Στη δευτεροβάθμια δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, ο ηθοποιός Γιώργος Χριστοδούλου υπερασπίστηκε τον κατηγορούμενο, χαρακτηρίζοντας τις καταγγελίες ως «κωμωδία» και αμφισβητώντας την αξιοπιστία τους. Ισχυρίστηκε ότι η σχέση του Φιλιππίδη με την Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους ήταν γνωστή στο θέατρο και διαφώνησε με τις καταθέσεις άλλων μαρτύρων, αποκαλώντας τις «παραμύθια της Χαλιμάς».
Αναφέρθηκε επίσης σε περιστατικά κατά τη διάρκεια παραστάσεων και εξέφρασε την άποψη ότι οι ηθικές αξίες στο θέατρο έχουν υποχωρήσει. Η δίκη συνεχίζεται με επόμενες καταθέσεις και αναμένεται η απολογία του Φιλιππίδη.
Πιο αναλυτικά
Στη δευτεροβάθμια δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, που συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον, κατέθεσε ο ηθοποιός Γιώργος Χριστοδούλου, ο οποίος όχι μόνο υπερασπίστηκε τον κατηγορούμενο, αλλά επιχείρησε να ανατρέψει τη συνολική εικόνα των καταγγελιών, χαρακτηρίζοντάς τις ως… κωμωδία.
Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Όλα αυτά που συμβαίνουν εδώ είναι μια κωμωδία χωρίς λόγο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο ταλαντούχο πλάσμα από αυτόν εδώ. Του έσκαψαν τον λάκκο επειδή είχε ταλέντο».
Ο Γιώργος Χριστοδούλου για τη σχέση Φιλιππίδη-Παπαχαραλάμπους
Σύμφωνα με το protothema, ο Γιώργος Χριστοδούλου ισχυρίστηκε πως η σχέση του Φιλιππίδη με την Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους ήταν κάτι παραπάνω από γνωστή: «Το μισό θέατρο ήξερε ότι δεν είχαν απλώς σχέση, αλλά καρασχέση».
Η επίμαχη κατάθεση ήρθε να αμφισβητήσει και τις καταγγελίες της Εβελίνας Παπούλια, λέγοντας πως είναι αδύνατον ο Πέτρος Φιλιππίδης να της έδειξε τα γεννητικά του όργανα από τις κουίντες, όπως εκείνη ισχυρίστηκε, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο, η τοποθέτησή τους το καθιστά «φυσικά αδύνατο». Ο Γιώργος Χριστοδούλου χαρακτήρισε «παραμύθια της Χαλιμάς», τα όσα είπε η συνάδελφός του.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στην αποχώρηση του Φιλιππίδη από την παράσταση Όριεντ Εξπρές, επιχειρώντας να διαψεύσει τη μαρτυρία της Κάτιας Δανδουλάκη, λέγοντας πως ο ηθοποιός αποχώρησε επειδή έκανε παρατήρηση στη Λένα Δροσάκη για απρεπή γέλια κατά τη διάρκεια πρόβας.
«Έμαθα από την Όλγα Πολίτου (σ.σ. η οποία συμμετείχε στην εν λόγω παράσταση) πως όταν εκείνη άρχισε να διαβάζει το ρόλο της η κυρία Δροσάκη και ο νεαρός συνάδελφός της με τον οποίο έκανε παρέα άρχισαν τα γέλια. Τότε ο κ. Φιλιππίδης τους είπε: “Σταματήστε είναι ντροπή αυτό που κάνετε”. Δεν τους έβρισε, δεν τους είπε τίποτα. Μετά, ήρθε η Δανδουλάκη και τον έδιωξε», κατέθεσε ο Γιώργος Χριστοδούλου.
Ο μάρτυρας δεν δίστασε να συγκρουστεί και με τον συνήγορο πολιτικής αγωγής, Αλέξανδρο Μιντζιά, αποκαλώντας τον «ιμπρεσάριο που καταδυναστεύει ηθοποιούς», με τον τελευταίο να αντιδρά έντονα και να τον καλεί να προσκομίσει αποδείξεις.
Σε διαφορετικό σημείο της κατάθεσης ο Γιώργος Χριστοδούλου αναφέρθηκε στο πώς ήταν οι σχολές θεάτρου στο παρελθόν και πώς έχουν «ξεχειλώσει» -κατά τον ίδιο- σήμερα: «Εγώ ντρεπόμουν να κοιτάξω την Παξινού στα μάτια και τώρα κάνουν οντισιόν κορίτσια με τα στήθη έξω».
Ο Γιώργος Χριστοδούλου κατέθεσε επίσης πως: «Υπάρχει μια τάση στο θέατρο για να πάρουν μια δουλειά να λένε: “Θα μου κάτσεις; Να σου κάτσω;”. Αυτή η φράση ακούγεται συνεχώς», ενώ επιβεβαίωσε τη κατάθεση του Παύλου Χαϊκάλη, υπερθεματίζοντας μάλιστα: «Δεν είναι (μόνο) ένα μεγάλο κρεβάτι, αλλά απέραντο». Ο ίδιος αναφέρθηκε στην αθώωση άλλων κατηγορουμένων για παρόμοιες υποθέσεις, όπως του σκηνοθέτη Κώστα Κωστόπουλου.
Η δίκη συνεχίζεται με τις καταθέσεις μαρτύρων, ενώ μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να απολογηθεί και ο ίδιος ο Πέτρος Φιλιππίδης.