Η Ελλάδα προκρίθηκε στον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 17 Μαΐου στην Ελβετία, χάρη στην εντυπωσιακή ερμηνεία της Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα». Η εμφάνιση της συγκέντρωσε θετικά σχόλια από το κοινό και απέσπασε υψηλή τηλεθέαση κατά τον Β’ ημιτελικό.
Η Klavdia κατάφερε να συνδυάσει καλλιτεχνική αρτιότητα και συναισθηματική δύναμη, προκαλώντας ενθουσιασμό και περηφάνια στους Έλληνες θεατές. Στον τελικό, η Ελλάδα θα εμφανιστεί αμέσως μετά τη Νορβηγία.
Πιο αναλυτικά
Η Ελλάδα προκρίθηκε στον μεγάλο τελικό της Eurovision, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17/5 στο Βασίλειο της Ελβετίας. Η Klavdia δίνοντας τον καλύτερό της εαυτό και μια ανατριχιαστική ερμηνεία της «Αστερομάτας» έκανε την Ευρώπη να την στηρίξει και να της δώσει το πολυπόθητο «εισιτήριο».
Όλη η Ελλάδα συντονίστηκε στην ΕΡΤ, χθες Πέμπτη 15/5, για να παρακολουθήσει τον Β ημιτελικό και την προσπάθεια της να μας κάνει υπερήφανους και το κατάφερε – δείτε τα νούμερα τηλεθέασης.
Σε ποια σειρά λοιπόν, θα εμφανιστούμε στον τελικό της Eurovision 2025;
- Νορβηγία
- Λουξεμβούργο
- Εσθονία
- Ηνωμένο Βασίλειο
- Αυστρία
- Ισλανδία
- Αρμενία
- Ελβετία
- Άγιος Μαρίνος
Όσα έγιναν στον Β ημιτελικό της Eurovision 2025
Ποιος είναι ο Αυστραλός… Τόνι Σφήνος που άνοιξε τo show
Ο Go-Jo από την Αυστραλία, πριν καν τελειώσει το πρώτο κουπλέ του «Milkshake Man», είχε αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό για την 70s αισθητική και ένα στιλ που θύμισε σε πολλούς τον… Τόνι Σφήνο.
Το Twitter πήρε φωτιά με το που εμφανίστηκε και το ελληνικό κοινό δεν άφησε τίποτα ασχολίαστο
«Χρόνια λέω να στείλουμε τον Σφήνο… Ε, τον έστειλε η Αυστραλία»
https://twitter.com/rjohn9596/status/1923093601606566075?ref_src=twsrc%5Etfw
«Κατι μεταξύ Σκούμπι Ντου και Austin Powers. Καλό μόνο ως τρολοτράγουδο – έλλειψη Μολδαβίας»
https://twitter.com/tzimispla/status/1923093901931385209?ref_src=twsrc%5Etfw
Αρκετοί αναρωτήθηκαν γιατί δεν στέλνουμε εμείς τον original, αφού όπως όλα δείχνουν, η συνταγή “σουρεάλ-ρετρό-καμπ” συνεχίζει να τραβάει βλέμματα στη Eurovision. Ο Go-Jo, με μια ολόσωμη ρόμπα που θύμιζε από απόσταση σχέδιο Τρανούλη, το “κούρεμα φραπέ” και τις χορευτικές κινήσεις τύπου «μόλις με κάλεσαν από το Κάιμακτσαλάν να παίξω σε πανηγύρι», σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητος.
Ένας χρήστης το είπε πιο απλά: «Ωραίος ο Τόνι Σφήνος της Αυστραλίας»
https://twitter.com/a_foun/status/1923094004863795395?ref_src=twsrc%5Etfw
https://twitter.com/mistouuu_/status/1923093162144243979?ref_src=twsrc%5Etfw
«Τι να μας πει ο Αυστραλός ρε μπροστά στον Τόνυ Σφήνο;», έγραψε άλλος.
https://twitter.com/vjZBHnCmSKwvh7C/status/1923093823103643723?ref_src=twsrc%5Etfw
Ο Μάρτι Ζαμπότο (γεννημένος στις 25 Νοεμβρίου 1995), γνωστός επαγγελματικά ως Go-Jo, είναι ένας Αυστραλός τραγουδιστής, τραγουδοποιός και παραγωγός. Μεγάλωσε σε μια απομακρυσμένη, αυτοχρηματοδοτούμενη περιουσία στη Δυτική Αυστραλία, η οποία βοήθησε στην ανάπτυξη του μουσικού του στυλ και της καλλιτεχνικής του ταυτότητας. Πήρε την πρώτη του κιθάρα στην ηλικία των 13, αρχικά γράφοντας και παραδίδοντας τραγούδια για άλλους καλλιτέχνες πριν ξεκινήσει τη δική του σόλο καριέρα. Σήμερα, έχει επαγγελματική έδρα στο Σίδνεϊ.
