν πάνω από 5.000 εισιτήρια για τον τελικό

Θεσσαλονίκη: Άγριος ξυλοδαρμός 36χρονου γιατρού μπροστά στον γιο του για ένα κόκκινο φανάρι – Η στιγμή της επίθεσης

Ανδρουλάκης: Έχουμε καθήκον να εντείνουμε τον αγώνα μας για μια κοινωνία πιο δίκαιη και πιο συμπεριληπτική

Ορέστης Τζιόβας: Η απρόσμενη απάντησή του στην πρόκληση της Φαίης Σκορδά – «Θέλεις να πεις κάτι;», «Όχι, δεν θέλω»

Αγία Βαρβάρα: 4χρονο παιδί έπεσε σε φωταγωγό πολυκατοικίας – Νοσηλεύεται στο Αγλαΐα Κυριακού

Συναγερμός με Μαξίμοβιτς στον Παναθηναϊκό, αποθεραπεία για Τζούρισιτς

Αλεξανδρούπολη: Οι εντολές του στρατολόγου στον 59χρονο κατάσκοπο – «Φόρα αθλητικά, πάρε κι ένα ξύλο μαζί, να φαίνεται ότι πας για πεζοπορία»

Κωνσταντοπούλου: Η Εργατική Πρωτομαγιά είναι η μέρα που θυμόμαστε πως τα δικαιώματα κερδήθηκαν με αίμα και θυσίες

“Άγιος Έρωτας”: Ο πατήρ Νικόλαος αντιμετωπίζει τρομακτική επίσκεψη από την Βιργινία – Ο Παύλος ξεκινά να χειραγωγεί τον Βασίλη

Ισχυρή δόνηση στο Άγιο Όρος: 3,8 Ρίχτερ ταρακούνησαν την Ουρανούπολη

ΠΑΟΚ: Αισιοδοξία για επιστροφή Ντεσπόντοφ στο ντέρμπι με Ολυμπιακό

Χρυσοχοΐδης για την επίθεση στην Νομική: Μόνο η σύλληψη αρμόζει στους δράστες με κουκούλες

Νίκος Κοκλώνης: Ξέσπασε στο Πρωινό για τα χρέη και την Καινούργιου – «Ψέματα δεν θα πω! Με την Κατερίνα είμαστε…»

00:00 / 00:00

Κυριάκος Μητσοτάκης: Το viral βίντεο στο TikTok για την Πρωτομαγιά – Συμπυκνώνει τις...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok, με αφορμή την Εργατική Πρωτομαγιά, στο οποίο συνοψίζει 15 κυβερνητικές πολιτικές για την εργασία σε...

Η κρίσιμη σύσκεψη για τα εξοπλιστικά στο Μαξίμου και η θέσπιση Γενικής Γραμματείας...

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, συζητήθηκαν στρατηγικές για την ενίσχυση της ελληνικής αμυντικής και ναυπηγικής βιομηχανίας. Στη συνάντηση...

Τέμπη: Σε πλήρη εξέλιξη η αποκάλυψη της δικογραφίας «μαμούθ» – Οι 43 κατηγορούμενοι, τα σκάνδαλα και οι επόμενες στρατηγικές των κομμάτων

Η δικογραφία που σχετίζεται με την τραγωδία στα Τέμπη, η οποία περιλαμβάνει 59.000 αρχεία και 60.000 σελίδες, έχει πλέον παραληφθεί από τους Έλληνες βουλευτές,...

Νίκος Ανδρουλάκης: Προανακριτική με βαριές κατηγορίες για τον Καραμανλή, εάν αποδειχθούν οι αποκαλύψεις

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, ανακοίνωσε την πρόθεση του κόμματος να καταθέσει πρόταση για προανακριτική επιτροπή σχετικά με τη δικογραφία για την...

Μαρινάκης: Εξαπολύεται εκστρατεία ενημέρωσης στα σχολεία για τη θωράκιση της κριτικής σκέψης των μαθητών και την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Παύλος Μαρινάκης συμμετείχε σε εκδήλωση της ΟΝΝΕΔ Κηφισιάς, όπου ανακοίνωσε την έναρξη εκστρατείας ενημέρωσης στα σχολεία για την ενίσχυση...

Βουλή: Πέρασε με τις ψήφους της ΝΔ το κρίσιμο νομοσχέδιο για τα στρατιωτικά...

