Στο Real View, η συζήτηση για το κίνημα MeToo προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με την Ελίνα Παπίλα να υποστηρίζει ότι το κίνημα στην Ελλάδα, αν και αρχικά υποστηρικτικό, πέρασε σε υπερβολές που ενδέχεται να απέτρεψαν άλλες γυναίκες από το να μιλήσουν. Η Σοφία Μουτίδου αντέδρασε έντονα, διαφωνώντας με αυτή την άποψη και τονίζοντας ότι ο φόβος παραμένει ισχυρός, κρατώντας πολλούς ανθρώπους σιωπηλούς. Υπογράμμισε την ανάγκη για χρόνο και εκπαίδευση ώστε η κοινωνία να κατανοήσει τις μορφές κακοποίησης, αναρωτώμενη πώς φτάνουμε στις γυναικοκτονίες αν δεν αναγνωρίζουμε την κακοποίηση.
Πιο αναλυτικά
Στο Real View η συζήτηση για το MeToo άναψε για τα καλά, με αφορμή μια τοποθέτηση της Ελίνας Παπίλα στο τραπέζι. Η παρουσιάστρια εξέφρασε την άποψη ότι, ενώ το κίνημα στην Ελλάδα λειτούργησε υποστηρικτικά για άνδρες και γυναίκες, στη συνέχεια «πέρασε σε μια υπερβολή», κάτι που, όπως είπε, ενδέχεται να απέτρεψε άλλες γυναίκες από το να μιλήσουν.
«Ξεκίνησε το MeToo στην Ελλάδα, βοήθησε άνδρες και γυναίκες. Αισθάνομαι ότι πέρασε σε μια υπερβολή και ενδεχομένως αυτό να σταμάτησε άλλες γυναίκες να καταγγείλουν τις δικές τους περιπτώσεις», ανέφερε, σημειώνοντας επίσης πως «υπήρχαν περιπτώσεις που για οτιδήποτε γινόταν λέγαμε το MeToo».
Η αντίδραση της Σοφίας Μουτίδου και το κίνημα MeToo
Η Σοφία Μουτίδου αντέδρασε άμεσα, διαφωνώντας κάθετα με τη συγκεκριμένη οπτική: «Δεν υπάρχει περίπτωση να είπε κάποιος κάτι που να μην ήταν MeToo και να είπε ότι είναι MeToo», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια η ηθοποιός ανέβασε κι άλλο τους τόνους, σημειώνοντας ότι οι άνθρωποι που δεν έχουν μιλήσει ακόμη είναι πολλοί, καθώς ο φόβος παραμένει ισχυρός: «Εγώ πιστεύω ότι λίγοι βγήκαν, είναι άπειροι που είναι κρυμμένοι. Είναι άπειρος ο φόβος που έχει σπαρθεί. Είμαστε φοβισμένοι και φοβισμένες. Ο φόβος φυλάει τα έρμα».
Η Σοφία Μουτίδου εξήγησε ότι η κοινωνία χρειάζεται χρόνο και εκπαίδευση για να κατανοήσει τις μορφές κακοποίησης: «Θέλει καιρό και εκπαίδευση να μάθουμε τι είναι το καθετί. Λέμε “δεν είναι κακοποίηση αυτό”. Αν δεν είναι κακοποίηση το ένα και το άλλο, πώς φτάνουμε στις γυναικοκτονίες; Μαγικά;».