Ο Ζαμπότο είναι γνωστός για τα πρωτότυπα τραγούδια και τις διασκευές του με κεντρικό ρόλο στην κιθάρα. Το cover του τραγουδιού των Goo Goo Dolls “Iris” έχει λάβει πάνω από 3 εκατομμύρια ροές στο Spotify. Ένα βίντεο του που εκτελεί το τραγούδι του “Mrs. Hollywood” σε ένα εμπορικό κέντρο έχει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές.
Στις 25 Φεβρουαρίου 2025, το SBS ανακοίνωσε ότι ο Ζαμπότο θα εκπροσωπεί την Αυστραλία στο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2025 στη Βασιλεία με το τραγούδι “Milkshake Man”.
Εντυπωσίασε η Αυστρία – Mε φόρα για την πρωτιά ο JJ
O 24χρονος JJ ανέβηκε στο καράβι που στήθηκε στη σκηνή και τους εντυπωσίασε όλους. Οι φωνητικές δυνατότητες του τενόρου τενόρου είναι αδιαπραγμάτευτες και απηχούν τις σπουδές που έχει ολοκληρώσει στην Κρατική Όπερα της Βιέννης.
Η ανατριχιαστική εμφάνιση της Klavdia
Η εμφάνιση της Klavdia στη σκηνή της Eurovision 2025 όχι μόνο συγκλόνισε ζωντανά το στάδιο της Βασιλείας, αλλά πυροδότησε και καταιγισμό σχολίων ενθουσιασμού στα social media.
Το ελληνικό κοινό έσπευσε να εκφράσει την απόλυτη συγκίνησή του και στην πλατφόρμα X (Twitter), τα σχόλια ήταν -με μία λέξη- αποθεωτικά.
Οι λέξεις που κυριάρχησαν στα σχόλια ήταν «υπέροχη», «φωνάρα», «συγκινητική», «δωρική», «ανεξίτηλη«. Πολλοί χρήστες τόνισαν το πόσο υπερήφανοι ένιωσαν που η Klavdia εκπροσώπησε την Ελλάδα με τέτοια σεμνότητα, καλλιτεχνική αρτιότητα και ερμηνευτική δύναμη, κάνοντας ειδική αναφορά στο ελληνικό στοιχείο και στην ιστορική μνήμη που μετέφερε στη σκηνή.
- «Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η – ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Stunning performance που λένε και στο χωριό μας. Μπράβο κοριτσάρα, σε ευχαριστούμε ΟΡΘΙΟΙ»
https://twitter.com/MonkeyDKomi/status/1923103312812834846?ref_src=twsrc%5Etfw
- «0 backing vocals, 0 insults, 0 nudity – 100% pure talent, an emotional ethnic and powerful ballad, touching on themes of displacement & survival, with references of refugee experiences»
https://twitter.com/AMOURHWASA/status/1923103389807718829?ref_src=twsrc%5Etfw
- «Σήμερα η Κλαυδία τραγούδησε για όλους εμάς τους Έλληνες, για εμάς τους Πόντιους. Για εμάς είσαι ήδη στον τελικό»
https://twitter.com/CinestheticCl/status/1923103094436495484?ref_src=twsrc%5Etfw
- «Ενώ οι πολιτικοί υποκλίνονται στον Ερντογάν, ένα νέο κορίτσι ύψωσε το ανάστημά του και τραγούδησε για τη Γενοκτονία των Ποντίων»
https://twitter.com/niktop/status/1923103337626427597?ref_src=twsrc%5Etfw
Άλλοι πάλι δεν παρέλειψαν να αναδείξουν την πολιτική διάσταση της συμμετοχής: «Αν ήμασταν Ουκρανία, θα ήμασταν ήδη στην πεντάδα»
https://twitter.com/Tonia_zxr/status/1923104371866226973?ref_src=twsrc%5Etfw
Η Klavdia κατάφερε κάτι σπάνιο στη Eurovision: να ενώσει τους Έλληνες θεατές. Όπως εύστοχα σχολίασε μια χρήστρια: «Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, νιώθω πολύ περήφανη για αυτό το κορίτσι και τον πολιτισμό μας που ταξίδεψε σε εκατομμύρια τηλεθεατές».
https://twitter.com/dina_dina_g/status/1923104479659925964?ref_src=twsrc%5Etfw