Το νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για τη ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων ψηφίστηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή, με την αντίθεση...

Βουλή – Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας: Εγκρίθηκε ο Γιάννης Παπαδόπουλος ως νέος Πρόεδρος...

Η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ενέκρινε με ισχυρή πλειοψηφία τον Γιάννη Παπαδόπουλο ως νέο Πρόεδρο της ΕΡΤ, επισημαίνοντας ότι η επιλογή του...

Βουλή – Κουτσούμπας: Το κράτος διαχρονικά θυσιάζει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο στο βωμό του κόστους

Στη Βουλή, ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατήγγειλε την κυβερνητική πολιτική που αντιμετωπίζει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο ως κόστος, αναφερόμενος στις...

Βουλή: Έντονη σύγκρουση Γεωργιάδη – Κωνσταντοπούλου για παντελόνια, φούστες και εσώρουχα

Στη Βουλή, εκδηλώθηκε έντονη αντιπαράθεση μεταξύ του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης...

Βουλή- Θεοδωρικάκος: Στο επικείμενο υπουργικό συμβούλιο οι κρίσιμες αλλαγές για την εποπτεία της...

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, ανακοίνωσε στη Βουλή ότι στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο θα συζητηθούν σημαντικές μεταρρυθμίσεις για την εποπτεία της αγοράς και την...

Βουλή – Νατσιός: Η κυβέρνηση σκορπά εκατομμύρια για να αποφύγει τις ευθύνες της

Στη Βουλή, ο πρόεδρος της «Νίκης», Δημήτρης Νατσιός, κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι σπαταλά εκατομμύρια για να αποφύγει τις ευθύνες της σχετικά με το δυστύχημα...

Βουλή – Βελόπουλος: Η κυβέρνηση μαγειρεύει το «μοντέλο Τριαντόπουλου» για τον Κ. Αχ....

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, επιτέθηκε στην κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή, κατηγορώντας την για τους χειρισμούς της...

Σταμάτης Πουλής: Η Ελληνική Δικαιοσύνη επιβεβαίωσε αυτό που αναγνωρίζει η συντριπτική πλειοψηφία της...

Ο Σταμάτης Πουλής, Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας, σχολίασε την καταδίκη του Παύλου Πολάκη σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή για συκοφαντική δυσφήμιση, δηλώνοντας...

Νέα σύγκρουση Γεωργιάδη-Πολάκη στη Βουλή: «Κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο στην συκοφαντία»...

Νέα ένταση σημειώθηκε στη Βουλή μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη κατά τη διάρκεια συζήτησης νομοσχεδίου. Ο...

Βουλή: Να τραβήξουν φωτογραφία την δικογραφία επιχείρησαν δύο βουλευτές της αντιπολίτευσης

Στη Βουλή προκλήθηκε αναστάτωση όταν δύο βουλευτές της αντιπολίτευσης προσπάθησαν να φωτογραφίσουν το υλικό μιας δικογραφίας, παραβαίνοντας τους κανόνες που επιτρέπουν μόνο τη λήψη...

Μητσοτάκης: Συνεχίζεται το μπαράζ επαφών στο περιθώριο της 2ης ημέρας του συνεδρίου του ΕΛΚ

Συνεχίζονται για δεύτερη μέρα οι επαφές του πρωθυπουργού με Ευρωπαίους ηγέτες στο περιθώριο της συνόδου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στη Βαλένθια. Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης...

Χατζηδάκης: Η ΝΔ κατακτά ξανά την αντιπροεδρία του ΕΛΚ μετά από δύο δεκαετίες

Ο Κωστής Χατζηδάκης, αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, εξελέγη αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), σηματοδοτώντας την επιστροφή της Νέας Δημοκρατίας στην εν λόγω θέση...

Κεφαλογιάννης στον Realfm 97,8: Συναγερμός με 1.365 πυρκαγιές τον Μάρτιο – Διπλασιάζονται τα drones επιτήρησης φέτος

Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης, σε συνέντευξή του στον Realfm 97,8, τόνισε την ανάγκη πρόληψης ενόψει της φετινής αντιπυρικής περιόδου,...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη σαρώνει το TikTok – Είσαι πιο Αλίκη από την...

Η Δήμητρα Δερζέκου έχει γίνει viral στο TikTok με...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