- Η Καλλιμάνης επενδύει σε νέες συνεργασίες για την αύξηση των εξαγωγών της, εισάγοντας νέα προϊόντα τόνου στην αγορά.
- Έχει εξασφαλίσει είσοδο στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στο Ντουμπάι μέσω της Fresh Express.
- Οι νέες συνεργασίες περιλαμβάνουν προϊόντα τόνου που θα διατίθενται σε 144 καταστήματα «Γαλαξίας» και πάνω από 150 καταστήματα My Market στην Ελλάδα, στο πλαίσιο στρατηγικής ανάπτυξης για την ενίσχυση της παρουσίας της.
Σε νέες συνεργασίες έχει προχωρήσει η Καλλιμάνης ενισχύοντας το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές και την παρουσία της με την εισαγωγή της νέας σειράς προϊόντων στην κατηγορία του τόνου.
Συγκεκριμένα, η Καλλιμάνης έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Σε 2 ακόμα νέες συνεργασίες έχει προχωρήσει η Καλλιμάνης με τα προϊόντα τόνου και συγκεκριμένα με τους τρεις βασικούς κωδικούς: τόνο σε νερό, τόνο σε ελαιόλαδο και τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε 144 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ «Γαλαξίας», σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε περισσότερα από 150 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ My Market.
Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.