Τα νέα Porsche Boxster και Cayman, παρά τις καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα, ετοιμάζονται, με τη γερμανική εταιρεία να ομολογεί ότι οι Κορεάτες έχουν φτιάξει πολύ καλά το σύστημα τεχνητών αλλαγών σχέσεων

Το κόκπιτ του Hyundai Ioniq 5 Ν
Τα νέα Boxster και Cayman είναι σε τελική φάση εξέλιξης. Η δε Porsche μιλά με τα καλύτερα λόγια για τη Hyundai. Από την οπτική γωνία ενός ενθουσιώδους οδηγού, το Ioniq 5 N είναι το πιο ενδιαφέρον ηλεκτρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας
Σε συνέντευξη του στο αυστραλιανό περιοδικό Drive, ένα ανώτερο στέλεχος της Porsche μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το Ioniq 5 N.
Ο Φρανκ Μόζερ, υπεύθυνος των Σειρών 718 και 911, παραδέχθηκε ότι η οδήγηση του EV της Hyundai ήταν εμπειρία που του «άνοιξε τα μάτια», προσθέτοντας ότι οι μηχανικοί της Hyundai «το έκαναν πραγματικά, πραγματικά καλό».
Όπως είπε, εκτίμησε ιδιαίτερα τους τεχνητούς ήχους του κινητήρα και τις προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων, γνωστές στην ορολογία της Hyundai ως N Active Sound+ και N e-shift.
Όλα αυτά καθώς τα νέα ηλεκτρικά Boxster και Cayman επισκέπτονται συχνά την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ για τις σχετικές δοκιμές, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο
«Αυτός είναι ο τρόπος»
Έτσι εξέφρασε το στέλεχος της Porsche τις παραπάνω εφαρμογές που θα φέρουν τα ηλεκτρικά 718.
Ωστόσο, τόνισε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν την ελευθερία να αποφασίζουν αν θέλουν αυτά τα συστήματα ενεργοποιημένα ή απενεργοποιημένα. Εάν είναι ενεργοποιημένα, θα ακούν έναν προσομοιωμένο ήχο «εξακύλινδρου κινητήρα» και θα νιώθουν τις εικονικές αλλαγές ταχυτήτων
Επίσης, κατά τη συνέντευξη, ο Μόζερ ανέφερε ότι έπρεπε να πείσει τον Aντρέας Πρένινγκερ, Project Manager Porsche GT Vehicles (GT3 / GT2 κλπ), να συμμετέχει σε μία δοκιμαστική οδήγηση ενός Ioniq 5 N.

Αρχικά ο τελευταίος αρνήθηκε λέγοντας «αφήστε με ήσυχο, δε θέλω τίποτα απ’ αυτά τα ηλεκτρικά». Τελικά πείστηκε να οδηγήσει το Ioniq 5 N και έφυγε εντυπωσιασμένος από τη λειτουργία του N Grin Boost


Photo: hyundai.gr / Δ. Μανώλαρος






