Διαδικτυακές αγορές μόδας: Επιστρέφεται από τους πελάτες το 40% των παραγγελιών.

Το 40% των διαδικτυακών αγορών μόδας επιστρέφεται στην Ευρώπη, με τη Γερμανία να καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό, προκαλώντας σημαντικές οικονομικές απώλειες για τους λιανοπωλητές. Ανάλυση δείχνει πως η ψυχολογία μπορεί να συμβάλει στη μείωση των επιστροφών.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας
  • Περίπου το 40% των παραγγελιών μόδας που γίνονται online επιστρέφονται από τους καταναλωτές στην Ευρώπη, με τη Γερμανία να έχει το υψηλότερο ποσοστό επιστροφών, φθάνοντας το 53%.
  • Οι επιστροφές κοστίζουν τους Γερμανούς λιανοπωλητές μόδας περίπου 1,7 δισ. ευρώ ετησίως, λόγω του μέσου κόστους των επιστροφών που ανέρχεται σε σχεδόν 20 ευρώ ανά επιστροφή.
  • Οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής, όπως η Amazon και η Zalando, έχουν παρατείνει τις περιόδους επιστροφής, ενώ οι ειδικοί προτείνουν ότι η ψυχολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μείωση των ποσοστών επιστροφών μέσω στοχευμένων παρεμβάσεων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς.

Πίσω επιστρέφεται περίπου το 40% των ειδών μόδας που έχουν παραγγείλει οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου κατά μέσο όρο στην Ευρώπη.

Ωστόσο, σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης δεν επιστρέφονται τόσο συχνά προϊόντα μόδας που έχουν παραγγελθεί μέσω διαδικτύου όσο στη Γερμανία.

Με περισσότερες από 87 εκατ. επιστροφές σε διαδικτυακές παραγγελίες μόνο στο λιανικό εμπόριο μόδας, οι καταναλωτές στη Γερμανία ήταν πολύ μπροστά σε σχέση με άλλες αγορές το 2023, όπως η κατά πολύ μεγαλύτερη αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου ή η αγορά των Κάτω Χωρών. Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης κλίμακας μελέτης των εταιρειών συμβούλων Elaboratum και Behamics, η οποία τέθηκε στη διάθεση της Handelsblatt.

Το 53% όλων των παραγγελθέντων ειδών μόδας επιστρέφουν οι Γερμανοί πελάτες, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Behamics. Συγκριτικά, το ποσοστό επιστροφής στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μόλις 26%, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι μικρότερος από 40%.

Η ζημιά για τους λιανοπωλητές είναι τεράστια. Το μέσο κόστος μιας επιστροφής, με βάση μελέτες του Πανεπιστημίου του Μπάμπεργκ, ιδίως λόγω του ελέγχου και της προετοιμασίας των εμπορευμάτων, είναι λίγο κάτω από 20 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι μόνο οι επιστροφές κόστισαν στους Γερμανούς λιανοπωλητές μόδας περίπου 1,7 δισ. ευρώ πέρυσι.

Amazon – Otto: Παράταση των περιόδων επιστροφής

Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν είναι οι μόνοι που ευθύνονται. Οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης μόδας φαίνεται να αποδέχονται τις επιστροφές ως αναγκαίο κακό του διαδικτυακού λιανεμπορίου. Η Amazon και η Otto, για παράδειγμα, έχουν παρατείνει την περίοδο επιστροφών εν όψει των Χριστουγέννων μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου – και ουσιαστικά προσκαλούν τους πελάτες να επιστρέψουν τα είδη. Στη γερμανική εταιρεία λιανικής μόδας, Zalando, η περίοδος επιστροφών είναι γενικά 100 ημέρες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Zalando Ρόμπερτ Γκεντς (Robert Gentz) ανέφερε σε σύγκριση με τις αγορές σε ένα κατάστημα ότι «η αναλογία θα ήταν ως εξής: Πρέπει να κρατάτε ό,τι παίρνετε στα αποδυτήρια». Η ίδια η Zalando παραδέχεται ότι το ποσοστό επιστροφών παραμένει σταθερό στο 50% εδώ και χρόνια.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτή η στάση είναι λάθος. «Τα μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης μόδας κάνουν ελάχιστα για την καταπολέμηση των επιστροφών», παρατηρεί ο Φίλιπ Σπριρ (Philipp Spreer), οικονομολόγος συμπεριφοράς στην Elaboratum, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη μελέτη μαζί με το αφεντικό της Behamics, Θίλο Πφρανγκ (Thilo Pfrang).

Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ψυχολογία για τη μείωση του ποσοστού επιστροφών

Η ψυχολογία προσφέρει πολύ αποτελεσματικά εργαλεία για τη μείωση του ποσοστού επιστροφών, «αλλά μόνο πολύ λίγοι λιανοπωλητές χρησιμοποιούν τα ευρήματα στην πράξη», απορεί ο Σπριρ.

Οι ειδικοί του Elaboratum ανέλυσαν τα αποτελέσματα αυτών των ψυχολογικών εργαλείων – και κατέληξαν σε μερικά εκπληκτικά συμπεράσματα. Η μελέτη τους δεν βασίζεται σε έρευνα, αλλά σε πραγματικές αγορές που πραγματοποίησαν περισσότεροι από 220.000 πελάτες σε 8 ευρωπαϊκές χώρες. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα στοχευμένα μηνύματα προς τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πώλησης μπορούν να μειώσουν τον αριθμό των επιστροφών έως και 7%.

«Πολλοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η μείωση των επιστροφών τους κοστίζει αυτόματα σε πωλήσεις», λέει ο Σπριρ. «Όμως η έρευνά μας έχει αποδείξει το αντίθετο. Με στοχευμένες ψυχολογικές παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, ο αριθμός των επιστροφών μπορεί να μειωθεί χωρίς να υποφέρουν οι πωλήσεις».

Οι προσπάθειες πολλών διαδικτυακών λιανοπωλητών να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των πελατών περιορίζονται σε μια γενική έκκληση που τους υπενθυμίζει ότι οι επιστροφές κάνουν κακό στη βιωσιμότητα. Ωστόσο, τα μηνύματα αυτά μπορεί να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Στη μελέτη της Elaboratum, στην πραγματικότητα αύξησαν τον αριθμό των επιστροφών κατά 5,33% και ταυτόχρονα μείωσαν τις καθαρές πωλήσεις κατά σχεδόν 7%.

Ο ερευνητής συμπεριφοράς Σπριρ δεν εκπλήσσεται από αυτό. «Εάν οι πελάτες αισθάνονται ότι πιέζονται ή ότι πατρονάρουν, είναι ακόμη πιο πιθανό να προβούν σε επιστροφή», εξηγεί και συμβουλεύει: «Δεν αρκεί να καταστήσετε σαφείς στους πελάτες τις αρνητικές συνέπειες των επιστροφών, ο καθοριστικός παράγοντας είναι ο τρόπος με τον οποίο τις επικοινωνείτε».

Οι πελάτες πρέπει να αφιερώσουν κατά μέσο όρο 32 λεπτά για τις επιστροφές

Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό με τους Γερμανούς πελάτες να τους γνωστοποιήσετε ότι με μια επιστροφή βλάπτουν και τον εαυτό τους. Για παράδειγμα, οι πελάτες που παρήγγειλαν ένα προϊόν σε δύο διαφορετικά μεγέθη ενημερώθηκαν λίγο πριν την αποστολή της παραγγελίας ότι θα έπρεπε να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 32 λεπτά για μια επιστροφή – αλλά ότι θα χρειάζονταν μόνο τρία λεπτά για να βρουν το σωστό μέγεθος χρησιμοποιώντας τον πίνακα μεγεθών.

Η παρέμβαση αυτή μείωσε τις επιστροφές κατά 1,14% κατά μέσο όρο. Ταυτόχρονα, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13,58%. Οι πελάτες αγόρασαν περισσότερα, επειδή ήταν πιο σίγουροι για την απόφασή τους.

Αυτή η συμβουλή λειτουργεί ακόμη καλύτερα αν τη συνδυάσετε με ένα άλλο ψυχολογικό φαινόμενο. Αν καθησυχάσετε τον πελάτη ότι ο ίδιος παίρνει την απόφαση για την επιστροφή, αυτή η προφανής διαπίστωση έχει μεγάλη επίδραση. Αυτή η μικρή υπόδειξη είναι αρκετή για να μειώσει τον αριθμό των επιστροφών έως και κατά 3,41%.

