Το νέο Renault Clio, έκτης γενιάς, παρουσιάστηκε πρόσφατα και αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους από το νέο έτος, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.
Οι αρχικές τιμές του είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, με το μοντέλο 1.2 TCe 115 να ξεκινά από 18.900 ευρώ στην Ιταλία και την Ισπανία.
Το νέο Clio προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό και αναβαθμισμένη σχεδίαση, ενώ διαθέτει επιλογές κινητήρων, όπως ο full hybrid E-Tech 160, που συνδυάζει δυναμικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Το εσωτερικό του έχει αναβαθμιστεί με νέες οθόνες και υλικά, προσφέροντας άνεση και πρακτικότητα στους επιβάτες.
Πιο αναλυτικά
Το νέο, έκτης γενιάς Renault Clio παρουσιάστηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ στους δρόμους θα το δούμε από το νέο έτος. Ωστόσο, σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης έχουν ήδη ανοίξει οι παραγγελίες, με τις πρώτες τιμές του να είναι πολύ ελκυστικές συγκριτικά με άλλα μικρά χάτσμπακ, που είναι και παλαιότερα.
Πιο συγκεκριμένα το νέο Renault Clio 1.2 TCe 115 με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ξεκινά από 18.900 ευρώ στην Ιταλία και την Ισπανία, ενώ στη Γερμανία και στη Γαλλία προσφέρεται από 19.900 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση αρχική έκδοση είναι η evolution με εξοπλισμό που περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10,1 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες και μηχανικός κλιματισμός. Το full hybrid E-Tech 160 πωλείται από 23.269 ευρώ στην Ιταλία, από 24.200 ευρώ στη Γερμανία, από 24.600 ευρώ στη Γαλλία και από 24.900 ευρώ στην Ισπανία. Πληροφοριακά, το υπάρχον Clio διατίθεται στην Ελλάδα από 19.400 ευρώ το evolution 1.0 TCe 90 και από 24.400 ευρώ το full hybrid E-Tech 145.
Αναφορικά με τους νέους κινητήρες, ο αρχικός 3κύλινδρος 1.2 TCe αποδίδει 115 ίππους και 190 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με το νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC έξι σχέσεων, με άμεση απόκριση και paddles στο τιμόνι. Με το χειροκίνητο σασμάν επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 114 γρ./χλμ. CO2. Σε μεταγενέστερο στάδιο, στις επιλογές της γκάμας θα προστεθεί και μία έκδοση Eco-G με έναν 3κύλινδρο 1.2 λτ. κινητήρα bi-fuel (βενζίνης και LPG) και ισχύ 120 ίππων και 200 Nm, με αυτόματο κιβώτιο EDC, που αποτελεί μία άκρως φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης. Η μεικτή κατανάλωση LPG είναι 6,9 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 107 γρ./χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. Τιμές ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί.
Ο full hybrid κινητήρας E-Tech με τη συνδυαστική απόδοση των 160 ίππων και 270 Nm εξελίχθηκε από τη Horse Powertrain και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. (1 δλ. κάτω σε σχέση με την προηγούμενη γενιά). Οι εκπομπές του CO2 δεν ξεπερνούν τα 89 γρ./χλμ., ενώ η κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι μόλις 3,9 λτ/100 χλμ. Το νέο Clio full hybrid E-Tech 160hp μπορεί να διανύει πολλές αποστάσεις ειδικά στην πόλη με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια και σε μεικτή χρήση η αυτονομία του φτάνει τα έως 1.000 χλμ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.8 λτ. με άμεσο ψεκασμό κύκλου Atkinson, δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 1,4 kWh με νέο σύστημα ψύξης και ένα έξυπνο κιβώτιο πολλαπλών επιλογών χωρίς συμπλέκτη, με προσαρμοσμένες σχέσεις μετάδοσης. Το αυτόματο σασμάν που συνοδεύει τον κινητήρα full hybrid E-Tech 160 hp διαθέτει δύο σχέσεις για την ηλεκτροκίνηση και τέσσερεις για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
Παράλληλα το εντελώς νέο, έκτης γενιάς Clio, άλλαξε σελίδα και από σχεδιαστικής πλευράς, αφού φέρνει νέα αισθητικά πρότυπα για τη γαλλική μάρκα, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του. Έχει μήκος 4.116 χλστ. (4.053 χλστ. το προγενέστερο), πλάτος 1.768 χλστ. και μεταξόνιο 2.591 χλστ. Στο εσωτερικό η αναβάθμιση γίνεται άμεσα ορατή, ξεκινώντας από το ταμπλό με τις δύο οθόνες και τα νέα υλικά με ολοκαίνουργια υφή. Το νέο Renault Clio συνεχίζει να φιλοξενεί άνετα όλους τους επιβάτες και τώρα διαθέτει νέες λύσεις αποθήκευσης, όπως το μαλακό αρθρωτό καπάκι (ανάλογα με την έκδοση) στην κεντρική κονσόλα. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει χωρητικότητα 391 λίτρα στο βενζίνης και 309 λίτρα στο υβριδικό.
Το άρθρο Χαμηλές οι πρώτες τιμές του νέου Renault Clio εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.