Η Ζέτα Μακρυπούλια, σε συνέντευξή της στο Madame Figaro Κύπρου, μίλησε για την προσωπική της εμπειρία με την κρίση ηλικίας, περιγράφοντάς την ως μια εσωτερική διαδικασία που την έκανε να συνειδητοποιήσει ότι ορισμένα πράγματα που την κάλυπταν στο παρελθόν δεν την αγγίζουν πλέον. Αναφέρθηκε επίσης στη δυσκολία της να συγχωρεί τον εαυτό της, καθώς η πραγματική συγχώρεση απαιτεί ανάληψη ευθύνης και κατανόηση των αιτιών που την οδήγησαν σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Τόνισε ότι προσπαθεί να είναι πιο επιεικής με τον εαυτό της και ότι η προσωπική της ανάπτυξη είναι μια συνεχής διαδικασία, παραμένοντας πιστή στις βασικές της αξίες.
Πιο αναλυτικά
Η Ζέτα Μακρυπούλια παραχώρησε συνέντευξη νέο εορταστικό τεύχος Madame Figaro Κύπρου, το οποίο κυκλοφόρησε την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου. Η παρουσιάστρια του Ρουκ Ζουκ μίλησε με την Δέσποινα Αντωνίου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην κρίση ηλικίας αλλά και στη σχέση με τον εαυτό της.
Η εξομολόγηση της Ζέτας Μακρυπούλια
Έχεις περάσει κρίση ηλικίας;
Ναι, με διάφορους τρόπους, και ίσως λίγο και από εκεί που δεν το περίμενα. Είναι περισσότερο μια εσωτερική διαδικασία, όπου συνειδητοποιείς ότι ορισμένα πράγματα που σε κάλυπταν παλιά, δεν σε αγγίζουν πια. Χωρίς βέβαια να σημαίνει αυτό ότι και οι εξωτερικές αλλαγές δεν δημιουργούν αναστάτωση στην ψυχολογία μου. Όμως αν λύσεις τα εσωτερικά, τα εξωτερικά λύνονται πιο εύκολα, σχεδόν από μόνα τους.
Συγχωρείς τον εαυτό σου;
Πολύ δύσκολα. Μου παίρνει χρόνο, γιατί η πραγματική συγχώρεση προϋποθέτει να αναλάβεις την ευθύνη σου, να καταλάβεις γιατί έφτασες εκεί και τι σε οδήγησε. Δεν είναι μια απλή διαδικασία. Όμως, προσπαθώ να είμαι πιο επιεικής μαζί μου, να μην είμαι τόσο αυστηρή. Είναι μια σχέση που καλλιεργείται συνεχώς.
Έχεις γίνει ο άνθρωπος που ήθελες να είσαι;
Δεν είχα ποτέ μια ξεκάθαρη εικόνα του ποια ήθελα να είμαι. Αλλά νομίζω πως όσον αφορά τις βασικές μου αξίες, περί ηθικής και συμπεριφοράς στον συνάνθρωπο, ναι έχω μείνει πιστή σε αυτές. Δεν είναι, βέβαια, κάτι απόλυτο – είναι μια συνεχής διαδικασία, γιατί αλλάζουμε, ωριμάζουμε, μαθαίνουμε.






