Η Μαρία Κορινθίου έχει κερδίσει σημαντική αναγνωρισιμότητα στο διαδίκτυο μετά το χωρισμό της από τον Γιάννη Αιβάζη, με τους ακολούθους της στο Instagram να αυξάνονται ραγδαία.
Η ηθοποιός, που έχει χάσει βάρος και δείχνει πιο δυναμική, δέχεται πολλές προτάσεις συνεργασίας από γνωστές εταιρείες, οι οποίες επιθυμούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους μέσω των social media.
Με πάνω από 600.000 followers, η Κορινθίου έχει γίνει μια ισχυρή influencer, αξιοποιώντας τον χρόνο της για να ανταπεξέλθει στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και να επενδύσει στις συνεργασίες που της προσφέρονται.
Πιο αναλυτικά
Η Μαρία Κορινθίου, έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο δυνατές influencer. Η γνωστή ηθοποιός, μετά το χωρισμό της με το Γιάννη Αιβάζη, έχει ανεβάσει τις «μετοχές» της στο «χρηματιστήριο» του διαδικτύου, αφού ενισχύθηκε και με το παραπάνω, ο αριθμός των ακολούθων της, ενώ η μια πρόταση διαδέχεται την άλλη, από γνωστές εταιρείες ένδυσης, εσωρούχων, καλλυντικών, σούπερ μάρκετ, ταξιδιωτικών εταιρειών, αλλά και πολλών άλλων, προκειμένου να κάνει μια ανάρτηση για εκείνες σε μορφή story, μέσα από τα social media, για την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους.
Από ηθοποιός influencer η Μαρία Κορινθίου
Αξίζει να αναφέρουμε, ότι οι ακόλουθοί της στο διαδίκτυο, αυξήθηκαν κατά πάρα πολύ, μετά την είδηση του χωρισμού της με τον πρώην σύζυγό της, κι από τότε, συνεχώς αυξάνονται και πληθύνονται καθημερινά. Η Μαρία Κορινθίου, έχασε βάρος, αρκετά κιλά, κάτι που τη βοήθησε ακόμα περισσότερο, στο κομμάτι της διαφημίσεις προϊόντων. Η αλήθεια είναι πως η ηθοποιός, τον τελευταίο καιρό, βρίσκεται σε ένα συνεχές τρέξιμο, προκειμένου να προλάβει κάθε επαγγελματική εκκρεμότητα.
Ο χρόνος της είναι πολύτιμος και φροντίζει να τον αξιοποιεί κάθε στιγμή και λεπτό, κάνοντάς του οικονομία, προκειμένου να μην τον σπαταλά άδικα, για να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε όλα. Πολλές είναι οι προτάσεις που δέχεται για συνεργασία, έναντι μεγάλων χρηματικών ποσών. Εταιρείες που θέλουν να επενδύσουν επάνω σε εκείνη για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, προσφέροντάς της αμοιβή, πολλών χιλιάδων ευρώ. Χτίζοντας ένα τόσο δυνατό κοινό στο ίνσταγκραμ, συγκεκριμένα, πάνω από 600.000 followers, ηθοποιός μπορεί να ανταποκριθεί άριστα στις απαιτήσεις του influencing, καθώς οι απήχηση από την πλευρά των ακολούθων της είναι μεγάλη.