Το άρθρο περιγράφει τη ζωή και την προσωπικότητα του ηθοποιού Βασίλη Μπισμπίκη, εστιάζοντας στις αντισυμβατικές και ακραίες πτυχές του χαρακτήρα του.
Από τα δύσκολα παιδικά του χρόνια στην Ομόνοια μέχρι τη σημερινή του ζωή στη Φιλοθέη, ο Μπισμπίκης παραμένει ένας εκρηκτικός και ανυπότακτος χαρακτήρας.
Η σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή φαίνεται να έχει επηρεάσει τη ζωή του, φέρνοντάς τον στο προσκήνιο των media και των social media, συχνά με αμφιλεγόμενους τρόπους.
Παρά τις αντιδράσεις και τις προκλήσεις, ο Μπισμπίκης συνεχίζει να ζει με τον δικό του τρόπο, αδιαφορώντας για τις συνέπειες και τις κριτικές.
Πιο αναλυτικά
Αλήτικη ζωή, ζόρικα παιδικά χρόνια στην Ομόνοια παρέα με πουτάνες, trans, και παραβατικούς ανθρώπους, η αθωότητα της εφηβείας θαμμένη μέσα σε ανήλιαγα καταγώγια, κοινώς μια παραστρατημένη ψυχή…
Αυτός ο εκρηκτικός και αντισυμβατικός χαρακτήρας του Βασίλη Μπισμπίκη από τα νιάτα του μέχρι σήμερα ουσιαστικά δεν άλλαξε ποτέ. Μπορεί να έκλεισε σε ένα κουτάκι τα “μαύρα σκοτάδια” της ζωής του, και να τα άφησε έξω από την πόρτα της Φιλοθέης, που και που όμως φαίνεται ότι τα θυμάται και τα ξαναβάζει μέσα… Με λίγα λόγια, το ζην επικινδύνως είναι το motto του, χωρίς να υπολογίζει τις συνέπειες, αρκεί να ζει όπως θέλει αυτός…
Δεν είναι η πρώτη φορά -μετά τις φθορές και τις υλικές ζημιές που προκάλεσε – που ο Μπισμπίκης γίνεται viral θέμα συζήτησης στα social, το πιο πιθανό, δεν θα είναι ούτε η τελευταία. Παρόλα αυτά, εκείνου δεν του καίγεται καρφί. Φαίνεται ότι το τότε άγριο και ανυπότακτο παιδί της Ομόνοιας με τον 48χρονο σήμερα άντρα της Φιλοθέης, να μην διαφέρουν και πολύ σε χαρακτήρα και νοοτροπία.
Δέσποινα θρησκεία, λατρεία, ιστορία! Στα δικά του μάτια η Βανδή είναι το είδωλό του, για χάρη της ο Μπισμπίκης μπορεί να μην ξύρισε μουστάκι, όπως ο Γεωργίτσης για την Λάσκαρη, έκανε όμως μια άλλη… θυσία.
Συμβιβάστηκε στην σχέση του με τα media που μέχρι πρότινος αγριοκοίταζε, όταν τον πλησίαζαν με το ματσούκι του μικροφώνου και του το έχωναν στο στόμα. “Πόσο το μισούσε και το μισεί βάναυσα ακόμα! “, λένε οι φίλοι του. Σήμερα τουλάχιστον ναι μεν συνεχίζει να έχει τα ίδια νεύρα με τους δημοσιογράφους, αλλά σφίγγει τα δόντια και συμβιβάζεται – τον μπλοκάρει το star quality της Δέσποινας.
Αν ο Μπισμπίκης δεν γνώριζε την Δέσποινα, σίγουρα θα είχε μια ζωή διαφορετική- με ή χωρίς δαίμονες δεν έχει σημασία- πάντως δεν θα ήταν ο ίδιος. Εκείνη τον πέταξε με ένα μαγικό χαλί σε άλλο level και πάτησε φρένο στις αμαρτίες του όσο μπορούσε. Από τα υπόγεια, στα φανταχτερά ρετιρέ και στις ιλλουστρασιόν σελίδες των tabloid, ο Μπισμπίκης έγινε πρωτοσέλιδο, σίγουρα όχι από επιλογή, αλλά από έρωτα.
