Το Alpine A290 GTS, ένα ηλεκτρικό hatchback, συμμετείχε στο Ηλεκτρικό Ράλι του Μόντε Κάρλο, έναν αγώνα regularity που επικεντρώνεται στην ταχύτητα και την οδηγική απόδοση.
Με 62 πληρώματα από 17 κατασκευαστές, ο τετραήμερος αγώνας περιλάμβανε πάνω από 1000 χιλιόμετρα, με 231 χιλιόμετρα διαδρομές regularity, σε απαιτητικές διαδρομές όπως το Col de Turini.
Ο δέκα φορές πρωταθλητής ράλλυ Γαλλίας, Emmanuel Guigou, και ο συνοδηγός του, Emilien Le Borgne, κατέλαβαν την 5η θέση, ως το κορυφαίο Alpine A290.
Η συμμετοχή αυτή προσέφερε πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις για μελλοντικές διοργανώσεις, με το αυτοκίνητο να αποδεικνύεται ιδανικό για τέτοιου είδους αγώνες.
Πιο αναλυτικά
Ένα Alpine A290 GTS, τελείως στοκ, συμμετείχε στον αγώνα regularity στο Μόντε Κάρλο. Αυτές είναι οι εικόνες και οι εμπειρίες των οδηγών από το νέο ηλεκτρικό hatchback της Alpine

Στενά στροφιλίκια, βράχια και αγώνας γνωριμίας με το νέο Alpine A290
Ως γνωστόν, σε αντίθεση με τα κανονικά ράλλι που επικεντρώνονται στο να φτάνουν οι οδηγοί από σημείο σε σημείο στον ταχύτερο δυνατό χρόνο, οι αγωνιζόμενοι στο ecoRally βαθμολογούνται με βάση την ταχύτητα και την οδηγική τους απόδοση σε σχέση με τις διαδρομές τύπου «regularity»
Η συμμετοχή στο Μόντε Κάρλο αποδείχθηκε απαιτητική, καθώς με 62 πληρώματα που εκπροσωπούσαν 17 κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμμετείχαν στον τετραήμερο αγώνα, ο οποίος περιελάμβανε περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα οδήγησης με 231 χιλιόμετρα διαδρομές regularity
Την απαιτητική διαδρομή ενίσχυσαν οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στους ίδιους δρόμους με το διάσημο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπως το Col de Turini, που διεξάγεται ως νυχτερινή διαδρομή, καθώς και τα Col de Tende και τα Col des Champs.

Ο δέκα φορές πρωταθλητής ράλλυ Γαλλίας, Emmanuel «Manu» Guigou, και ο συνοδηγός του, Emilien Le Borgne, κατέλαβαν την 5η θέση στη συνολική κατάταξη της FIA, ως το κορυφαίο Alpine A290 στη διοργάνωση, από τα έξι πληρώματα που συμμετείχαν με το ίδιο αυτοκίνητο

Τέλος, όπως ειπώθηκε από ένα άλλο πλήρωμα, το πρώτο βρετανικό που συμμετείχε με Alpine A290, «Γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο, αλλά θέλαμε να αποκτήσουμε εμπειρία σε αυτή τη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού και να συγκεντρώσουμε γνώσεις για μελλοντικές συμμετοχές. Καθώς αποκτούσαμε αυτοπεποίθηση, το Alpine A290 αποδείχθηκε ιδανικό και σιγά-σιγά ανεβήκαμε στην κατάταξη»
Info / Photo: Alpine