Το άρθρο αναφέρεται στο Mitsubishi Pajero Evo, ένα εμβληματικό off-roader που συνδέεται με την επιτυχία της Mitsubishi στο ράλι Ντακάρ, με 7 συνεχόμενες νίκες από το 2001 έως το 2007.
Παρά την ισχυρή του απόδοση και την ιδιαίτερη σχεδίαση, το συγκεκριμένο μοντέλο που παρουσιάζεται δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ εκτός δρόμου, γεγονός που το καθιστά ένα "χαμένο" αυτοκίνητο.
Το Pajero Evo διαθέτει έναν μοναδικό ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα 3.5 λίτρων, αποδίδοντας 280 ίππους, και κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό από το 1997 έως το 1999.
Το συγκεκριμένο μοντέλο, με 218.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, πωλείται σε χαμηλή τιμή λόγω της μεγάλης χιλιομετρικής του απόστασης, παρόλο που η κατάστασή του είναι σχεδόν άριστη.
Πιο αναλυτικά
Η Mitsubishi είναι ιστορικά συνυφασμένη με το όνομα «Evo», όσο κι αν έχουν υπάρξει προσπάθειες προσεταιρισμού από αλλού (βλέπε Fiat Punto Evo και Lamborghini Huracan Evo για παράδειγμα). Στις 10 γενιές και τις αμέτρητες εκδόσεις που κυκλοφόρησε το ιαπωνικό rally replica, κοινός παρονομαστής ήταν τα δίλιτρα τούρμπο και στις 9 εξ αυτών, το όνομα «Lancer». Το δικό του, ξεχωριστό κομμάτι του μύθου, ωστόσο, κατέχει και το Pajero.
Το off roader των «Τριών Διαμαντιών» φόρεσε το τιμημένο λογότυπο, στα πλαίσια της homologation για την κυριαρχική του συμμετοχή στο Ντακάρ. Το Pajero Evo κατέκτησε 7 σερί νίκες, από το 2001 έως το 2007, και μέχρι σήμερα είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στο φημισμένο αγώνα!

Τα φουσκώματα στα φτερά και τα μαρσπιέ, οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο, οι λασπωτήρες της Ralliart, το καπό με τους αεραγωγούς, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες,, οι 6άκτινες 17άρες ζάντες και οι αεροδυναμικές προσθήκες στα άκρα του πίσω μέρους δεν επιτρέπουν το παραμικρό μπέρδεμα με τα απλά τρίθυρα Pajero. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αφορούν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, ενώ οι πολύ παρατηρητικοί θα προσέξουν την αναγραφή του «Super Select AWD» στον πίνακα οργάνων. Το SS AWD -με Torsen διαφορικά εμπρός και πίσω– αναλαμβάνει την παροχή της ισχύος στους τέσσερις τροχούς, μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου (το δεύτερο στην προκειμένη). Η πηγή της δύναμης είναι αυτή που διαφοροποιεί το Pajero από όλα τα Evo, καθώς διαθέτει το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοτέρ! Ένας V6 3.5 λίτρων παράγει 280 ίππους και 347 Nm, επιταχύνοντας τα 1.900 κιλά του αυτοκινήτου στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,6 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα.
Από το 1997 μέχρι το 1999, όσο διήρκεσε η παραγωγή του, κατασκευάστηκαν 2.693 Pajero Evo. Πάνω από 2.100 έφεραν 5άρι αυτόματο κιβώτιο, περιλαμβανομένου του ασημί που καμαρώνουμε. Από τις πρώτες φουρνιές, με 218.000 χλμ. (135.000 μίλια) στο οδόμετρο και τιμή, που προς το παρόν τοποθετείται στις 22.000 δολάρια λίρες (18.980 ευρώ). Τα πολλά χιλιόμετρα φέρονται να είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για το χαμηλό κόστος, καθώς η κατάσταση του αυτοκινήτου δεν απέχει ιδιαίτερα από καινούργιο. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι δεν έχει ψαχτεί ποτέ εκτός δρόμου! Ο ορισμός του «πήγε χαμένο».
Το άρθρο Κερωμένο Mitsubishi Pajero Evo δεν πάει ποτέ βουνό (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.




















