H Jeep παρουσιάζει το Gladiator που ψάχνει να βρει έρημο, μέσα από την ειδική έκδοση Sahara και το ανάλογο παρουσιαστικό, που προσθέτει πολλούς πόντους επιβλητικότητας, στο ήδη ισοπεδωτικά σκληροτράχηλο look.
Το Gladiator Sahara ξεχωρίζει από τα έντονα προστατευτικά γύρω από τους τροχούς, που εδώ βάφονται στο χρυσαφί (στο χρώμα της άμμου, ακριβέστερα) χρώμα του αμαξώματος, όπως και το hardtop, αλλά και οι LED προβολείς παντού (ημέρας, κανονικά φώτα και ομίχλης). Τα στρογγυλά φανάρια πλέον «εισβάλουν» στην πρώτη και την έβδομη γρίλια, ενώ η πιο στενή διαρρύθμιση δημιουργεί χώρο για τον «εργάτη» που μπορεί να τραβήξει έως 3,6 τόνους. Οι ειδικά σχεδιασμένες 18άρες ζάντες περιβάλλονται -όλως περιέργως- από κανονικά ελαστικά, αλλά η Jeep αναφέρει πως σε λίγο θα είναι διαθέσιμα και μεικτά, χωρίς έξτρα χρέωση. Στάνταρ είναι στο εσωτερικό η οθόνη των 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, μια μικρότερη 7,0 ιντσών στον πίνακα οργάνων, οι δερμάτινες επενδύσεις της McKinley και το premium ηχοσύστημα, subwoofer μάλιστα.

Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο ατμοσφαιρικός Pentastar 3.6 V6, που παράγει 285 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 353 Nm στις 4.400 σ.α.λ.. Συνεργάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης, το οποίο με τη σειρά του προσφέρει τη δυνατότητα κοντών σχέσεων για τις πολύ δύσκολες στιγμές, καθώς είναι κομμάτι απίθανο να ζοριστεί το Gladiator εκτός δρόμου. Ενδεικτικά αναφέρουμε: 254 χλστ. απόσταση από το έδαφος, 40 μοίρες προσέγγιση, 25 μοίρες αποχώρηση και 18,4 μοίρες ράμπα.
Το νέο Gladiator Sahara είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά των Η.Π.Α., με τιμές που ξεκινούν από τις 59.600 δολάρια (50.740 ευρώ) και το καθιστούν σχεδόν 5.000 δολάρια (4.685 ή 3.987 ευρώ) ακριβότερο από το Gladiator S, στο οποίο βασίζεται.
Το άρθρο Φτιαγμένο για την έρημο το νέο Jeep Gladiator Sahara εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.











