Η BMW ανανεώνει την i4, προσφέροντας μια νέα κορυφαία έκδοση που ξεπερνά σε ταχύτητα ακόμα και την M3.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές περιλαμβάνουν ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και μάσκα, ενώ στο εσωτερικό μειώνονται τα φυσικά χειριστήρια και αναβαθμίζεται το σύστημα iDrive.
Η i4 διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις, με την κορυφαία i4 M50 xDrive να φτάνει τους 544 ίππους. Στην Αμερική, η νέα i4 M60 με 601 ίππους επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας την πισωκίνητη M3 κατά 0,3 δευτερόλεπτα.
Πιο αναλυτικά
H BMW φρεσκάρει σχεδιαστική την i4, δίνοντάς της παράλληλα μια νέα κορυφαία έκδοση που κάνει ακόμα και την «πολλά βαριά» M3, να μπαίνει σε περισυλλογή. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι αλλαγές εστιάζονται στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με τα νέα φώτα LED σε σχήμα μπούμερανγκ, όπως έχουμε δει και σε άλλες νέες BMW. Τροποποιημένη είναι και η μάσκα, με το περίγραμμά της να φέρει επένδυση σε ματ χρώμιο, ωστόσο υπάρχει και η επιλογή του πιο κλασικού νίκελ χρωμίου. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα «Laserlight» που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην περιορισμένης παραγωγής BMW M4 CSL.
Περνώντας στο εσωτερικό της ανανεωμένης i4, το πρώτο στοιχείο που κάνει τη διαφορά, είναι ο μειωμένος αριθμός των φυσικών χειριστηρίων. Το BMW iDrive με QuickSelect είναι αναβαθμισμένο και έχουν προστεθεί διάφορες ακόμα λειτουργίες. Άλλες αλλαγές αφορούν τα νέα διακοσμητικά ξύλου, όπως και το τεχνητό δέρμα, με το φυσικό δέρμα να ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Όσον αφορά τους κινητήρες, η i4 διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις. Αρχική είναι η i4 eDrive35 με 286 ίππους και 400 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 6 δλ., μεικτή κατανάλωση 15,1-19,3 kWh/100 χλμ. και αυτονομία 386-500 χλμ. Αμέσως μετά τοποθετείται η i4 eDrive40 με 340 hp και 430 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ., κατανάλωση 15,4-19,4 kWh/100 χλμ. και αυτονομία 468-600 χλμ. Ακολουθεί η i4 xDrive40 με 401 hp και 600 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., μεικτή κατανάλωση 16,6-20,5 kWh/100 χλμ. και αυτονομία 444-548 χλμ. Κορυφαία έκδοση είναι η i4 M50 xDrive με 544 hp και 795 Nm, 0-100 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ., κατανάλωση 17,5-22,0 kWh/100 χλμ. και αυτονομία 413-522 χλμ. Αυτά στην Ευρώπη.
Στην Αμερική όμως, η i4 ωφελείται ακόμα περισσότερο στο θέμα της δύναμης. Καταρχάς εκεί έχουν ως βασική την eDrive40 των 340 ίππων και 430 Nm, που θέλει 5,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ταξιδεύει ως 536 χλμ. με μια φόρτιση. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, αφορούν την κορυφή της γκάμας. Εκεί όπου δεσπόζει η νέα i4 M60, με μέγιστη απόδοση 601 ίππων (με το πρόγραμμα Sport επιλεγμένο) και ένα καταιγιστικό 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ., που «ρίχνει» 0,3 δλ. στην πισωκίνητη M3 και υπολείπεται μόλις 0,1 δλ. της τετρακίνητης (3,9 δλ. η πισωκίνητη, 3,5 δλ. η xDrive)!
Το άρθρο Νέα BMW i4 και M60 ταχύτερη από M3 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.










