Ο Γιάννης Τσιώρης, επενδυτής στο Dragons’ den και ιδρυτής της επιτυχημένης εφαρμογής InstaShop, μοιράστηκε την ιστορία του στο The 2night show. Γεννημένος στη Νέα Υόρκη από Έλληνες μετανάστες και μεγαλωμένος στην Ελλάδα, δημιούργησε την InstaShop το 2015 στο Ντουμπάι, προσφέροντας υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων.
Η εταιρία του γνώρισε μεγάλη επιτυχία, φτάνοντας τις 100 παραγγελίες την ημέρα και επεκτείνοντας τις υπηρεσίες της σε πολλές χώρες. Τελικά, πούλησε την InstaShop για 360 εκατομμύρια δολάρια, απολαμβάνοντας πλέον την οικονομική ελευθερία και τη δυνατότητα να φροντίσει την οικογένειά του.
Πιο αναλυτικά
Χθες Τετάρτη 14/5 στο The 2night show, βρέθηκε καλεσμένος – μεταξύ άλλων – ο Γιάννης Τσιώρης, ένας εκ των επενδυτών του Dragons’ den. Ο νεαρός εκατομμυριούχος, αποκάλυψε πως κατάφερε να φτάσει εκεί που βρίσκεται σήμερα, ενώ μίλησε και για την εταιρία που κατάφερε να δημιουργήσει να την κάνει επιτυχημένη και τελικά να την πουλήσει.
Πώς ο Γιάννης έγινε ο Τσιώρης του Dragon’s Den
«Γεννήθηκα στη Νέα Υόρκη από Έλληνες μετανάστες, έζησα εκεί μέχρι τα 5 μου. Μεγάλωσα και πήγα σχολείο στο Χαλάνδρι. Πέρασα στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Δούλεψα εκεί για να μαζέψω κάποια χρήματα και πήγα στην Ολλανδία για μεταπτυχιακό. Κουράστηκα εκεί με τον καιρό και το φαγητό και ζήτησα μετάθεση στο Ντουμπάι. Τυχαία βρέθηκα εκεί», αποκάλυψε ο Γιάννης Τσιώρης για την ζωή του.
Και είπε για την εφαρμογή που του άλλαξε εντελώς τη ζωή: «Όταν δημιουργήσαμε την εφαρμογή μας στο Ντουμπάι με την συνέταιρό μου, την Ιωάννα, δεν υπήρχε αντίστοιχη εφαρμογή εκεί. Μετά μας αντέγραψαν. Τον πρώτο μήνα είχαμε 100 παραγγελίες την ημέρα, γινόταν χαμός. Τις πήγαινα εγώ (σ.σ τις παραγγελίες), δούλευα non stop καθημερινά. Συγκεντρώναμε τις παραγγελίες ανά ουρανοξύστη και τις πηγαίναμε μέσα σε 15 λεπτά.
Πουλήσαμε το InstaShop στο 5ο έτος για 360 εκατομμύρια δολάρια. Δεν μετάνιωσα καθόλου που την πουλήσαμε. Για μένα δεν έχει αλλάξει τίποτα. Αυτό που άλλαξε είναι ότι δεν υπάρχει το οικονομικό άγχος και μπορώ να προσέξω την οικογένειά μου. Ήθελα να τα καταφέρω, επειδή έβλεπα τους γονείς μου να μοχθούν. Είχα την έγνοια να ηρεμήσουν και να ζήσουν λίγο τη ζωή τους. Είναι το παράσημό μου αυτό».
Τι είναι όμως το Instashop που τον έκανε να βγάλει εκατομμύρια;
https://www.instagram.com/p/DI88WzHsX1S/
InstaShop είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε στο Ντουμπάι το 2015 και προσφέρει υπηρεσία παράδοσης κατ’ οίκον για προϊόντα που παραγγέλνονται μέσω της εφαρμογής της. Και οι δύο ιδρυτές γεννήθηκαν στην Ελλάδα. Αρχικά ειδικευόταν στην παράδοση ειδών παντοπωλείου κατ’ οίκον, με την πάροδο των ετών επεκτάθηκε προσφέροντας παράδοση κατ’ οίκον σε χιλιάδες καταστήματα στη Μέση Ανατολή, φτάνοντας τελικά στην Αίγυπτος και την Ελλάδα, που σήμερα λειτουργούν σε 9 Χώρες.
Αφού κατονομάστηκε από το Forbes (μέση Ανατολή) ως μία από τις 100 κορυφαίες startups και ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο χρήστες το μήνα, τον Αύγουστο του 2020 ολόκληρο το πακέτο μετοχών της εταιρείας εξαγοράστηκε από τη γερμανική εταιρεία Delivery Hero για € 318 εκατομμύρια.
Παράλληλα με την εξαγορά από τη γερμανική Πολυεθνική εταιρεία, η εφαρμογή επέκτεινε σταδιακά την προσφορά της (αρχικά επικεντρώθηκε στις αγορές στο σπίτι), προσθέτοντας άλλες κατηγορίες όπως φαρμακεία, εστιατόρια, αθλητικά είδη, προϊόντα τεχνολογίας, περίπτερα και καταστήματα καλλυντικών.