Ο Βασίλης Μπισμπίκης – προ Βανδή – ήθελε να απασχολεί μόνο με τη δουλειά του, μετά Βανδή κατάλαβε ότι μοιραία θα απασχολεί και με την σχέση του. Τα παίρνει στο κρανίο για αυτό που του συμβαίνει και το λέει… Σε συνέντευξή του στο Mega είχε τονίσει πως το «κυνηγητό» που βίωσε από τους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους, είναι κάτι που δεν θα ήθελε να επαναληφθεί στη ζωή του. Αμ δε!
«Ήταν χυδαιότητα, δεν υπάρχει καμία ηθική. Παρασιτικοί οργανισμοί οι οποίοι λειτουργούν πάνω σε ανθρώπους, ζουν μέσα από αυτό, κριτικάρουν τις ζωές τους, σχολιάζουν, ένα από τα πράγματα που δεν θα ήθελα να ξαναζήσω αυτό το κυνήγι», έλεγε τότε. Στην ερώτηση μάλιστα του δημοσιογράφου Νίκου Συρίγου, αν χρειάστηκε ποτέ να πάρει κάποιο τηλέφωνο και να ζητήσει εξηγήσεις για κάτι που γράφτηκε, ο ηθοποιός απάντησε: «Σήκωσα ναι, το τηλέφωνο και το χέρι μου, παραλίγο να σηκώσω σε άνθρωπο», συμπλήρωσε ο Βασίλης Μπιμπίκης.
Οι αμαρτωλές μέρες και νύχτες του ηθοποιού
Πέρασε ζόρικα αλλά δεν μάσησε… Γεννήθηκε άγριος, επαναστάτης, αντισυμβατικός. Αντιδραστικός σε όλα ακόμα και με το ίδιο του το σπίτι… Για να καταλάβεις, αν και ο πατέρας του Μιχάλης ήταν γνωστός ποδοσφαιριστής στον Ολυμπιακό Λουτρακίου, εκείνος από αντίδραση έγινε φανατικός Παναθηναϊκός και οπαδός της Θύρας 13.
Μεγαλωμένος στο Λουτράκι, ποτέ δεν γούσταρε βιβλία και μαθήματα. Οι συνομήλικοί του πήγαιναν σχολείο και εκείνος το έσκαγε για να παίξει Καραγκιόζη, έφτιαχνε τσίρκο, σκηνοθετούσε, έκανε ότι του κατέβαινε στο κεφάλι. Για να βγάλει τα προς το ζην, δούλεψε μπάρμαν, σερβιτόρος, γκρουπιέρης στο καζίνο.
“Έχω την αυτοκαταστροφή μέσα μου“, έχει πει. Και του σαλονιού και του λιμανιού – μήπως περισσότερο του λιμανιού;
«Άκουγα Sex Pistols, ήμουν πανκ με ένα μπλε λοφίο στο κεφάλι, φορούσα σκουλαρίκια και είχα τατουάζ. Με λίγα λόγια ήμουν δακτυλοδεικτούμενος και γεμάτος οργή. Μου άρεσε από τότε να προκαλώ», έχει πει μιλώντας για τα παιδικά του χρόνια και για τις αποβολές που έτρωγε από το σχολείο για την συμπεριφορά του…
«Δεν πήγα στο λύκειο γιατί με διώξανε από όλα τα σχολεία, από το Λουτράκι και από την Κόρινθο, ήμουν αντιδραστικός με συνεχείς αποβολές από το σχολείο. Έχω μια βάση αυτοκαταστροφής μέσα μου, είναι ένα πράγμα που το έχω από μικρό παιδί και βρίσκεται μέσα στην πορεία της ζωής μου», επεσήμανε. Μεγαλώνοντας δεν έβαλε μυαλό.
Για την εμπειρία του όταν πήγε στον στρατό έχει πει πως: «Στο στρατό έφαγα ενάμιση χρόνο φυλακή, υπηρέτησα 25 μήνες φαντάρος και 12 μήνες ήμουν σε μια μονάδα ανεπιθύμητων στη Λήμνο. Δεν ήθελα οι παλιοί φαντάροι να πειράζουν τους νέους, “ξεψάρωνα” τους νέους και έκανα ακριβώς τα αντίθετα από όσα που κάνει ένας φυσιολογικός φαντάρος».
