Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2025

Τρόλεϊ: Από την Κυριακή ξεκινά το ξήλωμα στον Πειραιά – «Πιο οικονομικά τα ηλεκτρικά λεωφορεία»

Αποξήλωση των τρόλεϊ στον Πειραιά και μετάβαση σε ηλεκτρικά λεωφορεία για οικονομικότερη και αποδοτικότερη αστική συγκοινωνία
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Από την Κυριακή ξεκινά η αποξήλωση του δικτύου τρόλεϊ στον Πειραιά, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αττική.

Τα τρόλεϊ, που υπηρέτησαν την περιοχή για πάνω από μισό αιώνα, θα αντικατασταθούν από πιο οικονομικά και φιλικά προς το περιβάλλον ηλεκτρικά λεωφορεία.

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, τόνισε ότι η μετάβαση αυτή θα μειώσει το κόστος λειτουργίας από 5,5 ευρώ ανά χιλιόμετρο σε 2,5 ευρώ.

Παράλληλα, το υπουργείο προχωρά σε αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών με νέους συρμούς στο μετρό και ανανέωση του στόλου των λεωφορείων.

Επιπλέον, η Ελλάδα ενισχύει τη θέση της στον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη μέσω τριμερούς συμφωνίας με Βουλγαρία και Ρουμανία για τον Διάδρομο Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου.

Πιο αναλυτικά

Τέλος εποχής από αύριο (07.12.205) στα τρόλεϊ που υπηρέτησαν ολόκληρη την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Αρμόδια συνεργεία θα ξεκινήσουν από την Κυριακή τις διαδικασίες αποξήλωσης του δικτύου σε όλον τον Πειραιά καθώς στην θέση τους θα μπουν ηλεκτρικά λεωφορεία.

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης διευκρίνισε πως το ελληνικό δημόσιο πλήρωνε περίπου 5,5 ευρώ για κάθε χιλιόμετρο των τρόλεϊ ενώ «επιστρατεύοντας» τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα εξοικονομεί περίπου 3 ευρώ.

«Τα τρόλεϊ υπηρέτησαν αποτελεσματικά την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Ευθύνη μας τώρα η επόμενη μέρα. Ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα», τονίζει.

«Το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από εκείνο ενός ηλεκτρικού λεωφορείου νέας γενιάς, ενώ το δαιδαλώδες εναέριο δίκτυο των 143 χιλιομέτρων δεν προσφέρει πλέον κανένα περιβαλλοντικό όφελος αντιθέτως, επιβαρύνει συνολικά το οδικό δίκτυο. Για κάθε χιλιόμετρο που εκτελείται με τρόλεϊ, το Δημόσιο πληρώνει περίπου 5,5 ευρώ, ενώ για το ίδιο χιλιόμετρο με ηλεκτρικό λεωφορείο το κόστος πέφτει στα 2,5 ευρώ».

Για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος αναφέρει πως «δεν υπάρχει μαγικό ραβδί για το πρόβλημα της κίνησης» δηλώνοντας «η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσουμε τους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητο στο σπίτι και, κατ’ επέκταση, να αποτυπωθεί αυτή η αλλαγή στους δρόμους».

Ο σχεδιασμός του υπουργείου για το «λίφτινγκ» των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, κινείται σε ουσιαστικές παρεμβάσεις- μέτωπα, όπως νέοι συρμοί και ανάταξη παλαιότερων στο μετρό, αντικατάσταση σιδηροτροχιάς στις γραμμές 2&3, συχνά δρομολόγια, ανακαίνιση συρμών της γραμμής 1 του μετρό, ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, στις αρχές του 2026, 1.000 νέα οχήματα θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας, προσλήψεις οδηγών.

Για το τριμερές Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Βουλγαρίας-Ρουμανίας που υπεγράφη στις Βρυξέλλες για τον Διάδρομο Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου, ο αναπληρωτής υπουργός τονίζει «η Ελλάδα βγαίνει από την απομόνωση του σιδηροδρόμου. Ξαναβάζουμε την Ελλάδα στον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη και δημιουργούμε έναν διάδρομο που θα λειτουργεί προς όφελος των πολιτών, της οικονομίας και της ασφάλειας».

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κώστα Κυρανάκη

ΕΡ: Κύριε Υπουργέ, επιστρέψατε, χθες, από τις Βρυξέλλες όπου υπογράφηκε το τριμερές Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας-Βουλγαρίας-Ρουμανίας για τον Διάδρομο Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου. Τι ακριβώς συζητήθηκε και ποια είναι η σημασία αυτής της συμφωνίας για τη χώρα μας και για την ευρωπαϊκή συνδεσιμότητα;

ΑΠ: Λίγες μέρες μετά τις πολύ σημαντικές υπογραφές για τα ενεργειακά ζητήματα οι οποίες αναβαθμίζουν τον ρόλο της χώρας μας στις διεθνείς πρωτοβουλίες, προχωράμε σε μια πολύ σημαντική συμφωνία στον τομέα των μεταφορών. Το μνημόνιο συνεργασίας που υπογράψαμε στις Βρυξέλλες, παρουσία του Επιτρόπου κ. Τζιτζικώστα, τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω για την καθοριστική συμβολή του, αποτελεί μια στρατηγική δέσμευση τριών χωρών για τη δημιουργία ενός ενιαίου άξονα που θα ενώνει το Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα και την Κεντρική Ευρώπη.

