Ο Γιώργος Καπουτζίδης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Θέατρο Άλσος, έκανε μια δημόσια αφιέρωση στον σύντροφό του, εκφράζοντας τον έρωτά του με τρυφερά λόγια. Η εξομολόγησή του προκάλεσε θερμό χειροκρότημα, αλλά και αντιδράσεις, όπως αυτή του πρώην παίκτη του Survivor, Νικόλα Αγόρου, ο οποίος μέσω Instagram εξέφρασε την αντίθεσή του στη δημόσια έκθεση προσωπικών στιγμών. Η κίνηση του Καπουτζίδη και η αντίδραση του Αγόρου έχουν πυροδοτήσει συζητήσεις για το πώς η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει τις προσωπικές εξομολογήσεις των διασήμων.
Πιο αναλυτικά
Ο Γιώργος Καπουτζίδης βρέθηκε στο Θέατρο Άλσος, για την «Ταράτσα του Φοίβου», και ανέβηκε στη σκηνή προκειμένου να κάνει μία ιδιαίτερη αφιέρωση στον άνθρωπο της ζωής του.
Ο δημιουργός μίλησε δημόσια τον έρωτά του, με ιδιαίτερα τρυφερά λόγια, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι: «Αυτή την περίοδο υπάρχει κάποιος που με έκανε να μη φοβάμαι το για πάντα! Και στα 53 που είμαι, το για πάντα δεν είναι τόσο πολύ… Το έχω φάει το μισό και μένει λίγο… Μη το πείτε στον Μπιμπίλα ότι είπα τέτοιο πράγμα, ετοιμάζει τα ποσταρίσματα! Οπότε, θα πω αυτό το τραγούδι, θα του το τραγουδήσω – δεν είναι εδώ, μην ψάχνετε τραπέζια – με την ελπίδα και με την πίστη ότι θα μπορώ να του το τραγουδάω για πάντα».
@theatroalsos Όμορφα λόγια από έναν όμορφο άνθρωπο! #theatroalsos #fyp #giorgoskapoutzidis #kapoutzidis #foivosdelivorias ♬ πρωτότυπος ήχος – theatroalsos
Γιώργος Καπουτζίδης – Η αντίδραση του Νικόλα Αγόρου μετά την εξομολόγησή του
Η εξομολόγηση του γνωστού σεναριογράφου και παρουσιαστή κέρδισε θερμό χειροκρότημα, αλλά δεν έλειψαν και οι αντιδράσεις. Ανάμεσα σε αυτές, ξεχώρισε η έντονη τοποθέτηση του πρώην παίκτη του Survivor, Νικόλα Αγόρου.
Με ένα story στο Instagram, ο Νικόλας Αγόρου «επιτέθηκε» στον Γιώργο Καπουτζίδη γράφοντας: «Ελλαδάρα μου, αντί να είσαι τιμημένη σε καταντήσαμε… Όχι δημόσια, σπιτάκι σας. Θα βρεθεί να σας ακούσει κανένα παιδάκι».
Το μόνο σίγουρο είναι πως η δημόσια παραδοχή του Καπουτζίδη για τον σύντροφό του και η αντίδραση του Αγόρου έχουν ανοίξει έναν νέο γύρο αντιπαράθεσης γύρω από το πώς η ελληνική κοινωνία αντιλαμβάνεται τις προσωπικές εξομολογήσεις των διασήμων.