Το Nissan GT-R50, το πιο ακριβό και σπάνιο GT-R που έχει κατασκευαστεί, με τιμή εκκίνησης 1 εκατομμύριο ευρώ, αποτελεί ένα μοναδικό κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας.
Σχεδιασμένο από την Italdesign, το μοντέλο αυτό είναι περιορισμένης παραγωγής με μόλις 19 μονάδες, παρά το αρχικό πλάνο για 50.
Το GT-R50, που βασίζεται στο Nismo GT-R, ξεχωρίζει για την επιθετική του εμφάνιση και τις μοναδικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως η χαμηλή οροφή και η μεγάλη αεροτομή.
Το συγκεκριμένο μοντέλο, με μόλις 192 χλμ. στο οδόμετρο, αναμένεται να πωληθεί πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια σε δημοπρασία, ενισχύοντας τη φήμη του ως συλλεκτικό κομμάτι, ειδικά εν όψει του επερχόμενου R36.
Πιο αναλυτικά
Το Nissan GT-R50 είναι το ακριβότερο GT-R που έχει παρουσιαστεί ποτέ, με τιμή εκκίνησης όταν ήταν καινούργιο 1 εκατομμύριο ευρώ. Εκτός από πανάκριβος, ο ιταλοθρεμμένος (σχεδίαση από την Italdesign) «Godzilla» είναι και σπανιότατος, καθώς μόλις 19 κατασκευάστηκαν – τη στιγμή, δε, που το αρχικό πλάνο ήθελε 50 μονάδες! Μάλιστα, το R50 λέγεται πως θα αποτελέσει τη σχεδιαστική βάση για το επόμενο R36. Σε κάθε περίπτωση, δηλαδή, μιλάμε για ένα πολυδιάστατα σημαντικό μοντέλο.
Το GT-R50 βασίζεται στο Nismo GT-R προ ανανέωσης και χαρακτηρίζεται από την πολύ πιο επιθετική εμφάνιση, το εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, τον αντίστοιχο ανασχεδιασμό του πίσω (που θυμίζει την 2η γενιά Skyline GT-R, το KPGC110, του 1973), την χαμηλότερη οροφή και την τεράστια αεροτομή. Χειροποίητο, και με την αύρα του εορτασμού δυο 50ετών επετείων (50 χρόνια GT-R και πορείας της Italdesign), το συγκεκριμένο Nissan αποτελεί μια εκ των πιο ιδιαίτερων δημιουργιών από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Ακόμα και με αυτά τα χαρακτηριστικά υπόψη πάντως, σε συνδυασμό με την «κάψα» των συλλεκτών, είναι αρκετά νωρίς για να εμφανίζεται σε δημοπρασίες και αγγελίες μεταχειρισμένων.
Το Liquid Silver Metallic χρώμα με τις κόκκινες λεπτομέρειες Nismo, κοστολογείται στις 25.000 ευρώ και ντύνει αυτό που βλέπουμε, το οποίο είναι το υπ’ αριθμόν 11 από τα 19 της παραγωγής. Λέγεται πως προβλήματα προμηθευτών λόγω COVID και χαμηλή ζήτηση περιόρισαν την παραγωγή κάτω από το μισό του αρχικού προγραμματισμού, αλλά παράλληλα έκαναν ακόμα πιο συλλεκτικά όσα κυκλοφόρησαν. Άλλες 35.000 ευρώ δαπανήθηκαν από τον πρώτο ιδιοκτήτη στην υδραυλικά ελεγχόμενη αεροτομή. Από ό,τι φαίνεται δεν είχε σκοπό να την αξιοποιήσει, παρά μόνο οικονομικά. Κι αυτό διότι με μόλις 192 χλμ. στο οδόμετρο, κάνει «μπαμ» πως ο κάτοχός του είχε στο μυαλό τη μεταπώληση.
Μόλις 120 μίλια (193 χλμ.) αναγράφει το κοντέρ, οπότε δεν προξενεί εντύπωση ότι η εκτίμηση θέλει το εν λόγω 50άρι GT-R να πιάνει πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια, στο κλείσιμο της δημοπρασίας.
Το άρθρο Απάτητο Nissan GT-R50 ανεβάζει τη θερμοκρασία εν όψει R36 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.




