Μαθητής ακόμα, μπήκε σε έναν ερασιτεχνικό σύλλογο και ανέβασαν την «Ελένη» του Ευριπίδη. Πήραν το βραβείο αρχαίου δράματος και έπαιξαν στην Επίδαυρο τιμητικά σε μια βραδιά αφιερωμένη στον Ροντήρη. Εκεί τον είδε ο Τάσος Ρούσσος, τότε διευθυντής στο Εθνικό, και του είπε: «Αγόρι μου, εσύ θα έρθεις στο Εθνικό. Πήγα στο Εθνικό, αλλά δεν μπορούσα να μπω χωρίς απολυτήριο λυκείου, δεν είχα τελειώσει το σχολείο. Τότε δεν υπήρχαν κιόλας τα “εξαιρετικά ταλέντα” στο Εθνικό. Πέρασα όμως από τα “εξαιρετικά ταλέντα” του Υπουργείου Πολιτισμού σε ιδιωτικές σχολές κι επειδή δεν είχα φράγκο, πήγα στην πιο φθηνή, τη σχολή της Μαίρης Βογιατζή – Τράγκα στα Εξάρχεια. Εκεί πήγα και δεν το μετάνιωσα γιατί βρήκα έναν δάσκαλο, τον Βασίλη Ρίτσο, που ήταν ο μέντοράς μου τέσσερα χρόνια. Φυσικά ζορίστηκα, ήμουν άφραγκος και ένας χαρακτήρας των άκρων και των καταχρήσεων και αυτό το κομμάτι της ζωής μου έχει μεγάλη σχέση με τα «Κόκκινα Φανάρια», ( την θεατρική παράσταση που είχε ανεβάσει) γιατί έζησα μέσα στο περιθώριο. Και μέσα στις μεγάλες ταλαιπωρίες που πέρναγα με μάζευαν κυριολεκτικά οι πουτάνες και οι τρανς και με φρόντιζαν. Ζούσα στην Ομόνοια, σε ένα ξενοδοχείο, και ήμουνα συγκάτοικός τους. Όταν είχε κρύο με βοηθούσαν πάρα πολύ, μου άνοιγαν τα μπουρδέλα και καθόμουνα στις σόμπες με τις τσατσάδες. Είναι σαν φόρος τιμής σε αυτά τα πρόσωπα η παράσταση, αλλά εμείς εδώ το πάμε ένα βήμα παραπέρα».
Στις δηλώσεις του κατά την έξοδό του από το αυτόφωρο, ο Βασίλης Μπισμπίκης τσαμπουκαλεύεται και επιτίθεται λεκτικά κουνώντας το δάχτυλο στους δημοσιογράφους “διδάσκοντας” πολιτισμό, όταν δυο μέρες πριν ο ίδιος τον έχει ξεχάσει και έχει τρακάρει κάμποσα αυτοκίνητα, έναν μαντρότοιχο, προκαλώντας την απόλυτη καταστροφή σε περιουσίες ανυποψίαστων κατοίκων που έψαχναν χαρτάκια αλλά τα είχε μάλλον μαζέψει όλα ο … Βαλάντης και έγραψε το τραγούδι…
Χαρακτήρας των άκρων και των καταχρήσεων, μια παραστρατημένη ψυχή που έχασε τα νερά της, αλλά ποτέ δεν μετάνιωσε – απλά μετρίασε – τις αντάρες που ένιωθε μέσα του…
Βασίλης Μπισμπίκης: Από την Ομόνοια στην Φιλοθέη και στην αγκαλιά της Δέσποινας
Ο Μπισμπίκης δεν μπαίνει σε καλούπια – και δεν θέλει να μπει – όσο και αν η Δέσποινα προσπαθεί να τον βάλει με τον τρόπο της, χωρίς να τον εγκλωβίζει. Έχει βρει πάντως το κουμπί του και τον χειρίζεται, χωρίς να τον αφήνει στιγμή από κοντά της, το ξέρει άλλωστε ότι είναι ένα θεριό ανήμερο που στην αγκαλιά της όμως μεταλλάσσεται σε έναν καλοσυνάτο… αρκούδο. Ο Μπισμπίκης είναι εκείνος ο άντρας που δεν αφήνει μόνο το κορίτσι του ποτέ, ένα βράδυ την άφησε και τα αποτελέσματα ήταν ολέθρια… Είναι παρόν στις πρεμιέρες της, διασχίζει τα πλήθη των fan της και χώνεται μπροστά για να πάρει την “δόση” των χειλιών της και μετά, ξανά πίσω στην θέση του.
