Η συνεργασία της Ηλιάνας Παπαγεωργίου με το κανάλι Star παραμένει στον αέρα, προκαλώντας αβεβαιότητα για το μέλλον του ριάλιτι «Shopping star». Αν και το «GNTM» είναι έτοιμο να ξεκινήσει, η υπογραφή της Παπαγεωργίου σε νέο συμβόλαιο εκκρεμεί, καθώς το κανάλι εξετάζει περικοπές στο μπάτζετ λόγω πτώσης της διαφήμισης.
Υπάρχουν σκέψεις για την κατάργηση του «Shopping star», γεγονός που θα επηρεάσει τη συνεργασία της Παπαγεωργίου, η οποία ενδέχεται να περιοριστεί σε ένα project. Η οριστική απόφαση σχετικά με το πρόγραμμα αναμένεται να ληφθεί σύντομα.
Πιο αναλυτικά
Σε θρίλερ εξελίσσεται ο σχεδιασμός του προγράμματος της προσεχούς σεζόν για το Star, ενώ στον αέρα παραμένει η ανανέωση της συνεργασίας της Ηλιάνας Παπαγεωργίου με το κανάλι, με βάση τη Reallife.
Ενώ είναι όλα έτοιμα για να ξεκινήσει γυρίσματα το «GNTM», το μόνο που λείπει είναι η υπογραφή της Ηλιάνας Παπαγεωργίου σε νέο συμβόλαιο με το Star, καθώς ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα αφορά σε ένα ή δύο projects. Και αυτό γιατί εκκρεμεί η τελική απόφαση για το «Shopping star».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του καναλιού είναι αποφασισμένη να περικόψει το μπάτζετ του προγράμματος λόγω συνολικής πτώσης της διαφήμισης. Το ριάλιτι μόδας της μεσημεριανής ζώνης παραμένει ο πιο «αδύναμος κρίκος» στην αλυσίδα. Ενδεικτικό των ζυμώσεων που γίνονται εντός του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς είναι ότι εξετάστηκε ακόμα και σενάριο μετακίνησης της Ζήνας Κουτσελίνη στη μεσημεριανή ζώνη σε περίπτωση που «κοπεί» το «Shopping star».
Το σενάριο αυτό τελικά δεν προχώρησε, καθώς θα διατάρασσε τις βάρδιες του καναλιού, ενώ θεωρήθηκε λανθασμένη κίνηση να βρεθεί η Ζήνα «απέναντι» από τον Νίκο Ευαγγελάτο. Η σκέψη εγκαταλείφθηκε σύντομα και έτσι οι «Αλήθειες με τη Ζήνα», που συνεχίζουν για 11η χρονιά στο Star, θα παραμείνουν στη ζώνη τους.
Ωστόσο, οι σκέψεις για περικοπή του «Shopping star» παραμένουν, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι το Star θα απενεργοποιήσει τη μεσημεριανή ζώνη. Στην περίπτωση αυτή, η Η. Παπαγεωργίου δεν θα έχει κλειστό συμβόλαιο με το κανάλι ετήσιας ή διετούς διάρκειας, όπως ίσχυε έως τώρα, αλλά συμφωνία συνεργασίας per project μόνο για το «GNTM», διάρκειας μόλις 20 επεισοδίων. Το πρόγραμμα του Star εξελίσσεται σε… σουντόκου, με την όποια απόφαση για το ένα πρόγραμμα να επηρεάζει άμεσα και το άλλο.
Οι διαπραγματεύσεις με την Η. Παπαγεωργίου βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ η οριστική απόφαση για το «Shopping star» θα ληφθεί τις προσεχείς ημέρες.