Το άρθρο αναφέρεται στην έντονη επιθυμία των φίλων της αυτοκίνησης για την αναβίωση του Honda S2000, ενός από τα πιο αγαπημένα μοντέλα της εταιρείας.
Παρά τις φήμες και τις ψηφιακές απεικονίσεις που κυκλοφορούν, δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση για την επιστροφή του.
Ο αρχιμηχανικός της Honda, Tomoyuki Yamagami, εξέφρασε την επιθυμία του να δημιουργήσει ένα νέο S2000, αλλά υπάρχουν πολλά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν.
Οι εικασίες για το νέο μοντέλο περιλαμβάνουν σημαντικές αλλαγές, όπως η χρήση υβριδικού κινητήρα, καθώς οι αυστηροί κανονισμοί ρύπων καθιστούν δύσκολη την επαναφορά του παλιού κινητήρα.
Η ελπίδα παραμένει ότι η Honda θα επενδύσει στην αναβίωση του S2000, προσφέροντας στους λάτρεις του αυτοκινήτου την ευκαιρία να ζήσουν ξανά τη μαγεία του.
Πιο αναλυτικά
Η επιστροφή του Prelude δεν θα μπορούσε παρά να δημιουργήσει και πάλι ντόρο, γύρω από το comeback ενός εξίσου -αν όχι, περισσότερο- λατρεμένου Honda: του αλησμόνητου S2000!
Φήμες για ενδεχόμενη αναβίωση του S2K κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, έχοντας renderings σαν αυτό του Luca Serafini να ρίχνουν 10W-30 (το κατ’ εξοχήν λάδι για τον F20C) στη φωτιά και να κάνουν τη φαντασία μας να «βαράει» τουλάχιστον 9άρες! Η ψηφιακή απεικόνιση παντρεύει μαεστρικά τα κύρια χαρακτηριστικά των AP1/AP2, με παραλλαγή των φαναριών του νέου Prelude, διπλές οβάλ απολήξεις για την εξάτμιση (υποθέτουμε, γιατί εικόνα από πίσω δεν έχουμε), 19άρες ζάντες και αεροδυναμικά στοιχεία πίσω από τους εμπρός τροχούς, στο ύψος των φτερών, δημιουργώντας μια καθόλα ελκυστική εκδοχή του υποτιθέμενου νέου S2000. Ως συνήθως, επίσημη διαβεβαίωση δεν υπάρχει. Ο αρχιμηχανικός της εταιρίας, Tomoyuki Yamagami, βέβαια δήλωσε πρόσφατα ότι ο ίδιος και η ομάδα του θέλουν να φτιάξουν ένα νέο S2K, αλλά μεσολαβούν πολλά ζητήματα (πόροι, οργανόγραμμα, πλατφόρμες κλπ) μέχρι την έγκριση. Βέβαια το ίδιο ίσχυε και με το Integra, αλλά τελικά «έσκασε» σχεδόν από το πουθενά.
Οι εικασίες γύρω από τυχόν AP3 κάνουν λόγο για τεράστιες αλλαγές, με κυριότερη φυσικά αυτή κάτω από το μακρύ καπό. Τελευταία φορά που ακούσαμε για αναβίωση του ιαπωνικού roadster, το μηχανοστάσιο έφερε τον 2.0λιτρο VTEC Turbo από το Civic Type R. Κάτι που τελικά έγινε πράξη, έστω από ανεξάρτητη προσπάθεια βελτιωτή! Σκεφτείτε μόνο 329 ίππους και 420 Nm στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Και τώρα που το σκεφτήκατε/σκεφτήκαμε, επιτόπου το ξεχνάμε. Το σενάριο δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει, καθώς του χρόνου καταργείται το «Τάπερ» και ο κινητήρας του -μαντέψτε- λόγω ρύπων. Κάποιο υβριδικό σύνολο, όμως, στο στυλ του Prelude, θα μπορούσε να είναι βιώσιμο. Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να γυρίσει στο διαμήκη άξονα και να στέλνει την ισχύ πίσω. Ελπίζουμε να βρει την όρεξη (και να διαθέσει τα κονδύλια) η Honda για κάτι αντίστοιχο, ώστε να ζήσουμε επιτέλους το comeback του S2K.
Το άρθρο Η αγιάτρευτη λαχτάρα για το νέο Honda S2000 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.









