Η Κύπρος φέτος στη Eurovision επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση με το κομμάτι “Shh” του Theo Evan, ωστόσο η εμφάνιση δεν κατάφερε να συγκινήσει το κοινό. Αντί για την εντυπωσιακή σκηνική παρουσία που είχε συνηθίσει, η Κύπρος παρουσίασε ένα βιομηχανικό concept που έμοιαζε περισσότερο με ήχο εργοταξίου.
Ο αποκλεισμός της δεν οφείλεται σε αδικία, αλλά στην έλλειψη σύνδεσης με το κοινό και της ενέργειας που απαιτεί η Eurovision. Για του χρόνου, προτείνεται μια επιστροφή σε πιο παραδοσιακά στοιχεία της κυπριακής μουσικής, με σκοπό να επαναφέρει τη χώρα στον τελικό.
Πιο αναλυτικά
Η Κύπρος αποφάσισε φέτος να πάει… αλλιώς. Αντί για φλόγες, λάμψη και χορό, επέλεξε να μας βάλει μέσα σε μια σκαλωσιά με βιομηχανικό concept και ένα «Shh» που τελικά δεν συγκίνησε κανέναν. Ο Theo Evan προσπάθησε, αλλά το αποτέλεσμα έμοιαζε περισσότερο με soundcheck εργοταξίου παρά με σκηνική παρουσία Eurovision.
Και όχι, δεν είναι θέμα “αδίκου αποκλεισμού”. Είναι θέμα σύνδεσης με το κοινό. Κι όταν λείπει ο ρυθμός, η ενέργεια και το μεσογειακό ταμπεραμέντο που μας είχε συνηθίσει το νησί, το «next!» έρχεται φυσιολογικά.
Ίσως του χρόνου να ξεχάσουμε λίγο τα θεατρικά project και να θυμηθούμε τι σημαίνει κυπριακή απογείωση: μια σκηνή που παίρνει φωτιά – όχι απ’ τα φώτα, αλλά από τον παλμό. Λιγότερο σκοτάδι, περισσότερη μουσική.
Γιατί ναι, θέλουμε την Κύπρο στον τελικό. Αρκεί να μπει ξανά με φωνή, ψυχή και… χωρίς σκαλωσιές.