Η Kia παρουσιάζει το πρωτότυπο EV5 Weekender, ένα ηλεκτρικό C-SUV σχεδιασμένο για τους λάτρεις της φύσης και του off-roading.
Το Weekender ξεχωρίζει με φαρδύτερους θόλους τροχών, νέους προφυλακτήρες, αυξημένη ανάρτηση και χωμάτινα ελαστικά, καθιστώντας το ιδανικό για εξορμήσεις σε απομακρυσμένα μέρη.
Το εσωτερικό του έχει αναβαθμιστεί με μεγάλη οθόνη, νέο τιμόνι και μοντέρνα ταπετσαρία, ενώ προσφέρει πρακτικές λύσεις αποθήκευσης.
Αν και οι τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν αποκαλυφθεί, το Weekender βασίζεται στο EV5 παραγωγής, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και αυτονομία 530 χλμ. Η Kia σχεδιάζει μελλοντικά να προσθέσει τετρακίνητη έκδοση και ισχυρότερα μοτέρ.
Πιο αναλυτικά
Η Kia έχει μεγάλα σχέδια για το EV5, κι όχι μόνο εμπορικά. Όπως αποδεικνύει το πρωτότυπο Weekender, ακολουθώντας το αντίστοιχο Tasman, οι Κορεάτες θέλουν να φτιάξουν μια γκάμα μοντέλων για τους λάτρεις του off roading και της φύσης, που θέλουν να ξεχωρίζουν.
Το EV5 Weekender (WKNDR) δείχνει το πώς θα είναι η «χτιστή» κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού C-SUV της Kia, δείχνοντας το χαρακτήρα του με την πρώτη ματιά. Οι φαρδύτεροι θόλοι των τροχών, οι νέοι προφυλακτήρες με τις μεγάλες προστατευτικές ποδιές, τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φανάρια, οι πράσινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης, τα ογκώδη χωμάτινα ελαστικά, τα έντονα προστατευτικά περιμετρικά στο αμάξωμα, η σχάρα οροφής και οι επενδύσεις-λαβές στις κολώνες που παραπέμπουν σε θωράκιση, καθιστούν το EV5 Weekender έτοιμο για εξορμήσεις στα πιο απομακρυσμένα βουνά και δάση.
Το εσωτερικό έχει αναδιαμορφωθεί εκτενέστερα από όσο θα περίμενες, δεδομένου ότι το πρωτότυπο EV5 Weekender βασίζεται σε μοντέλο παραγωγής . Η μεγάλη οθόνη εκτείνεται τώρα μπροστά από τον συνοδηγό και συνδυάζεται με ένα λεπτό ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ άλλες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν νέο τιμόνι, αναθεωρημένη κεντρική κονσόλα, αναδιαμορφωμένους αεραγωγούς κλιματισμού και φρέσκια ταπετσαρία με μοντέρνα χρώματα και τρισδιάστατη υφή. Η καμπίνα είναι γεμάτη με πρακτικές πινελιές, όπως ποτηροθήκες και αποθηκευτικούς χώρους τοποθετημένους κατά μήκος – πλευρικά του χώρου αποσκευών, καθώς και επιπλέον ράγες στην επένδυση οροφής για την ασφάλιση του εξοπλισμού.

Η Kia δεν έχει αποκαλύψει τις τεχνικές προδιαγραφές του πρωτότυπου, επομένως δεν είναι σαφές εάν διαφέρει μηχανικά από το EV5 παραγωγής πέρα από τη νέα ανάρτηση. Το κανονικό EV5 παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 310 Nm, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα και τροφοδοτώντας τους αντίστοιχους τροχούς. Μελλοντικά θα προστεθούν τόσο τετρακίνητη έκδοση, όσο και ισχυρότερα μοτέρ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 8,4 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ./ώρα, την ώρα που η μπαταρία των 81,4 kWh εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 530 χλμ. Φυσικά, λόγω μεγαλύτερης μετωπικής επιφάνειας/βάρους/τροχών, οι αριθμοί θα είναι χειρότεροι στο Weekender όταν -και αν, που λογικά κάποια στιγμή θα γίνει- μπει στην παραγωγή.
Το άρθρο Το απόλυτο Kia EV5 Weekender διψάει για φύση (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
















