Η νέα Bentley Continental GT Supersports παρουσιάζεται ως η πιο σκληροπυρηνική και επιθετική έκδοση της μάρκας, απομακρυνόμενη από την παραδοσιακή αριστοκρατία της Bentley για χάρη της απόδοσης στην πίστα.
Με εντυπωσιακά αεροδυναμικά στοιχεία, φαρδύτερα μετατρόχια και ελαφρύτερη κατασκευή, η Supersports διαθέτει έναν 4.0 V8 twinturbo κινητήρα που αποδίδει 666 ίππους, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα.
Το εσωτερικό της είναι σχεδιασμένο για μείωση βάρους, με suede και ανθρακονήματα, ενώ η παραγωγή της θα περιοριστεί σε 500 μονάδες. Η Supersports είναι προσανατολισμένη στην απόδοση στις στροφές, με δυνατότητα να αντέχει έως 1,3 G.
Πιο αναλυτικά
Την πιο σκληροπυρηνική, κτηνώδη και «σατανική» Bentley παραγωγής όλων των εποχών παρουσίασαν οι Άγγλοι, με την εκπληκτικά hardcore μορφή της νέας Continental GT Supersports. Ενός αυτοκινήτου που βάζει στην άκρη την αριστοκρατία, για χάρη της «αλητείας» και της απόδοσης στην πίστα.
Εμφανισιακά, τί να πρωτοσχολιάσουμε; Τον εμπρός προφυλακτήρα που μοιάζει παρμένος από αγωνιστικό; Το φαρδύ-πλατύ «8» (ο αριθμός των κυλίνδρων που κρύβονται από πίσω) στη μάσκα; Τα αεροδυναμικά στοιχεία εμπρός-πίσω και στο πλάι, μαζί με τα αυτοκόλλητα; Την αεροτομή και το διαχύτη; Τις 22άρες σφυρήλατες ζάντες, που σχεδόν ακουμπάνε τους θόλους; Από όπου και να την πιάσουμε, η Continental GT Supersports «στάζει» επιθετικότητα και δυναμισμό. Κάτι που αποτυπώνεται και στα φαρδύτερα μετατρόχια κατά 16 χλστ., τις 10πίστονες (!) κεραμικές δισκόπλακες των 440 χλστ. εμπρός και τις 4πίστονες των 410 χλστ. πίσω, τη χαμηλωμένη ανάρτηση και πάει λέγοντας.
Στο εσωτερικό τώρα, ουδεμία σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει σε Bentley. Καταρχάς, δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα! Στη θέση τους βρίσκουμε ένα περίτεχνα και διακριτικά τοποθετημένο ημι-roll cage, δείγμα ότι η Supersports δίνει βάση σε πράγματα άγνωστα για τις περισσότερες Bentley. Suede και ανθρακονήματα καλύπτουν τις περισσότερες επιφάνειες, μεγάλο ποσοστό της ηχομόνωσης απουσιάζει, ενώ και τα μπάκετ καθίσματα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τη μείωση του βάρους. Στο ίδιο μήκος κύματος η αφαίρεση του συστήματος τετρακίνησης και τα εξαρτήματα του υβριδικού συνόλου, κατεβάζοντας συνολικά τη ζυγαριά κάτω από τους 2 τόνους – μείωση άνω των 450 κιλών συγκριτικά με την Continental GT Speed.

Η αμιγώς πισωκίνητη και βενζινοκίνητη Continental GT Supersports έχει τον 4.0 V8 twinturbo στο μηχανοστάσιο, να παράγει 666 ίππους και 800 Nm ροπής. Ισχύς ικανή για 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και τελική 309 χλμ./ώρα, ωστόσο όπως είπαμε στόχος της πιο πισταδόρικης Bentley στα χρονικά, δεν είναι το γκάζι στην ευθεία. Η ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, το αεροδυναμικό πακέτο (+300 κιλά κάθετης δύναμης σε σχέση με την απλή Continental GT), τα επίσης ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, οι ενισχύσεις στο σασί, όλα οδηγούν στη δημιουργία μιας Bentley που μπορεί να «σηκώσει» μέχρι 1,3 G στις στροφές!
Η παραγωγή της Continental GT Supersports θα περιοριστεί στις 500 μονάδες, δίχως ακόμα η Bentley να ανακοινώνει τιμή.
Το άρθρο «Αλητική» νέα Bentley Continental GT Supersports (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.




















