Το νέο Honda Prelude, ένα σπορ κουπέ που επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από 25 χρόνια, λανσαρίστηκε στη Γερμανία με αρχική τιμή 49.500 ευρώ. Το μοντέλο διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και προσφέρει τέσσερα προφίλ οδήγησης.
Το εσωτερικό του παραπέμπει στο νέο Civic, ενώ η καμπίνα περιλαμβάνει σύγχρονα συστήματα πολυμέσων. Παρά την υψηλή τιμή, το Prelude αναμένεται να προσελκύσει τους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων με την προηγμένη τεχνολογία και την κομψή σχεδίασή του.
Πιο αναλυτικά
Μετά από το λανσάρισμά του στην Ιαπωνία και στις Η.Π.Α., το νέο Honda Prelude έφτασε και στην Ευρώπη, εκκινώντας από τη μεγαλύτερη αγορά της Γερμανίας. Το ιαπωνικό σπορ κουπέ μοντέλο επέστρεψε στη Γηραιά Ήπειρο έπειτα από 25 ολόκληρα χρόνια, διαδεχόμενο το MK4 που σταμάτησε να διατίθεται στην αυγή του 2000.

Το νέο Honda Prelude με το αμάξωμα των 4.532 χλστ. μήκους, 1.880 χλστ. πλάτους, 1.349 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.606 χλστ. διαθέτει έντονα σφηνοειδές προφίλ. Αυτό συνθέτουν το χαμηλό εμπρός τμήμα και η έντονα κεκλιμένη οροφή προς τα πίσω που «σβήνει» ομαλά σε μια ενσωματωμένη αεροτομή της πόρτας του πορτ μπαγκάζ. Το εσωτερικό του και συγκεκριμένα το ταμπλό παραπέμπει στο αντίστοιχο του νέου Civic, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες έχουν διαμόρφωση 2+2 και το μικρό πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 264 λίτρα (760 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα και έως την οροφή). Στην καμπίνα του νέου κουπέ της Honda συναντάμε σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Το Honda S+ Shift (το μπουτόν δίπλα από τις επιλογές των ταχυτήτων) προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων σε μια μετάδοση CVT. Περιλαμβάνει ακόμα 4 προφίλ οδήγησης, τα Comfort mode, GT mode, Sport mode και Custom Mode.
Την κίνηση του νέου Honda Prelude των 1.480 κιλών αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο του Civic e:HEV. Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος που λειτουργεί σε κύκλο Miller, παράγει 143 ίππους στις 5.900 σ.α.λ. και 186 Nm στις 4.500 σ.α.λ., έχοντας τη συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και 315 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., φτάνει τα 188 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2. O ηλεκτροκινητήρας που τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,05 kWh εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Αίσθηση προκαλεί ότι πίσω από τις 19άρες ζάντες, κρύβονται και τα φρένα του Civic Type R, με τους δίσκους να αριθμούν 13,8 ίντσες μπροστά και 12 ίντσες πίσω. Το νέο Honda Prelude έχει απόσταση από το έδαφος 136 χλστ. και οι ζάντες «ντύνονται» με ελαστικά διαστάσεων 235/40 ZR19 95Y.
Η πρώτη τιμή του νέου Honda Prelude ανακοινώθηκε στη Γερμανία. Φυσικά, μην περιμένετε ότι θα είναι προσιτό προς το ευρύ αγοραστικό κοινό, αφού εκκινεί από το ποσό των 49.500 ευρώ. Πληροφοριακά στη Γερμανία οι τιμές των υπολοίπων Honda είναι πολύ κοντά με αυτές της Ελλάδας, συνεπώς στα ίδια περίπου επίπεδα αναμένεται να το δούμε και στη χώρα μας.

Το άρθρο Η «τσουχτερή» τιμή του νέου Honda Prelude εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.













