Η Porsche συνεχίζει να επενδύει στο ηλεκτρικό μέλλον των μοντέλων Boxster και Cayman, παρά τις χαμηλές πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων της σε σύγκριση με τα θερμικά.
Η νέα γενιά των ηλεκτρικών Cayman θα αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Mission R και θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE του VW Group, προσφέροντας επιλογές πισωκίνησης και τετρακίνησης.
Με αυξημένο βάρος κατά 300 κιλά, η αυτονομία τους θα φτάνει τα 400 χιλιόμετρα, ενώ η τεχνολογία 800V θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση.
Η παραγωγή θα γίνεται στο αναβαθμισμένο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, με το λανσάρισμα των νέων ηλεκτρικών μοντέλων να αναμένεται το 2027.
Η Porsche στοχεύει το 50% των πωλήσεών της να είναι υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα έως το 2027, με στόχο το 80% έως το 2030.
Πιο αναλυτικά
Δεν εγκαταλείπουν οι Γερμανοί το ηλεκτρικό μέλλον των Boxster και Cayman, παρότι οι πωλήσεις έχουν δείξει ότι ο κόσμος «δεν βλέπει» τα EV της Porsche δίπλα στα θερμικά της μοντέλα. Ευτυχώς όμως, θα συνεχίσει να προσφέρεται και με βενζινοκινητήρα!
Η 4η εκδοχή του κεντρομήχανου κουπέ από το Τσουφενχάουζεν (5η για την Boxster) θα αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Mission R, όπως φανερώνουν τα renderings του Kolesa. Οι μεγάλες και αιχμηρές εισαγωγές (ηλεκτρονικά ανοιγοκλειόμενες) του προφυλακτήρα συνδυάζονται με πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα, αλλάζοντας άρδην κατεύθυνση σε σχέση με την οβάλ διαρρύθμιση των φαναριών στις 718. Πίσω η εικόνα έρχεται πιο κοντά σε εκείνη της Taycan, με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, ενώ το βλέμμα πέφτει κατευθείαν πάνω στην απουσία των διπλών εξατμίσεων που θαυμάζουμε στη σημερινή Cayman.

Τα ηλεκτρικά κεντρομήχανα της Porsche θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group και θα προσφέρονται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Το βάρος θα αυξηθεί κατά 300 κιλά σε σχέση με τις σημερινές, φτάνοντας συνολικά τα 1.650, με την αυτονομία τους θα υπολογίζεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα , ενώ χάρις στην τεχνολογία 800V θα μπορούν να φορτίζουν από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά. Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, το οποίο θα δεχτεί μια αναβάθμιση 500 εκατομμυρίων δολαρίων (453,6 εκατ. ευρώ) για να καταστεί εφικτή η συναρμολόγηση ηλεκτρικών, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να κατασκευάζει και την 911.
Οι νέες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman πάντως θα καθυστερήσουν. Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε το λανσάρισμά τους το 2026, ήδη έχει μετατεθεί για το 2027, όταν και θα πλαισιώσουν τις Macan EV και Taycan. Η Porsche θέλει έως το 2027 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελείται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 o στόχος για το ποσοστό των ηλεκτρικών/PHEV πωλήσεων επί των συνολικών ανεβαίνει στο 80% (εξαιρετικά απίθανο, κρίνοντας από το τί έγινε πέρσι).
Το άρθρο Γεμίζει μπαταρίες η ηλεκτρική Porsche Cayman εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.