Το πιο ουσιαστικό όμως είναι ότι η Ελλάδα βγαίνει από την απομόνωση του σιδηροδρόμου. Επανασυνδέουμε την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με τη Σόφια, το Ρούσε, την Κωνστάντζα και το Βουκουρέστι. Δεν είναι απλώς σημεία στον χάρτη, είναι πόλεις που για αιώνες καθόρισαν την οικονομική και κοινωνική ζωή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Και τώρα θα μπορούν να το ξανακάνουν με ασφάλεια, ταχύτητα και με ευρωπαϊκά πρότυπα που εγγυώνται αξιοπιστία.

Παράλληλα, η επιτάχυνση των έργων δίνει στον διάδρομο μια κρίσιμη νέα διάσταση: τη δυνατότητα άμεσης μετακίνησης στρατιωτικού εξοπλισμού σε ώρες αντί για εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο αναβαθμίζουμε γεωπολιτικά την πατρίδα μας και η Ευρώπη σταματά την εξάρτησή της από τα στενά του Βοσπόρου.

Με απλά λόγια, ξαναβάζουμε την Ελλάδα στον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη και δημιουργούμε έναν διάδρομο που θα λειτουργεί προς όφελος των πολιτών, της οικονομίας και της ασφάλειας.

ΑΠ: Δεν υπάρχει μαγικό ραβδί για το πρόβλημα της κίνησης. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ενισχύουμε συνεχώς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ώστε το κράτος να προσφέρει στους πολίτες μια αξιόπιστη και σύγχρονη υπηρεσία μετακίνησης. Η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσουμε τους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητο στο σπίτι και, κατ’ επέκταση, να αποτυπωθεί αυτή η αλλαγή στους δρόμους. Γι’ αυτό και προχωράμε έργα σε 3 μέτωπα.

Στο μετρό προχωράμε στην προμήθεια νέων συρμών και στην ανάταξη παλαιότερων. Αυτό σημαίνει ότι έως το φθινόπωρο του 2026 θα μπορούμε να μειώσουμε τη χρονοαπόσταση από τα 4 λεπτά σε λίγο πάνω από τα 3 λεπτά, εξυπηρετώντας σημαντικά περισσότερους επιβάτες. Παράλληλα, για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια, υλοποιείται έργο αντικατάστασης σιδηροτροχιάς 32 χλμ. στις Γραμμές 2 και 3. Με την ολοκλήρωσή του, θα υπάρξει ουσιαστική βελτίωση στις βραδυπορίες που συχνά εφαρμόζονται. Εξίσου καθοριστική, σε βάθος χρόνου, θα είναι και η παράδοση της Γραμμής 4, η οποία προχωρά με σταθερό ρυθμό.

Στον ηλεκτρικό, ανακαινίζουμε πλήρως 14 συρμούς, που θα αποκτήσουν νέα μηχανολογικά συστήματα, κλιματισμό και πλήρη προσβασιμότητα για ΑμεΑ. Θα αρχίσουν να παραδίδονται εντός του 2026, βελτιώνοντας ουσιαστικά τις χρονοαποστάσεις στον ΗΣΑΠ. Παράλληλα, επενδύουμε στην καθημερινή εμπειρία του επιβάτη μέσω της επιχείρησης «Καθαρή Γραμμή».

Στα λεωφορεία εκσυγχρονίζουμε τον στόλο: στις αρχές του 2026, 1.000 νέα οχήματα θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας. Αυτό σημαίνει λιγότερες βλάβες, λιγότερες καθυστερήσεις και άρα μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ταυτόχρονα προσλαμβάνουμε 300 νέους οδηγούς και επαναφέρουμε στο τιμόνι τους ανενεργούς ώστε να πυκνώσουμε τα δρομολόγια. Δρομολόγια που θα εκτελούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα διότι “καθαρίζουμε” επιτέλους τις λεωφορειολωρίδες με κάμερες λεωφορείων που μπαίνουν σε λειτουργία.

ΕΡ: Μετά από σχεδόν 70 χρόνια στους δρόμους, τα τρόλεϊ της Αθήνας μπαίνουν σε «τροχιά αποστρατείας». Ποιος είναι ο προγραμματισμός σας, υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα;

ΑΠ: Τα τρόλεϊ υπηρέτησαν την Αττική για πάνω από μισό αιώνα. Υπήρξαν ένα μέσο που σημάδεψε την καθημερινότητα της πόλης σε μια εποχή όπου οι επιλογές ήταν περιορισμένες και η τεχνολογία διαφορετική. Σήμερα, όμως, η Αθήνα έχει άλλες ανάγκες. Το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο από εκείνο ενός ηλεκτρικού λεωφορείου νέας γενιάς, ενώ το δαιδαλώδες εναέριο δίκτυο των 143 χιλιομέτρων δεν προσφέρει πλέον κανένα περιβαλλοντικό όφελος αντιθέτως, επιβαρύνει συνολικά το οδικό δίκτυο.

