Η «Eurovision Night» που παρουσίασε η Τζένη Μελιτά στην ΕΡΤ προκάλεσε απογοήτευση και ειρωνικά σχόλια στα social media, καθώς οι τηλεθεατές εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για την εκπομπή και τους καλεσμένους της, Πασχάλη και Έλενα Τσαγκρινού. Πολλοί χρήστες χαρακτήρισαν την εκπομπή «βαρετή» και «άχρωμη», ενώ η συζήτηση φάνηκε να μην έχει ρυθμό.
Αντίθετα, η επιστροφή του Γιώργου Καπουτζίδη και της Μαρίας Κοζάκου στον σχολιασμό της Eurovision έγινε δεκτή με ενθουσιασμό. Η εκπομπή, ωστόσο, ανέδειξε την ένταση και τις αντιπαραθέσεις που συνοδεύουν τον διαγωνισμό, με την ΕΡΤ να βρίσκεται και φέτος στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης.
Πιο αναλυτικά
Η «Eurovision Night» με την Τζένη Μελιτά ξεκίνησε στην ΕΡΤ λίγο μετά τις 21:00, αλλά αντί για χειροκροτήματα, συγκέντρωσε κατά κύριο λόγο σχόλια απογοήτευσης και ειρωνεία στα social media. Πολλοί χρήστες στο X (πρώην Twitter) έσπευσαν να σχολιάσουν με δηκτικό ύφος την εμφάνιση της παρουσιάστριας αλλά και των καλεσμένων της, Πασχάλη και Έλενας Τσαγκρινού, οι οποίοι φαίνεται πως δεν συγκίνησαν.
«Ο σκοπός της εκπομπής είναι να διώξουν το κοινό πριν αρχίσει ο ημιτελικός;», σχολίασε καυστικά χρήστης για να χαρακτηρίσει την εκπομπή «βαρετή, άνευρη και γραφικό του Ευαγγελάτου».
Eurovision Night ή… βαρεμάρα; Το X «δικάζει»
«Αδυναμία το έχουν το Τζενάκι στην Ερτ!», σχολίασε άλλος χρήστης, αναφερόμενος στην κεντρική παρουσιάστρια. «Πολύ βαρετοί και οι 3», ανέφερε κι άλλος, ο οποίος έδωσε ραντεβού μόλις… ξεκινήσει ο διαγωνισμός.
Η παρουσία του Πασχάλη προκάλεσε επίσης αρκετά ερωτήματα: «800 χρόνια να περάσουν, 800 καλλιτέχνες να έχουμε στείλει, τον Πασχάλη θα κουβαλάμε να μας λέει τη γνώμη του», έγραψε ένας χρήστης. Η Έλενα Τσαγκρινού στάθηκε κάπως πιο τυχερή, με την πλειοψηφία να σχολιάζει απλώς ότι άλλαξε από τότε που συμμετείχε στη Eurovision.
Άλλοι σχολίασαν ότι η συζήτηση «δεν είχε ρυθμό», ενώ πολλοί αμφισβήτησαν και το συνολικό concept της εκπομπής, που παρουσιάστηκε σαν να έχει φτιαχτεί χωρίς πυξίδα.
Από τα βέλη γλίτωσαν μόνο ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Μαρία Κοζάκου, που επιστρέφουν στον σχολιασμό της Eurovision και έτυχαν θερμής υποδοχής από το κοινό: «Χαίρομαι μόνο για Καπουτζίδη στην περιγραφή», έγραψε χαρακτηριστικά ένας χρήστης. Αντίθετα, οι περσινοί σχολιαστές Θανάσης Αλευράς και Ζερόμ Καλούτα δέχθηκαν… ξώφαλτσα τοξικά βελάκια, με πολλούς να χαίρονται που δεν επανεμφανίστηκαν.
Ό,τι κι αν λέγεται, ένα είναι σίγουρο: η Eurovision παραμένει ένας θεσμός που όχι μόνο φέρνει πάθη, αλλά και πυροδοτεί κανονικό… πόλεμο χαρακωμάτων στα social. Και η ΕΡΤ, για άλλη μια χρονιά, βρίσκεται στη γραμμή του πυρός.