Ο Φοίβος αποκάλυψε μέσω TikTok μια προσωπική ιστορία πίσω από το γνωστό τραγούδι «Όλο Λείπεις» της Δέσποινας Βανδή, αναφέροντας πώς μια φράση της γυναίκας του σχετικά με μια καμένη λάμπα τον ενέπνευσε να γράψει τη μελωδία.
Παρά τις προκλήσεις κατά την ηχογράφηση, όπου η Δέσποινα αντιμετώπισε δυσκολίες στην άρθρωση και την ερμηνεία, ο συνθέτης πιστεύει ότι το τελικό αποτέλεσμα αξίζει την προσπάθεια.
Πιο αναλυτικά
Ο Φοίβος, που τον τελευταίο καιρό είναι ιδιαίτερα δραστήριος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – και κυρίως στο TikTok – αποφάσισε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους μια άγνωστη μέχρι σήμερα ιστορία πίσω από ένα από τα πιο γνωστά του τραγούδια, το Όλο Λείπεις, που περιλαμβάνεται στον δίσκο Γεια της Δέσποινας Βανδή.
Η αποκάλυψη του Φοίβου για το πώς εμπνεύστηκε το τραγούδι και οι δυσκολίες που αντιμετώπισε η Δέσποινα Βανδή όταν είχε μπει στο στούντιο για να το ηχογραφήσει
@foivos.official Όλο λείπεις… #foivos #despinavandi #ololeipeis #greektiktok #foryou #fyp #viral #storytime ♬ original sound – Foivos
Όπως διηγήθηκε ο γνωστός συνθέτης: «Θυμήθηκα μια ιστορία και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Πριν από αρκετά χρόνια, στα φώτα στον κήπο του σπιτιού μου, υπήρχε μια προβληματική λάμπα ανάμεσα σε όλες τις άλλες. Κάθε φορά που έβρεχε, μετά από δύο μέρες, αυτή καιγόταν. Προφανώς κάπου βραχυκύκλωνε. Έτσι λοιπόν, ένα πρωί που ετοιμαζόμουν να πάω στο στούντιο, γυρνάει η γυναίκα μου και μου λέει “Δεν αντέχω άλλο με αυτή τη λάμπα. Πάλι κάηκε”. Βλέπετε, ήταν σε περίοπτη θέση, δεν μπορούσες να μην καταλάβεις ότι έχει καεί, γιατί ήταν η δεύτερη λάμπα καθώς έμπαινες στην είσοδο του σπιτιού. Έτσι λοιπόν γυρνάω και εγώ στη γυναίκα μου και της λέω αυθόρμητα “Μη σε νοιάζει, αγάπη μου, θα το φροντίσω εγώ”, προσπαθώντας να την ηρεμήσω και να την καθησυχάσω».
Η αντίδρασή της όμως ήταν εκείνη που, όπως αποκάλυψε, του δημιούργησε έντονη συναισθηματική φόρτιση και τον έκανε να εμπνευστεί το κομμάτι: «Εκείνη γύρισε επίσης αυθόρμητα και μου λέει “Τώρα τι είναι αυτό; Το ανέκδοτο της ημέρας; Δηλαδή, πότε θα αλλάξεις τη λάμπα; Αφού όλο λείπεις”. Αυτή η φράση που μου είπε, το “όλο λείπεις” με στοίχειωσε, μιλάμε όλη την ημέρα σκεφτόμουν αυτό το πράγμα και είχα φρικάρει. Έτσι λοιπόν, τα ξημερώματα, γυρίζοντας από το στούντιο στο σπίτι, πήγα κατευθείαν στο πιάνο θέλοντας να γράψω μια μελωδία πάνω σε αυτή τη φράση, που είχε κολλήσει στο μυαλό μου όλη τη μέρα. Μια μελαγχολική, δραματική μελωδία, προσπαθώντας να καταλάβω τι μπορεί να είχε αισθανθεί η γυναίκα μου για να μου πει αυτήν την φράση, βάζοντας βέβαια την απαιτούμενη σάλτσα για τις ανάγκες του τραγουδιού».
Παράλληλα, ο Φοίβος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις δυσκολίες που προέκυψαν κατά την ηχογράφηση του τραγουδιού από τη Δέσποινα Βανδή: «Στην εξέλιξη του τραγουδιού, στο επόμενο σημείο, στο δεύτερο ρεφρέν όπως συνεχίζω να το αποκαλώ, μου βγήκε πυκνή και γρήγορη μελωδία. Αυτό ομολογώ ότι ταλαιπώρησε λίγο παραπάνω τη Δέσποινα, καθώς η ελληνική γλώσσα δεν φημίζεται και τόσο πολύ για την ευκολία της ως προς την άρθρωση. Έτσι λοιπόν, μόλις πετυχαίναμε την ερμηνεία, χάναμε την άρθρωση και μόλις πετυχαίναμε την άρθρωση, χάναμε την ερμηνεία. Παρόλα αυτά, μπορεί να ταλαιπωρηθήκαμε λίγο παραπάνω αλλά πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα μας δικαίωσε».