Γι’ αυτό προχωράμε σε μια οργανωμένη μετάβαση από αύριο που ξεκινάει η αποξήλωση του δικτύου από τον Πειραιά, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα 18 μηνών για τις εργασίες. Οι γραμμές δεν αλλάζουν· αλλάζει μόνο η τεχνολογία που τις εξυπηρετεί. Στις μεγάλες ευθείες των κεντρικών αξόνων το δίκτυο θα διατηρηθεί και θα ενισχυθεί με όλο τον διαθέσιμο στόλο, ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Στις υπόλοιπες γραμμές περνάμε σε ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και οχήματα τεχνολογίας IMC, γιατί είναι οικονομικότερα, πιο ευέλικτα και πιο φιλικά προς τις ανάγκες του επιβάτη.

Η ιστορία των τρόλεϊ αξίζει σεβασμό και θα τον δείξουμε. Αλλά η ευθύνη μας σήμερα είναι η επόμενη μέρα: ένα πιο καθαρό, πιο ασφαλές και πιο αξιόπιστο σύστημα μετακινήσεων για την Αθήνα.

ΕΡ: Πέρα από τις τεχνικές και επιχειρησιακές αλλαγές, ποιο είναι το οικονομικό όφελος για το κράτος από τη μετάβαση από τα τρόλεϊ στα νέα μέσα ηλεκτροκίνησης;

ΑΠ: Η οικονομική διάσταση αυτής της μετάβασης είναι εξίσου σημαντική με την επιχειρησιακή. Σήμερα, το λειτουργικό κόστος των τρόλεϊ είναι υπερδιπλάσιο σε σχέση με ένα ηλεκτρικό λεωφορείο νέας γενιάς: για κάθε χιλιόμετρο που εκτελείται με τρόλεϊ, το Δημόσιο πληρώνει περίπου 5,5 ευρώ, ενώ για το ίδιο χιλιόμετρο με ηλεκτρικό λεωφορείο το κόστος πέφτει στα 2,5 ευρώ. Πρόκειται για μια διαφορά που δεν μπορεί να αγνοηθεί από ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών.

Παράλληλα, η συντήρηση και η αντικατάσταση του εναέριου δικτύου των 143 χιλιομέτρων απαιτεί τεράστιους πόρους. Με το σχέδιο που εφαρμόζουμε, επιτυγχάνουμε εξοικονόμηση περίπου 20 εκατομμυρίων ευρώ μόνο από το σκέλος των καλωδίων, που θα μειωθούν κατά 70% από 143 σε 44 χιλιόμετρα. Με απλά λόγια, επενδύουμε σε μια υποδομή που κοστίζει λιγότερο, λειτουργεί καλύτερα και απελευθερώνει πόρους που μπορούν να κατευθυνθούν στη βελτίωση των δρομολογίων και της ποιότητας εξυπηρέτησης.

Επιπλέον, η αναντιστοιχία κόστους-απόδοσης είναι εμφανής και στην προμήθεια οχημάτων: η τιμή για δύο νέα τρόλεϊ αντιστοιχεί σε τρία νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη κάλυψη δρομολογίων με τον ίδιο προϋπολογισμό.

Συνολικά, η επιλογή αυτή δεν είναι μόνο τεχνικά ορθή, είναι οικονομικά υπεύθυνη και επιτρέπει στο σύστημα να αναπνεύσει και να αναπτυχθεί με τρόπο βιώσιμο, προς όφελος των φορολογούμενων και των επιβατών.

ΕΡ: Σε ό,τι αφορά τον διαγωνισμό προσλήψεων οδηγών στην ΟΣΥ έχετε ανακοινώσει πως οι νέοι οδηγοί θα έχουν καλύτερες απολαβές, όπως και οι υπάρχοντες οδηγοί. Που θα κυμανθούν;

ΑΠ: Προχωράμε σε μια νέα, σημαντική και οριζόντια αύξηση αποδοχών για όλους τους οδηγούς της ΟΣΥ, παλιούς και νέους, μέσω της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Το ακριβές ποσό της αύξησης θα είμαστε σε θέση να το ανακοινώσουμε το επόμενο διάστημα. Η αξιοπιστία των δρομολογίων κρίνεται καθημερινά από τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Ο οδηγός είναι αυτός που κρατά το σύστημα όρθιο, που διαχειρίζεται την κίνηση, που εξυπηρετεί τον επιβάτη και που καθορίζει στην πράξη την ποιότητα των συγκοινωνιών.

Για αυτό επενδύουμε σοβαρά και στην εκπαίδευση. Η ΟΣΥ ιδρύει νέα σχολή οδηγών, ώστε οι νέοι οδηγοί να αποκτούν δωρεάν το επαγγελματικό τους δίπλωμα, με την προϋπόθεση ότι θα παραμείνουν για πέντε χρόνια στο τιμόνι. Με αυτά τα μέτρα καλούμε όσους θέλουν να γίνουν επαγγελματίες οδηγοί να έρθουν στην ΟΣΥ, γιατί πλέον τους προσφέρουμε ένα καθαρό πλαίσιο, καλύτερες απολαβές και πραγματικές ευκαιρίες εξέλιξης. Η νέα σχολή δεν είναι απλώς μια διευκόλυνση· είναι η βάση για έναν σύγχρονο, οργανωμένο κλάδο οδηγών, με υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και σταθερότητα στο επάγγελμα.

