Η νέα ηλεκτρική Mercedes-AMG GT XX, αν και ακόμα σε πρωτότυπη μορφή, έχει ήδη εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις της.
Το αυτοκίνητο, που βασίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA και διαθέτει αρχιτεκτονική 800 Volt, προσφέρει γρήγορη φόρτιση και εντυπωσιακή αυτονομία.
Με ισχύ 1.360 ίππων από τρεις ηλεκτροκινητήρες, το GT XX μπορεί να φτάσει τα 360 χλμ./ώρα, ενώ διαθέτει και ήχους V8 για επιπλέον συγκινήσεις.
Παρά το καμουφλάζ, το αυτοκίνητο έχει ήδη τραβήξει τα βλέμματα στους δρόμους του Λας Βέγκας, υποσχόμενο μικρές διαφορές από το αρχικό Concept.
Πιο αναλυτικά



To Mercedes Concept AMG GT XX έχει ήδη ιστορικά ρεκόρ στο παλμαρέ του, όντας ακόμα πρωτότυπο. Κάποια στιγμή, όμως, θα το δούμε στους δρόμους. Ήδη, βασικά, κυκλοφορεί κι «οπλοφορεί». Όχι ακόμα στην τελική του μορφή, αλλά τα βλέμματα δεν φεύγουν από πάνω του.
Η επερχόμενη νέα AMG GT-4Door βγήκε βόλτα στους δρόμους του Λας Βέγκας, στο περιθώριο του GP της Formula 1 (εξ ου και ο George Russell που καμαρώνει δίπλα της), μοιράζοντας στο φιλοθεάμον κοινό πλούσιες δόσεις από την πανίσχυρη και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του hyper sedan των Γερμανών. Το καμουφλάζ είναι μεν έντονο, αλλά μας επιτρέπει να δούμε ότι μπροστά τα φωτιστικά σώματα και ο συνδυασμός προφυλακτήρα-μάσκας απαρνούνται το μοτίβο του πρωτοτύπου, σε αντίθεση με τα πίσω φανάρια και τη γενικότερη σιλουέτα του αυτοκινήτου. Δεν περιμένουμε, εξάλλου, μεγάλες διαφορές σε σχέση με το Concept, ιδίως μηχανικά.
Κάτω από το φαντασμαγορικό παρουσιαστικό, το GT XX βασίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA και αρχιτεκτονική 800 Volt με μια μπαταρία υψηλής τεχνολογίας, που μπορεί να φορτίσει στα 850kW και -σύμφωνα με τη Mercedes-AMG- μπορεί να προσθέσει σχεδόν 400 χλμ. αυτονομίας σε περίπου 5 λεπτά! Δυο ηλεκτρικές μονάδες κίνησης (Electric Drive Units) τροφοδοτούν όλους τους τροχούς, μέσω 3 ηλεκτροκινητήρων. Η εμπρός EDU διαθέτει ένα μοτέρ και η πίσω, που αποτελεί την κύρια μονάδα πρόωσης, δυο για μια συνδυαστική ισχύ 1.360 ίππων. Η μπροστινή EDU αποσυνδέεται κατά την κύλιση και κατά τη διάρκεια σταθερής ταχύτητας για βέλτιστη απόδοση, ενώ η AMG ισχυρίζεται ότι τα κυλινδρικά στοιχεία μπαταρίας (πάνω από 3.000 τον αριθμό) άμεσης ψύξης του GT XX – (πατέντα των Γερμανών, δίχως να αποκαλύπτουν τον προμηθευτή) βελτιώνουν τη διαχείριση της θερμότητας και διευκολύνουν τη διατήρηση υψηλής απόδοσης σε δύσκολες συνθήκες, όπως για παράδειγμα η οδήγηση σε πίστα. Μέσα σε όλα, το GT XX διαθέτει και ήχους V8, για έξτρα συγκινήσεις, φτάνοντας μέχρι τα 360 χλμ./ώρα τελικής.
Το άρθρο Πήρε τους δρόμους η νέα και πανίσχυρη ηλεκτρική Mercedes-AMG εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.






