Στην κοινωνία της Λαμίας προκλήθηκε σοκ από τον θάνατο του 64χρονου αντιδημάρχου Κώστα Σταυρογιάννη, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα το πρωί της Κυριακής 22 Ιουνίου 2025. Ο 34χρονος οδηγός της Mercedes, που συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο της συζύγου του αντιδημάρχου, περιέγραψε τις συνθήκες του ατυχήματος, τονίζοντας την περιορισμένη ορατότητα και την έλλειψη ευκρινών διαχωριστικών γραμμών στον δρόμο.
Παρά το γεγονός ότι είχε καταναλώσει αλκοόλ, δήλωσε ότι ήταν ικανός να οδηγήσει και ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό, επιρρίπτοντας ευθύνες στη σύζυγο του αντιδημάρχου που δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας. Η σύζυγος του αντιδημάρχου δεν υποβλήθηκε σε αλκοτέστ λόγω του τραυματισμού της.
Πιο αναλυτικά
Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία της Λαμίας από τον ξαφνικό θάνατο του 64χρονου αντιδημάρχου Κώστα Σταυρογιάννη τα ξημερώματα της Κυριακής (22.06.2025) μετά από τροχαίο δυστύχημα στην είσοδο της πόλης.
Ο 34χρονος οδηγός της Mercedes που συγκρούστηκε με το Renault που οδηγούσε η σύζυγος του αντιδημάρχου και επέβαινε ο ίδιος, στην κατάθεση του στην Τροχαία που αποκαλύπτει το newsit.gr, περιγράφει καρέ-καρέ το σκηνικό θανάτου και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο δυστύχημα στη Λαμία.
Όπως τόνισε: «είμαι ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου και τη συγκεκριμένη στιγμή έφυγα από το σπίτι της συντρόφου μου με την οποία συζώ μετά από τηλεφώνημα που δέχτηκα να διευθετήσω ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη δουλειά μου. Σημειωτέον είμαι διαχειριστής ιδιωτικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών ασφαλείας.
Τη στιγμή του ατυχήματος κινούμενος επί της νέας περιφερειακής Οδού με κατεύθυνση προς Άγιο Λουκά, η ταχύτητά μου ήταν χαμηλή λόγω της ανηφόρας και ο φωτισμός ήταν ανεπαρκής καθότι δεν είχε ακόμη ξημερώσει. Στο σημείο της σύγκρουσης υπάρχει μία απότομη στροφή 90 μοιρών περίπου για αυτόν το λόγο περιόρισα την ταχύτητά μου. Επίσης ήταν περιορισμένη ορατότητα μου ως προς το αντίθετα κινούμενα οχήματα διότι παρεμβάλλεται στροφή και το βουνό. Επίσης δεν υπάρχει στο σημείο της σύγκρουσης ευκρινής διαχωριστική γραμμή».
Η στιγμή της σύγκρουσης
Στη συνέχεια ο 34χρονος αναφέρεται στο σκηνικό του θανάτου.
«Η σύγκρουση με το αντιθέτως κινούμενο όχημα έγινε ακαριαία διότι διέκρινα το αντιθέτως ερχόμενο αυτοκίνητο εντελώς ξαφνικά και το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να πατήσω φρένο. Το πλάτος του δρόμου είναι περίπου στα 8 μέτρα και σύγκρουση έγινε πλησίον της μη ευκρινώς διαχωριστικής γραμμής, όπως το διαπίστωσα μετά τη σύγκρουση.
Τα αυτοκίνητα συγκρούστηκαν στο εμπρόσθιο αριστερό τμήμα και των δύο και εγώ δεν έπαθα κάτι το ιδιαίτερα σοβαρό εκτός από δύο χτυπήματα στα γόνατα μου καθώς και αμυχές στα χέρια μου, κάποια σημάδια στο θώρακα από τη ζώνη ασφαλείας φορούσα η οποία ενεργοποιήθηκε μετά τη σύγκρουση. Επίσης ενεργοποιήθηκαν και οι αερόσακοι. Μόλις συνήλθα από το αρχικό σοκ απελευθερώθηκα από τη ζώνη ασφαλείας και βγήκα από το όχημά μου και πήγα αμέσως στο άλλο αυτοκίνητο που συγκρούστηκα.
Προσπάθησα να ανοίξω την πόρτα και να απεγκλωβίσουν τους επιβαίνοντες. Διέκρινα ότι ήταν σοβαρός ο τραυματισμός και των δυο συνεπιβαινόντων, διότι ο μεν συνεπιβάτης και δε μιλούσε καθόλου παρότι προσπάθησα να τον σκουντήξω να δω αν έχει σημάδια ζωής σε αντίθεση με την οδηγό αυτού η οποία είχε σημάδια και έδειχνε να πονάει.
Θέλω να επισημάνω ότι κανείς από τους επιβαίνοντες δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας κάτι που επιβεβαιώνει και η μοναδική αυτόπτης μάρτυρας του ατυχήματος στην κατάθεσή της. Στο σπίτι της συντρόφου μου είχα πιει ένα ποτήρι ουίσκι και και ήμουνα απόλυτα ικανός να οδηγήσω με ασφάλεια. Όσον αναφορά τον αυτόπτη μάρτυρα όταν ήρθε το σημείο σύγκρουσης μου είπε ότι υπάρχει σημάδια ζωής στους τραυματισμένους και τότε είπα να καλέσω αμέσως την τροχαία και το ΕΚΑΒ από το κινητό της γιατί το τηλέφωνό μου δεν λειτουργούσε λόγω μπαταρίας.
Ζητάω ειλικρινά συγγνώμη για το προκληθέν ατύχημα στο οποίο πιστεύω ότι έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης η οδηγός του αντιθέτως κινούμενο οχήματος κρίνοντας από το σημείο της σύγκρουσης των αυτοκινήτων και βέβαια από τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας. Πάντα ήμουν και είμαι προσεκτικός οδηγός και όποτε είχα στο παρελθόν εμπλοκή σε τροχαίο ατύχημα».
Ο 34χρονος οδηγός που εκπροσωπήθηκε από τον δικηγόρο Αθηνών Στάθη Μητσοκάλη, είναι κατηγορούμενος επειδή πέρασε το όριο στο αλκοτέστ (όχι όμως πολύ, σε βαθμό αυτοφώρου) αν και έδειχνε ότι ήταν εντάξει στις αισθήσεις επειδή απεγκλωβίστηκε κι έτρεξε να απεγκλωβίσει και τους άλλους.
Στη σύζυγο του αντιδημάρχου δεν έγινε αλκοτέστ λόγω τραυματισμού και της μεταφοράς της στο νοσοκομείο.
Το ατύχημα έγινε πάνω στη διαχωριστική γραμμή που στην έκθεση αυτοψίας σημειώνεται ως «μη ευκρινής».