Η Lexus παρουσίασε το νέο LFA Concept, σηματοδοτώντας τη δεύτερη γενιά του εμβληματικού υπεραυτοκινήτου της, το οποίο πλέον θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Το νέο μοντέλο, που παρουσιάστηκε μαζί με το Toyota GR GT, δεν θα χρησιμοποιεί τον υβριδικό κινητήρα του αδελφού μοντέλου, αλλά θα ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα και αυτονομία άνω των 700 χλμ.
Το αμάξωμα και το πλαίσιο θα κατασκευάζονται από ελαφριά υλικά, όπως ανθρακονήματα και αλουμίνιο, με στόχο το βάρος να διατηρηθεί στα 1.550 κιλά.
Οι διαστάσεις του νέου LFA είναι μεγαλύτερες από το προηγούμενο μοντέλο, υπογραμμίζοντας την εξέλιξή του σε ένα hypercar.
Πιο αναλυτικά
Το γνωρίζαμε καιρό τώρα, το είχαν επιβεβαιώσει πολλάκις οι Ιάπωνες εξάλλου. Λίγο με τα teasers, περισσότερο με τα πρωτότυπα Electrified Sport και Sport Concept. Το όνομα «LFA» δεν χρησιμοποιούνταν τεχνηέντως, αλλά πλέον τέλος τα τρικ. Η Lexus παρουσίασε το νέο LFA Concept, που επί της ουσίας δείχνει τη δεύτερη γενιά του εμβληματικού της υπεραυτοκινήτου.
Το νέο LFA παρουσιάστηκε μαζί με το GR GT της Toyota, προκαλώντας έκπληξη αναφορικά με τον εσωτερικό ανταγωνισμό. Απορίες που λύθηκαν επί τόπου, όταν η Lexus ανακοίνωσε πως δεν θα χρησιμοποιεί τον υβριδικό 4.0 V8 twinturbo του αδελφού μοντέλου. Για την ακρίβεια, κατά δήλωση της εταιρίας, «το όνομα LFA δεν είναι υποχρεωτικά συνδεδεμένο με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά ενσαρκώνει τις τεχνολογίες που οι μηχανικοί της εποχής του θα πρέπει να διατηρήσουν και να μεταδώσουν στην επόμενη γενιά». Βέβαια, LFA σημαίνει V10 που στροφάρει στις 9.000+ σ.α.λ. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε για το πρώτο. Τώρα, όμως, τα πράγματα αλλάζουν ριζικά.

Πριν από περίπου δυο χρόνια το Αμερικανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών δέχτηκε την αίτηση της Lexus για το όνομα «LFA», ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο για τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού supercar – το οποίο, βέβαια, περισσότερο σε hypercar θα φέρνει. Αμιγώς ηλεκτρικό, για να μην προκύψει «κανιβαλισμός» με το twinturbo V8 Toyota GR GT, και με απίστευτα νούμερα επιτάχυνσης. Στην περιοχή των «χαμηλών 2 δλ.» τοποθετείται επισήμως το 0-100 χλμ./ώρα, οπότε περιμένουμε ένα χρόνο από 1,9 μέχρι 2,1-2,2 δλ. Επιπέδου Tesla Model S Plaid κοινώς, άρα θα πρέπει να αναμένουμε και ανάλογα επίπεδα ισχύος, τουτέστιν γύρω ή πάνω από τα 1.000 άλογα. Η Lexus αναφέρει και τη μέγιστη αυτονομία, που θα υπερβαίνει τα 700 χλμ. Από εκεί και πέρα, όμως, «τσιμουδιά».
Παλιότερα δημοσιεύματα από Ιαπωνία ανέφεραν πως αμάξωμα και πλαίσιο θα κατασκευάζονται από ελαφριά υλικά, με τη συντριπτική πλειονότητα να αφορά ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Στόχος είναι να διατηρηθεί το βάρος στα 1.550 κιλά, την ώρα που το ιαπωνικό δημοσίευμα αναφέρει μήκος 4.600 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος μόλις 1.200 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Διαστάσεις που το τοποθετούν αρκετά πιο πάνω από το LFA (4.505 χλστ., 1.895 χλστ., 1.265 χλστ. και 2.605 χλστ. αντίστοιχα).
Το άρθρο H μεγάλη επιστροφή του Lexus LFA (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.