«Ακόμη και μικρές αλλαγές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο», παρατηρεί ο ερευνητής συμπεριφοράς Σπριρ. Για παράδειγμα, η λίστα στο καλάθι αγορών ταξινομήθηκε έτσι ώστε τα προϊόντα με μεγαλύτερη πιθανότητα επιστροφής να βρίσκονται στο τέλος. Αυτό εφιστά την προσοχή των πελατών σε αυτά τα προϊόντα και σκέφτονται πιο προσεκτικά αν όντως θα τα παραγγείλουν. Ως αποτέλεσμα, το ποσοστό επιστροφών για τους Βρετανούς πελάτες μειώθηκε κατά 7%.

«Το επίπεδο του ποσοστού επιστροφών είναι καθοριστικός παράγοντας για το αν ένα επιχειρηματικό μοντέλο στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι κερδοφόρο ή όχι», επισημαίνει ο Σπριρ. Δεδομένων των χαμηλών περιθωρίων κέρδους στο λιανικό εμπόριο, αυτό μπορεί να κάνει ή να καταστρέψει μια επιχείρηση. Τα υψηλά ποσοστά επιστροφών στο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο έχουν επίσης συμβάλει στο να οδηγηθούν σε πτώχευση λιανοπωλητές όπως η P&C Düsseldorf και η Görtz.

Η H&M, η Zara και η Asos χρεώνουν τέλη για τις επιστροφές

Συνεπώς, υπάρχει μεγάλη συζήτηση στη βιομηχανία της μόδας σχετικά με το αν μειώνεται το ποσοστό επιστροφών αν οι πελάτες πρέπει να συμβάλλουν στο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Ορισμένοι έμποροι λιανικής πώλησης, όπως η H&M και η Zara, έχουν εισαγάγει τέλη επιστροφής. Οι ηγέτες της διαδικτυακής αγοράς Amazon, Zalando και Otto, από την άλλη πλευρά, επιμένουν στις δωρεάν επιστροφές.

Με μια πρώτη ματιά, μια πρόσφατη έρευνα φαίνεται να τους δικαιώνει. Η Trusted Returns, μια πλατφόρμα πληροφορικής για τη διαχείριση επιστροφών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πραγματοποίησε έρευνα σε 1.000 Γερμανούς πολίτες μαζί με την εταιρεία έρευνας αγοράς Onepoll. Τα δύο τρίτα από αυτούς δήλωσαν ότι οι δωρεάν επιστροφές αποτελούν καθοριστικό παράγοντα γι’ αυτούς κατά την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι η επιστροφή του προϊόντος και η επιστροφή χρημάτων είναι συχνά η μόνη λύση που προσφέρεται. Ωστόσο, το 60% των ερωτηθέντων θα επιθυμούσε εναλλακτικές λύσεις, όπως επισκευή, αποστολή των ανταλλακτικών που λείπουν ή ανταλλαγή.

Ο ιδρυτής της Trusted Returns, Artjom Bruch, προειδοποιεί επομένως να μην εστιάζουμε πολύ μονόπλευρα στο ζήτημα του ποιος αναλαμβάνει το κόστος της επιστροφής. «Οι αφορμές για τις επιστροφές είναι ποικίλες και επηρεάζουν πολλούς τομείς στους οποίους απαιτούνται νέες στρατηγικές και λύσεις», λέει.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης συχνά βασίζονται σε βραχυπρόθεσμα μέτρα για να ξεπεράσουν τα προβλήματα, αντί να αντιμετωπίσουν τα βαθύτερα αίτια, επικρίνει ο ίδιος. Θα πρέπει επίσης να ενημερώνουν τους πελάτες με μεγαλύτερη διαφάνεια για το γεγονός ότι το κόστος των επιστροφών μπορεί να αντανακλάται μακροπρόθεσμα σε υψηλότερες τιμές προϊόντων.

Ο Bruch υποστηρίζει, για παράδειγμα, την επιλεκτική εισαγωγή τελών επιστροφής, ανάλογα με την αξία της παραγγελίας ή το πόσο συχνά ο πελάτης επιστρέφει προϊόντα. Η εταιρεία λιανικής πώλησης Asos εισήγαγε πρόσφατα κάτι τέτοιο: Αφαιρεί 3,95 ευρώ από το ποσό της επιστροφής για τους πελάτες που επιστρέφουν αγαθά πολύ συχνά.

Ωστόσο, τα τέλη επιστροφής δεν θα γίνουν το πρότυπο του κλάδου. Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα Σπριρ, υπάρχει ένας απλός λόγος γι’ αυτό: οι ηγέτες της αγοράς Amazon, Zalando και Otto έχουν αναπτύξει τη διαχείριση των επιστροφών τους τόσο τέλεια ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν καλύτερα το βάρος. «Αυτό τους δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των μικρότερων λιανοπωλητών», λέει ο Σπριρ, «το οποίο δεν θέλουν να εγκαταλείψουν τόσο εύκολα».


