Η Mitsubishi απουσιάζει εδώ και μερικά χρόνια από το αγροτικό στερέωμα της Ευρώπης, άσχετα που το L200 (ή Triton) διαπρέπει εμπορικά σε πολλές άλλες αγορές του κόσμου. Με τον ανταγωνισμό να θεριεύει στην κατηγορία, την Toyota να παρουσιάζει καινούργιο Hilux, τη Nissan να ετοιμάζεται κι αυτή για comeback με το Navara, τη Ford να κάνει σερί ρεκόρ πωλήσεων με το Ranger, και τους Κινέζους να μπαίνουν «με τα όλα» στα pick-up, τα «Τρία Διαμάντια» παίρνουν την απόφαση να μην απέχουν πλέον.
Το L200 Series 7, όπως θα λέγεται η επάνοδος του μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο, θα χαρακτηρίζεται από όλες τις απαραίτητες βελτιώσεις και προσαρμογές στις εκπομπές ρύπων και τα συστήματα ασφαλείας, ώστε να είναι σύννομο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου θα είναι η πρώτη που θα το καλωσορίσει, στο πρώτο τρίμηνο του 2026 μάλιστα, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν περισσότερες χώρες – και το κυριότερο, βασικές αγορές με μεγάλη δυναμική. H ισχύς προέρχεται από τον γνώριμο biturbo τετρακύλινδρο ντίζελ των 2.4 λίτρων, με απόδοση 204 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και 470 Nm στις 1.500-2.750 σ.α.λ., σε συνδυασμό με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης Super Select II 4WD της Mitsubishi, διαθέτοντας μπλοκέ διαφορικό πίσω πέρα από το κεντρικό που κλειδώνει, μαζί με 7 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας.
Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.335 κιλά και η μέγιστη ελκτική ικανότητα στους 3,5 τόνους, ενώ η τελική ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα. Το μήκος φτάνει τα 5.320 χλστ. σε μήκος, τα 1.865 χλστ. σε πλάτος, τα 1.795 χλστ. σε ύψος και τα 3.130 χλστ. σε μεταξόνιο, κάτι που τοποθετεί το L200 στην καρδιά της κατηγορίας. Φυσιολογικά, για τιμές και λοιπά στοιχεία είναι νωρίς να γνωρίζουμε.
Το άρθρο Η Mitsubishi ετοιμάζει την επιστροφή του L200 στην Ευρώπη εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.