ΕΡ: Κλείνοντας, κύριε Υπουργέ: η χρονιά που πέρασε ήταν χρονιά μεγάλων αλλαγών και στον τομέα τις οδικής ασφάλειας — έναν τομέα που παραμένει ανοιχτή πληγή. Τις είναι ο απολογισμός τις και πώς αξιολογείτε τις παρεμβάσεις που υλοποιήσατε;

ΑΠ: Κοιτάξτε, στον τομέα της οδικής ασφάλειας κανείς δεν μπορεί να μιλήσει με θριαμβολογίες. Είναι ένας χώρος με βαθύ ανθρώπινο πόνο και τεράστια ευθύνη. Αυτό που μπορώ να πω με καθαρή συνείδηση είναι ότι φέτος έγινε η πιο συστηματική προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών.

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν είναι ένα ακόμη νομοθέτημα, είναι μια προσπάθεια να αλλάξουμε συμπεριφορές, να αποκαταστήσουμε τη δικαιοσύνη στις ποινές, να σταματήσει η ατιμωρησία. Το 24ωρο μετρό τα Σάββατα έβγαλε κόσμο από το τιμόνι τις ώρες που είναι οι πιο θανατηφόρες λόγω κατανάλωσης αλκοόλ. Οι κάμερες και η ψηφιακή επιτήρηση δεν μπήκαν για να «γράφουν» πρόστιμα, αλλά για να προλαμβάνουν κινδύνους, να μειώνουν τις ταχύτητες, να μεγαλώνουν την απόσταση ανάμεσα σε έναν απλό λάθος χειρισμό και μια τραγωδία. Η αστυνόμευση ενισχύεται με σχέδιο, όχι με αποσπασματικές κινήσεις.

Ταυτόχρονα, κάτι που για εμένα έχει ξεχωριστή σημασία: υλοποιούμε αιτήματα των οικογενειών που έχασαν ανθρώπους στον δρόμο. Για χρόνια τα ζητούσαν και κανείς δεν τα είχε ακούσει πραγματικά. Τώρα γίνονται πολιτική πράξη. Σημαντικότερο εξ αυτών είναι η μετατροπή της εγκατάλειψης σε κακούργημα. Αυτό, αν θέλετε, είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι αυτής της δουλειάς: να κοιτάς αυτούς τους ανθρώπους στα μάτια και να μπορείς να τους πεις ότι κάτι αλλάζει.

Τα στοιχεία μέχρι στιγμής δείχνουν ότι φέτος θα έχουμε σημαντική μείωση νεκρών σε σχέση με πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι σώθηκαν άνθρωποι και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάνουμε όλη αυτή την προσπάθεια. Αλλά δεν είναι λόγος για χαρά. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ούτε για μια στιγμή τις οικογένειες που φέτος έχασαν τους δικούς τους. Οφείλουμε να αλλάξουμε την κουλτούρα και τη συνείδησή μας στον δρόμο, εκεί όπου τα λάθη δεν τα πληρώνουμε μόνο εμείς.

Διαβάστε επίσης:

Αθηνών – Σουνίου: Κατολίσθηση βράχων – Κλειστή η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας

Κατολίσθηση βράχων σημειώθηκε στο 48ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Αθηνών...

Στέφανος Τσιτσιπάς: Αφαίρεση διπλώματος για την ξέφρενη ταχύτητα των 213 χλμ στην Αττική Οδό

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς αντιμετωπίζει την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης...

Επέτειος δολοφονίας Αλέξη Γρηγορόπουλου: Πορείες τιμής στο κέντρο της Αθήνας – Πώς θα κινηθεί το μετρό

Το κέντρο της Αθήνας θα μετατραπεί σε «φρούριο» στις...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

VIDEO πριν 3 λεπτά

Στον χώρο των αγροτικών κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι Κρητικοί

Στις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των αγροτικών κινητοποιήσεων, οι αγρότες της Κρήτης έχουν αρχίσει να οργανώνονται και να εκφράζουν τα…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 3 λεπτά

Τρόλεϊ: Από την Κυριακή ξεκινά το ξήλωμα στον Πειραιά – «Πιο οικονομικά τα ηλεκτρικά λεωφορεία»

Από την Κυριακή ξεκινά η αποξήλωση του δικτύου τρόλεϊ στον Πειραιά, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για τα μέσα μαζικής…

VIDEO πριν 7 λεπτά

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | 6/12/2025

Σήμερα θα εξετάσουμε τα κύρια θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα, όπως αποτυπώνονται στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Οι πολιτικές εξελίξεις, οι…

VIDEO πριν 8 λεπτά

Άγιος Νικόλαος ο προστάτης των ναυτικών – Οι γυναίκες στο πηδάλιο του εμπορικού ναυτικού

Ο Άγιος Νικόλαος, γνωστός προστάτης των ναυτικών, τιμάται από τη ναυτική κοινότητα και αναγνωρίζεται για την προσφορά του στην ασφάλεια…

VIDEO πριν 10 λεπτά

Κακοκαιρία Byron: Προβλήματα σε Φάρσαλα και Μάνδρα – Αποκλειστικό: Η μητέρα που διασώθηκε με το παιδί της

