Το Honda Prelude επιστρέφει στην ευρωπαϊκή αγορά μετά από 25 χρόνια, φέρνοντας μαζί του την τεχνολογία και την αισθητική του μέλλοντος.
Το νέο σπορ κουπέ, που έχει ήδη κατακτήσει την Ιαπωνία και την Αμερική, διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων, αντλώντας έμπνευση από το Civic e:HEV.
Με διαστάσεις που προσφέρουν άνεση και πρακτικότητα, το Prelude ενσωματώνει προηγμένα συστήματα ασφαλείας και τεχνολογίες, όπως το Honda S+ Shift και το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής.
Η επιστροφή του στην Ευρώπη σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το μοντέλο, συνδυάζοντας την παράδοση με τη σύγχρονη καινοτομία.
Πιο αναλυτικά
Το Honda Prelude ήδη έχει συνεπάρει την αγορά της Ιαπωνίας και διατίθεται στην Αμερική, ωστόσο τώρα ήρθε η ώρα να το απολαύσουμε στα μέρη μας. Το σπορ κουπέ από το Τόκιο επιστρέφει στην Ευρώπη έπειτα από 25 ολόκληρα χρόνια, διαδεχόμενο το MK4 που σταμάτησε να διατίθεται στην αυγή του μιλένιουμ.
Το νέο Prelude, πέρα από ότι παίρνει στοιχεία ανάρτησης από το Civic Type R, φτάνει τα 4.532 χλμ. σε μήκος, τα 1.880 χλστ. σε πλάτος, τα 1.356 χλστ. σε ύψος και τα 2.606 χλστ. σε μεταξόνιο. Διαστάσεις που μεταφράζονται σε διαμόρφωση 2+2 στο εσωτερικό, συνοδεία 428 λίτρων για τις αποσκευές, καθισμάτων διαιρούμενων 60/40 και 812 χλστ. χώρου για τα πόδια των πίσω. Το Honda S+ Shift προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων σε μια μετάδοση CVT, ενώ πέρα από το μπουτόν του S+ Shift, στην καμπίνα του νέου κουπέ της Honda συναντάμε σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Κάτω από το καπό τώρα, αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο του Civic e:HEV με ίδια ακριβώς απόδοση. Ο 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος, που λειτουργεί σε κύκλο Miller, παράγει 141 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 182 Nm στις 4.500 σ.α.λ., έχοντας τη συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα 181 ίππων και 315 Nm. Η συνδυαστική ισχύς που φτάνει στους εμπρός τροχούς (διάστασης 235/40R19, όπως και πίσω), ανέρχεται σε 184 άλογα και 315 Nm (στην Αμερική και την Ιαπωνία 200 ίπποι). Αίσθηση προκαλεί ότι πίσω από τις 19άρες ζάντες, κρύβονται και τα φρένα του Civic Type R, με τους δίσκους να αριθμούν 13,8 ίντσες μπροστά και 12 ίντσες πίσω.
Η ασφάλεια αποτελεί επίσης υψηλή προτεραιότητα, με την τελευταία εκδοχή του συστήματος Honda SENSING να έχει ρυθμιστεί προσεκτικά για να προσφέρει βελτιωμένη υποστήριξη στον οδηγό. Επιπλέον, το Adaptive Cruise Control, το Σύστημα Περιορισμού Απόκλισης από το δρόμο και το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας έχουν επαναβαθμονομηθεί προσεκτικά ώστε να ταιριάζουν στον πιο δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου – αντικατοπτρίζοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια που είναι εμφανής σε όλο το ολοκαίνουργιο Prelude e:HEV.
Το άρθρο Το Honda Prelude επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από 25 χρόνια εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.






