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Έλενα Μακρή: Συγκλονίζει με το μήνυμα για τον Αντώνη Λυμπέρη – «Πόσο εκδικητικά απρόβλεπτη είναι η ζωή»

Η Παναχαϊκή αποκλείστηκε αμετάκλητα από τη Super League 2

Τα κέρδη της Apple και της Amazon αποκαλύπτουν πώς οι δασμοί πλήττουν την τεχνολογία

Μπαφές: «Το μεγαλειώδες οικοδόμημα του Ολυμπιακού ανήκει στους Αγγελόπουλους, η ταπεινοφροσύνη τους διαπνέει όλον τον οργανισμό»

Θρίαμβος των επαγγελματικών Ford στην ελληνική αγορά

Ουψάλα: Νέες συλλήψεις για την τριπλή δολοφονία – Ελεύθερος αφέθηκε ο 16χρονος «ύποπτος»

«Σπαρτιάτες»: Πλήρη αθώωση όλων των κατηγορουμένων εισηγήθηκε η εισαγγελέας

“Grand Hotel”: Ο Πέτρος και η Αλίκη τρέμουν πως η Κυβέλη αποκάλυψε το μυστικό τους

Θοδωρής Μαραντίνης για Eurovision: «Αντιμετωπίζουμε κρισιμότερα ζητήματα από τις σημαίες της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας»

ΚΚΕ: Να ανακληθεί τώρα η απόλυση του Κώστα Γενιδούνια από την Hellenic Train

Ματθίλδη Μαγγίρα: Το αποκαλυπτικό όνειρο με τη μητέρα της – «Με κοίταξε διαπεραστικά και…»

Πρίγκιπας Χάρι: Το Εφετείο απέρριψε το αίτημά του για δωρεάν κρατική προστασία όταν είναι στην Βρετανία

Το πτηνό με την πιο εξωφρενική χορογραφία που έχει αποθανατιστεί σε ΒΙΝΤΕΟ

Κατερίνη: Σοκαριστικός ο θάνατος της 16χρονης Μάγια που δολοφονήθηκε άγρια από τον 17χρονο στην Πολωνία – Ο δράστης ήταν με πρόγραμμα Erasmus στην Ελλάδα

Παναθηναϊκός: Διαθέσιμοι Μαξίμοβιτς και Τζούρισιτς για το ντέρμπι με ΑΕΚ

00:00 / 00:00

Υπεγράφη η διακήρυξη του κρίσιμου διαγωνισμού εξόρυξης υδρογονανθράκων νότια της Πελοποννήσου και της...

Η Υπουργική Απόφαση για τον διαγωνισμό εξόρυξης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές νότια της Πελοποννήσου και της Κρήτης υπεγράφη χθες από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και...

Τι σημαίνει η εξαγορά της Άκτωρ Παραχωρήσεις από τον Όμιλο AKTOR

Σημαντικό σταθμό για την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα των παραχωρήσεων και των ΣΔΙΤ αποτελεί η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Άκτωρ Παραχωρήσεις...

Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): Έρχονται τα νέα τιμολόγια – Το βαρύ φορτίο οφειλών των Δήμων Αττικής

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Χάρης Σαχίνης, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία αναμένει τις αποφάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής για τα νέα τιμολόγια νερού στην Αττική,...

Ο Όμιλος AKTOR εξαγοράζει πλήρως την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις

Ο Όμιλος AKTOR ανακοίνωσε την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις από τον Όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ, με την αξία της επιχείρησης να φτάνει τα 367 εκατ. ευρώ. Αυτή...

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Το ισχυρό χαρτοφυλάκιο έργων εγγυάται την μελλοντική κερδοφορία

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, τόνισε τη δυναμική ανάπτυξη της εταιρείας κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το...

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ κατακτά Χρυσό Βραβείο για την κοινωνική του δράση στα Prix...

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ τιμήθηκε με το Χρυσό Βραβείο «Pharma For Society» στα Prix Galien Greece 2025, αναγνωρίζοντας την κοινωνική του προσφορά και την αφοσίωσή...

