Το άρθρο παρέχει μια αναλυτική περιγραφή ενός μεταχειρισμένου Mazda RX-8 Cosmo του 2004, το οποίο πωλείται στην Ελλάδα για 11.000 ευρώ.
Παρά την ηλικία του, το RX-8 ξεχωρίζει για τον μοναδικό του σχεδιασμό και τις επιδόσεις του, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει υποστεί εκτεταμένες αναβαθμίσεις και συντηρήσεις.
Ο τωρινός ιδιοκτήτης, τρίτος κατά σειρά, έχει φροντίσει για την αντικατάσταση του κινητήρα και άλλων εξαρτημάτων, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει πλήρες ιστορικό συντήρησης.
Το άρθρο τονίζει την εξαιρετική κατάσταση του οχήματος και τις προσεκτικές βελτιώσεις που έχουν γίνει, καθιστώντας το μια αξιόλογη επιλογή για τους λάτρεις των αυτοκινήτων.
Πιο αναλυτικά
H Mazda έχει δημιουργήσει εμβληματικά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων είναι και το RX-8. Μπορεί να μετράει 22 χρόνια από το 2003 που πρωτοεμφανίστηκε, όμως ο σχεδιασμός του είναι μοναδικός. Ακόμα και τώρα να έβγαινε όπως ακριβώς είναι, πάλι θα ξεχώριζε για το μυώδες και πολύ δυναμικό του αμάξωμα με τις χαρακτηριστικές καμπύλες, τα φουσκώματα και τις αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες. Επίσης, έχει μείνει αξέχαστο για το στήσιμό του στο δρόμο, το στροφάρισμα και ήχο του Wankel, τις επιδόσεις, την ασυναγώνιστη σχέση τιμής-αξίας και το συνδυασμό πίσω κίνησης και μπλοκέ διαφορικού. Μεταχειρισμένα υπάρχουν αρκετά στη χώρα μας, μεταξύ των οποίων το συγκεκριμένο Mazda RX-8 Cosmo του 2004 (τιμή 11.000 ευρώ) έχει μια αναλυτικότατη περιγραφή – έκθεση, όπως μπορείτε να τη διαβάσετε παρακάτω.
Περιγραφή αγγελίας
Είμαι ο 3ος κάτοχος, το αμάξι το πήρα τον Αύγουστο του 2023 από ένα εντάξει παλικάρι από Κόρινθο, αφού τον έπρηξα το συκώτι, γιατί ήθελα να ξέρω την παίρνω (ακόμα κρατάμε επαφή γιατί είμαστε σαν αδέρφια). Έχει πλήρη ιστορικό service από το πρώτο χιλιόμετρο συν μετέπειτα που άλλαξε και μηχανή στα 109.000 χλμ. Το σασί έχει 128.000 χλμ. και το μοτέρ 19.000 χλμ. Το μοτέρ αγοράστηκε καινούργιο από την αντιπροσωπεία Mazda Καλογρίτσας και έκανε 11.000 χλμ. με τον προηγούμενο κάτοχο συν άλλα 8.000 χλμ. που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής. Το μοτέρ το έχει περάσει και επιμεληθεί ο Άρης Μπινιάρης εξ’ ολοκλήρου. Έχει περαστεί και αέριο το οποίο δουλεύει άψογα μέχρι τις 4000 στροφές όπου μετά μπαίνει η βενζίνη αυτόματα μέχρι τις 9800 στροφές, φυσικά δουλεύει και με βενζίνη μόνο. Το αέριο το έχει περάσει και επιμεληθεί ο Γκολέμης στην Σπάρτη.
Εγώ πήγα το είδα, μέτρησα συμπίεση στην mazda που ήταν στα 7.2-7.3-7.3 τότε και το αγόρασα γιατί είχε κάνει όλη την δουλειά ο αδερφός Βαγγέλης σαν τότε κάτοχος και τα έβαλε όλα πάνω καινούργια. Σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει εκτός πόλης και Πήλιο γιατί μένω επαρχία και συγκεκριμένα στον Βόλο. Εννοείται το χρησιμοποιώ κυρίως για βόλτα ΣΚ για αυτό και δεν έχω διανύσει πολλά χιλιόμετρα, το αμάξι είναι άψογο παίρνει μπροστά-κρύο και ζεστό και είμαι ψείρας γενικά και στο ζέσταμα και πρεμίξ (εγώ προσωπικά κάνω 1/2 ή 1/3 γεμίσματα) και στο πάτημα και στα κόκκινα όλα με μέτρο και εκεί που πρέπει για να χαρώ το αμάξι στο έπακρο. Γενικά δεν ξέρω αν θέλω να το πουλήσω ακόμα 100% γιατί είναι πένα.
Θα σας πω τι έχει και τι φοράει το αμάξι. Το μόνο που έχω αλλάξει εγώ στα 2 χρόνια είναι δισκόπλακες εμπρός και τακάκια εμπρός και πίσω συν υγρά φρένων, ένα φρεσκάρισμα όλο το χρώμα το αμάξι τον Οκτώβριο του 2024 γιατί ήθελα να είναι πιπίλα εξωτερικά, λάστιχα που έβαλα τον Δεκέμβριο του 2024 Continetal SportContact 7 διαστάσεων 235/40/18 (600 ευρώ) και δεν έχουν ούτε 2.500 χλμ και μπαταρία Hankook τον Μάρτιο του 2025. Service τα λάδια, παραφλού και φίλτρα τα έκανα εγώ μιας και είμαι μηχανολόγος μηχανικός και τα απλά σαν αυτό έχω την δυνατότητα να τα κάνω. Το αμάξι απλό μόνο του έχει τα εξής: Μηχανικά έχουν αλλαχθεί όλα καινούργια πλεξούδα, καινούργιες ηλεκτροβαλβίδες SSV-VDI,πολλαπλασιαστές BRAINSTORM TUNING IGN-1A,μπουζί,μπεκ λαδιού (400 ευρώ), αντλία βενζίνης ΑΕΜ, καινούργιο τιμόνι, ψυγείο νερού Coyorand, παγουράκι νερού, καινούργιός διακλαδωτής θερμοστάτη, αναρτήσεις coilover tein, κολάρα σιλικόνης παντού, καινούργια εισαγωγή σιλικόνης brainstorm, εισαγωγή αέρα racing beat Revi (500 ευρώ),καινούργιο ρουλεμάν πλατό, ολόσωμη εξάτμιση, καινούργιο χταπόδι και μεσαίο (1000 ευρώ),καινούργιες φλάντζες εισαγωγής-εξαγωγής, ολόσωμη εξάτμιση ζάντες jr, φιμέ, xenon φώτα, αναβαθμισμένο πρόγραμμα αξιοπιστίας (άμα δεν ζεσταθεί όπως πρέπει το αμάξι δεν σε αφήνει να πας πάνω απλό 4000 στροφές) καινούριο καπάκι αερόσακου, σπόιλερ προφυλακτήρα μπροστά και πλαϊνά και έβαλα και απολήξεις πίσω από τον Μάνο (rotary brothers). Μπορεί να ξεχνάω και κάτι, το αμάξι είναι μόνιμα κάτω από πυλωτή και δεν το βλέπει ο ήλιος, φυσικά το χρησιμοποιώ δεν το έχω σε ακινησία, όποιος ενδιαφέρεται μου στέλνει μήνυμα είτε με παίρνει τηλέφωνο, δέχομαι και ανταλλαγή με αμάξι αρκεί να είναι αξιόλογη.
Το άρθρο Περιγραφή – έκθεση για μεταχειρισμένο Mazda RX-8 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.












