Ο Τάσος Δούσης εξέφρασε την οργή του μέσω social media, καταγγέλλοντας τη Vodafone για την απαράδεκτη μεταχείριση της 85χρονης μητέρας του, η οποία παραμένει χωρίς τηλέφωνο για έναν ολόκληρο μήνα, παρά τις τακτικές πληρωμές του λογαριασμού.
Παρά τις πολλές κλήσεις και τις υποσχέσεις από την εταιρεία, οι συγγενείς της δεν έχουν λάβει καμία ικανοποιητική απάντηση, με την κατάσταση να είναι επικίνδυνη για την υγεία της λόγω της ηλικίας της.
Ο Δούσης καταγγέλλει την ανάλγητη συμπεριφορά της Vodafone και δηλώνει ότι δεν θα συνεργαστεί ξανά μαζί της.
Πιο αναλυτικά
Με μια οργισμένη ανάρτηση στα social media, ο δημοσιογράφος και εκδότης Τάσος Δούσης κατήγγειλε τη Vodafone για απαράδεκτη μεταχείριση της 85χρονης μητέρας του, η οποία έχει μείνει χωρίς τηλέφωνο επί έναν ολόκληρο μήνα, παρά το γεγονός ότι ο λογαριασμός πληρώνεται κανονικά.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, παρά τις προσπάθειες των συγγενών της, με δεκάδες κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, δεν έχουν βρει άκρη, αντιθέτως τους προβάλλουν και μία διαφορετική δικαιολογία κάθε φορά. Παρά τις «υποσχέσεις» και τις «επισκέψεις τεχνικών», η μητέρα του παραμένει χωρίς σταθερή γραμμή, κάτι που λόγω της ηλικίας της και της κατάστασης της υγείας της είναι επικίνδυνο ακόμα και για τη ζωή της.
Αναλυτικά το story που έκανε ο Τάσος Δούσης για τη Vodafone
Vodafone: Χειρότεροι, ανάλγητοι άνθρωποι δεν πρέπει να έχουν περάσει από την Ελλάδα. 100 φορές χειρότεροι από το δημόσιο. Για 30 ολόκληρες ημέρες έχουν κόψει το τηλέφωνο από μια 85χρονη γυναίκα που έχει σοβαρά προβλήματα υγείας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι κατσαπλιάδες έχουν κόψει το τηλέφωνο που πληρώνεται κανονικά και χωρίς καμία προειδοποίηση. Και τώρα αρχίζουν τα ωραία. Έχουν γίνει από συγγενείς της 85χρονης δεκάδες τηλέφωνα στην Vodafone. Οι άνθρωποι έχουν μιλήσει με πάνω από 20 διαφορετικούς υπαλλήλους της εταιρίας.
Η κοροϊδία πέφτει σύννεφο. Την μία είναι τεχνικό πρόβλημα, την άλλη φταίει η Cosmote, τώρα φταίει η Nova… Τους έβαλαν να αλλάξουν συμβόλαιο! Το άλλαξαν… Έχουν περάσει 30 ημέρες, ο λογαριασμός έρχεται κανονικά και πληρώνεται, δήθεν τεχνικοί έχουν περάσει και έχουν δει το θέμα και ακόμη και σήμερα που μιλάμε, η γυναίκα δεν έχει τηλέφωνο να επικοινωνήσει, επειδή οι συγγενείς της έκαναν το μέγα λάθος να κάνουν σύνδεση με την vodafone! ΑΠΛΑ ΚΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΑΠΗΚΕ, από την συμπεριφορά της συγκεκριμένης εταιρίας
Σας ρωτάω και απαντήστε μου με το χέρι στην καρδιά: Δεν είναι χειρότερη από το δημόσιο; Πώς είναι δυνατόν να είναι τόσο άσπλαχνοι, ανάλγητοι και απάνθρωποι έτσι ώστε να αφήνουν έναν ηλικιωμένο άνθρωπο με τόσο σοβαρά προβλήματα υγείας χωρίς τηλέφωνο;
ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Ό,τι και να μου τάζουν, ότι και να μου λένε, ΠΟΤΕ ξανά με VODAFONE! Είναι η άποψη μου! Όταν δεν έχουν κανέναν σεβασμό στους ηλικιωμένους πελάτες τους, δεν έχουν καμία ενσυναίσθηση, άρα είναι ανάλγητοι και κοινωνικά αδιάφορο
ΥΓ: Η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή, διότι η 85χρονη γυναίκα είναι η μητέρα μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε άλλοι πολίτες από την συγκεκριμένη εταιρία που δεν έχουν κάποιο δημόσιο βήμα. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ σας καθιστώ υπεύθυνους αν συμβεί το παραμικρό στην μητέρα μου και δεν μπορεί να έχει επικοινωνία με το ΕΚΑΒ ή τα παιδιά της. Vodafone ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