Η κακοκαιρία που πλήττει τη χώρα έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε περιοχές όπως τα Φάρσαλα και η Μάνδρα. Πλημμύρες και…

VIDEO πριν 12 λεπτά

Ο Νίκος Αναδιώτης σχολιάζει τις δηλώσεις του Νίκου Οικονομόπουλου για την πίστη του – Πρωινό Σαββατοκύριακο – 06/12/2025

Ο Νίκος Αναδιώτης αναλύει τις πρόσφατες δηλώσεις του Νίκου Οικονομόπουλου σχετικά με την πίστη του και τη σημασία της στη…

VIDEO πριν 15 λεπτά

Σάββατο: Σταδιακή βελτίωση του καιρού

Ο καιρός αναμένεται να παρουσιάσει σταδιακή βελτίωση το Σάββατο, με τις βροχοπτώσεις να περιορίζονται. Οι θερμοκρασίες θα κυμανθούν σε φυσιολογικά…

VIDEO πριν 18 λεπτά

Ένα στους έξι νέους αυτοτραυματίζεται – Ποιοι οι λόγοι και ποια η αντιμετώπιση

Ένας αυξανόμενος αριθμός νέων αυτοτραυματίζεται, με στατιστικά να δείχνουν ότι ένας στους έξι νέους καταφεύγει σε αυτήν την ακραία μορφή…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 19 λεπτά

Αθηνών – Σουνίου: Κατολίσθηση βράχων – Κλειστή η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας

Κατολίσθηση βράχων σημειώθηκε στο 48ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, με αποτέλεσμα να κλείσει η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, προκαλώντας…

VIDEO πριν 21 λεπτά

Ζ. Κωνσταντοπούλου: «Ο εκνευρισμός Μαγειρία αποκαλύπτει ένα κύκλωμα κακοποιών που λυμαίνεται τη χώρα»

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, σε πρόσφατη εμφάνιση της, αναφέρθηκε στην εξεταστική διαδικασία του ΟΠΕΚΕΠΕ και τη σημασία της κατάθεσης του Χρήστου…

VIDEO πριν 22 λεπτά

Επίδομα θέρμανσης: “Τέλος χρόνου” για τις αιτήσεις – Πότε θα γίνου οι πληρωμές

Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης πλησιάζει στο τέλος της. Οι δικαιούχοι θα πρέπει να ολοκληρώσουν…

SPORTS πριν 23 λεπτά

Ολυμπιακός – ΟΦΗ: Οι Πειραιώτες στοχεύουν στην 7η συνεχόμενη νίκη απέναντι στους Κρητικούς

Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον ΟΦΗ στο γήπεδο Καραϊσκάκης για την 13η αγωνιστική της Super League, επιδιώκοντας την 7η συνεχόμενη νίκη…

LIFE πριν 27 λεπτά

Τέιλορ Σουίφτ & Τράβις Κέλσι: Γάμος στις 13 Ιουλίου – Η σημασία της ημερομηνίας

Η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τράβις Κέλσι, το πολυσυζητημένο ζευγάρι της διεθνούς showbiz, ανακοίνωσαν την ημερομηνία του γάμου τους για…

VIDEO πριν 28 λεπτά

Αποφασισμένοι να κάνουν γιορτές στα μπλόκα οι αγρότες – Μάχη σώμα με σώμα αγροτών με ματ

Αγρότες έχουν αποφασίσει να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, οργανώνοντας γιορτές στα μπλόκα, παρά την ένταση που επικρατεί. Στον κόμβο του…

VIDEO πριν 31 λεπτά

Ζωντανά στη γραμμή παραγωγής για μελομακάρονα, κουραμπιέδες και δίπλες

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Ζωντανά στη γραμμή παραγωγής για μελομακάρονα, κουραμπιέδες και δίπλες

0:00 / 0:00

Αθηνών – Σουνίου: Κατολίσθηση βράχων – Κλειστή η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας

Κατολίσθηση βράχων σημειώθηκε στο 48ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, με αποτέλεσμα να κλείσει η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, προκαλώντας προβλήματα στην κίνηση των...

Στέφανος Τσιτσιπάς: Αφαίρεση διπλώματος για την ξέφρενη ταχύτητα των 213 χλμ στην Αττική...

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς αντιμετωπίζει την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης από την Τροχαία Αττικής Οδού λόγω υπερβολικής ταχύτητας, καθώς πιάστηκε να οδηγεί με 213 χλμ/ώρα,...

Αγροτικά μπλόκα: Νέες διαμαρτυρίες σε Αχαΐα και Στερεά Ελλάδα – Σχεδιάζουν αποκλεισμό και των παρακαμπτήριων οδών

Οι αγρότες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Θεσσαλία, η Αχαΐα και η Στερεά Ελλάδα, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους, κλείνοντας εθνικές οδούς και...

Επέτειος δολοφονίας Αλέξη Γρηγορόπουλου: Πορείες τιμής στο κέντρο της Αθήνας – Πώς θα κινηθεί το μετρό

Το κέντρο της Αθήνας θα μετατραπεί σε «φρούριο» στις 6 Δεκεμβρίου 2025, λόγω των εκδηλώσεων μνήμης για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία του...

