Το Year in Search 2025 της Google αποκαλύπτει τις τάσεις των αναζητήσεων των Ελλήνων, με την Klavdia να ηγείται στην κατηγορία Πρόσωπα λόγω της μουσικής της και της παρουσίας της στη Eurovision.
Ακολουθούν η Χρυσή Βαρδινογιάννη και ο Γιώργος Μαζωνάκης. Στην κατηγορία Εκλιπούσες Διασημότητες, ο Αλέξης Κούγιας και οι θρύλοι Ozzy Osbourne και David Lynch ξεχώρισαν.
Οι γενικές αναζητήσεις περιλάμβαναν θέματα όπως «σεισμός τώρα» και «ΕΝΦΙΑ 2025», ενώ σειρές όπως «Να με λες μαμά» και reality shows παρέμειναν δημοφιλή.
Οι Έλληνες έδειξαν ενδιαφέρον για όρους όπως «λάθε βιώσας» και «νεποτισμός», ενώ στις γευστικές αναζητήσεις κυριάρχησαν η μαγειρίτσα και τα σουτζουκάκια.
Πιο αναλυτικά
Το Year in Search 2025 της Google μάς δίνει για ακόμη μια χρονιά μια καθαρή εικόνα για το τι τράβηξε πραγματικά την προσοχή των Ελλήνων online. Από λαμπερά ονόματα της ελληνικής showbiz μέχρι διεθνείς προσωπικότητες και πολύκροτες ειδήσεις, οι λίστες δείχνουν ξεκάθαρα ποιοι μονοπώλησαν τις αναζητήσεις και τα κλικ του κοινού. Ένα ψηφιακό πορτρέτο της χρονιάς που πέρασε, γεμάτο μουσική, αθλητισμό, συνταγές και σοκαριστικές απώλειες.
Στην κορυφή της κατηγορίας Πρόσωπα βρέθηκε η Klavdia, η οποία φαίνεται πως κέρδισε το 2025 τόσο με τη μουσική της όσο και με τη δυναμική παρουσία της στη Eurovision. Ακολούθησε η Χρυσή Βαρδινογιάννη, για τον γάμο της με τον Νικόλαο Ντε Γκρες, ενώ τρίτος ο Γιώργος Μαζωνάκης μετά την ακούσια νοσηλεία του στο Δρομοκαΐτειο. Τη λίστα συμπληρώνουν ο Κωνσταντίνος Καρέτσας, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Λεξ, ο Ivan Greko, ο μπασκετμπολίστας Γιόνας Βαλαντσιούνας και ο Χρήστος Μουζακίτης.
Ποιους εκλιπόντες έψαξαν περισσότερο στην Google οι Έλληνες
Από την άλλη, η κατηγορία Εκλιπούσες Διασημότητες είχε επίσης μεγάλα ονόματα. Πρώτος στις αναζητήσεις εμφανίζεται ο Αλέξης Κούγιας, ενώ πολύ ψηλά βρέθηκαν ο Charlie Kirk, αλλά και δύο καλλιτέχνες θρύλοι: ο Ozzy Osbourne και ο David Lynch. Στο ελληνικό κομμάτι της λίστας, το κοινό αναζήτησε τη διαδρομή της Καίτης Γκρέυ, του Μίμη Δομάζου, της Καίτης Κωνσταντίνου, του Βασίλη Καλογήρου και του Γεράσιμου Μιχελή, ενώ στη λίστα είναι και ο Ντιόγκο Ζότα.
Στις γενικές αναζητήσεις της χρονιάς ξεχώρισαν όροι όπως «σεισμός τώρα», «κοινωνικός τουρισμός 2025» και «ΕΝΦΙΑ 2025». Σταθερά ψηλά παραμένουν και οι ετήσιες «Βάσεις», ενώ οι σεισμοί έφεραν στην κορυφή τη Σαντορίνη. Τη λίστα συμπληρώνουν τα Labubu.
Το τηλεοπτικό κοινό έκανε ξεκάθαρη και τη δική του ατζέντα, με σειρές όπως «Να με λες μαμά», «Άγιος Έρωτας», «Grand Hotel» και «Το Σπίτι Δίπλα στο Ποτάμι» να βρίσκονται ψηλά στις αναζητήσεις, ενώ το GNTM και το «Big Brother» αποδεικνύουν ότι το reality παραμένει σταθερή αδυναμία του ελληνικού κοινού.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατηγορία «Τι σημαίνει». Για το 2025, όροι όπως «λάθε βιώσας», «ίντερσεξ», «σιμούν», «τζιβαέρι», «νεποτισμός» και «φλεξάρω» βρέθηκαν στο επίκεντρο.
Οι πιο… γευστικές αναζητήσεις δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το ελληνικό Google Year in Search. Η μαγειρίτσα, τα σουτζουκάκια, το γουακαμόλε αλλά και τα cinnamon rolls είχαν την τιμητική τους, ενώ οι αναζητήσεις για aperol και sour cream δείχνουν ότι το κοινό ψάχνει και για… διαφορετικές γεύσεις εκτός Ελλάδας.