ΔΕΗ: Εξασφάλισε θέση-κλειδί στον κορυφαίο ευρωπαϊκό οργανισμό DIGITALEUROPE

Η ΔΕΗ εντάχθηκε πρόσφατα στο DIGITALEUROPE, τον κορυφαίο ευρωπαϊκό οργανισμό που εκπροσωπεί τους ψηφιακά εξελισσόμενους κλάδους, ως το πρώτο εταιρικό μέλος από την Ελλάδα....

Εντυπωσιακό γιγαντιαίο ΙΚΕΑ ανοίγει στο Ηράκλειο Κρήτης

Η ΙΚΕΑ εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, το οποίο είναι το 7ο μεγάλο κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το κατάστημα, που...

ΑΔΜΗΕ: Εκτοξεύονται επενδύσεις με εντυπωσιακή κερδοφορία το 2024

Το 2024 είναι χρονιά-σταθμός για τον ΑΔΜΗΕ, καθώς σημειώνει ρεκόρ επενδύσεων ύψους 732 εκατ. ευρώ και εντυπωσιακή αύξηση 21% στα καθαρά κέρδη, που φτάνουν...

Καραβίας (Eurobank): Έτος ορόσημο το 2024, στόχος σωρευτική διανομή κερδών στην τριετία 2025...

Συνολικό μέρισμα 674 εκατ. ευρώ (10,5 λεπτά ανά μετοχή) θα διανείμει η Eurobank στους μετόχους της από τα κέρδη της χρήσης 2024 (payout ratio...

ΕΥΔΑΠ: Εντυπωσιακή άνοδος εσόδων κατά 6,3% το 2024

Η ΕΥΔΑΠ ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 6,3% για το 2024, φτάνοντας τα 373,7 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της αύξησης κατανάλωσης νερού κατά 6,2% λόγω...

Όμιλος Βογιατζόγλου: Εντυπωσιακή άνοδος πωλήσεων κατά 11,09% το 2024

Ο Όμιλος Βογιατζόγλου ανακοίνωσε αύξηση 11,09% στον κύκλο εργασιών του για το 2024, φτάνοντας τα 41,76 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 37,59 εκατ. ευρώ...

Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τον αθλητισμό και επενδύει διαχρονικά σε κορυφαίους Έλληνες...

Ο Όμιλος Motor Oil, μέσω του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης «Φροντίζω», συνεχίζει να υποστηρίζει ενεργά τους Έλληνες αθλητές, ενισχύοντας τις προσπάθειές τους για επιτυχίες σε...

Το HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον εμπνέει τους επαγγελματίες της καφεστίασης να...

Το πρόγραμμα HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον επιστρέφει με δωρεάν Masterclasses σε πέντε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, από 5 έως 20 Μαΐου, με...

ελίν: Εκτινάχθηκε κατά 11% ο συνολικός τζίρος το 2024

Ο Όμιλος ελίν ανακοίνωσε αύξηση 11% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του για το 2024, φτάνοντας τα 2.757 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 2.483 εκατ....

Coca-Cola HBC: Εκτοξεύθηκαν κατά 10,6% τα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο 2025

Η Coca-Cola HBC ανακοίνωσε ότι τα έσοδα της για το πρώτο τρίμηνο του 2025 υπήρξαν αυξημένα κατά 10,6% σε οργανική βάση, με τον όγκο...

Νώντας Πασχαλίδης (Neurosoft): Στοχεύουμε σε οργανική ανάπτυξη – Ανοιχτοί σε εξαγορές

Ο Νώντας Πασχαλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Neurosoft, αναλύει την πορεία και τις προοπτικές της εταιρείας, που έχει μεταμορφωθεί από software house σε ηγέτη στα...

BSH Οικιακές Συσκευές: Η κυριαρχία στην αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών – Οι προκλήσεις για το 2025

Η BSH Οικιακές Συσκευές, παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών της στην ελληνική αγορά το 2024, διατηρεί την ηγετική της θέση στις μεγάλες οικιακές...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ντενίση: «Τι με φέρατε εδώ πέρα για 5 λεπτά;» – Το ξέσπασμα της ηθοποιού...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, η Μιμή Ντενίση παραχώρησε...

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι...

Η Μαργαρίτα Θεοδωράκη παραχώρησε μια συγκινητική συνέντευξη στην εκπομπή...

Νίκος Κοκλώνης: Ξέσπασε στο Πρωινό για τα χρέη και την Καινούργιου – «Ψέματα δεν...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, ο Νίκος Κοκλώνης απάντησε...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