Το λανσάρισμα της πρώτης υπηρεσίας της ενοποιημένης ταυτότητας COSMOTE TELEKOM παρουσίασε σήμερα (15.5.2025) ο Όμιλος ΟΤΕ σε δημοσιογραφική συνάντηση.
Συγκεκριμένα, η νέα υπηρεσία του Ομίλου ΟΤΕ, με το όνομα MagentaONE, αποτελεί το rebrand του προγράμματος COSMOTE One, διατηρώντας τα οφέλη του και προσθέτοντας περισσότερα.
Για πρώτη φορά δημιουργείται ένας κόσμος προϊόντων και υπηρεσιών, ο οποίος συνδέει τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και τις μη τηλεπικοινωνιακές: την κινητή, τη σταθερή, την τηλεόραση, τις παραγγελίες φαγητού, τις ηλεκτρονικές πληρωμές λογαριασμών, ακόμη και την ασφάλιση.
Η μόνη προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας είναι ο πελάτης να έχει τουλάχιστον μία σύνδεση κινητής (συμβολαίου ή καρτοκινητής) και μία σύνδεση σταθερής ή COSMOTE 5G WiFi.
Γιατί ο Όμιλος ΟΤΕ προχώρησε σε rebrand;
«Ο όμιλος ΟΤΕ αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στο περιβάλλον και γι’ αυτό προσαρμόζεται και αλλάζει. Την τελευταία φορά που είχαμε κάνει rebranding ήταν πριν από δέκα χρόνια περίπου. Η μάρκα πρέπει να γίνεται refresh ανά διαστήματα ανάλογα τις ανάγκες της αγοράς», δήλωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ.
«Αυτό που κυρίως έχει αλλάξει την τελευταία δεκαετία είναι το brand universe, το περιβάλλον των αρχών μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται και η δική μας μάρκα», σημείωσε ο κ. Γαβριηλίδης.
Πιο αναλυτικά, ο κ. Γαβριηλίδης υπογράμμισε ότι «υπάρχει ένα παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο δεν αφορά μόνο την Cosmote, αλλά όλα τα Telekom’s», προσθέτοντας ότι «πλέον δεν ανταγωνιζόμαστε τα άλλα Telekom’s, αλλά μάρκες παγκόσμιας εμβέλειας, μεγάλους παίχτες, οι οποίοι θέτουν τον πήχη της εμπειρίας του πελάτη και της καινοτομίας πάρα πολύ ψηλά. Τέτοιοι παίχτες είναι η Meta, με το Facebook και το Instagram, το TikTok, το Spotify, η Google, η Apple, το Netflix και η Disney».
«Για να σταθούμε σε αυτό το περιβάλλον έπρεπε να αλλάξουμε, να πάρουμε μια διαφορετική αύρα, να μεγαλώσουμε», διευκρίνισε ο ίδιος, τονίζοντας ότι έχουν στα χέρια τους ένα από τα κορυφαία brand παγκοσμίως, με αξία που ξεπερνάει τα 85 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω της μεγάλης συνεισφοράς και της πορείας του στην Αμερική.
Υπενθυμίζεται ότι η Cosmote, ένα πολύ ισχυρό brand στην ελληνική αγορά και νούμερο ένα brand στην τηλεπικοινωνία εδώ και δεκαετίες ένωσε τις δυνάμεις της με την Telekom, νούμερο ένα brand παγκοσμίως στην τηλεπικοινωνία και μέσα στα top 10 brands ανεξαρτήτως κλάδου.
«Μέσα από την νέα μας μάρκα, Cosmote Telekom, αποκτούμε ένα διεθνές αποτύπωμα, το οποίο δημιουργεί υπεραξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», επισήμανε ο κ. Γαβριηλίδης, τονίζοντας ότι «είναι μια στρατηγική κίνηση που έχει στόχο να φέρει την δύναμη και την τεχνογνωσία της Telekom στην Ελλάδα».
Όσον αφορά τη λογική του MagentaONE, υπάρχει αρκετά χρόνια σχεδόν σε όλες τις άλλες χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος. «Τα μαζεύουμε όλα σε ένα σημείο και ο πελάτης τα διαχειρίζεται όλα με ένα μέσο», ανέφερε ο κ. Νίκος Φρέρης, Product Marketing Director του Ομίλου ΟΤΕ, στο πλαίσιο της παρουσίασης.
Το νέο προϊόν, επίσης, δεν αποτελεί προσφορά, αλλά ένα μόνιμο σχήμα που ήρθε για να μείνει, στοχεύοντας στην ανάπτυξη του. Μέχρι στιγμής είναι υπηρεσία για οικιακούς πελάτες, αλλά υπάρχει βλέψη και για τις επιχειρήσεις, με τις αντίστοιχες ανακοινώσεις να πραγματοποιούνται σύντομα, σύμφωνα με τον ίδιο.