Η κακοκαιρία Byron πλήττει με καταιγίδες μέχρι το μεσημέρι: Μακεδονία, Θεσσαλία και άλλες 3 περιοχές στο στόχαστρο

Η κακοκαιρία Byron συνεχίζει να πλήττει την Ελλάδα με σφοδρές καταιγίδες και βροχές, κυρίως στην κεντρική και ανατολική Μακεδονία, τη Θεσσαλία, την Κρήτη, τα...

Λεωφόρος Αθηνών: Κατολισθήσεις στο ρεύμα προς κέντρο – Κλειστές 2 λωρίδες στο Χαϊδάρι

Το πρωί του Σαββάτου, δύο λωρίδες της λεωφόρου Αθηνών στο ρεύμα προς το κέντρο έκλεισαν λόγω κατολίσθησης βράχων στο Δαφνί του Χαϊδαρίου, προκαλώντας κυκλοφοριακό...

Κακοκαιρία Byron: Ο Ενιπέας πλημμύρισε – Ειδοποίηση 112 για εκκένωση της Υπέρειας προς Φάρσαλα

Η κακοκαιρία Byron συνεχίζει να πλήττει τη Λάρισα, προκαλώντας την υπερχείλιση του ποταμού Ενιπέα. Οι κάτοικοι της περιοχής Υπέρειας έλαβαν ειδοποίηση μέσω του 112,...

Αγωνία για 33χρονο στη Νέα Πέραμο – Τι δηλώνει το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Συναγερμός έχει σημάνει στη Νέα Πέραμο Αττικής για την εξαφάνιση του 33χρονου Χρυσοβαλάντη Στεργιανού, με το «Χαμόγελο του Παιδιού» να δημοσιοποιεί τα στοιχεία του...

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα από Μακελειό, Ναυτεμπορική, Πρώτο Θέμα, Εστία, Δημοκρατία, Espresso και άλλες. Δείτε εδώ ή παρακάτω τα πρωτοσέλιδα...

Καιρός σήμερα: Ισχυρά φαινόμενα από την κακοκαιρία Byron κυρίως σε Μακεδονία και Δωδεκάνησα...

Η κακοκαιρία Byron συνεχίζει να επηρεάζει την Ελλάδα με ισχυρές βροχές και καταιγίδες, κυρίως στην κεντρική Μακεδονία και τα Δωδεκάνησα μέχρι το μεσημέρι του...

Αγωνία για 33χρονο στη Νέα Πέραμο – Τι δηλώνει το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Συναγερμός έχει σημάνει στη Νέα Πέραμο Αττικής μετά την εξαφάνιση του 33χρονου Χρυσοβαλάντη Στεργιανού, με το «Χαμόγελο του Παιδιού» να δημοσιοποιεί τα στοιχεία του...

Αγροτικές κινητοποιήσεις: Δικογραφία για τα συμβάντα πλησίον του αεροδρομίου «Μακεδονία»

Σχηματίστηκε δικογραφία από την Αστυνομία για τα επεισόδια που σημειώθηκαν κοντά στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, όπου αγρότες συγκρούστηκαν με αστυνομικές δυνάμεις. Στη δικογραφία περιλαμβάνεται...

Κακοκαιρία Byron: Πλημμύρισε ο Πηνειός στα Τρίκαλα – Ο Ληθαίος κάλυψε την υπό...

Η κακοκαιρία Byron πλήττει τη Θεσσαλία, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα με την υπερχείλιση του Πηνειού ποταμού στα Τρίκαλα, όπου τα νερά έχουν διαχυθεί στα χωράφια. Η...

Κακοκαιρία Byron: Αποχωρεί από την Αττική αλλά επιμένει στην Ελλάδα – Οι περιοχές...

Η κακοκαιρία Byron αποχωρεί από την Αττική, αλλά συνεχίζει να επηρεάζει άλλες περιοχές της Ελλάδας με βροχές και καταιγίδες. Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν ότι το Σάββατο,...

Το Μετρό Θεσσαλονίκης ξαναλειτουργεί από τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου «προτού το αναμενόμενο»

Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα επαναλειτουργήσει για το κοινό τη Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου, τρεις ημέρες νωρίτερα από το προγραμματισμένο, μετά από επιτυχή και ταχύτερη ολοκλήρωση...

Αποκαλύψεις και αμφιβολίες για Κουτσόλαμπρο λίγο πριν ανοίξει η κάλπη του 2ου γύρου στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών

Λίγο πριν από τον δεύτερο γύρο των εκλογών στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών, προκύπτουν αμφιβολίες για τον υποψήφιο πρόεδρο Ανδρέα Κουτσόλαμπρο, καθώς αποκαλύπτεται ότι το...

Θεσσαλονίκη: Νέες αποκαλύψεις για τους «τιμωρούς παιδόφιλων» – Οι επιθέσεις «καρμπόν» με τον άγριο ξυλοδαρμό 48χρονου

Στη Θεσσαλονίκη, μια σειρά επιθέσεων από μια ομάδα που αυτοαποκαλείται «τιμωροί παιδόφιλων» έχει προκαλέσει ανησυχία. Οι δράστες στήνουν ενέδρες σε άνδρες που κλείνουν ραντεβού...