Ποιος ξεχνάει το viral ζεϊμπέκικο του Μπισμπίκη στην Βανδή, που μόνο βαρύ και ασήκωτο δεν ήταν, αλλά όπως το χαρακτήρισαν οι χρήστες του Tik Tok θύμιζε “Λίμνη των κύκνων” σε κακή εκτέλεση; Ποιος δεν θυμάται τα παθιασμένα φιλιά με την σύντροφό του που άφησε το τραγούδι στην μέση για να τον πάρει μια αγκαλιά; Εκείνος πάλι δεν κατάλαβε ποτέ γιατί τα social διακωμώδησαν τον χορό του – ή έκανε πως δεν κατάλαβε, για να υποβαθμίσει το κράξιμο που έφαγε…
“Ένα ζεϊμπέκικο χόρεψα και έγινε θέμα. Εγώ πάντα πήγαινα στα μπουζούκια και χόρευα, αλλά τώρα είναι μια τρέλα. Σε ξεφτιλίζουν και ακούς τα πιο πουριτανικά σχόλια για το πάχος μου ή δεν ξέρω τι. Από την άλλη δεν μπορώ να μην ζήσω, γιατί η Τέχνη δεν είναι πιο πάνω από την ζωή” είπε ο Βασίλης Μπισμπίκης μετά τα τρολαρίσματα που δέχτηκε εκείνη την βραδιά.
Την hot σκηνή του ζευγαριού της μεγάλης καψούρας, διακωμώδησε και η Άννα Βίσση ένα βράδυ στο Hotel Ερμού που πήγε η Βανδή με τον Μπισμπίκη για να την δουν. Η Άννα την ανέβασε στη σκηνή και εκείνη σε ρόλο Μπισμπίκη αναπαρέστησε την σκηνή… “Εννοείται ότι θα ξαναχορέψω ζειμπέκικο” λέει εκείνος όταν τον ρωτάνε αν τον ενόχλησαν τα αρνητικά σχόλια. “Έχω την καψούρα μου όταν ακούω το άσμα“
Όταν η μπύρα Kaiser τον έκανε κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της για δυο συνεχόμενες χρονιές, έκανε μεγάλους τζίρους σε πωλήσεις. Εκείνος απόλαυσε τον ρόλο του και την συνεργασία του αυτή, όμως παρά την αμοιβαία εκτίμηση που έτρεφαν οι δυο πλευρές, όταν εκείνος πήγε στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση Παναθηναϊκού – Άρη, κρατούσε στο χέρι του και έπινε μια άλλη μάρκα μπύρας, προκαλώντας για ακόμα μια φορά χαμό στο διαδίκτυο με τους χρήστες του Χ να τον γλεντάνε κανονικά.
