Το νέο VW T-Roc R, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα, θα ενσωματώσει κορυφαίες επιδόσεις με 333 ίππους και λειτουργία Drift Mode.
Παρά το καμουφλάζ, διακρίνονται ήδη τα επιθετικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας, οι τετραπλές απολήξεις εξάτμισης και οι 20άρες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό αναμένονται δερμάτινα μπάκετ καθίσματα της Recaro και ειδικά γραφικά.
Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας TSI προσφέρει επιδόσεις παρόμοιες με το Golf R, με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα έως 270 χλμ./ώρα με το Performance Pack.
Το T-Roc R θα διαθέτει επίσης ενεργά αμορτισέρ DCC και σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Το ντεμπούτο του αναμένεται στα τέλη του έτους, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του επόμενου.
Πιο αναλυτικά
Η γκάμα του νέου VW T-Roc σύντομα θα αποκτήσει το μεγάλο αφεντικό, που εξυπακούεται θα φοράει το γράμμα «R» και θα ανταμείβει τον οδηγό του με κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και drift mode.
Εμφανισιακά ακόμα το καμουφλάζ καλύπτει κάθε σπιθαμή, αλλά η επιθετική διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω, η αεροτομή, η χαμηλωμένη ανάρτηση, οι 20άρες ζάντες αλουμινίου και τα μεγάλα φρένα πίσω τους, δεν κρύβονται. Από το εσωτερικό ακόμα δεν έχουμε εικόνα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε στάνταρ δερμάτινα μπάκετ της Recaro, ειδικά γραφικά στις οθόνες τις χαρακτηριστικές μπλε ραφές σε καθίσματα, ταμπλό, επιλογέα κιβωτίου και επενδύσεις θυρών.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο TSI δεν θα μπορούσε να λείπει από το μηχανοστάσιο, στην ισχυρότερη μορφή που τον έχουμε δει μέχρι σήμερα. Η ισχύς φτάνει τους 333 ίππους στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και τα 420 Nm στις 2.100-5.500 σ.α.λ., όσο ακριβώς και στο Golf R. Στο mega hatch του Βόλφμπουργκ, με το προαιρετικό Performance Pack ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα διαμορφώνεται στα 4,6 δλ., ενώ ανάλογη διαφοροποίηση έχουμε στην τελική, καθώς κανονικά περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα και με το πακέτο Performance στα 270 χλμ./ώρα. Αλλαγές συναντάμε και στην ανάρτηση, η οποία έρχεται 2,5 εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος και πλέον έχει στάνταρ τα ενεργά αμορτισέρ DCC. Όλα τα παραπάνω, μαζί με το σύστημα Drift Mode στο σύστημα τετρακίνησης 4Motion και τις απαραίτητες προσαρμογές, θα περάσουν και στο νέο T-Roc R, με τις επιδόσεις να αναμένονται πολύ κοντά σε εκείνες του Golf R.
Το ντεμπούτο του νέου T-Roc R αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη του τρέχοντος έτους, με τις πωλήσεις να ξεκινούν τους πρώτους μήνες του επόμενου.
Το άρθρο Έρχεται «πατημένο» νέο VW T-Roc R με 333 άλογα & Drift Mode εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.