Αγρότες και κτηνοτρόφοι μπλόκαραν την Πατρών – Κορίνθου, αποκλεισμένα τα τελωνεία Προμαχώνα, Ευζώνων και Εξοχής

Αγρότες και κτηνοτρόφοι από την Αιγιάλεια και τη Βόρεια Ελλάδα προχώρησαν σε κινητοποιήσεις, κλείνοντας την εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου και αποκλείοντας τα τελωνεία...
spot_img
spot_img
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κωνσταντίνος Αργυρός: Νέες Εξελίξεις

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή...

Μαραντίνης: Ανταπαντά στη συνέντευξη της Χρηστίδου – Πότε και πού θα μεταδοθεί

Ο Θοδωρής Μαραντίνης απαντά στη συνέντευξη της πρώην συζύγου...

Κατερίνα Καινούργιου: Η καμπαρντίνα που φόρεσε στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης

Η Κατερίνα Καινούργιου, που διανύει τον πέμπτο μήνα της...

Τι σηματοδοτεί η επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα – Το σχόλιο του Σταύρου Θεοδωράκη

Η επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα στο πολιτικό προσκήνιο προκαλεί...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στον χώρο των αγροτικών κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι Κρητικοί

Στις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των αγροτικών κινητοποιήσεων, οι...

Τρόλεϊ: Από την Κυριακή ξεκινά το ξήλωμα στον Πειραιά – «Πιο οικονομικά τα ηλεκτρικά λεωφορεία»

Από την Κυριακή ξεκινά η αποξήλωση του δικτύου τρόλεϊ...

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | 6/12/2025

Σήμερα θα εξετάσουμε τα κύρια θέματα που απασχολούν την...

Άγιος Νικόλαος ο προστάτης των ναυτικών – Οι γυναίκες στο πηδάλιο του εμπορικού ναυτικού

Ο Άγιος Νικόλαος, γνωστός προστάτης των ναυτικών, τιμάται από...

Κακοκαιρία Byron: Προβλήματα σε Φάρσαλα και Μάνδρα – Αποκλειστικό: Η μητέρα που διασώθηκε με το παιδί της

Η κακοκαιρία που πλήττει τη χώρα έχει προκαλέσει σοβαρά...

Ο Νίκος Αναδιώτης σχολιάζει τις δηλώσεις του Νίκου Οικονομόπουλου για την πίστη του – Πρωινό Σαββατοκύριακο –...

Ο Νίκος Αναδιώτης αναλύει τις πρόσφατες δηλώσεις του Νίκου...

Σάββατο: Σταδιακή βελτίωση του καιρού

Ο καιρός αναμένεται να παρουσιάσει σταδιακή βελτίωση το Σάββατο,...

Ένα στους έξι νέους αυτοτραυματίζεται – Ποιοι οι λόγοι και ποια η αντιμετώπιση

Ένας αυξανόμενος αριθμός νέων αυτοτραυματίζεται, με στατιστικά να δείχνουν...

Αθηνών – Σουνίου: Κατολίσθηση βράχων – Κλειστή η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας

Κατολίσθηση βράχων σημειώθηκε στο 48ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Αθηνών...

Ζ. Κωνσταντοπούλου: «Ο εκνευρισμός Μαγειρία αποκαλύπτει ένα κύκλωμα κακοποιών που λυμαίνεται τη χώρα»

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, σε πρόσφατη εμφάνιση της, αναφέρθηκε στην...

Επίδομα θέρμανσης: “Τέλος χρόνου” για τις αιτήσεις – Πότε θα γίνου οι πληρωμές

Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για το επίδομα...

Ολυμπιακός – ΟΦΗ: Οι Πειραιώτες στοχεύουν στην 7η συνεχόμενη νίκη απέναντι στους Κρητικούς

Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον ΟΦΗ στο γήπεδο Καραϊσκάκης για...

Τέιλορ Σουίφτ & Τράβις Κέλσι: Γάμος στις 13 Ιουλίου – Η σημασία της ημερομηνίας

Η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τράβις Κέλσι, το πολυσυζητημένο...

Αποφασισμένοι να κάνουν γιορτές στα μπλόκα οι αγρότες – Μάχη σώμα με σώμα αγροτών με ματ

Αγρότες έχουν αποφασίσει να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, οργανώνοντας...

Ζωντανά στη γραμμή παραγωγής για μελομακάρονα, κουραμπιέδες και δίπλες

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Ζωντανά...

Ρ. Μαρούδας & Ν. Παλάσκας για μπλόκα: «Η κυβέρνηση ακόμα το παίζει τρελίτσα»

Στην πρόσφατη συνέντευξή τους, οι Ρ. Μαρούδας και Ν....

Σωκράτης Φάμελλος: «Η κυβέρνηση κοροιδεύει τους αγρότες εδώ και ένα χρόνο»

Ο Σωκράτης Φάμελλος τοποθετήθηκε σχετικά με τις πρόσφατες αγροτικές...

Τατσόπουλος για Οικονομόπουλο: «Ασφαλής μαγκιά η δήλωση πίστης, θα είχε αξία αν πήγαινε στο Ισλαμαμπάντ»

Ο Πέτρος Τατσόπουλος, σε συνέντευξή του, σχολίασε την πρόσφατη...

