Το άρθρο αναφέρεται στην εντυπωσιακή πρόοδο των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες προκαλούν ανησυχία σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω των εμπορικών τους επιδόσεων και των καινοτομιών τους.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche China, Alexander Pollich, αναγνωρίζει τον σκληρό ανταγωνισμό και τον εκπληκτικό ρυθμό ανάπτυξης στην Κίνα, που έχει επηρεάσει τις πωλήσεις της Porsche, οι οποίες μειώθηκαν κατά 28% πέρυσι.
Η μείωση του ορίου για την επιβολή φόρου πολυτελείας έχει επίσης δυσκολέψει την κατάσταση, καθιστώντας τα αυτοκίνητα πιο ακριβά και απρόσιτα. Παρά τις προκλήσεις, η Porsche προσπαθεί να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό.
Πιο αναλυτικά
Οι Κινέζοι προκαλούν τρόμο παγκοσμίως στις αυτοκινητοβιομηχανίες με τις εμπορικές τους επιδόσεις, το ρυθμό ανάπτυξης και τις καινοτομίες που λανσάρουν στο χώρο της αυτοκίνησης. Ακόμα και μεγαθήρια επιπέδου Porsche, μένουν ενεοί εμπρός στον καλπασμό των κατασκευαστών από την Κίνα.
Σε συνέντευξή του στη γερμανική οικονομική εφημερίδα Automobilwoche , ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche China, Alexander Pollich, παραδέχτηκε με ειλικρίνεια ότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και ότι ο ρυθμός της καινοτομίας στην Κίνα είναι εκπληκτικός. Αναπόλησε την εποχή που η Taycan έσπαγε ταμεία, όταν λανσαρίστηκε πριν 5 χρόνια, αλλά αναγνώρισε ότι πλέον η ποσότητα και η ποιότητα των επιλογών στην κατηγορία, σε εντελώς διαφορετικά φάσματα τιμολόγησης συν τοις άλλοις, δημιουργεί τεράστια προβλήματα: «Ο ρυθμός ανάπτυξης στην Κίνα είναι σοκαριστικός, όπως και η ποικιλία των προϊόντων που προσφέρονται, ενώ οι στρατηγικές τιμών και μάρκετινγκ φαίνεται να αλλάζουν σε καθημερινή βάση. Ξαφνικά, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα πλήθος ανταγωνιστών στην αγορά. Και τα αυτοκίνητα απευθύνονται στα γούστα των πελατών, ας είμαστε ειλικρινείς. Αλλά εμείς ανταποκρινόμαστε σε αυτή την πρόκληση».
Σχετικό είναι βέβαια, καθώς το να πούμε ότι η Porsche δυσκολεύεται στην Κίνα είναι λίγο. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 28%, στα 56.887 αυτοκίνητα, για όλη τη χρονιά πέρσι. Μέχρι το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, η πτώση συνεχίστηκε, με τις ταξινομήσεις να μειώνονται κατά 26%. Οι πωλήσεις έχουν πληγεί όχι μόνο από την τεράστια εισροή ανταγωνιστικών EV πολύ χαμηλότερης τιμής, αλλά και από τη μείωση του ορίου στην επιβολή φόρου πολυτελείας. Ενώ το 2016 ανερχόταν σε 1,3 εκατομμύρια γουάν (157.055 ευρώ), από τις 20 Ιουλίου φέτος μειώθηκε στις 900.000 γουάν (108.400 ευρώ). Αυτή η αλλαγή επηρέασε τις επιχειρήσεις, καθιστώντας τα αυτοκίνητα ακόμη πιο ακριβά και απρόσιτα, ειδικά εκείνα από premium κατασκευαστές. Η μέση τιμή καταχώρισης για μια νέα Porsche στην Κίνα είναι λίγο κάτω από το 1 εκατ. γουάν, κάτι που σημαίνει ότι πλέον εμπίπτει στο καθεστώς πρόσθετης φορολογικής επιβάρυνσης.
Το άρθρο Porsche: «Σοκαριστικοί οι ρυθμοί ανάπτυξης των Κινέζων» εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.