Περισσότερο βέβαια ασχολήθηκαν αυτοί για το αν πίνει ο Μπισμπίκης “Μπύρα ή Kaiser” παρά εκείνος…
Ένα τσιγάρο διαδρομή ερμήνευε η Δέσποινα και εκείνος απολάμβανε τα φιλιά της και το τσιγάρο του, ενώ οι έλεγχοι στα μαγαζιά λόγω του αντικαπνιστικού νόμου μόλις είχαν λίγο χαλαρώσει… Οι φωτογραφίες όμως στα site που κυκλοφόρησαν, του ηθοποιού στο “Έναστρον” με την Βανδή, τα φιλιά στην πίστα και prima vista εκείνον να κρατάει το τσιγάρο στα δάχτυλα, προκάλεσαν τότε τον Υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη να ασχοληθεί πάλι με το κάπνισμα και να ανακοινώσει την διαδικασία για να επιβάλλεται πρόστιμο στους παραβάτες του αντικαπνιστικού νόμου στα νυχτερινά μαγαζιά. Όλα τα νυχτερινά κέντρα τότε και οι θαμώνες τον έβριζαν που δεν μπορούσαν πάλι να καπνίσουν, ενώ το μαγαζί έφαγε ένα γερό πρόστιμο εξαιτίας του…
Η ανατρεπτική φωτογράφισή του με κόκκινες γόβες, ρόμπα και διχτυωτό καλσόν που έδωσε στην δημοσιότητα η φωτογράφος Άσπα Κουλύρα το περασμένο καλοκαίρι, προκάλεσε για άλλη μια φορά την κοινή γνώμη. Ο Βασίλης Μπισμπίκης με θέμα τη συμπερίληψη φαίνεται να ποζάρει με ανοιχτό το πουκάμισο, και την κοιλιά έξω, αγκαλιάζοντας μια γάτα.
Ευδιάθετος, και σαν να μην τρέχει τίποτα, ο Βασίλης Μπισμπίκης μέχρι και χορό έριξε στον καναπέ της Ναταλίας Γερμανού πάνω στο τσακίρ κέφι, με όσες δυνάμεις του είχαν απομείνει από την προηγούμενη επεισοδιακή νύχτα στο πανηγύρι στην Μεταμόρφωση… Στην συνέντευξη δήλωσε ξεκάθαρα ότι ακόμα και στα σαλόνια, έχει πάντα τον αλήτη μέσα του και δεν τον αποβάλλει και έκανε την παρουσιάστρια να νιώθει ενοχές που τον στέρησε από το κορίτσι του… “Έπρεπε να ήμουνα στην Δέσποινα και ήρθα σε εσένα” είπε και ούτε λόγος για την ταμπακιέρα και όλα όσα είχαν συμβεί στα στενά της Φιλοθέης το περασμένο βράδυ…
Την επόμενη μέρα μετά τις αποκαλύψεις, το νέο βίντεο προϊόν τεχνητής νοημοσύνης που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με την Δέσποινα Βανδή να του τραγουδά “Μπισμπίκη μου Μπισμπίκη μου μου τράκαρες το σπίτι μου, έριξες τον μαντρότοιχο, σε πήγανε αυτόφωρο” γίνεται viral και οι χρήστες του Χ για άλλη μια φορά παρτάρουν μαζί του και του τα χώνουν.
Εκείνος με την σειρά του τα χώνει στους ρεπόρτερ που τον περιμένουν έξω από τα δικαστήρια και τους κάνει μάθημα ηθικής και δημοσιογραφίας, ενώ κάποιοι συνάδελφοί του ήδη του έδωσαν άφεση αμαρτιών και άρχισαν να επικαλούνται το ταλέντο του λέγοντας: «Είναι καλός καλλιτέχνης. Έλα μωρέ έχει συμβεί και σε εμάς να πάρουμε το τιμόνι μεθυσμένοι».
Μα δεν είπε κανείς ότι ο Μπισμπίκης είναι κακός ηθοποιός, το αντίθετο μάλιστα είναι εξαιρετικό ταλέντο. Εξάλλου αυτό φάνηκε, αφού κατάφερε να μας δουλεύει όλους ψιλό γαζί και να μας πείθει στην συνέντευξή του στην Ναταλία για το πόσο ωραία είναι η ζωή και η φύση… Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ.. Ο Μπισμπίκης για άλλη μια φορά δεν κατάλαβε τίποτα… Η μόνη προφανώς που κατάλαβε το μέγεθος της αυτοκαταστροφικής του ορμής ήταν η Δέσποινα Βανδή που τον μάζεψε και δεν τον άφησε να ξαναβγεί από το σπίτι ποτέ χωρίς εκείνη… Κρυμμένος μέσα στην βίλα της Φιλοθέης δικαίως ζει το δικό του δράμα, όμως αυτή την φορά εμείς δεν θα τον χειροκροτήσουμε.