Ο Κέβιν Πάντερ προκάλεσε με άσεμνη χειρονομία τους οπαδούς στο Ερυθρός Αστέρας – Μπαρτσελόνα

Στον αγώνα Ερυθρός Αστέρας – Μπαρτσελόνα, ο Κέβιν Πάντερ,...

Νέοι αποκλεισμοί των αγροτών στις Μικροθήβες

Στις Μικροθήβες, αγρότες προχώρησαν σε νέο μπλόκο, συγκεντρώνοντας περίπου...

Γ. Μπαλάφας: «Στον ΟΠΕΚΕΠΕ έχει πραγματοποιηθεί μια διαχρονική και διαρκή κλεψιά – Είναι κλέφτες…»

Ο Γ. Μπαλάφας προχώρησε σε σοβαρές καταγγελίες σχετικά με...

Συνεχίζονται οι συνομιλίες ΗΠΑ-Ουκρανίας στη Φλόριντα – Νέα ρωσική επιδρομή στο Κίεβο

Οι συνομιλίες μεταξύ ΗΠΑ και Ουκρανίας συνεχίζονται στη Φλόριντα,...

Πλημμύρισαν σπίτια σε χωριά των Φαρσάλων

Πλημμύρες σε χωριά των Φαρσάλων προκάλεσαν σοβαρές ζημιές, με...

Εξαρθρώθηκε συμμορία: Είχαν “ρημάξει” σπίτια στην Αττική

Εξαρθρώθηκε μια εγκληματική οργάνωση που είχε διαπράξει πολλές διαρρήξεις...

Ο προπονητής της Σπόρτινγκ Λισαβόνας εξήρε τον Φώτη Ιωαννίδη: «Αποκάλυψε χαρακτήρα, μας εντυπωσίασε η μάχη του με...

Ο προπονητής της Σπόρτινγκ Λισαβόνας, Ρουί Μπόρζες, εξήρε τον...

Στέφανος Τσιτσιπάς: Αφαίρεση διπλώματος για την ξέφρενη ταχύτητα των 213 χλμ στην Αττική Οδό

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς αντιμετωπίζει την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης...

Πτώση βράχων στη λεωφόρο Αθηνών – Με δυσκολία η κίνηση των οχημάτων

Πτώση βράχων σημειώθηκε στη λεωφόρο Αθηνών, προκαλώντας σοβαρές κυκλοφοριακές...

17 χρόνια από τη δολοφονία του Α. Γρηγορόπουλου – Εκδηλώσεις μνήμης στο κέντρο

Σήμερα, 17 χρόνια μετά τη δολοφονία του Άλκη Γρηγορόπουλου,...

Ford Puma διέσχισε την απόσταση της Γης 6,5 φορές σε μόλις 3 χρόνια!

Ένα Ford Puma 1.5 TDCi κατάφερε να διανύσει 260.826...

Ο Πέτρος Τατσόπουλος μιλάει στο Πρωινό Σαββατοκύριακο – 06/12/2025

Ο Πέτρος Τατσόπουλος, γνωστός συγγραφέας και πολιτικός, παραχώρησε συνέντευξη...

Τζένη Μπότση: Οι ρομαντικές σκηνές με Τζώρτζογλου, το μουστάκι της καμπάνιας και η αναφορά στα χρήματα που...

Η Τζένη Μπότση εμφανίστηκε σε μια απολαυστική συνέντευξη στο...

Ο Πρ. της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς για το σχέδιο απαγόρευσης φορτηγών στον Κηφισό τις ώρες αιχμής

Ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς εκφράζει τις ανησυχίες...

Ο Ανεξάρτητος Βουλευτής, Γιάννης Σαρακιώτης στο STAR

Ο Ανεξάρτητος Βουλευτής Γιάννης Σαρακιώτης αναλύει τις τελευταίες εξελίξεις...

Ο Εβάν Φουρνιέ αναλύει το Παναθηναϊκός – Βαλένθια: «Μοιάζει με αναβαθμισμένη Παρί»

Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε από τη Βαλένθια με 89-79 στο...

The Voice of Greece | Trailer | 06/12/2025

Η αναμονή τελείωσε καθώς οι προετοιμασίες για τη νέα...

«Τρομεροί γονείς»: Ο Θωμάς λαμβάνει ανώνυμα μηνύματα από μυστική θαυμάστρια

Η οικογενειακή κωμική σειρά «Τρομεροί γονείς» επιστρέφει με νέα...

Μπ. Παπαπαναγιώτου, Α. Ζαρακέλη & Α. Δρυμιώτης για την τοποθέτηση στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στον εξώστη

Δείτε το βίντεο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με: Μπ....

Άννα Βίσση: Κατάμεστη πρεμιέρα για 10η χρονιά στο Hotel Ermou – Η «απόλυτη» επέστρεψε (Βίντεο)

Η Άννα Βίσση επέστρεψε δυναμικά στη σκηνή του Hotel...

NBA Αποτελέσματα: Οι Μιλγουόκι Μπακς ηττήθηκαν χωρίς τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Οι Μιλγουόκι Μπακς υπέστησαν ήττα από τους Φιλαδέλφεια Σίξερς...