Το άρθρο αναφέρεται στο Peugeot 106 Rallye, ένα μικρό γαλλικό hot hatch που συνεχίζει να αποθεώνεται 21 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής του.
Το συγκεκριμένο μοντέλο, με 8βάλβιδο κινητήρα 1.6 λίτρων και 105 ίππων, είναι γνωστό για την εξαιρετική του απόδοση στις στροφές και την ικανότητά του να συναγωνίζεται μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στο άρθρο είναι σε άψογη εργοστασιακή κατάσταση, παρά τα σχεδόν 30 χρόνια του, και διατίθεται προς πώληση για 8.500 ευρώ. Η καλή συντήρηση και η σπάνια κατάσταση του το καθιστούν μια πολύτιμη επένδυση για το μέλλον.
Πιο αναλυτικά
Τα λόγια είναι περιττά για το Peugeot 106 Rallye. Ανεξαρτήτου κινητήρα, χρονολογίας και έκδοσης το γαλλικό μικρό hot hatch αποθεώνεται ακόμα σήμερα, 21 ολόκληρα χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του 16βάλβιδου 1.6 των 120 ίππων.
Όχι ότι δεν αναλογεί ισάξιο ποσό δόξας στο 8βάλβιδο. Από αυτό ξεκίνησε η πορεία του «Ράλλου» δεύτερης γενιάς, με τον TU των 1.587 κ.εκ. να αποδίδει 105 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 132 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Χάρις στην κοντή κλιμάκωση του χειροκίνητου 5τάχυτου και το βάρος των ούτε 900 κιλών, το Rallye μπορούσε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε περίπου 9,0 δλ. και να ξεπεράσει τα 190 χλμ./ώρα. Βέβαια, όπως όλοι γνωρίζουμε (και όσοι είχαν «Σαξόραλο», ενδεχομένως από την ανάποδη), η ουσία των Citroen Saxo VTS/Peugeot 106 Rallye βρίσκονταν στις στροφές.
Εκεί που στα σωστά χέρια άγχωναν BMW M3 και στα λάθος μετέτρεπαν φανοποιούς σε μεγαλοαστούς. Το συγκεκριμένο 1.600άρι 8βάλβιδο, για καλή του τύχη, δεν έχει περάσει δύσκολες στιγμές. Κοντεύει μεν τα 30 χρόνια (πρώτη ταξινόμηση το 1996) πορείας, όμως το ιστορικό συντήρησης είναι άψογο. Κάτι που συμβαδίζει με τις 178.000 χλμ. του οδόμετρου, αλλά και με την εικόνα του αυτοκινήτου. Όλως περιέργως για Rallye και δη ελληνικό, έχει διατηρηθεί σε πλήρως εργοστασιακή κατάσταση (ούτε καν αλλαγμένο τελικό δεν βρίσκεις, απίστευτο), με τις 14άρες λευκές σιδερένιες ζάντες να δεσπόζουν στις τέσσερις άκρες του αμαξώματος. Εξ ου και οι 8.500 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του. Μελλοντικά, ωστόσο, υπολογίστε πολλά παραπάνω χρήματα σε περίπτωση μεταπώλησης.
Το άρθρο Άθικτο και απείραχτο Peugeot 106 Rallye «Made in Greece» εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.














Ο φονέας γιγάντων. Όχι μόνο αυτό, αλλά και όλη η σειρά rallye (205, 106 πρώτης γενιάς με τον 1300 κ.ε. και φυσικά τα 106 δεύτερης με αποκορύφωμα το κύκνειο άσμα 106 ralye 16v 122 HP – μέχρι εκεί όμως, το νεότερο 207 rallye έβγαλε την αγωνιστική φόρμα και φόρεσε κουστούμι). Για τους γνώστες και τους έχοντες μυαλό και χέρια στις στροφές διαβήτης, για τους “γρήγορους” οι επισκέψεις στον φανοποιό ήταν τόσο συχνές όσο στο περίπτερο για τσιγάρα, η χειρότερα στο νοσοκομείο. Δυστυχώς η Peugeot δεν ξαναέβγαλε τέτοιο εργαλείο και όπως βλέπω με τις νέες τάσεις και όλα τα ηλεκτρονικά δεν πρόκειται να ξαναβγάλει “αναρχικό” της αυτοκίνησης.
@ΔΗΜΗΤΡΗΣ> Είσαι 100% σωστός φίλε μου. Καλημέρα!!